Διευκόλυνση μετακίνησης εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε απομακρυσμένες νησιωτικές Περιοχές

christmas

Ενόψει των διακοπών των Χριστουγέννων, για τη διευκόλυνση της μετακίνησης των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε απομακρυσμένες νησιωτικές περιοχές, οι οποίες δεν εξυπηρετούνται με τακτική ακτοπλοϊκή συγκοινωνία, είναι δυνατή, με αιτιολογημένη απόφαση του Συλλόγου των Διδασκόντων:

α) η αποχώρησή τους  από τη σχολική μονάδα πριν από τις 23 -12-2015, αλλά όχι νωρίτερα από τις 21-12-2015 και

β) η επιστροφή τους το αργότερο στις 10-1-2016,
με την προϋπόθεση ότι:

•    Η μετάβαση από τη σχολική μονάδα που υπηρετούν, στον τόπο κατοικίας τους είναι ιδιαίτερα δύσκολη.

•    Θα αναπληρωθούν στο σύνολό τους οι διδακτικές ώρες που θα χαθούν. Για τον τρόπο αναπλήρωσης θα αποφασίσει ο Σύλλογος διδασκόντων της σχολικής μονάδας και θα ενημερωθεί η οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης .

Τα παραπάνω προβλέπει εγκύκλιος την οποία υπέγραψε σήμερα ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης.

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

 

http://www.esos.gr/arthra/41446/dieykolynsi-metakinisis-ekpaideytikon-poy-ypiretoyn-se-apomakrysmenes-nisiotikes

Κορυφαία διάκριση για Ελληνα μαθηματικό – Τιμάται με το βραβείο Norbert Wiener

Κορυφαία διάκριση για Ελληνα μαθηματικό – Τιμάται με το βραβείο  Norbert Wiener

 

 

Με μια κορυφαία μαθηματική διάκριση πρόκειται να τιμηθεί στις 7 Ιανουαρίου ο Ελληνας μαθηματικός Κωνσταντίνος Δαφέρμος.

Ο Ελληνας μαθηματικός, σύμφωνα με τον γνωστό Αμερικανικό οργανισμό «American Mathematical Society», είναι ο κάτοχος του βραβείου Norbert Wiener Prize για το 2016. Η τεράστια αυτή διάκριση, αποτελεί αναγνώριση της μεγάλης συμβολής του στις Μερικές Διαφορικές Εξισώσεις και στη Φυσική του Συνεχούς.

Σύμφωνα με το AMS, o Κωνσταντίνος Δαφέρμος διακρίνεται για τον τρόπο με τον οποίο συνδυάζει τη βαθιά γνώση στα ζητήματα που ερευνά, με την πολύ μεγάλη μαθηματική ακρίβεια. Ο αμερικανική μαθηματική κοινότητα χαρακτηρίζει τον Ελληνα καθηγητή ως «έναν από τουςκορυφαίους παγκοσμίως, πάνω στη θεωρία των Νόμων Διατήρησης».

Ανάμεσα στο έργο του, ξεχωρίζει η συνεισφορά του στην ανάπτυξη της θεωρίας των «Μη Γραμμικών Νόμων Διατήρησης», η εισαγωγή νέων, πρωτοποριακών μεθόδων και η χρήση τους πάνω σε τομείς όπως η Μηχανική του Συνεχούς, η Δυναμική Αερίων και η Μη Γραμμική Ελαστικότητα.

Ο Κωνσταντίνος Δαφέρμος έχει διατελέσει διευθυντής στο Lefschetz Center for Dynamical Systems, βοηθός καθηγητής στο τμήμα Θεωρητικής και Εφαρμοσμένης Μηχανικής του Πανεπιστημίου Cornell, ενώ ήταν μεταδιδακτορικός συνεργάτης στο Τμήμα Μηχανικής του Πανεπιστημίου Johns Hopkins.

Είναι απόφοιτος του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και πιο συγκεκριμένα της σχολής Πολιτικών Μηχανικών, ενώ έχει λάβει το διδακτορικό του από το Πανεπιστήμιο Johns Hopkins.  Η συνεισφορά του στη βιβλιογραφία γύρω από τον τομέα της Μηχανικής και των Διαφορικών Εξισώσεων είναι σημαντική, με αρκετές δημοσιεύσεις και επιστημονικά βιβλία.  Εχει ανακηρυχθεί Επίτιμος Διδάκτωρ στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και στο Πανεπιστήμιο Κρήτης.

Το βραβείο Norbert Wiener, ένα από τα σημαντικότερα στον τομέα των Εφαρμοσμένων Μαθηματικών, θα του απονεμηθεί στις 7 Ιανουαρίου του 2016 στο Σιάτλ.

Πηγή:  iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/

Το υπ. Παιδείας αντικατέστησε την προ ημερών εγκύκλιο για τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

2357

 

Με νέα εγκύκλιο που εξέδωσε σήμερα το υπουργείο Παιδείας αντικαθιστά την εγκύκλιο που εξέδωσε προ ημερών .

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗ ΝΕΑ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟ ΗΜΕΡΩΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

 

http://www.esos.gr/arthra/41241/yp-paideias-antikatestise-tin-pro-imeron-egkyklio-gia-ta-kentra-perivallontikis

Τα 13 πιο πρωτοποριακά σχολεία στον κόσμο [εικόνες]

Η καινοτομία στην εκπαίδευση είναι βασικό στοιχείο εξέλιξης και μπορεί να πάρει πολλές μορφές. Από την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών, στην ριζοσπαστική διδασκαλία, στην συνεργασία με την τοπική κοινότητα, υπάρχουν δεκατρία σχολεία σε διάφορες χώρες του κόσμου που ανοίγουν νέους δρόμους, το καθένα στον τομέα του.

1) Makoko Floating School, Λάγος, Νιγηρία.

Το 2013 ο Νιγηριανός αρχιτέκτονας, Κούνλε Αντεγιέμι, προτείνει μια ριζοσπαστική λύση στο πρόβλημα της στέγασης του σχολείου του Μακόκο, μια παραθαλάσσια περιοχή στην πρωτεύουσα Λάγος της Νιγηρίας. Το μέχρι τότε σχολείο της αντιμετώπιζε κάθε λίγο τον κίνδυνο της πλημμύρας. Χρησιμοποιεί 250 πλαστικά δοχεία για να επιπλεύσει, διαθέτει ηλιακούς συλλέκτες στην οροφή και χημικές τουαλέτες, ενώ μπορεί να φιλοξενήσει 100 μαθητές. Έχει προταθεί και κερδίσει πολλά αρχιτεκτονικά βραβεία παγκοσμίως.

 

2) Ørestad Gymnasium, Κοπεγχάγη, Δανία.

Όταν μετακόμισε στο καινούργιο κτίριο που σχεδίασε η εταιρεία 3XN Architects, οι πρίγκιπες και βασιλείς της Δανίας ήταν εκεί για τα εγκαίνια του. Η ριζοσπαστική αρχιτεκτονική του κτιρίου που προωθεί την μελέτη σε κοινόχρηστους ανοικτούς χώρους και η έφεση του σχολείου στις νέες τεχνολογίες το έκαναν αμέσως πρωτοποριακό για την εποχη του. Έχει δυναμικότητα 1.000 μαθητών.

3) Big Picture Learning, Πρόβιντενς, Ροουντ Άιλαντ

Το εκπαιδευτικό σύστημα που από το 1995 εξαπλώνεται σε σχολεία στις ΗΠΑ, έχοντας φτάσει ήδη τα 55 εκπαιδευτήρια, εστιάζει στον πραγματικό κόσμο, στην «μεγάλη εικόνα». Βασιζόμενο στις αρχές της εξατομικευμένης εκπαίδευσης σύμφωνα με τις ανάγκες και τις δυνατότητες του κάθε παιδιού, φέρνει πιο κοντά την παιδεία με την αγορά εργασίας. Σε κάθε μαθητή προσφέρεται και η δυνατότητα internship ώστε να διαπιστώσει αν η καριερα και η εκπαίδευση του ταυτίζονται.

 

4) Egalia Pre-school, Στοκχόλμη, Σουηδία.

Το νηπιαγωγείο Εγκαλια που βρίσκεται στο, προάστιο Σοντερμαλμ της Στοκχόλμη, άνοιξε το 2010 και είναι το πρώτο σχολείο στον κόσμο που έχει «καταργήσει» τα φύλα, τουλάχιστον από την γλώσσα του. Σε μια προσπάθεια να ενισχύσει την ισότητα μεταξύ αγοριών και κοριτσιών, οι δάσκαλοι αποφεύγουν την χρήση λέξεων με γενετήσιο προσδιορισμό, όπως «αυτος», «αυτή», «εκείνος», «εκείνη» και προωθούν την αντικατάσταση τους με πιο ουδέτερες λέξεις. Ανάλογες προβλέψεις υπάρχουν και για όλες τις άλλες κατηγορίες διακρίσεων με βάση την φυλή, τον σεξουαλικό προσανατολισμό, την θρησκεία κτλ

 

5) Altschool, Σαν Φρανσίσκο, ΗΠΑ.

Το καινοτόμο σχολείο που άνοιξε το 2013 στο Σαν Φρανσίσκο έχει γρήγορα επεκταθεί σε όλην την Αμερική και παραρτήματα του υπάρχουν ήδη στην Νεα Υόρκη, το Σικάγο και αλλού. Το σχολείο, γνωστό και ως το «Σιλικον Βάλει Σχολείο» προωθεί τη χρήση νέων τεχνολογιών, τα παιδιά παίζουν χρησιμοποιώντας 3D τεχνολογία και γενικά, αποτελεί παράδειγμα φουτουρισμού.

 

6) Sra Pou Vocational School, Σρα Που, Καμπότζη.

Το σχολείο που κατασκευάστηκε το 2011 αποτελεί ένα κοινό σημείο αναφοράς για ολόκληρη την τοπική κοινότητα στο χωριό Σρα Που. Άλλωστε στόχος του είναι η επαγγελματική κατάρτιση και η πρόσβαση των κατοίκων της κοινότητας στην αγορά εργασίας. Η ιδέα που ξεκίνησε το 2010 από το Πανεπιστήμιο Άλτο για να στεγάσει σεμινάρια δια βίου εκπαίδευσης στο χωριό, υλοποιήθηκε με την βοήθεια τοπικών υλικών και εργατικού δυναμικού.

 

7) P-Tech High School, Νέα Υόρκη, ΗΠΑ.

Τα «μονοπάτια της Τεχνολογίας» (Pathways in Technology) στην εκπαίδευση ερευνά αυτό το Κολλέγιο της Νέας Υόρκης που σχεδιάστηκε και λειτουργεί χάρη και στην συνεισφορά της IBM. Όπως είναι λογικό το σχολείο που δημιουργήθηκε το 2011 από τον Δήμο της Νέας Υόρκης, το Πανεπιστήμιο της πόλης και τον αμερικανικό κολοσσό των ηλεκτρονικών υπολογιστών αριστεύει όπως είναι λογικό στους τομείς της πληροφορικής και της τεχνολογίας.

 

8) Steve Jobs School, Άμστερνταμ, Ολλανδία.

Το 2013 ο Μόρις ντε Χοντ άνοιξε στο Άμστερνταμ αυτό το σχολείο που ονομάστηκε μετά τον πρωτοπόρο της πληροφορικής Στιβ Τζομπς λόγω και της «απέχθειας» του σχολείου στα έντυπα μέσα διδασκαλίας. Από τότε η τάση έχει εξαπλωθεί με 22 πλέον ανάλογα σχολεία στην Ολλανδία να χρησιμοποιούν μόνο I-PAD μέσα στην τάξη. Κεντρικό στοιχείο των σχολείων αυτών η εξατομικευμένη προσέγγιση στην μάθηση που εξετάζεται και αναπροσαρμόζεται κάθε 6 εβδομάδες.

 

9) Brightworks School, Σαν Φρανσίσκο, ΗΠΑ.

Το σχολείο αυτό δημιουργήθηκε το 2011 από τον οραματιστή Γκίβερ Τάλευ και αγαπά την δημιουργικότητα. Εδώ όλα τα απαγορευμένα «παιχνίδια» για ένα παιδί γίνονται μέσα διδασκαλίας. Οι μαθητές λερώνονται, παίζουν με την φωτιά, διαλύουν ηλεκτρονικές συσκευές και δημιουργούν καλλιτεχνικά έργα. Με έναν σκοπό, την ανάδειξη των ταλέντων τους. Δυο φόρες την ημέρα οι μαθητές συναντιούνται σε έναν «κοινό κύκλο» για να συζητήσουν την ήμερα τους.

 

10) Carpe Diem Schools, Οχάιο, ΗΠΑ.

Το σχολείο που θυμίζει περισσότερο γραφεία κάποιας επιχείρησης παρά εκπαιδευτικό ίδρυμα, ξεκίνησε το ταξίδι του το 2005 από την Αριζόνα. Ήδη ανάλογα σχολεία μπορεί να βρει κάποιος σχεδόν σε όλη την αμερικανική επικράτεια. Στο σχολείο στο Οχάιο υπάρχει το λεγόμενο Learning Centre με 300 «κύβους» που αναπαριστάνουν γραφείο στελέχους εταιρείας. Η σύνδεση εκπαίδευσης και αγοράς εργασίας όπως δεν την είχατε φανταστεί.

 

11) Innova Schools, Λίμα, Περού.

Το 2011 ένας Περουβιανός εκατομμυριούχος, ο Καρλος Ροντριγκεζ Παστορ κι η γνωστή εταιρεία από την συνεργασία της με την Apple, Ideo σχεδιάζουν και κατασκευάζουν ένα δίκτυο ιδιωτικών σχολείων που «σπάει» τις εκπαιδευτικές παραδόσεις του Περού. Σήμερα υπάρχουν 29 τέτοια σχολεία που προωθούν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση μέσω διαδικτύου, τους βιώσιμους κοινόχρηστους χώρους και τις νέες τεχνολογίες.

 

12) Blue School, Νέα Υόρκη, ΗΠΑ.

Το «Μπλε Σχολείο» ξεκίνησε αρχικά ως μια ομάδα εξωσχολικού παιχνιδιού αλλά γρήγορα ήρθε να καλύψει ένα κενό στην εκπαίδευση. Αυτό της χαλαρής, δημιουργικής και ανθρωποκεντρικής διδασκαλίας. Το σχολείο όπως λένε οι υπεύθυνοι εστιάζει περισσότερο στην δημιουργικότητα παρά στον έλεγχο και απευθύνεται σε «περίεργα» παιδιά που θέλουν να ερευνήσουν και να ανακαλύψουν.

 

13) Samaschool, Σαν Φρανσίσκο, ΗΠΑ.

Ένα σχολείο ειδικά για ενήλικες. Το Σάμασκουλ στο Σαν Φρανσίσκο πιστεύει ότι «ποτέ δεν είναι αργά» και αφιερώνει τις δομές και την διδασκαλία του στην επαγγελματική κατάρτιση ενηλίκων. Το εκπαιδευτικό μοντέλο του σχολείου επιτρέπει σε σύντομο χρονικό διάστημα οι μαθητές του να αλλάξουν τις συνθήκες που τους εμποδίζουν να αποκατασταθούν επαγγελματικά.

Πηγή: Τα 13 πιο πρωτοποριακά σχολεία στον κόσμο [εικόνες] | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/238531/ta-13-pio-protoporiaka-sholeia-ston-kosmo-eikones#ixzz3tK5cpVyV

Θα υπάρχει εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

ajiologhsh

 

 

Ο πρόεδρος της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία Καθηγητής Αντώνης Λιάκος, μιλώντας στο Κόκκινο, στην Τζούλυ Τσίγκα και την Αλεξάνδρα Χριστακάκη, έδωσε το στίγμα της μεγάλης μεταρρύθμισης που έρχεται, δηλώνοντας τα εξής:

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ –

Δεν χρειάζονται σε όλα τα τμήματα των ΑΕΙ εξετάσεις για να εισαχθούν οι υποψήφιοι σε αυτά.

-Σήμερα όσοι θέλουν να πάνε σε ΑΕΙ πηγαίνουν, γι αυτό άλλωστε η βάση εισαγωγής είναι κάτω του 10.

-Χρειάζονται λίγες σχολές εξετάσεις .

-Σ αυτές τις λίγες σχολές θα υπάρξει μια λίστα προτεραιότητας με κριτήρια, τα οποία θα διαμορφωθούν και με τη συμμετοχή των ΑΕΙ.

-Όλα αυτά τα κριτήρια δεν θα είναι κριτήρια που θα οδηγούν τα παιδιά στα Φροντιστήρια.

-Δεν θα έχουν να κάνουν με την προηγούμενη γνώση .

-Δεν είναι απαραίτητο αυτός που θα πάει να σπουδάσει Ιατρική , να έχει τελειώσει μιας πρακτικής Κατεύθυνσης Γυμνάσιο και Λύκειο, ούτε αυτός που θα πάει Φιλοσοφική ή στο Ιστορικό τμήμα να έχει τελειώσει Κλασικό τμήμα Σπουδών .

-Το Λύκειο πρέπει να είναι ένα σχολείο που θα έχει τρεις βασικές και μεγάλες σφαίρες: Την ανθρωπιστική παιδεία, τη φιλοσοφία και την πολιτική Τη μελέτη της επιστήμης, του περιβάλλοντος και του σώματος Την τέχνη και τον πολιτισμό

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

-Θα υπάρξουν ιδέες ως προς τη συνολική αξιολόγηση της εκπαιδευτικής μονάδας.

-Η αξιολόγηση είναι αναγκαία, που περιλαμβάνει και στοιχεία αυτοαξιολόγησης, αλλά και στοιχεία εξωτερικής αξιολόγησης, προκειμένου ο εκπαιδευτικός να βελτιώσει τη δουλειά του.

-Μέχρι τώρα υπήρχε ο φόβος της απόλυσης. Δεν θα υπάρξει το τιμωρητικό πνεύμα. -Θα πρέπει το πλαίσιο να αυστηροποιηθεί ως προς τους κοπανατζήδες εκπαιδευτικούς, τους αδιάφορους.

-Ξεκινάμε να δημιουργήσουμε την κοινότητα και το πνεύμα συνεργασίας.

-Όχι εκ των προτέρων , θεωρώντας ως διεφθαρμένους τους καθηγητές και ότι πρέπει να τους τιμωρήσουμε.

-Σε οποιοδήποτε τομέα μπορείς να κάνεις ένα πλαίσιο νομικό και ο τομέας αυτός να δουλέψει.

-Στον εκπαιδευτικό τομέα έχουμε να κάνουμε με έμψυχο προσωπικό .

-Εάν δεν τους προσελκύσεις, εάν δεν κάνεις τον δάσκαλο και καθηγητή φορέα του πνεύματος της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης θα αποτύχει.

-Να κάνουμε τους ανθρώπους υποστηρικτές , με ενθουσιασμό, της μεταρρύθμισης

-Δεν πρέπει να φοβόμαστε τη μεταρρύθμιση . -θα πρέπει να λέμε αυτή είναι μεταρρύθμιση.

-Ο άλλες μεταρρυθμίσεις είχαν να κάνουν με τη διοίκηση, με το μοίρασμα της πίτας , της εξουσίας μέσα στα Πανεπιστήμια, παρά έθιξαν τον πυρήνα των εκπαιδευτικών ζητημάτων

-Να αποκτήσουν οι δάσκαλοι μεγαλύτερη αυτονομία

-Πρέπει να ενοποιηθούν οι 140 ειδικότητες που υπάρχουν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

www.diorismos.gr

ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΛΗΓΙΑΝΝΗΣ – ΑΙΡΕΤΟΣ ΚΥΣΠΕ

paligiannis

 

Αδικαιολόγητη η καθυστέρηση της έκδοσης της εγκυκλίου των μεταθέσεων
Σύμφωνα με το Π.Δ. 50/96 η υποβολή των αιτήσεων μετάθεσης των εκπαιδευτικών πραγματοποιείται το Νοέμβριο μήνα. Ο Νοέμβριος έφυγε και δυστυχώς έως σήμερα η εγκύκλιος μεταθέσεων δεν έχει εκδοθεί. Η αδικαιολόγητη και ανεύθυνη καθυστέρηση της υποβολής των αιτήσεων πιστοποιεί την έλλειψη σχεδιασμού, προγραμματισμού και υπεύθυνης εκπαιδευτικής πολιτικής. Εκτός κι αν κάποιοι δεν κατανοούν πως η μετάθεση αποτελεί σημαντική μεταβολή στην υπηρεσιακή κατάσταση του κάθε εκπαιδευτικού. Ως αιρετός ΚΥΣΠΕ καλώ την πολιτική ηγεσία να μην παίζει με την αγωνία και την αξιοπρέπεια των εκπαιδευτικών. Πρέπει άμεσα να εκδοθεί η εγκύκλιος για την υποβολή των αιτήσεων μετάθεσης. Η όποια επιπλέον καθυστέρηση θα δημιουργήσει προβλήματα στο σύνολο των υπηρεσιακών μεταβολών. Ταυτόχρονα πρέπει να προχωρήσουμε στην επανεξέταση και αναθεώρηση του θεσμικού πλαισίου των μεταθέσεων, να προχωρήσουμε σ’ ένα πιο απλό, πιο δίκαιο, πιο αντικειμενικό και αποδεκτό από το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας νομοθετικό πλαίσιο.

Εβδομάδα κατά του Καπνίσματος στα σχολεία

startseite

 

Το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων  , στο πλαίσιο συνεργασίας με το Ίδρυμα Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών (ΙΙΒΕΑΑ) και την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία, έχει καθιερώσει την 2η Εβδομάδα του Δεκεμβρίου ως «Εβδομάδα κατά του Καπνίσματος».

Την εβδομάδα αυτή καλούνται  από το υπουργείο Παιδείας, όλα τα σχολεία  Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να διοργανώσουν ενημερωτικές δράσεις και εκδηλώσεις ευαισθητοποίησης για την Πρόληψη του Καπνίσματος, ενώ η εβδομάδα συμπίπτει με την ετήσια διεξαγωγή του Πανελλήνιου Συνεδρίου για τον Έλεγχο του Καπνίσματος.

http://www.esos.gr/arthra/41160/evdomada-kata-toy-kapnismatos-sta-sholeia

ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΑΙΡΕΤΟΣ ΚΥΣΠΕ- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

paligiannis

 

Σας ενημερώνω ότι την Τετάρτη 2-11-15 θα συνεδριάσει το ΚΥΣΠΕ με θέματα ημερήσιας διάταξης τα παρακάτω:

1. «Συζήτηση επί αιτήσεων παραίτησης εκπαιδευτικών Π.Ε. και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης.»

2. «Εξέταση θεμάτων επί των αποσπάσεων εκπαιδευτικών από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ (ανακλήσεις, τροποποιήσεις και νέες εκπρόθεσμες κατά προτεραιότητα αιτήσεις) και λοιπών αποσπάσεων, και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης.»

3. «Εξέταση αίτησης ανάκλησης μετάταξης διοικητικού υπαλλήλου και επαναφορά του σε θέση εκπαιδευτικού Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης.»

4. «Εξέταση θεμάτων επί των μετατάξεων εκπαιδευτικών από την Δ.Ε. στην Π.Ε. (νέες αιτήσεις, ανακλήσεις και τροποποιήσεις μετατάξεων) και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης.»

5. «Συζήτηση επί μετατάξεων εκπαιδευτικών Π.Ε. σε διοικητικές θέσεις και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης.»

 

Διανομή βεβαιώσεων Πιστοποίησης Τ.Π.Ε. (12/2011- 9/2013)

tpe

 

Σε συνέχεια της από 07/4/2015 σχετικής ανακοίνωσης γίνεται γνωστό ότι οι Εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν επιτυχώς στις διαδικασίες πιστοποίησης Α’ και Β’ Επιπέδου των παρακάτω περιόδων:

  • 3ης περιόδου πιστοποίησης Α’ επιπέδου ΤΠΕ (Μάιος – Ιούλιος 2012)
  • 4ης περιόδου πιστοποίησης Α’ επιπέδου ΤΠΕ (Ιούνιος – Ιούλιος 2013),
  • 2ης περιόδου πιστοποίησης Β’ Επιπέδου ΤΠΕ (Δεκέμβριος 2011 – Φεβρουάριος 2012) και
  • 3ης περιόδου πιστοποίησης Β’ Επιπέδου ΤΠΕ (Μάιος – Σεπτέμβριος 2013)

στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ, η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ελληνικού Δημοσίου μπορούν να παραλάβουν τις πρωτότυπες Βεβαιώσεις Πιστοποίησης από τις οικείες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Θα πρέπει λοιπόν να απευθυνθούν στις οικείες διευθύνσεις εκπαίδευσης προσκομίζοντας το ειδικό αποδεικτικό έντυπο για την παραλαβή της βεβαίωσης. Το ειδικό αποδεικτικό έντυπο εκδίδεται μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος του έργου (http://b-epipedo2.cti.gr/mis) με χρήση των προσωπικών κωδικών και

  • την επιλογή: «Αποτέλεσμα Πιστοποίησης Α’ Επιπέδου» -> «Εκτύπωση Αποδεικτικού» για τις Βεβαιώσεις Πιστοποίησης Α’ Επιπέδου ΤΠΕ,
  • την επιλογή: «Αποτέλεσμα Πιστοποίησης Β’ Επιπέδου» -> «Εκτύπωση Αποδεικτικού» για τις Βεβαιώσεις Πιστοποίησης Β’ Επιπέδου ΤΠΕ.

Οι βεβαιώσεις έχουν σταλεί στις οικείες διευθύνσεις εκπαίδευσης σύμφωνα με τους σχετικούς καταλόγους αναζήτησης με βάση τον Αριθμό Μητρώου Εκπαιδευτικού που είναι διαθέσιμοι εδώ:

Αναφορικά με τη διανομή των βεβαιώσεων πιστοποίησης των επιτυχόντων στις τελευταίες περιόδους πιστοποίησης του έργου θα ακολουθήσει νεότερη ανακοίνωση.

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση