ΦΙΛΟΤΕΧΝΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΣΑΜΟΥ – ΣΑΒΒΑΤΟ 10 ΜΑΪΟΥ 2014 ΩΡΑ 19.30 – ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ


παπαδιαμάντης

 

Ο Φιλοτεχνικός Όμιλος Σάμου διοργανώνει εκδήλωση αφιερωμένη στον Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη, το Σάββατο 10 Μαΐου 2014 και ώρα 19.30 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δημαρχιακού Μεγάρου Σάμου.

 

Η εκδήλωση περιλαμβάνει:

Ομιλία του διδάκτορα Φιλολογίας & Θεολογίας κ. Παπαθανασίου Στυλιανού με θέμα «Παπαδιαμάντης Εαρινός και Αναστάσιμος»

Προβολή σχετικού ντοκιμαντέρ

Σας καλούμε να τιμήσετε με την παρουσία σας την εκδήλωση.

Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος

Νικόλαος Βαρούμας

Η Γραμματέας

Έλενα Χουσνή

 

 

ΝΩΡΙΣ ΠΕΦΤΕΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΤΟΥ 2015- 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ

easter

2015 12 Απριλίου
2016 1 Μαΐου
2017 16 Απριλίου
2018 8 Απριλίου
2019 28 Απριλίου
2020 19 Απριλίου
2021 2 Μαΐου
2022 24 Απριλίου
2023 16 Απριλίου
2024 5 Μαΐου
2025 20 Απριλίου
2026 12 Απριλίου
2027 2 Μαΐου
2028 16 Απριλίου
2029 8 Απριλίου
2030 28 Απριλίου
2031 13 Απριλίου
2032 2 Μαΐου
2033 24 Απριλίου
2034 9 Απριλίου
2035 29 Απριλίου (περισσότερα…)

ΕΘΝΟΣ: ΣΕ ΤΡΙΑ ΣΤΑΔΙΑ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Ταυτότητα επιδόσεων για όλους τους εκπαιδευτικούς

ΣΕ ΤΡΙΑ ΣΤΑΔΙΑ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Ταυτότητα επιδόσεων για όλους τους εκπαιδευτικούς

Σε τρεις φάσεις θα διεξαχθεί η αξιολόγηση χιλιάδων δασκάλων και καθηγητών, ενώ, μετά την ολοκλήρωσή της, οι αξιολογητές θα καταχωρίζουν όλα τα σχετικά στοιχεία στο ψηφιακό δελτίο αξιολόγησης του εκπαιδευτικού.

Ταυτότητα επιδόσεων για όλους τους εκπαιδευτικούς

Στις περιπτώσεις, όπου ένας νηπιαγωγός, δάσκαλος ή καθηγητής θα χαρακτηρίζεται «ελλιπής», θα πρέπει να αναφέρεται και η αντίστοιχη πρόταση επιμόρφωσής του, προκειμένου να βελτιώσει τις ελλείψεις που παρατηρήθηκαν.

Κατά τη διάρκεια σεμιναρίου για στελέχη εκπαίδευσης που διεξήχθη μετ΄ εμποδίων λόγω κινητοποιήσεων των εκπαιδευτικών το τριήμερο 21 έως 23 Μαρτίου, οι σχολικοί σύμβουλοι που συμμετείχαν έλαβαν ένα ενημερωτικό φυλλάδιο – οδηγό 314 σελίδων στο οποίο περιλαμβάνονται λεπτομερώς οι διαδικασίες και τα κριτήρια αξιολόγησης, αλλά και τι θα γίνει με όσους εκπαιδευτικούς χαρακτηριστούν «ελλιπείς». Σύμφωνα με όσα προτείνονται, μέσα από το ενημερωτικό φυλλάδιο η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα γίνει σε τρία στάδια:

Στο πρώτο στάδιο εισάγεται η φάση των προ-αξιολογικών συναντήσεων μεταξύ εκπαιδευτικού και αξιολογητή, που έχει ως βασικό σκοπό τη δημιουργία θετικού κλίματος και την εδραίωση του αμοιβαίου σεβασμού των εμπλεκομένων. Σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας, ο αξιολογούμενος ενημερώνει τον αξιολογητή για τον τομέα ευθύνης του (τάξη, σχολική μονάδα, περιφέρεια, κ.λπ.), την υπάρχουσα κατάσταση και τους δικούς του ρόλους, προβληματισμούς και προτεραιότητες. Για τον σκοπό αυτό, μάλιστα, μπορεί να αξιοποιήσει και στοιχεία από τον ατομικό του φάκελο ή υπηρεσιακά παραστατικά. (περισσότερα…)

Τα 6 Κριτήρια Μετάθεσης, Οι Μονάδες Μετάθεσης και Τα Δικαιολογητικά

 

evagelou

Ευαγγέλου Φίλιππος Δάσκαλος, Αιρετός ΑΠΥΣΠΕ ΗΠΕΙΡΟΥ με τη ΔΑΚΕ/ΠΕ

Τα έξι (6) κριτήρια μετάθεσης και οι μονάδες για το καθένα κριτήριο κωδικοποιούνται παρακάτω ως εξής:

I) η συνολική υπηρεσία (2, 5 μονάδες για κάθε έτος υπηρεσίας),

II) η συνυπηρέτηση (4 μονάδες)

III) οι οικογενειακοί λόγοι

(i) έγγαμος ή σε χηρεία, άγαμοι, διαζευγμένοι ή σε διάσταση γονείς εκπαιδευτικοί στους οποίους έχει ανατεθεί νόμιμα η επιμέλεια άγαμων ανήλικων ή σπουδαζόντων παιδιών: 4 μονάδες,

ii) 1ο παιδί: 4 μονάδες,

iii) 2ο παιδί: 4 μονάδες,

iv)3οπαιδί: 6 μονάδες&v)για κάθε ένα από τα υπόλοιπα παιδιά: 7 μονάδες )

IV) οι συνθήκες διαβίωσης στις έδρες των σχολείων όπου υπηρέτησαν ή υπηρετούν

V) η εντοπιότητα (4 μονάδες)

VI) η πρώτη προτίμηση (2 μονάδες)

Τα βασικά δικαιολογητικά είναι τα εξής: (περισσότερα…)

Ένταξη του σκακιού στο υποχρεωτικό πρόγραμμα του Δημοτικού Σχολείου

 

1477

 

Έχοντας υπόψη το Απόσπασμα Πρακτικού 16/17-03-2014 του Ι.Ε.Π., που αφορά προτάσεις για
την ένταξη του σκακιού στο υποχρεωτικό πρόγραμμα του Δημοτικού Σχολείου, σας ενημερώνουμε ότι
το πρόγραμμα διδασκαλίας σκακιού πληροί τα ψυχοπαιδαγωγικά και διδακτικά κριτήρια ποιότητας και
παιδαγωγικής καταλληλότητας, επομένως μπορεί να ενταχθεί στο Δημοτικό Σχολείο. Η διδασκαλία του
σκακιού στο Δημοτικό θα γίνεται από τους ήδη διορισμένους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στις
σχολικές μονάδες και γνωρίζουν σκάκι ή είναι μέλη της Ελληνικής Σκακιστικής Ομοσπονδίας ή τοπικών
συλλόγων μέσα στα δύο παρακάτω πλαίσια εφαρμογής:
1) Η ένταξη του σκακιού ως δημιουργική/ παιδαγωγική δραστηριότητα μπορεί να ενταχθεί
στο πλαίσιο της Ευέλικτης Ζώνης, στην Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξη με μία (1) ώρα την εβδομάδα
σε τρίμηνους κύκλους με τη σύμφωνη γνώμη του οικείου Σχολικού Συμβούλου της περιοχής ευθύνης του σχολείου και τηρώντας το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο που
προβλέπεται σε ανάλογες περιπτώσεις (Σημειώνεται ότι οι ώρες της Ε.Ζ. είναι για την Α’ και
Β’ Δημοτικού 4 ώρες την εβδομάδα και για την Γ’ και Δ’ Δημοτικού 3 ώρες αντίστοιχα). Στη
συγκεκριμένη περίσταση δίνεται έμφαση στη μορφωτική, πολιτιστική και κοινωνική αξία
του σκακιού, στην προώθηση ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας και μάθησης, καθώς και
στη διαθεματική προσέγγιση της γνώσης.
2) Το άλλο πλαίσιο εφαρμογής αφορά τους Ομίλους Αριστείας (Πρότυπα Πειραματικά
Σχολεία) και τα προγράμματα της προαιρετικής ζώνης 14.00 – 17.00 (Ολοήμερα Δημοτικά
Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα, Ε.Α.Ε.Π.). Η συμμετοχή των
μαθητών είναι προαιρετική και αφορά τη δημιουργία ομάδων από ίδιες ή διαφορετικές
τάξεις και όχι απαραίτητα με παιδιά του ίδιου τμήματος, όπως ισχύει στην Ευέλικτη Ζώνη.

Και στις δύο περιπτώσεις τονίζεται ότι η συμμετοχή των μαθητών είναι προαιρετική και
αφορά τη διερεύνηση και ανάπτυξη των ιδιαίτερων κλίσεων και δεξιοτήτων των παιδιών.

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΚΩΝ/ΝΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ

Δ.Ο.Ε.«Κατάργηση αναγνώρισης των μεταπτυχιακών και των διδακτορικών τίτλων για τη μισθολογική εξέλιξη των αναπληρωτών εκπαιδευτικών»

 

Δ.Ο.Ε.

 

 Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του για την άδικη και πέρα από κάθε λογική κοινή υπουργική απόφαση Κ.Υ.Α. 2/24529/0022 (ΦΕΚ 928/Β-14-4-2014),  την οποία συνυπογράφουν ο Υπουργός  Διοικητικής Μεταρρύθμισης  Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας.

  Με την απόφαση αυτή αφαιρείται από τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, οι οποίοι είναι κάτοχοι μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου, η δυνατότητα αναγνώρισης των τίτλων αυτών για τη μισθολογική τους εξέλιξη κάτι που δικαιούνταν σύμφωνα με  παλαιότερη απόφαση του Υπουργείου Οικονομικών.

  Η νέα ρύθμιση, σύμφωνα με την οποία   ” …Επιπλέον, κάτοχοι διδακτορικού ή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών μπορούν να προσμετρήσουν τους εν λόγω τίτλους για μισθολογική εξέλιξη από την ημερομηνία πρόσληψης τους, με την απαραίτητη προϋπόθεση και μόνο οι ανωτέρω τίτλοι να έχουν αποτελέσει τυπικό προσόν για την πρόσληψη αυτών…” , είναι εξαιρετικά δυσμενής για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που, με εξαίρεση κάποιες περιπτώσεις στην Ειδική Αγωγή, δεν προσλαμβάνονται με τυπικό προσόν διορισμού κάποιον μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο.

  Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά την άμεση ανάκληση της παραπάνω ρύθμισης και την άμεση παρέμβαση του Υπουργού Παιδείας σε αυτήν την κατεύθυνση.

 

Αίτηση ακύρωσης των εγκυκλίων για την αυτοαξιολόγηση κατέθεσε στο ΣτΕ η ΟΛΜΕ

 

olme_23

 

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ κατέθεσε στις 15/4/2014 στο Συμβούλιο της Επικρατείας, αίτηση ακύρωσης και αναστολής για τις εγκυκλίους της αυτοαξιολόγησης και αναμένουμε να προσδιοριστούν οι ημερομηνίες εκδίκασης.

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΔΙΠΕ ΣΑΜΟΥ – ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

 

 

 

Σας ενημερώνουμε ότι η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σάμου βρίσκεται σε διαδικασία μεταφοράς σε νέο κτίριο.

Ως εκ τούτου, είναι αδύνατη η εξυπηρέτηση του κοινού πριν την Παρασκευή 02 Μαΐου 2014 με εξαίρεση τους εκπ/κούς που ενδιαφέρονται να υποβάλουν αίτηση μετάθεσης και επιφυλασσόμαστε για την εμπρόθεσμη ολοκλήρωση των τρεχουσών εργασιών.

Η διεύθυνση του νέου κτιρίου είναι Κανάρη (Κτίριο Γιαννουλόπουλου), ΤΚ 83100, ΣΑΜΟΣ. Οι νέοι αριθμοί τηλεφώνου δεν είναι ακόμη γνωστοί και θα κοινοποιηθούν με νεότερη ανακοίνωσή μας στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης.

              Ο Δ/ΝΤΗΣ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΣΑΜΟΥ

               Παναγιώτης Ζαβουδάκης

Με διαδραστικούς Πίνακες θα εξοπλιστούν όλες οι αίθουσες των Γυμνασίων της χώρας

images (1)

 

Στο πλαίσιο υλοποίησης της συγχρηματοδοτούμενης Πράξης με τίτλο «Ψηφιακές Υπηρεσίες ΥΠΔΒΜΘ,» Ε.Π Ψηφιακή Σύγκλιση   έχει προβλεφθεί ο εξοπλισμός με Διαδραστικούς Πίνακες όλων των τμημάτων των Τάξεων των Ημερήσιων και Εσπερινών Γυμνασίων της χώρας.
Με σκοπό,   την όσο το δυνατόν πιο ακριβή και έγκυρη συγκέντρωση δεδομένων  το υπουργείο Παιδείας  με έγγραφο ζητά  τα ακόλουθα στοιχεία από τους Διευθυντές  των σχολείων,   το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 02/05/2014:
Α. Τον ακριβή αριθμό μόνιμων αιθουσών διδασκαλίας όλων των τάξεων (Α’, Β’, Γ’ Τάξη) Ημερήσιων και Εσπερινών Γυμνασίων  , χωρίς να συνυπολογίσουν  τα εργαστήρια αλλά και λοιπούς χώρους που μπορεί να χρησιμεύουν ως αίθουσες διδασκαλίας κατά καιρούς (π.χ αίθουσες προβολών, εκδηλώσεων, βιβλιοθήκες κλπ).
Β.Τα σχολικά εργαστήρια φυσικών επιστημών, τεχνολογίας, πληροφορικής, ξένων γλωσσών, κλπ. Επισημαίνεται ότι δεν θα καταγραφούν αίθουσες προβολών ή εκδηλώσεων, στην περίπτωση που υφίστανται τέτοιες, ακόμα και αν χρησιμεύουν για την κάλυψη διδακτικών αναγκών.
Γ.Τον ακριβή αριθμό αιθουσών που διαθέτουν ήδη εγκατεστημένο Διαδραστικό Σύστημα.
Δ.Τον ακριβή αριθμό των αιθουσών που  παράλληλα διαθέτουν δυνατότητα ενσύρματης πρόσβασης στο διαδίκτυο (πρίζα δικτύου).
Ε. Στις περιπτώσεις Γυμνασίων με Λυκειακές Τάξεις, επισημαίνουμε ότι θα καταγραφούν οι αίθουσες που χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για τις ανάγκες των μαθημάτων των Γυμνασίων, καθώς για τα Λύκεια έχει ήδη προηγηθεί αντίστοιχη καταγραφή μέσω σχετικού εγγράφου της ΕΥΕ/ΕΔ (υπ’αριθμ. πρωτ. 2785/7-03-14) που εστάλη σε όλες τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Ζ.Στις περιπτώσεις των Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων θα καταγραφούν μόνον οι αίθουσες που χρησιμοποιούνται για τις ανάγκες των μαθημάτων γενικής παιδείας των Γυμνασίων. Κατά συνέπεια, δεν θα συμπεριληφθούν αίθουσες όπου γίνεται πρακτική άσκηση μουσικών οργάνων, χορού ή άλλων συναφών καλλιτεχνικών αντικειμένων.
Η.Ομοίως για τα Εκκλησιαστικά Γυμνάσια θα καταγραφούν μόνο οι αίθουσες διδασκαλίας που χρησιμεύουν για την κάλυψη των αναγκών των Γυμνασίων ακόμα και αν οι συγκεκριμένες σχολικές μονάδες είναι Γυμνάσια με Λυκειακές Τάξεις.
Θ.Για τις περιπτώσεις των λυόμενων αιθουσών που χρησιμεύουν ως αίθουσες διδασκαλίας θα πρέπει να καταγραφούν και συνυπολογιστούν ΜΟΝΟ σε περίπτωση που μπορούν να υποδεχθούν Διαδραστικούς Πίνακες καθώς και την σχετική συνοδευτική δικτύωση/καλωδίωσή τους.
Το υπουργείο  Παιδείας επισημαίνει ότι  σε περίπτωση που Σχολικές Μονάδες δεν αποστείλουν στις Διευθύνσεις τα αιτούμενα στοιχεία προκειμένου  που ζητούνται  δεν θα συμπεριληφθούν στον επικείμενο Διαγωνισμό.

Πηγή: esos.gr

Νέα εγκύκλιος για την πειθαρχική διαδικασία

ypoyrgeio-paideias
Εγκύκλιο με οδηγίες για τη διαδικασία Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης (ΕΔΕ) εξέδωσε ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκος Μητσοτάκης, καθώς το Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης παρατήρησε ότι υπάρχουν παρερμηνείες σε ό,τι αφορά στη δυνατότητα ή μη αναστολής της ΕΔΕ, σε περίπτωση ποινικής δίκης.
Με βάση την εν λόγω εγκύκλιο, η πειθαρχική διαδικασία είναι αυτοτελής και ανεξάρτητη από την ποινική ή άλλη δίκη. Τονίζεται δε ότι η ποινική δίκη δεν αναστέλλει την πειθαρχική διαδικασία. Ωστόσο, το πειθαρχικό συμβούλιο, μπορεί με απόφασή του, η οποία είναι ελευθέρως ανακλητή, να διατάξει για εξαιρετικούς λόγους την αναστολή της πειθαρχικής διαδικασίας, η οποία δεν πρέπει να υπερβαίνει το ένα έτος. Επίσης, αναστολή δεν επιτρέπεται σε περίπτωση που το πειθαρχικό παράπτωμα προκάλεσε δημόσιο σκάνδαλο ή θίγει σοβαρά το κύρος της υπηρεσίας, σύμφωνα με τον Υπαλληλικό Κώδικα.
Επίσης, όπως επισημαίνεται η παραγραφή του πειθαρχικού παραπτώματος, η παρέλευση του χρόνου της οποίας οδηγεί στην εξάλειψη του αξιοποίνου, διακόπτεται με την έκδοση πράξεων πειθαρχικής δίωξης του υπαλλήλου (κλήση σε απολογία, παραπομπή). Εάν το πειθαρχικό παράπτωμα αποτελεί συγχρόνως και ποινικό αδίκημα, το πειθαρχικό παράπτωμα δεν παραγράφεται προ της παρέλευσης του χρόνου παραγραφής του αντίστοιχου ποινικού αδικήματος. Οι δε πράξεις της ποινικής διαδικασίας αποτελούν λόγο διακοπής της παραγραφής του πειθαρχικού παραπτώματος. Σε περίπτωση παύσης της ποινικής δίωξης αίρεται η διακοπή της παραγραφής του πειθαρχικού παραπτώματος, με πιθανό τον κίνδυνο παρέλευσης του χρόνου παραγραφής του πειθαρχικού παραπτώματος και μη δυνατότητας απόδοσης τυχόν πειθαρχικής ευθύνης.
Σκοπός του συνόλου των ρυθμίσεων του πειθαρχικού δικαίου, όπως υπογραμμίζεται στην εγκύκλιο, είναι η ταχεία και αποτελεσματική αντιμετώπιση φαινομένων διαφθοράς και παράνομης συμπεριφοράς που εντοπίζονται στο σώμα της δημόσιας διοίκησης. Ειδικότερα, επί πειθαρχικού παραπτώματος που αποτελεί ταυτόχρονα και ποινικό αδίκημα, η πειθαρχική διαδικασία πρέπει να ολοκληρώνεται άμεσα και να μην αναμένεται η εξέλιξη της πιθανότατα χρονοβόρας ποινικής δίκης.
Δείτε ΕΔΩ την εγκύκλιο
Πηγή: http://karamanosth.blogspot.gr/2014/04/blog-post_22.html
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση