Θέλετε διαδραστικό πίνακα στην τάξη; Κάντε με απλό τρόπο τον βιντεοπροβολέα διαδραστικό πίνακα

 

smartboard-02

Η αγορά ενός διαδραστικού πίνακα είναι από 600 έως και 1000 ευρώ. Με την παρακάτω πρόταση το κόστος δημιουργίας ενός διαδραστικού πίνακα πέφτει θεαματικά στα 50 ευρώ και θα έχουμε τη δυνατότητα αξιοποίησης των περισσοτέρων εφαρμογών και πλεονεκτημάτων που προσφέρουν οι “κανονικοί” διαδραστικοί.

Βασική  προϋπόθεση  είναι να υπάρχει βιντεοπροβολέας και pc  στην σχολική τάξη.

Με ένα απλό τηλεχειρστήριο WiiMote της nintendo (περίπου 40 ευρώ ή μπορεί να έχει κάποιο παλιό, μαθητής της τάξης μας) κι ένα IR pen (Infared pen) που αγοράζεις με 10 περίπου ευρώ και τέλος το κατάλληλο λογισμικό που είναι ελεύθερο για κατέβασμα φτιάχνεις έναν  διαδραστικό πίνακα προβολής

H σύνδεση γίνεται μέσω Bluetooth με το pc. Αν το pc δε διαθέτει  Bluetooth  μπορούμε να αγοράσουμε ένα φλασάκι( tip link) που θα το εγκαταστήσουμε στο pc.

Μια αναλυτική παρουσίαση των υλικών και του τρόπου σύνδεσης θα βρείτε εδώ

Μια ακόμη διαφωτιστική ανάλυση βρίσκεται εδώ

http://fresheducation.gr/?p=9678

Δείτε πότε βγαίνουν οι εκπαιδευτικοί στη σύνταξη με τα νέα μέτρα – Αναλυτικοί Πίνακες

images (5)

 

Η Πανελλήνια Ένωση Συνταξιούχων Εκπαιδευτικών, εξέδωσε το ακόλουθο ενημερωτικό, σχετικά με τη συνταξιοδοτικό των εκπαιδευτικών , με βάσει τα νέα μέτρα:

1.         Η ειδική  διάταξη  με την οποία  οι εκπαιδευτικοί  μπορούσαν να συνταξιοδοτηθούν με  30 χρόνια συντάξιμα σε ηλικία 55 ετών, αν είχαν διοριστεί  μέχρι 31.12.1982,  ή σε ηλικία   60 ετών , αν είχαν διοριστεί μετά την 1.1.1983, είχε  καταργηθεί  με τον προηγούμενο ασφαλιστικό νόμο, αλλά ίσχυε  για όσους  είχαν συμπληρώσει μέχρι 31.12.2010   25 χρόνια συντάξιμα.

 

2.         Με το νέο ασφαλιστικό  νόμο ( ν. 4336/2015,4337/2015,) και σύμφωνα με την εγκύκλιο  αρ.πρ. 124069/0092/10 ΝΟΕ.2015  του ΥΠΟΙ  η ειδική διάταξη ισχύει ακόμη μόνο:  « για όσους  είχαν θεμελιώσει συνταξιοδοτικό  δικαίωμα μέχρι  31.12.2010  και κατά την 18.8.2015 είχαν συμπληρώσει  τα 30 χρόνια και το 55 έτος της ηλικίας τους ή τα 30 χρόνια  και το  60ό έτος της ηλικίας τους, κατά περίπτωση. Εάν μία εκ των δύο προϋποθέσεων (30+55 Ή 30+60 κατά περίπτωση) δεν έχει συμπληρωθεί κατά  την ανωτέρω ημερομηνία,  το νέο ηλικίας  αυξάνεται  με βάση τους πίνακες 1 ή 2, κατά περίπτωση.

 

3.         Με βάση  την πιο πάνω εγκύκλιο  του ΥΠΟΙ ισχύουν  για τους εκπαιδευτικούς και  οι παρακάτω  μεταβατικές διατάξεις, αν έχουν θεμελιώσει  δικαίωμα  σύνταξης(25 χρόνια)  μέχρι  31.12.2010  και  δεν  έχουν  συμπληρώσει την ηλικία συνταξιοδότησης μέχρι 18.8.2015, και μπορούν να συνταξιοδοτηθούν:

a)         Με τη συμπλήρωση 35 χρόνων ασφάλισης και ανεξαρτήτου ορίου ηλικίας, εάν έχουν διοριστεί  στο Δημόσιο μέχρι  31.12.1982

b)        Με τη συμπλήρωση 35 χρόνων ασφάλισης  και του 58ου έτους της ηλικίας ή με τη συμπλήρωση 37 χρόνων  ασφάλισης  και  ανεξαρτήτως ορίου ηλικίας, εάν έχουν διοριστεί στο Δημόσιο  από 1.1.1983.

c)         Όσοι θεμελιώνουν δικαίωμα σύνταξης το 2011( 25 χρόνια), με τη συμπλήρωση 36 χρόνων ασφάλισης  και του 58ου  έτους της ηλικίας.

d)        Όσοι  θεμελιώνουν δικαίωμα σύνταξης το 2012( 25 χρόνια), με τη συμπλήρωση  37 ετών ασφάλισης και του  59ου έτους της ηλικίας.

4.      Με βάση τα πιο πάνω, δε θίγονται από το νέο ασφαλιστικό μόνο όσοι μέχρι 18.8.2015 έχουν συμπληρώσει τα έτη ασφάλισης  και το όριο ηλικίας με βάση το προηγούμενο ασφαλιστικό.

5.      Στον πίνακα 1  υπάγονται όσοι συνταξιοδοτούνται με 35 χρόνια υπηρεσίας και άνω και έχουν   θεμελιώσει δικαίωμα σύνταξης (25 χρόνια) μέχρι  31.12.2012.   Στον πίνακα 2  υπάγονται όσοι συνταξιοδοτούνται με λιγότερα  από 35 χρόνια υπηρεσίας.  Είναι ευνόητο ότι μετά  την 1.1.2022  δεν ισχύουν οι μεταβατικές διατάξεις  και όλοι  συνταξιοδοτούνται  σε ηλικία 67 ετών ή με τη συμπλήρωση 40 ετών ασφάλισης και του 62ου έτους της ηλικίας, ( αλλά  η τελευταία διάταξη  δεν αφορά τους εκπαιδευτικούς, εκτός ελαχίστων περιπτώσεων της πρωτοβάθμιας  εκπαίδευσης).

http://www.esos.gr/arthra/41664/deite-pote-vgainoyn-oi-ekpaideytikoi-sti-syntaxi-me-ta-nea-metra

Όλες οι χρήσιμες εφαρμογές για τον εκπαιδευτικό και την τάξη από το Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α

1ds

 

Όλες οι χρήσιμες εφαρμογές για τον εκπαιδευτικό και τη  σχολική τάξη

Το «Εργαστήριο Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών στην Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α)» του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Κρήτης,  εξυπηρετεί εκπαιδευτικές, ερευνητικές και διδακτικές ανάγκες στους τομείς της Δια βίου Μάθησης, της Επιμόρφωσης των Εκπαιδευτικών  και της  Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης εστιάζοντας στην παιδαγωγική αξιοποίηση των προηγμένων μαθησιακών τεχνολογιών και των κοινωνικών δικτύων σε  όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης τόσο στην Ελλάδα όσο και στον διεθνή χώρο.

Υπεύθυνος του δικτύου είναι ο Παναγιώτης Αναστασιάδης, Καθηγητής Πανεπιστημίου Κρήτης, από το Εργαστήριο Δια βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α), στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε.

Στην ιστοσελίδα του Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α.  μπορείτε να βρείτε συγκεντρωμένες όλες τις  εφαρμογές  που είναι χρήσιμες  στη διδακτική πράξη.

Οι εφαρμογές χωρίζονται στις  12 παρακάτω  κατηγορίες:

 Εικόνα

Βίντεο

Κόμικ – Ψηφιακές Ιστορίες

Παιχνίδια – Σταυρόλεξα

Εννοιολογική Χαρτογράφηση

Ιστοσελίδες

Πίνακες Ανακοινώσεων

Κοινωνική Δικτύωση

Παρουσιάσεις

Ήχος

Τηλεδιασκέψεις

Διάφορα Προγράμματα

Για κάθε εφαρμογή υπάρχει μια σύντομη περιγραφή καθώς και ο ανάλογος σύνδεσμος για download

Δείτε  και κατεβάστε τις εφαρμογές στη σελίδα του (Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α) www.edivea.org  πατώντας  την επιλογή «Χρήσιμες εφαρμογές».

από Fr-ed  http://fresh-education.blogspot.gr/

 

Μπράβο !!! Η πρώτη παιδική χαρά για παιδάκια με αναπηρία!

ΝΝ (1)

Μπράβο !!! Η πρώτη παιδική χαρά για παιδάκια με αναπηρία!

Μετά από τρία χρόνια σκληρής δουλειάς από εθελοντές, στην πόλη Kenosha του Wisconsin στις ΗΠΑ, δημιουργήθηκε η πρώτη παιδική χαρά για παιδάκια με αναπηρία.

Πηγή: http://fumara.gr/

Ποιοι είναι οι υποψήφιοι Διευθυντές Εκπαίδευσης και τα αντικειμενικά τους μόρια

stelexi

Ολοκληρώθηκε από τις  Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης η δημοσιοποίηση των ονομάτων των υποψηφίων Διευθυντών Εκπαίδευσης, καθώς και τα  αντικειμενικά τους μόρια.

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Αττικής

Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης

Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Ελλάδας

Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Μακεδονίας

Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Ηπείρου

Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Θεσσαλίας

Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Ιονίων Νήσων

Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Κεντρικής Μακεδονίας

Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Κρήτης

Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Ν.Β. Αιγαίου

Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Ν.Ν. Αιγαίου

Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Πελοποννήσου

Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Στερεάς Ελλάδος

ΧΘΕΣ Τρίτη -σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα- ολοκληρώθηκε στις 13 Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης η διαδικασία μοριοδότησης των υποψηφίων   Διευθυντών Εκπαίδευσης καθώς και ο   ορισμός των  Εφορευτικών Επιτροπών για τις εκλογές.

Σήμερα Τετάρτη  θα  πραγματοποιηθεί    η ανακοίνωση:

Α. Των πινάκων υποψηφίων οι οποίοι πληρούν τα τυπικά προσόντα συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής .

Β. Των πινάκων των αντικειμενικών μορίων κατά φθίνουσα σειρά και ανά Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

Επισημαίνεται ότι στους πίνακες των αντικειμενικών μορίων θα συμπεριλαμβάνονται και οι υποψήφιοι που δεν πληρούν τα τυπικά προσόντα συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής Δίπλα από το όνομα του υποψηφίου θα αναγράφονται οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης που έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για τοποθέτηση.

Ταυτόχρονο από σήμερα μέχρι και τις 29 Δεκεμβρίου οι οικείες Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης θα δέχονται ενστάσεις   τόσο για τους πίνακες υποψηφίων οι οποίοι πληρούν τα τυπικά προσόντα συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής όσο  και για τους πίνακες των αντικειμενικών μορίων.

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που ήδη έχει ανακοινωθεί από το υπουργείο Παιδείας:

Από 30/12/2015 έως 4/1/2016 Εκδίκαση ενστάσεων – Ανακοίνωση τελικών αναμορφωμένων τόσο των πινάκων υποψηφίων οι οποίοι πληρούν τα τυπικά προσόντα συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής όσο και των πινάκων των αντικειμενικών μορίων κατά φθίνουσα σειρά και ανά Διεύθυνση εκπαίδευσης. Δίπλα από το όνομα του υποψηφίου θα αναγράφονται οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης που έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για τοποθέτηση – Προγραμματισμός συνεντεύξεων – ενημέρωση υποψηφίων Διευθυντών Εκπαίδευσης για τον προγραμματισμό των συνεντεύξεων.

8/1/2016 Διεξαγωγή της διαδικασίας της μυστικής ψηφοφορίας ( Η διαδικασία της ψηφοφορίας θα ξεκινήσει στις 09:00 και θα ολοκληρωθεί στις 17:00. )  – Σύνταξη πρακτικού εφορευτικής επιτροπής που θα περιλαμβάνει τον υπολογισμό των μορίων που λαμβάνουν οι υποψήφιοι με βάση τον αριθμό ψήφων που έλαβαν – Αποστολή των αποτελεσμάτων της μυστικής ψηφοφορίας στην οικεία Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης με ηλεκτρονικό τρόπο.

11/1/2016 Αποστολή πρακτικού εφορευτικής επιτροπής στην οικεία Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης – Καταχώρηση βαθμολογίας – Ανάρτηση μοριοδότησης της ψηφοφορίας

Από 12/1/2016 έως 19/1/2016 Συνεντεύξεις των υποψηφίων ενώπιον του συμβουλίου επιλογής – Ολοκλήρωση και ανάρτηση πινάκων της τελικής βαθμολογίας των υποψηφίων στην ιστοσελίδα της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης

Από 20/1/2016 έως 22/1/2016 Κατάθεση ενστάσεων για τον τελικό πίνακα

Από 25/1/2016 Εκδίκαση ενστάσεων – κατάρτιση αναμορφωμένων πινάκων και αποστολή τους προς κύρωση στον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων – Δημοσίευσή τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως

Από 27/1/2016 έως 29/1/2016 Πρόταση τοποθέτησης Διευθυντών Εκπαίδευσης από τα Συμβούλια Επιλογής – Απόφαση τοποθέτησης Διευθυντών Εκπαίδευσης από τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

1/2/2016 Ανάληψη υπηρεσίας Διευθυντών Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

http://www.esos.gr/arthra/41585/poioi-einai-oi-ypopsifioi-dieythyntes-ekpaideysis-kai-ta-antikeimenika-toys-moria

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ 1ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΑΜΟΥ ΣΤΟ 2ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

 

αρχείο λήψης

Το 1ο Δημοτικό Σχολείο Σάμου θα συμμετέχει στο 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής . Οι εκπαιδευτικοί – προπονητές των ομάδων που θα συμμετέχουν στο διαγωνισμό είναι τρεις. Η ομάδα των μαθητών θα αποτελείται περίπου από έξι μαθητές.

 

Ο 2ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για παιδιά Δημοτικού θα έχει θέμα «Ο Γαλαξίας μας» και θα ολοκληρωθεί τον Φεβρουάριο 2016. Διοργανώνεται από τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό WRO Hellas (Οργανισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, Επιστήμης, Τεχνολογίας και Μαθηματικών – STEM) και πραγματοποιείται υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων.

 

https://www.facebook.com/antonis.panagiotou.98/videos/892437024205095/

ΦΙΛΟΤΕΧΝΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΣΑΜΟΥ «Η ΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ»

vc-18

Ο Φιλοτεχνικός Όμιλος Σάμου σας προσκαλεί στη

χριστουγεννιάτικη εκδήλωσή του που θα πραγματοποιηθεί στο

Δημαρχιακό Μέγαρο

την Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2015 και ώρα 19:30.

Η εκδήλωση έχει ως θέμα την Ποίηση των Χριστουγέννων με

ομιλήτρια τη συγγραφέα Κούλα Καραμηνά Πόθου.

Το μουσικό μέρος θα πλαισιώσει με ακορντεόν

ο Σταύρος Μιχαλόπουλος και τραγούδι η Μαρίλη Λυμπέρη.

Χριστούγεννα στα Αναγνωστικά 1920 – 1980

08

Αναγνωστικό 1929

Αναγνωστικό 1946

Αναγνωστικό 1950

Αναγνωστικό 1952

Αναγνωστικό 1956

Αναγνωστικό 1961

Αναγνωστικό 1965

Αναγνωστικό 1967

Αναγνωστικό 1972

Αναγνωστικό 1977

 

 

 

http://iep.edu.gr/library/images/uploads/shcbooks/flippingbooks/an1929

Συμβουλές για εκπαιδευτικούς που έχουν στην τάξη του μαθητές με σύνδρομο Asperger

30d2709357866ea112f2f0bf02682b5d_L

 

Συμβουλές για εκπαιδευτικούς που έχουν στην τάξη του μαθητές με σύνδρομο asperger:

Στην τάξη

  • Δυσκολεύεται να ακολουθήσει τους κανόνες: σηκώνεται, πηγαίνει συχνά για νερό ή στην τουαλέτα, τρώει μέσα στην τάξη, εμφανίζει νευρικότητα κ.α.

Κάντε σαφείς τους κανόνες της τάξης. Φτιάξτε έναν κατάλογο με τους κανόνες και κολλήστε τον σε εμφανές σημείο. Ανατρέχετε στον κατάλογο για να υπενθυμίζετε τους κανόνες. Αναθέστε του κάποιες αρμοδιότητες, όπως το να φέρνει κιμωλίες ή να μεταφέρει κάποιο μήνυμα στο γραφείο, ώστε να εκτονώνει με πιο αποδεκτούς τρόπους την κινητικότητά του.

  • Δυσκολεύεται να ακολουθήσει το πρόγραμμα των μαθημάτων

Φτιάξτε ένα οπτικό πρόγραμμα με τα μαθήματα και τα διαλείμματα της ημέρας και κολλήστε το στον τοίχο ή στο θρανίο του. Αυτό τον βοηθάει να προβλέπει τι θα ακολουθήσει. Δείχνετέ του στο πρόγραμμα ποιο μάθημα ακολουθεί, ώστε να προετοιμαστεί και να βγάλει το βιβλίο.

  • Δυσκολεύεται να ολοκληρώσει τις δραστηριότητες ή να παρακολουθήσει το μάθημα, διασπάται ή κολλάει σε άσχετες λεπτομέρειες

Παρέχετε εξατομικευμένες και σαφείς οδηγίες. Χωρίστε τη δραστηριότητα σε επιμέρους στάδια. Κάντε σαφή την αρχή και το τέλος της δραστηριότητας. Δίνετε μία οδηγία κάθε φορά. Βοηθήστε τον να εστιάσει την προσοχή του στα βασικά κομμάτια της δραστηριότητας. Χρησιμοποιήστε εποπτικό υλικό.

  • Δυσκολεύεται στις ομαδικές εργασίες, να ακολουθήσει τους κανόνες της ομάδας και να συνεργαστεί με τα άλλα παιδιά

Μπορεί να δουλεύει σε μικρές ομάδες ή με ένα μόνο παιδί. Φροντίστε η ομάδα ή το παιδί με το οποίο συνεργάζεται/ κάθεται στο ίδιο θρανίο να είναι ένα ήρεμο παιδί που θα τον βοηθά και θα τον καθοδηγεί, όπου χρειάζεται. Σε άλλες περιπτώσεις μπορεί να κάνει μια ατομική δουλειά, η οποία θα μπορεί να ενταχτεί στην ομαδική.

  • Διασπάται η προσοχή του και ενοχλείται από θορύβους που ακούγονται από το προαύλιο, από κάποια άλλη τάξη ή μέσα στην τάξη ή από το έντονο φως του ήλιου που μπαίνει από το παράθυρο

Το θρανίο του να μη βρίσκεται κοντά στο παράθυρο, ώστε να μη διασπάται από οπτικά ή ακουστικά ερεθίσματα. Να είναι κοντά στην έδρα ή στον πίνακα. Κλείστε το παράθυρο ή τραβήξτε την κουρτίνα, αν χρειαστεί. Απευθυνθείτε στο μαθητή ονομαστικά. Συμφωνήστε μεταξύ σας ένα σήμα που θα σημαίνει ότι πρέπει να επανέλθει στο μάθημα π.χ. ένα απαλό άγγιγμα στον ώμο.

  • Ασχολείται με τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντά του ή με ένα μάθημα που του κεντρίζει την προσοχή, εις βάρος των άλλων

Δώστε έμφαση στις ακαδημαϊκές του δεξιότητες, αναδείξτε τις ικανότητές του και καθοδηγήστε τον ώστε να βοηθήσει συμμαθητές του. Αξιοποιήστε και εντάξτε τα ενδιαφέροντά του στο σχολικό πρόγραμμα.

  • Αναστατώνεται, αγχώνεται από αλλαγές στο καθημερινό πρόγραμμα (π.χ. μια εκδρομή, αλλαγή στη σειρά των μαθημάτων, απουσία δασκάλου)

Ενημερώστε τον από την προηγούμενη μέρα για όποιες αλλαγές θα γίνουν και εξηγήστε του με απλά λόγια πώς θα κυλήσει η μέρα με τις αλλαγές. Σε περίπτωση απουσίας σας εξηγήστε του ποιος δάσκαλος θα έρθει για αντικατάσταση και συζητήστε τι θα κάνουν με αυτόν το δάσκαλο.

  • Αναζητά την απομόνωση/ την ηρεμία του, ειδικά προς το τέλος μιας έντονης μέρας ή μετά από κάποια δύσκολη κατάσταση που αντιμετώπισε στο διάλειμμα και δυσκολεύεται να παρακολουθήσει κάποιο θεωρητικό μάθημα τις τελευταίες ώρες

Σεβαστείτε την ανάγκη του για χαλάρωση. Μπορεί να καθίσει για λίγο στα μαξιλάρια στο πίσω μέρος της αίθουσας, μπορεί να ξεφυλλίσει το αγαπημένο του βιβλίο ή να κρατήσει στα χέρια του ένα αντικείμενο που τον βοηθά να χαλαρώνει.

  • Η διάθεσή του έχει διακυμάνσεις. Κάποιες μέρες είναι ήρεμος, χαλαρός και εργάζεται καλά, ενώ κάποιες άλλες είναι πιο κινητικός, αναστατωμένος και με μεγαλύτερη διάσπαση από την πρώτη ώρα

Στις «δύσκολες» μέρες μην εισάγεται καινούριες έννοιες. Επιτρέψτε του να εξασκηθεί σε πράγματα τα οποία ήδη γνωρίζει. Επιτρέψτε του να χαλαρώνει περισσότερο.

Στο διάλειμμα

  • Είναι απομονωμένος, δεν προσεγγίζει, δεν παίζει με τα άλλα παιδιά

Ενθαρρύνετε πιθανές φιλίες που έχετε εντοπίσει στα πλαίσια της τάξης.

  • Μπορεί να γίνει κυριαρχικός στο παιχνίδι του, είναι αδέξιος στους χειρισμούς του και στον τρόπο που προσεγγίζει τους συμμαθητές του, π.χ. μπορεί, στην προσπάθειά του να παίξει με κάποιον, να τον πειράξει, να τον σκουντήσει κ.α.

Καλό είναι να υπάρχει ένα άτομο αναφοράς στην αυλή, στο οποίο ο μαθητής θα μπορεί να απευθύνεται κατά τη διάρκεια του διαλείμματος και ο οποίος θα γνωρίζει τις δυσκολίες του και θα τον καθοδηγεί/ ηρεμεί σε δύσκολες στιγμές. Βοηθήστε τον λέγοντάς του τι πρέπει ή τι μπορεί να κάνει για να προσεγγίσει τους άλλους. Αν του ζητάτε να μην εμφανίζει μια συμπεριφορά, δώστε του εναλλακτικές και πιο αποδεκτές λύσεις για να εφαρμόσει. Επιβραβεύστε τον για επιτυχημένες και αποδεκτές συμπεριφορές, λέγοντάς του πόσο έξυπνη ήταν η συμπεριφορά του. Βοηθήστε τον να καταλάβει ποια συμπεριφορά του ήταν σωστή και αποτελεσματική, ώστε να την επαναλάβει στο μέλλον.

Πηγή: www.asperger.gr

Δεκτός στο Harvard με πλήρη υποτροφία μαθητής από τη Θεσσαλονίκη

 

52eb51acab43be14e73ed2d2a17d0601_XL

 

Δεκτός με πλήρη υποτροφία 69.000$ ετησίως, για τέσσερα χρόνια,  προκειμένου να σπουδάσει μαθηματικά, στο Πανεπιστήμιο Harvard των ΗΠΑ (EarlyAction), έγινε ο Φίλιππος – Ιλαρίων Συτιλίδης, μαθητής της Γ΄ Λυκείου των Εκπαιδευτηρίων Ε. Μαντουλίδη.

Ο μαθητής παρακολούθησε το Πρόγραμμα «StudiesAbroad», το οποίο προετοιμάζει τους μαθητές του Λυκείου για την εισαγωγή τους σε πανεπιστήμια της Αμερικής και της Ευρώπης χωρίς InternationalBaccalaureate (IB).

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο μαθητής είχε διακριθεί στη Βαλκανιάδα Μαθηματικών Νέων 2013 με Έπαινο, στην Εθνική Μαθηματική Ολυμπιάδα της ΕΜΕ, «Αρχιμήδης», όπου και απέσπασε χρυσό μετάλλιο το 2013 και αργυρό μετάλλιο το 2015, και στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικής όπου κατέκτησε την 3η θέση το 2014 και την 6η θέση το 2015.

http://www.thestival.gr/

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση