O Σωκράτης Μάλαμας στο Ireon Music Festival 2014
![]() |
| Imam Baildi |
![]() |
| Dub Pistols |
![]() |
| Liebe |
![]() |
| Koza Mostra |
![]() |
| Imam Baildi |
![]() |
| Dub Pistols |
![]() |
| Liebe |
![]() |
| Koza Mostra |
Δεύτερη Κυριακή του Μάη, κάθε χρόνο, σε μία κινητή γιορτή, γιορτάζουν οι μανούλες όλου του κόσμου. Πως όμως ξεκίνησε αυτή η γιορτή; Όλα οφείλονται στην Άννα Τζάρβις. Μία γυναίκα που βοήθησε στη δημιουργία μία ημέρας αποκλειστικά αφιερωμένης στις γυναίκες – μαμάδες, όλου του κόσμου και που τελικά η ίδια είχε τέτοια αποστροφή για τη γιορτή που δημιούργησε, κάνοντας σκοπό της ζωής της να μπορέσει να την καταργήσει.
Η διόγκωση που πήρε η συγκεκριμένη γιορτή καθώς και η ακατάσχετη εμπορευματοποίηση έφτασαν την Αννα Τζάρβις να γίνει η μεγαλύτερη πολέμιος της γιορτής που η ίδια καθιέρωσε.

Ολα ξεκίνησαν από τη μητέρα της, Αν Μαρία Ριβς Τζάρβις, που είχε ιδρύσει σε πέντε πόλεις των ΗΠΑ ομάδες, οι οποίες αποτελούνταν αποκλειστικά από μητέρες, με σκοπό τη βελτίωση των υγειονομικών συνθηκών. Οι ομάδες αυτές παρείχαν ιατρικές υπηρεσίες σε τραυματισμένους στρατιώτες, ρουχισμό και τρόφιμα, κατά τη διάρκεια του Εμφυλίου Πολέμου των ΗΠΑ.
Η Τζάρβις είχε χάσει τη μητέρα της το 1905 και καθώς δεν είχε η ίδια παντρευτεί ή αποκτήσει παιδιά ένιωσε την ανάγκη να τιμήσει τη μνήμη της. Ετσι στις 12 Μαΐου του 1907, δύο χρόνια μετά τον θάνατο της μητέρας της, διοργάνωσε μία τελετή εις μνήμην της ενώ αργότερα διεξήγαγε μία εκστρατεία για να καθιερωθεί η μέρα της μητέρας σαν αναγνωρισμένη γιορτή.
Η εκστρατεία που έκανε το 1907 για την καθιέρωση της γιορτής είχε μεγάλη απήχηση και στις 10 Μαΐου εκείνης της χρονιάς, εκατοντάδες οικογένειες συγκεντρώθηκαν στο Γκράφτον, τη γενέτειρα της Τζάνις σε μία εκκλησία που αργότερα μετονομάστηκε «Διεθνής Ναός της Μητέρας» καθώς και σε άλλες πόλεις για να υποστηρίξουν την κίνηση της. (περισσότερα…)
Σε δημόσια διαβούλευση τέθηκε από σήμερα, από το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ,το σχέδιο νόμου με τίτλο «Τροποποίηση διατάξεων του Υπαλληλικού Κώδικα (Ν. 3528/2007) περί επιλογής προϊσταμένων οργανικών μονάδων και λοιπές διατάξεις».
Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το Σχέδιο Νόμου
Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε με τη διαβούλευση
Με το νέο σύστημα εισάγονται αξιοκρατικά εργαλεία για την ανάληψη θέσης ευθύνης στη δημόσια διοίκηση και μπαίνει τέλος στη λογική της επετηρίδας, αλλά και της κομματικής συχνά επιλογής. Στόχος είναι να επιλέγονται οι πλέον κατάλληλοι υπάλληλοι για κάθε συγκεκριμένη διευθυντική θέση. Να εντοπίζονται, δηλαδή, τα δυναμικά εκείνα χαρακτηριστικά και οι ειδικές δεξιότητες που πρέπει να έχει ένας δημόσιος υπάλληλος για κάθε συγκεκριμένη θέση ευθύνης.
Με το νέο σύστημα , προβλέπεται η ουσιαστική εμπλοκή του ΑΣΕΠ σε όλα τα στάδια της διαδικασίας. Παράλληλα, όλα τα στάδια (προφίλ θέσης, κριτήρια αξιολόγησης, αποτελέσματα γραπτών εξετάσεων και συνέντευξης) θα αναρτώνται σε πραγματικό χρόνο στο διαδίκτυο. Οι γραπτές εξετάσεις θα διενεργούνται με τις ίδιες δικλείδες διαφάνειας όπως ακριβώς και οι πανελλαδικές εξετάσεις για την εισαγωγή σε ΑΕΙ και ΑΤΕΙ.
Ιδιαίτερη σημασία δίνεται και στη συνέντευξη. Για τη διασφάλιση της αντικειμενικότητας αυτής, εισάγονται δύο δικλείδες ασφαλείας:
α) η συνέντευξη θα είναι δομημένη, δηλαδή θα αξιολογεί με ενιαίο τρόπο συγκεκριμένες δεξιότητες όπως προκύπτουν από τα βιογραφικά των υποψηφίων και από τις δηλώσεις ενδιαφέροντος
β) η συνέντευξη θα διεξάγεται από έμπειρα και πιστοποιημένα στελέχη, που θα προτείνονται από το ΑΣΕΠ
Καινοτόμο στοιχείο του νέου συστήματος αποτελεί και το γεγονός ότι στις διαδικασίες αξιολόγησης πέραν των εκπροσώπων του ΑΣΕΠ και του Δημοσίου, θα συμμετέχουν και επιλεγμένα στελέχη του ιδιωτικού τομέα ως αξιολογητές. Τα στελέχη αυτά, όπως τονίσαμε, θα προτείνονται από το ΑΣΕΠ και θα έχουν πιστοποιηθεί σχετικά.
Πηγή: esos.gr
Στην τελευταία θέση στην Ευρώπη και στην 33η στον κόσμο κατατάσσεται το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας, σύμφωνα με την παγκόσμια κατάταξη του εκδοτικού οίκου Pearson για λογαριασμό του ιδρύματος Economist Intelligence Unit.
Η θέση της Ελλάδας είναι η χειρότερη ανάμεσα στις ευρωπαϊκές χώρες στην αξιολόγηση, η οποία περιλαμβάνει 39 χώρες και μια περιοχή (το Χονγκ Κονγκ), ενώ παραμένει αμετάβλητη σε σχέση με την αξιολόγηση του ίδιου οίκου το 2013.
Η έκθεση του Pearson, η οποία γράφτηκε από το Economist Intelligence Unit, είναι το αποτέλεσμα μιας ποσοτικής και ποιοτικής ανάλυσης με τίτλο The Learning Curve και αφορά στις επιδόσεις που παρουσιάζουν τα σχολικά συστήματα σε παγκόσμιο επίπεδο.
Στόχος της έκθεσης είναι να συμβάλει στη χάραξη μιας αποτελεσματικής εκπαιδευτικής πολιτικής, η οποία θα έχει τόσο οικονομικές, όσο και κοινωνικές συνέπειες. Η αξιολόγηση βασίζεται στις αμερικανικές εκπαιδευτικές μελέτες TIMSS and PIRLS, καθώς σε τεστ του PISA, του διεθνούς προγράμματος του ΟΟΣΑ για την αξιολόγηση των μαθητών.
Το καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα στον κόσμο κατέχει η Νότιος Κορέα, ενώ το καλύτερο στην Ευρώπη η Φινλανδία. Σύμφωνα με τον Τζον Φάλον, γενικό διευθυντή της Pearson, η έκθεση καταδεικνύει τον ισχυρό δεσμό ανάμεσα στα βελτιωμένα επίπεδα εκπαίδευσης και στην οικονομική ανάπτυξη.
Οι 10 χώρες με τα καλύτερα εκπαιδευτικά συστήματα στον κόσμο

Το νέο σχέδιο νόμου της Ειδικής Αγωγής δόθηκε στη δημοσιότητα τη Μ. Τετάρτη, 16 Απριλίου 2014, δίχως, για μια ακόμη φορά, να δοθεί επισήμως και εγκαίρως στο Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ώστε να αναπτυχθεί ο απαραίτητος γόνιμος διάλογος. Παρά αυτό το γεγονός απευθυνθήκαμε στην πολιτική ηγεσία ζητώντας την πραγματοποίηση συνάντησης ώστε να συζητηθεί αναλυτικά το σχέδιο νόμου, με στόχο να μετουσιωθεί σε έναν νόμο πραγματικά χρήσιμο για την Ειδική Αγωγή. Παράλληλα το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει γίνει αποδέκτης προτάσεων από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς κι έχει προχωρήσει και σε συναντήσεις με αρκετούς απ’ αυτούς. Κοινός τόπος όλων μας η ανησυχία ότι και αυτός ο νόμος δεν πρόκειται να δώσει λύση στο βασικότερο πρόβλημα της Ειδικής Αγωγής, τη δυνατότητα όλων των μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες να αποκτήσουν πρόσβαση στη δημόσια εκπαίδευση εντασσόμενοι στο εκπαιδευτικό σύστημα δίχως αποκλεισμούς και κατηγοριοποιήσεις.
Βασική προϋπόθεση για να επιτευχθεί το παραπάνω, είναι πρώτα απ’ όλα το να δοθούν όλα τα απαραίτητα κονδύλια ώστε να γίνουν πράξη τα κατάλληλα κτίρια, η δυνατότητα μεταφοράς των μαθητών και ο μόνιμος διορισμός όλου του απαραίτητου προσωπικού (Εκπαιδευτικοί, Ειδικό Εκπαιδευτικό και Βοηθητικό Προσωπικό). Θυμίζουμε, για μια ακόμη φορά, το τραγικό φαινόμενο οι συνάδελφοί μας απόφοιτοι των πανεπιστημιακών σχολών Ειδικής Αγωγής να εργάζονται επί σειρά πολλών ετών ως αναπληρωτές και καμία πρόβλεψη να μην υπάρχει ακόμη και σήμερα, που αναπτύσσεται όλη αυτή η συζήτηση, ώστε να πραγματοποιηθεί διαγωνισμός ΑΣΕΠ για το μόνιμο διορισμό τους στην εκπαίδευση. Από την άλλη η όλο και πιο συρρικνωμένη χρηματοδότηση προς το Δημόσιο Σχολείο καθιστά σχέδια επί χάρτου τις όποιες προτάσεις υπάρχουν στην κατεύθυνση της επίλυσης των προβλημάτων τόσο σε επίπεδο δομών όσο και σε επίπεδο σχεδιασμού της λειτουργίας της Ειδικής Αγωγής. (περισσότερα…)
Ο Αθηναγόρας Σκιαδόπουλος έκανε περήφανους τους γονείς και τους καθηγητές του, αποδεικνύοντας τις εκπληκτικές δυνατότητές του… Την Κυριακή, διεξήχθη στο Πλέβεν της Βουλγαρίας ο διαγωνισμός για την 31η Βαλκανική Ολυμπιάδα Μαθηματικών με την συμμετοχή 20 χωρών.
Στην αποστολή της Ελληνικής ομάδας συμμετείχε και ο Ροδίτης μαθητής της Γ Λυκείου Αθηναγόρας Στυλιανός Σκιαδόπουλος του Κωνσταντίνου και της Ελένης και σύμφωνα με τα αποτελέσματα που δόθηκαν στην δημοσιότητα ο Αθηναγόρας Σκιαδόπουλος επιτυγχάνοντας το απόλυτο ΑΡΙΣΤΑ 40/40 κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο.
Η ελληνική ομάδα με δύο χρυσά μετάλλια, τρία χάλκινα και μία εύφημη μνεία κατετάγη στην 5η θέση ανάμεσα στις 20 χώρες που συμμετείχαν στην 31η ΒΜΟ 2014.
Η σταθερά υψηλή επίδοση του μαθητή μάς δείχνει τον βαθμό προετοιμασίας του και μας κάνει αισιόδοξους για μια νέα μεγάλη επιτυχία στην 55η Διεθνή Ολυμπιάδα Μαθηματικών ΙΜΟ 2014 που θα διεξαχθεί στο Κέηπ Τάουν της Νότιας Αφρικής από 3 έως 13 Ιουλίου και στην οποία θα συμμετέχει σαν μέλος της εξαμελούς Ελληνικής ομάδος για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.
«Εμείς όταν ήμασταν παιδιά ζούσαμε σε ένα διαφορετικό κόσμο. Είχαμε την πολυτέλεια να παίζουμε στις αλάνες –στις πραγματικές αλάνες- που δυστυχώς ολοένα και λιγοστεύουν. Εσείς δεν έχετε αυτή την επαφή με τη φύση, αυτή την επαφή με το χώμα που είχαμε εμείς. Με ένα τόπι που αρκούσε για να μας κάνει ευτυχισμένους».
Τα παραπάνω είπε ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος απευθυνόμενους στους χίλιους και πλέον μαθητές που παρακολούθησαν σήμερα την παρουσίαση του ψηφιακού ιστότοπου www.cyberkid.gov.gr , στον οποίο μπορούν να παίζουν παιχνίδια οι μαθητές , ενώ τόνισε τα εξής:
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το τελευταίο διάστημα, έχουμε παρακολουθήσει με έκπληξη, αγανάκτηση και οργή, ένα σήριαλ άδικων διοικητικών διώξεων εναντίον των εκπαιδευτικών του 6ου Δημοτικού Σχολείου Αγίας Παρασκευής το οποίο ξεκίνησε με αβάσιμες και φαιδρές καταγγελίες δύο συγκεκριμένων γονέων και πήρε πρωτοφανείς και εξαιρετικά ανησυχητικές διαστάσεις. Τίθεται πλέον σε κίνδυνο η σωματική, ηθική και επαγγελματική υπόσταση των εκπαιδευτικών και τραυματίζεται σοβαρά το απαραίτητο παιδαγωγικό κλίμα και η ηρεμία του σχολείου.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες της ΔΟΕ και του Συλλόγου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Ο Περικλής» αφορμή αποτέλεσε ένα απλό δυσάρεστο περιστατικό από αυτά που μπορούν να συμβούν στο πλαίσιο της σχολικής κοινότητας και ανέκαθεν επιλύονταν από τα μέλη της στο πλαίσιο της παιδαγωγικής αντιμετώπισης προβλημάτων. Η υπόθεση που αφορά την «κλοπή» 2,20€ από μαθητή, για την οποία υπήρξε απαλλακτικό πόρισμα της διενεργηθείσας ΕΔΕ εναντίον εκπαιδευτικού του σχολείου. Η υπόθεση αυτή, σήμερα, αποκτά νέες διαστάσεις, με τη διενέργεια συμπληρωματικής ΕΔΕ από την Περιφερειακή Δ/νση Εκπ/σης Αττικής για πέντε συνολικά εκπαιδευτικούς του 6ου Δημοτικού Σχολείου Αγίας Παρασκευής.
Η τελική(;) πράξη μέγιστης αναλγησίας και αυθαιρεσίας, είναι το γεγονός ότι ενεργοποιώντας το Νέο Πειθαρχικό «Δίκαιο» (ν. 4093/2012) που ουσιαστικά έχει καταργήσει και το τεκμήριο της αθωότητας, με απόφαση του ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης (ΓΕΔΔ) κ. Λέανδρος Ρακιντζής παραπέμπει στο Πειθαρχικό Συμβούλιο και θέτει σε αυτοδίκαιη αργία(!) αναδρομικά από 8-4-14 την εκπαιδευτικό του Σχολείου, Νατάσα Ορφανοπούλου για το παράπτωμα της άσκησης κριτικής των πράξεων της Προϊσταμένης Αρχής το οποίο συνιστά παράλληλα «αναξιοπρεπή ή ανάρμοστη ή ανάξια για υπάλληλο συμπεριφορά»! Η διωκόμενη εκπαιδευτικός «τόλμησε» και είχε το «θράσος» να αναφερθεί προς τη Διοίκηση και το ΓΕΔΔ προσκαλώντας τους να την προστατεύσουν απέναντι σε κάθε άδικη καταγγελία η οποία στρέφεται εναντίον της, η οποία ήδη είχε κριθεί αβάσιμη με την έκδοση απαλλακτικού πορίσματος κατά τη διενεργηθείσα προανακριτική διαδικασία.
Επισημαίνεται ότι ο Σύλλογος Γονέων του Σχολείου και η Ένωση Συλλόγων Γονέων Αγ. Παρασκευής με καθημερινές παρεμβάσεις, καταγγελίες και νομικές ενέργειες έχουν εκδηλώσει τη συμπαράστασή τους στους διωκόμενους εκπαιδευτικούς και την ανησυχία τους για τη σοβαρή διατάραξη του παιδαγωγικού κλίματος και της ομαλής λειτουργίας του Σχολείου με θύματα τα παιδιά.
Όλα όσα συμβαίνουν δεν είναι τυχαία. Τα φαινόμενα του αυταρχισμού και της καταστρατήγησης στοιχειωδών ελευθεριών και δικαιωμάτων ταλαιπωρούν ολόκληρη την ελληνική κοινωνία και αγγίζουν ανοιχτά πλέον, τα όρια της αντιδημοκρατικής εκτροπής.
Στηρίζουμε τους διωκόμενους συναδέλφους. Καταδικάζουμε τον αυταρχικό μηχανισμό των ΕΔΕ και των πειθαρχικών διώξεων που έχει στηθεί εις βάρος των εκπαιδευτικών του 6ου Δημοτικού σχολείου της Αγ. Παρασκευής.
Απαιτούμε την άμεση παύση των διώξεων.
Στις περιπτώσεις που δεν υπάρχει δυνατότητα στελέχωσης του σχολείου με εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ 32 ή εκπαιδευτικούς του κλάδου 18.41, το διδακτικό αντικείμενο της Θεατρικής Αγωγής θα μπορούσε να διδάσκεται από εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ 70, με σχετική εισήγηση του οικείου Σχολικού Συμβούλου και απόφαση του Περιφερειακού Δ/ντή Εκπ/σης, εφόσον δεν παραβιάζεται το εργασιακό και διδακτικό ωράριό τους, λαμβάνοντας υπόψη και τις εξής περιπτώσεις :
1. Να είναι κάτοχοι διδακτορικού ή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στο γνωστικό αντικείμενο του εν λόγω μαθήματος.
2. Να είναι κάτοχοι πτυχίου τμήματος θεατρικών σπουδών ή εναλλακτικά δραματικής σχολής, αναγνωρισμένης από το Υπουργείο Πολιτισμού.
3. Να έχουν παρακολουθήσει επιμορφωτικά σεμινάρια με αντικείμενο τη Θεατρική Αγωγή ή τη δραματική τέχνη, ετήσιας τουλάχιστον διάρκειας από φορείς αναγνωρισμένους από το Υ.ΠΑΙ.Θ. ή το Υπουργείο Πολιτισμού.
4. Να έχουν παρακολουθήσει σχετικά με τη Θεατρική Αγωγή σεμινάρια. Τα παραπάνω ορίζει εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας.
ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ Η εγκύκλιος προκάλεσε την αντίδραση του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Θεατρολόγων , ο οποίος με ανακοίνωση του ζητά την άμεση ανάκληση της Σε δύο παραγράφους που θυμίζουν γενικόλογη έκθεση ιδεών, το Υπουργείο Παιδείας, αφού παραδέχεται τη σημασία της Θεατρικής Αγωγής στην «αισθητική ανάπτυξη των παιδιών», ευθαρσώς διευρύνει την ανάθεση της διδασκαλίας του εν λόγω μαθήματος σε εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ70, που, είτε έχουν παρακολουθήσει σεμινάρια ετήσιας διάρκειας, είτε -άκουσον, άκουσον- έχουν απλώς παρακολουθήσει σεμινάρια! Εξισώνει, με άλλα λόγια, τις πανεπιστημιακές σπουδές με την κατ’ ελάχιστον επιμόρφωση!
Πηγή : ipaideia.gr
Της ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ ΤΖΑΒΕΛΛΑ
«Σε ένα σχολείο με 320 παιδιά, έχεις να αντιμετωπίσεις 640 γονείς και 1.680 γιαγιάδες και παππούδες. Με μια απλή καταγγελία συρόμαστε στα πειθαρχικά, ως ένοχοι»
«Στην πορεία κατηγορήθηκα ότι τράβηξα τα μαλλιά της μαθήτριας. Η τάξη ολόκληρη το διαψεύδει. Μια παρατήρηση μεταφράζεται σε τράβηγμα μαλλιών;»
Η χθεσινή συγκέντρωση διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε έξω από το 6ο Δημοτικό Σχολείο Αγίας Παρασκευής Για 2,20 ευρώ που χάθηκαν μέσα από μια τάξη Δημοτικού Σχολείου, η Αλεξάνδρα Χαρβάλου, εκπαιδευτικός με εμπειρία 25 ετών, ενδέχεται να χάσει τη δουλειά της. Συνάδελφός της η Νατάσα Ορφανοπούλου, η οποία στο παρελθόν επιμόρφωνε δασκάλους για τον τρόπο που θα διαχειρίζονται κρίσεις, τέθηκε σε αυτοδίκαιη αργία. Κατηγορήθηκε από τον πατέρα μιας μικρής μαθήτριας, που είχε πέσει θύμα bullying στο παρελθόν, ότι της τράβηξε τα μαλλιά, γεγονός που η ίδια και τα υπόλοιπα παιδιά της τάξης αρνούνται. Αυτό είναι το νέο «φαινόμενο» που παρατηρείται όλο και πιο συχνά τα τελευταία δύο χρόνια, στα σχολεία της βόρειας Αθήνας. Δεκάδες εκπαιδευτικοί, παρά τους άψογους υπηρεσιακούς φακέλους τους, είναι απροστάτευτοι στη λαίλαπα των πειθαρχικών ελέγχων, έρμαια στις καταγγελίες και τις διαθέσεις των γονιών και διασύρονται στην εκπαιδευτική κοινότητα. Συχνά σέρνονται στα δικαστήρια για ασήμαντες αφορμές, ικανές όμως να τους θέσουν σε αργία. Συμπτωματικά, την ίδια περίοδο στο επίκεντρο των κυβερνητικών συζητήσεων είναι οι απολύσεις εκπαιδευτικών. Ερευνα της «Ε» στα Νηπιαγωγεία και στα Δημοτικά Σχολεία των βορείων προαστίων, όπου τα προβλήματα είναι σαφώς λιγότερα από αυτά που υπάρχουν στις σχολικές μονάδες του κέντρου της Αθήνας και του Πειραιά, ρίχνει φως σε ανούσιες υποθέσεις που σέρνουν τους δασκάλους στα δικαστήρια. Δάσκαλοι λένε: «Σε ένα σχολείο με 320 παιδιά, έχεις να αντιμετωπίσεις 640 γονείς και 1.680 γιαγιάδες και παππούδες. Με μια απλή καταγγελία συρόμαστε στα πειθαρχικά, ως ένοχοι». **Μια καταγγελία πολλές φορές ξεπερνάει κάθε φαντασία. Οπως αυτή που έγινε σε Νηπιαγωγείο, εναντίον της… φασαριόζας δασκάλας. Ο γονιός ενός νηπίου την κατήγγειλε γιατί σύμφωνα με πληροφορίες «έκανε πολλή φασαρία, μιλούσε δυνατά και το παιδί του δεν μπορούσε να παρακολουθήσει». **Μπλεγμένη στο διαζύγιο των γονιών βρέθηκε η δασκάλα, που συγκάλεσε συγκέντρωση γονέων σε ένα Δημοτικό της βόρειας Αθήνας. Οι γονείς ενημερώθηκαν για τη συγκέντρωση μέσω των παιδιών τους, ένας πατέρας όμως, ο οποίος δεν έχει την επιμέλεια του παιδιού και δεν έμαθε την ημέρα και την ώρα της συγκέντρωσης, κατήγγειλε τη δασκάλα. Σημειωτέον, η ίδια δεν είχε ενημερωθεί ποτέ για το διαζύγιο των γονέων. (περισσότερα…)