Δ.Ο.Ε. «Επιμόρφωση Στελεχών Εκπαίδευσης εκτός εργασιακού ωραρίου»

Δ.Ο.Ε.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. λαμβάνοντας υπόψη του τα ερωτήματα πολλών Συλλόγων Εκπαιδευτικών Π.Ε. σχετικά με την πραγματοποίηση διημερίδων στα «πλαίσια υλοποίησης του προγράμματοςΕπιμόρφωσης  Στελεχών Εκπαίδευσης σε θέματα αξιολόγησης» που αφορά  τους Διευθυντές των Δημοτικών Σχολείων σε όλους τους νομούς της χώρας, εκτός ωραρίου εργασίας

Τονίζει για μια ακόμη φορά

ότι κανείς εκπαιδευτικός δεν μπορεί να υποχρεωθεί να ασκήσει έργο ή να παρακολουθήσει την οποιαδήποτε διημερίδα ή άλλου τύπου επιμόρφωση εκτός του εργασιακού του ωραρίου.

  Καλεί τους Διευθυντές των σχολείων, που όπως όλος ο κλάδος των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, έχουν δώσει και δίνουν τον αγώνα ενάντια στην εφαρμογή της αξιολόγησης – χειραγώγησης, να μην πάρουν μέρος στις διημερίδες δηλώνοντας με την αγωνιστική στάση τους την απόφαση του Κλάδου να βάλει φραγμό στους αντιεκπαιδευτικούς σχεδιασμούς της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείαςκαι την προώθηση της εφαρμογής της αξιολόγησης – χειραγώγησης των ποσοστώσεων, της μισθολογικής – βαθμολογικής καθήλωσης και των απολύσεων.

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ

ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ  ΔΗΜΟΣΙΑΣ  ΔΩΡΕΑΝ  ΠΑΙΔΕΙΑΣ

 

Τι ισχύει για την επιμόρφωση Διευθυντών σχολείων που ξεκινά προσεχώς

 

iep-logo

Από το ΔΣ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής προγραμματίστηκαν ο τόπος, ο χρόνος και οι επιμορφωτές στα Σεμινάρια Αξιολόγησης προς τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων της χώρας . Τα παραπάνω καθορίζονται από αποφάσεις που έχουν δημοσιευτεί στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ

-Έγκριση προγραμματισμού υλοποίησης επιμορφωτικών σεμιναρίων Β΄Κύκλου των στελεχών εκπαίδευσης τωνΠεριφερειών Κρήτης και Θεσσαλίας στο πλαίσιο του Υποέργου 4: «Επιμόρφωση στελεχών της εκπαίδευσης στην εφαρμογή του συστήματος αξιολόγησης Β΄ Κύκλος» της Πράξης με τίτλο «Προκαταρκτικές ενέργειες για την εφαρμογή συστήματος αξιολόγησης» με κωδικό ΟΠΣ 453588 – Οριζόντια Πράξη.

-Έγκριση προγραμματισμού υλοποίησης επιμορφωτικών σεμιναρίων Β΄ Κύκλου των στελεχών εκπαίδευσης Περιφερειών Ανατολικής Μακεδονίας –Θράκης, Στερεάς Ελλάδας, Ηπείρου, Ιονίων Νήσων και Νοτίου Αιγαίου στο πλαίσιο του Υποέργου 4: «Επιμόρφωση στελεχών της εκπαίδευσης στην εφαρμογή του συστήματος αξιολόγησης Β΄ Κύκλος» της Πράξης με τίτλο «Προκαταρκτικές ενέργειες για την εφαρμογή συστήματος αξιολόγησης» με κωδικό ΟΠΣ 453588 – Οριζόντια Πράξη.

Έγκριση προγραμματισμού υλοποίησης επιμορφωτικών σεμιναρίων Β΄ Κύκλου των στελεχών εκπαίδευσης τωνΠεριφερειών Νοτίου Αιγαίου και Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης στο πλαίσιο του Υποέργου 4: «Επιμόρφωση στελεχών της εκπαίδευσης στην εφαρμογή του συστήματος αξιολόγησης Β΄ Κύκλος» της Πράξης με τίτλο «Προκαταρκτικές ενέργειες για την εφαρμογή συστήματος αξιολόγησης» με κωδικό ΟΠΣ 453588 – Οριζόντια Πράξη.

1. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΥΠΟΕΡΓΟΥ  

Το υπουργείοπεριλαμβάνει την προετοιμασία και υλοποίηση όλων των απαραίτητων διαδικασιών για τον Β΄ κύκλο επιμόρφωσης των στελεχών εκπαίδευσης στην εφαρμογή του συστήματος αξιολόγησης. Στο πλαίσιο του υποέργου αυτού επιδιώκεται η στοχευμένη επιμόρφωση των Διευθυντών σχολικών μονάδων οι οποίοι, σύμφωνα με το Π.Δ. 152, άρθρ. 4, θα εμπλακούν ως αξιολογητές στην αξιολόγηση, προκειμένου να ενημερωθούν σχετικά με το πλαίσιο, τις διαδικασίες και τα κριτήρια της αξιολόγησης, καθώς και να εξοικειωθούν με τα εργαλεία και την χρήση τους. Επισημαίνεται ότι στην παραπάνω κατηγορία των στελεχών που ασκούν αξιολογικό έργο (διοικητική αξιολόγηση) δεν συμπεριλαμβάνονται οι Προϊσταμένες/νοι των Νηπιαγωγείων και των ολιγοθέσιων Δημοτικών σχολείων, δεδομένου ότι, για το εκπαιδευτικό προσωπικό των εν λόγω σχολικών μονάδων, τον ρόλο της διοικητικής αξιολόγησης τον έχουν οι Διευθυντές Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Η επιμόρφωση των Δ/ντών σχολικών μονάδων είναι υποχρεωτική. Είναι διήμερη, συνολικής διάρκειας 12 ωρών, και θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις 30-6-2014. Επιμορφωτές των Δ/ντών σχολικών μονάδων στον Β΄ Κύκλο της επιμόρφωσης μπορεί να είναι: (περισσότερα…)

350 μαθητές το όριο για το σχολείο που προκύπτει από τις συγχωνεύσεις

SYGXONEYSEIS-0
350 μαθητές είναι η οροφή των μαθητών όταν γίνονται συγχωνεύσεις σχολείων. Το παραπάνω ανέφερε ο κ. Κεδίκογλου στη συνάντηση που είχε με την ΑΣΓΜΕ, ΔΟΕ και ΟΛΜΕ και καταγράφονται σε ΔΤ της ΑΣΓΜΕ. Σε ό,τι αφορά τις συγχωνεύσεις, ο υφυπουργός είπε ότι είναι ειλημμένη απόφαση (δημοσιεύτηκε ήδη το ΦΕΚ για τις συγχωνεύσεις – καταργήσεις στην

πρωτοβάθμια εκπαίδευση), που στηρίζεται σε προτάσεις διευθυντών εκπαίδευσης και περιφερειακών διευθυντών.

Για  την τράπεζα θεμάτων, ο υφυπουργός απέκλεισε την αναστολή του μέτρου έστω για φέτος, παρά τις αντιδράσεις και τις προειδοποιήσεις για τις καταστροφικές συνέπειες του, που έχουν επισημάνει τόσο το οργανωμένο κίνημα όσο και επιστημονικοί φορείς – ενώσεις .
Πηγή: dictyo.gr

Η κουλτούρα της καθημερινότητας των Ελλήνων φανερώνει παγιωμένα χαρακτηριστικά της παιδείας τους

 556375_457094394308943_326594075_n

Του Κωνσταντίνου Χαράλαμπος, Καθηγητής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και Αντιπρόεδρος της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος
Η συλλογιστική προσέγγισης του θέματος βασίζεται στην παραδοχή ότι η διαμόρφωση της κοινωνικής συμπεριφοράς κάθε ατόμου συνιστά δημιούργημα της επιρροής, κυρίως, του περιβαλλοντικού παράγοντα. Επομένως και πιο ειδικά και πρακτικά, το κάθε άτομο διαμορφώνει την κοινωνική του συμπεριφορά και, συνολικά, την προσωπικότητά του, μέσα από τις πληροφορίες,τις γνώσεις, τις εμπειρίες και, γενικά, τις επιρροές που δέχεται από τους γονείς, τα αδέρφια, τους εκπαιδευτικούς, τους συμμαθητές, τα ΜΜΕ και, συνολικά, μέσα από την αλληλεπίδρασή του με το κοινωνικό περιβάλλον. Αυτό σημαίνει, τελικά, ότι η κάθε οικογένεια, το κάθε σχολείο και, γενικά, η κάθε κοινωνία, στο πέρασμα του χρόνου, έχουν διαμορφώσει τη δική τους κουλτούρα, μέσα από την αλληλεπίδραση που συντελείται ανάμεσά τους, η οποία αποτυπώνεται στη συμπεριφορά των μελών τους.
Στο σημείο αυτό θέλουμε να υπογραμμίσουμε το ρόλο της διαπαιδαγώγησης, της μάθησης και της κοινωνικοποίησης στο οικογενειακό, σχολικό και κοινωνικό περιβάλλον. Ειδικότερα, ο τρόπος που είναι οργανωμένη και λειτουργεί η οικογένεια, οι σχέσεις των μελών της, με ειδική αναφορά στα ερεθίσματα, τα συναισθήματα, τις συνήθειες, τα κίνητρα και, γενικά, τα βιώματα με τα οποία, σε καθημερινή βάση, έρχεται αντιμέτωπο το κάθε παιδί, παίζουν καταλυτικό ρόλο στη συμπεριφορά του. Σε επίπεδο σχολείου, η οργάνωση και λειτουργία της σχολικής ζωής και η παρεχόμενη ποιότητα της παιδείας καθορίζουν σε υψηλό βαθμό την κοινωνική συμπεριφορά του μαθητή, λαμβάνοντας υπόψη ότι το σχολείο, ως σημαντικός κοινωνικός θεσμός, είναι επιφορτισμένο να παρέχει στους μαθητές του οργανωμένη και συστηματική μάθηση, αγωγή και κοινωνικοποίηση. Τέλος και σε ευρύτερο επίπεδο, θα πρέπει να τονιστεί ότι ο τρόπος που είναι οργανωμένη  και λειτουργεί η κοινωνία, από άποψη πολιτισμική, επιστημονική, πολιτική και οικονομική, καθορίζει το περιεχόμενο, τους προσανατολισμούς, τις στάσεις, τις αντιλήψεις και τις νοοτροπίες της συμπεριφοράς των μελών της.  (περισσότερα…)

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΑΜΟΥ- ΜΙΧΑΛΗ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ

 

aggelopoulos

Ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς σε όλες τις Σαμιώτισσες και όλους τους Σαμιώτες που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας για αλλαγή και νέα προοπτική στη Σάμο μας.

Ξεκινάμε ένα ωραίο ταξίδι, με πίστη, με ενθουσιασμό, με όνειρα. Στο ταξίδι αυτό δεν υπάρχουν νικητές και ηττημένοι, δεν υπάρχουν αποκλεισμένοι. Υπάρχει μόνο ένα κοινό αίτημα, ένας κοινός στόχος: Να πάει η Σάμος Μπροστά!

Μιχάλης Αγγελόπουλος

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΟΛΟΗΜΕΡΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΕΑΕΠ

1ds

Εγκύκλιο για τον προγραμματισμό λειτουργίας του Ολοήμερου Προγράμματος των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ), για το σχολικό έτος 2014-2015,  εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας, η οποία ορίζει τα εξής (Πατήστε εδώ εάν θέλετε να  ανοίξετε την εγκύκλιο):
1.Ενημερωτικές συναντήσεις
Οι Διευθύνσεις των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων με ΕΑΕΠ, μπορούν να
πραγματοποιήσουν έως τις 13-6-2014 ενημερωτικές συναντήσεις με τους συλλόγουςγονέων/κηδεμόνων. Σκοπός των συναντήσεων είναι η ενημέρωση των γονέων/κηδεμόνων σε θέματα που αφορούν στο Ω.Π, στον παιδαγωγικό και κοινωνικό ρόλο του Ολοήμερου Σχολείου καθώς και στις απαιτούμενες προϋποθέσεις λειτουργίας του. Στις ενημερωτικές συναντήσεις η παρουσία του οικείου Σχολικού Συμβούλου θα συνεισφέρει στην ενημέρωση των γονέων/κηδεμόνων και στην επίλυση των όποιων προβλημάτων.
2. Προϋποθέσεις για τη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος
I. Για τη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος στα Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ), ο ελάχιστος απαιτούμενος αριθμός εγγεγραμμένων/φοιτούντων μαθητών είναι δεκαπέντε (15).
II. Oι μαθητές εγγράφονται στο Ολοήμερο Πρόγραμμα, κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους.
III. Για την εγγραφή τους δεν απαιτείται βεβαίωση εργασιακής κατάστασης των
γονέων/κηδεμόνων.
IV. Το Ωράριο λειτουργίας του Ολοήμερου Προγράμματος και η υποχρεωτικότητα της φοίτησης τηρούνται καθ΄ όλο το διδακτικό έτος.
V. Η ενδιάμεση αποχώρηση (15.30) των μαθητών από το Ολοήμερο Πρόγραμμα είναι δυνατή, εφόσον έχει δηλωθεί από τους γονείς/κηδεμόνες στο σχετικό έντυπο αίτησης/δήλωσης.
VI. Η δηλωθείσα ώρα αποχώρησης παραμένει η ίδια, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
VII. Τα τμήματα του Ολοήμερου Προγράμματος συγκροτούνται σύμφωνα με τη δηλωθείσα ώρα αποχώρησης των μαθητών. (περισσότερα…)

ΑΙΡΕΤΟΣ ΚΥΣΠΕ ΠΑΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ: 10.929 οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών Π.Ε. Η αναγκαιότητα μόνιμων διορισμών

paligiannis

Με βάση τα στοιχεία των αρμοδίων υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση κι έως σήμερα έχουν προσληφθεί 10.929 εκπαιδευτικοί για την κάλυψη των αναγκών της εκπαίδευσης.
     Από αυτούς 7.948 έχουν προσληφθεί στη Γενική Εκπαίδευση και 2.981 στην Ειδική Αγωγή.
     Συγκεκριμένα: Στη Γενική Εκπαίδευση προσλήφθηκαν
3.352 Δάσκαλοι
1.467 Νηπιαγωγοί
3.129 Ειδικότητες, εκ των οποίων 183 είναι μειωμένου ωραρίου.
     Από τους 7.948 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, μόνο οι 1.714 (870 ΠΕ60, 834 ΠΕ70 και 10 ΠΕ06) προσλήφθηκαν με πιστώσεις του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους.
   Στην Ειδική Αγωγή προσλήφθηκαν 2.981 εκπαιδευτικοί ΠΕ70.50/71 και ΠΕ60.50/61.
     Από αυτούς 1.293 ΠΕ70.50/71 και 258 ΠΕ60.50/61 προσλήφθηκαν σε σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής και 1.848 ΠΕ70.50/71 και 582 ΠΕ60.50/61 στην Παράλληλη Στήριξη.
     Με βάση τα παραπάνω στοιχεία και παρά τις αρχικές δυσοίωνες προβλέψεις, ο αριθμός των αναπληρωτών που προσλήφθηκαν για το 2013-2014 είναι κατά 1.007 μεγαλύτερος από τον αριθμό προσλήψεων του προηγούμενου έτους 2012 – 2013.
     Με βάση τις προσλήψεις αναπληρωτών στη Γενική Εκπαίδευση και στην Ειδική Αγωγή καθίσταται αναγκαίος ο άμεσος προγραμματισμός μονίμων διορισμών στην Π.Ε. για την κάλυψη των αναγκών της εκπαίδευσης.

Πάντα στη διάθεσή σας

Παληγιάννης Βασίλειος

Όλες οι αλλαγές για το νέο σχολικό και διδακτικό έτος

ypoyrgeio-paideiasΟ Υπουργός Παιδείας απέστειλε προς δημοσίευση στην εφημερίδα της Κυβέρνησης την παρακάτω απόφαση για τις αλλαγές στο νέο σχολικό και διδακτικό έτος.

1. Το σχολικό έτος 2014-15 για τα Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, δημόσια και ιδιωτικά, ημερήσια και εσπερινά αρχίζει την 1η Σεπτεμβρίου 2014 και λήγει την 31η Αυγούστου 2015.

2. Για το σχολικό έτος 2014-15, το διδακτικό έτος για τα Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, δημόσια και ιδιωτικά, ημερήσια και εσπερινά αρχίζει την 1η Σεπτεμβρίου 2014 και λήγει την 30η Ιουνίου 2015. Το τελευταίο δεκαήμερο του Ιουνίου δύναται να αξιοποιηθεί για επιμορφωτικά σεμινάρια.

3. Για το σχολικό έτος 2014-15 οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες για τα Νηπιαγωγεία, καθώς και η διδασκαλία των μαθημάτων για τα Δημοτικά, Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια,δημόσια και ιδιωτικά, ημερήσια και εσπερινά, αρχίζει στις 8 Σεπτεμβρίου 2014. Δίνεται η δυνατότητα να παραταθεί το χρονικό διάστημα διενέργειας των εξετάσεων της εξεταστικής περιόδου του Σεπτεμβρίου για τα Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια με απόφαση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εάν αυτό κριθεί απαραίτητο.

4. Για το σχολικό έτος 2013-2014, οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες στα Νηπιαγωγεία και η διδασκαλία των μαθημάτων στα Δημοτικά λήγουν στις 13 Ιουνίου 2014 ενώ για το σχολικό έτος 2014-15 θα λήξουν στις 15 Ιουνίου 2015.

5. Οι διακοπές των Χριστουγέννων για τα τα Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, δημόσια και ιδιωτικά, ημερήσια και εσπερινά, θα διαρκέσουν από τις 24 Δεκεμβρίου 2014 μέχρι και τις 6 Ιανουαρίου 2015.

6. Για το σχολικό έτος 2014-15 η θρησκευτική εορτή των Τριών Ιεραρχών την 30η Ιανουαρίου 2015, δεν αποτελεί ημέρα αργίας για τα Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, δημόσια και ιδιωτικά, ημερήσια και εσπερινά, αλλά ορίζεται, για ολες τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως ημέρα εορτής, κατά την οποία γίνεται εκκλησιασμός και δραστηριότητες σχετικά με την προσφορά των Τριών Ιεραρχών στα γράμματα. http://www.diorismos.gr/


«Σε νομούς που εδρεύει ένας μόνο Σχολικός Σύμβουλος η παιδαγωγική ευθύνη μπορεί να ανατίθεται και σε Σχολικούς Συμβούλους όμορων νομών»

Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. Φ.353.1/324/105657/Δ1/8−10−2002 (ΦΕΚ 1340, Β΄) υπουργικής απόφασης «Καθορισμός των ειδικότερων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων των προϊσταμένων των περιφερειακών υπηρεσιών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, των διευθυντών και υποδιευθυντών των σχολικών μονάδων και ΣΕΚ και των συλλόγων των διδασκόντων». …Στην παρ. 3 του άρθρου 7 του Κεφ. Β΄ «ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ» το τελευταίο εδάφιο τροποποιείται ως εξής: «Σε νομούς που εδρεύει ένας μόνο Σχολικός Σύμβουλος η παιδαγωγική ευθύνη μπορεί να ανατίθεται και σε Σχολικούς Συμβούλους όμορων νομών»… ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΦΕΚ ΕΔΩ

Διαβάστε περισσότερα: «Σε νομούς που εδρεύει ένας μόνο Σχολικός Σύμβουλος η παιδαγωγική ευθύνη μπορεί να ανατίθεται και σε Σχολικούς Συμβούλους όμορων νομών»

Πηγή : ipaideia.gr

ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΒΑΘΕΟΣ ΑΠΟ 6/ΘΕΣΙΟ ΣΕ 7/ΘΕΣΙΟ

Δ.Σ ΒΑΘΕΟΣ

Εκδόθηκε το σχέδιο της  Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΚΥΑ) που ορίζει ποια Δημοτικά και Νηπιαγωγεία  ιδρύονται, συγχωνεύονται και καταργούνται. Η ΚΥΑ ενδεχομένως να αλλάξει σε κάποια σημεία , δεδομένου ότι έχει σταλεί στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους για υπογραφή από τον Αν. υπουργό Οικονομικών, και δεν έχουν «πέσει» οι τελικές υπογραφές από τους δύο υπουργούς (Παιδείας-Οικονομικών).
Για να ανοίξετε το σχέδιο της  ΚΥΑ πατήστε εδώ

Για τη Σάμο προβλέπονται τα εξής:

ΠΡΟΑΓΩΓΗ
Δημοτικό σχολείο Βαθέος Σάμου από 6θέσιο σε 7θέσιο.
 ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟΙ
Δημοτικό σχολείο Φούρνων από 6θέσιο σε 4θέσιο
Δημοτικό Σχολείο Κοκκαρίου Σάμου από 6θέσιο σε 5θέσιο
Δημοτικό Σχολείο Κοντακείκων Σάμου από 6θέσιο σε 5θέσιο
Δημοτικό Σχολείο Παγώνδα Σάμου από 6θέσιο σε 4θέσιο
Δημοτικό Σχολείο Μαραθοκάμπου Σάμου από 7θέσιο σε 6θέσιο.
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση