Σχολείο- δουλειά δεν θα έπρεπε να ξεκινούν πριν τις 10:00πμ υποστηρίζουν επιστήμονες, η Αγγλία ξεκινά πείραμα

 

 

Η στέρηση του ύπνου, μπορεί να είναι και βασανιστήριο, καθώς σύμφωνα με κορυφαίους Ακαδημαϊκούς στην Οξφόρδη, το σώμα και το μυαλό μας δεν συγχρονίζονται με τα ωράρια που επιτάσει η κοινωνία, είτε αυτό είναι το σχολείο, είτε η δουλειά.

Η εργασία, ή η εκπαίδευση, θα έπρεπε να συγχρονιστούν με το βιολογικό μας ρολόι, τονίζουν, καθώς τα ωράρια 9-5 ή η έναρξη των μαθημάτων στις 8:30πμ μεγαλώνει τους κινδύνους για διάφορες αρρώστιες.

Το να επιβάλεις στους ανθρώπους να ξεκινούν τη δουλειά πριν τις 10 πμ, είναι βασανιστικό, τους κάνει άρρωστους, εξαντλημένους και αγχωμένους, καθώς μέχρι την ηλικία των 55 ετών, ο κιρκαδικός ρυθμός είναι τελείως ασύγχρονος με το σύστημα 9-5, κάτι το οποίο είναι απειλητικό τόσο για την απόδοση, όσο και την διάθεση και την ψυχική υγεία του εργαζόμενου.
Ο δρ Paul Kelley, τόνισε πως υπάρχει ανάγκη για μια τεράστια κοινωνική αλλαγή, του να μετακινήσουμε τις ώρες δουλειάς και σχολείου έτσι ώστε να συγχρονιστούν με το βιολογικό ανθρώπινο ρολόι.

Τα πειράματα, έχουν αποδείξει πως ο μέσος 10χρονος μαθητής, δεν μπορεί να συγκεντρωθεί πριν τις 8μιση το πρωί. Ένας 16χρονος, για να έχει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα, πρέπει να ξεκινά τα μαθήματα στις 10πμ ενώ ένας φοιτητής, στις 11πμ.
Ο δρ. Κέλι πιστεύει πως μόνο με το να μετακινήσουμε τις ώρες σχολείου, οι βαθμοί συνολικά των μαθητών μπορούν να ανέβουν. Όταν δίδασκε ο ίδιος σε γυμνάσια, άλλαξε την ώρα από 8:30 πμ σε 10:00πμ και ανακάλυψε ότι το ποσοστό των άριστων μαθητών ανέβηκε 19% πάνω.

Το ίδιο υποστηρίζει ότι μπορεί να συμβεί με τις εταιρείες, όπου με τα πρωινά ωράρια όχι μόνο δεν αποδίδουν οι εργαζόμενοι όσο καλά θα μπορούσαν, αλλά κινδυνεύει και η υγεία τους.

Ο δρ. Κέλι υποστηρίζει ότι 10:00πμ είναι μια καλή ώρα για να ξεκινάει η δουλειά, καθώς η ηλικία όπου ξανασυγχρονίζεται το σώμα με πιο πρωινές ώρες τύπου 9:00πμ είναι μετά τα 55.

Έχουμε μια ολόκλητη κοινωνία που στερείται τον ύπνο. Αυτό επιρεάζει φυσικές και συναισθηματικές λειτουργίες. Επιρεάζει την καρδιά, το συκώτι, είναι κάτι που επιρεάζει τους πάντες παγκόσμια και πραγματικά μπορεί να αλλάξει. Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το βιολογικό μας ρυθμό, νομίζουμε ότι προσαρμοζόμαστε ενώ στην πραγματικότητα δεν συμβαίνει αυτό, ενώ ο δρ. Κέλλι υποστηρίζει ότι το τεράστιο αυτό λάθος συνεχίζει και στις φυλακές και στα νοσοκομεία, όπου οι άνθρωποι εξαναγκάζονται να ξυπνήσουν και να φάνε ώρες που κανονικά θα έπρεπε να κοιμούνται.

Η έλλειψη ύπνου επιρρεάζει την απόδοση, την προσοχή, την μνήμη, και ενθαρύνει τη χρήση αλκοόλ και ναρκωτικών ουσιών. Οδηγεί επίσης στην εξάντληση, στο άγχος, στη σύγχηση, στο θυμό, στην παχυσαρκία, στην υψηλή πίεση, στο στρες, και σε πολλές άλλες ψυχικές παθήσεις.

Στην Αγγλία, θα ξεκινήσει ένα πείραμα, βασισμένο σε αυτή τη θεωρεία όπου δεκάδες χιλιάδες παιδιά από πάνω από 100 σχολεία σε όλη τη χώρα, για τέσσερα χρόνια θα ξεκινούν το σχολείο στις 10 το πρωί αντί για τις 8μιση, με στόχο να αποδείξουν ότι το να ξεκινούν τα μαθήματα αργότερα, μπορεί να αποδόσει συνολικότερα καλύτερα αποτελέσματα για τους μαθητές. Η ομάδα ελπίζει ότι θα δημοσιοποιήσει τα αποτελέσματα της έρευνας, το 2018.

Από την The telegraph

Πηγή: http://www.hitandrun.gr/scholio-ke-doulia-den-tha-eprepe-na-xekinoun-prin-tis-1000pm-ipostirizoun-epistimones-i-anglia-xekina-to-pirama-sta-scholia/

Ευγένιος Τριβιζάς : Θεωρώ το ελληνικό σχολειό βαρετό και εχθρό της δημιουργικότητας.

trivizas1

 

Ευγένιος για μεγάλους

Ο Ευγένιος Τριβιζάς γεννήθηκε στην Αθήνα στις 8 Σεπτεμβρίου του 1946. Με σπουδές σε Ελλάδα και Αγγλία, είναι κάτοχος πτυχίων Νομικής και Οικονομικών. Ασκεί το επάγγελμα του δικηγόρου και από το 1978 ο διδάκτωρ, πλέον, Τριβιζάς, είναι καθηγητής Εγκληματολογίας και Συγκριτικού Ποινικού Δικαίου στο πανεπιστήμιο του Ρέντινγκ στην Αγγλία.

Έχει διδάξει σε αρκετά ακόμη πανεπιστήμια της Αγγλίας, ενώ για πέντε χρόνια υπήρξε καθηγητής Εγκληματολογίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Στις διατριβές του έχει ασχοληθεί κυρίως με την αποκλίνουσες συμπεριφορές του πλήθους και τις συνέπειες που έχουν στο σύστημα ποινικής δικαιοσύνης της Βρετανίας. Η Σκότλαντ Γιαρντ του έχει επιτρέψει να λαμβάνει μέρος σε έρευνες και σε άλλες αστυνομικές δραστηριότητες, ενώ έχει δημοσιεύσει πολλά άρθρα σχετικά με την εγκληματολογία, την κοινωνιολογία της αποκλίνουσας συμπεριφοράς και τις συνέπειες για τα ανθρώπινα δικαιώματα της ηλεκτρονικής παρακολούθησης των παραβατών.

Ευγένιος για μικρούς

Ο Ευγένιος Τριβιζάς ασχολήθηκε από μικρή ηλικία με τη λογοτεχνία. Ο «Ερωτευμένος Πυροσβέστης» είναι το μοναδικό μυθιστόρημα που έχει γράψει για τους ενήλικες. Έχει αφιερωθεί στη συγγραφή πρωτότυπων φανταστικών ιστοριών για παιδιά. Μέσα από τα 150 βιβλία και ιστορίες που έχει εκδώσει, οι μικροί φίλοι του Ευγένιου Τριβιζά ξέρουν ότι είναι υπεύθυνος για την εφεύρεση του γαργαλιού, μιας συσκευής που κάνει τους λυπημένους ανθρώπους να γελούν, για το παπιγιόν για νάνους και βέβαια για το ηλεκτρικό ρουφοσκόπιο. Η συσκευή αυτή επιτρέπει σε κάποιον να παρατηρεί τα αστέρια, αλλά αν του αρέσουν πολύ, μπορεί να τα ρουφάει σαν ηλεκτρική σκούπα και να τα κάνει γιρλάντες. Είναι επίσης εξερευνητής και έχει ανακαλύψει 484 χώρες, εκ των οποίων το Νησί των Πυροτεχνημάτων, το Πιπερού, το Κουφέιτ, αλλά και η ξακουστή Φρουτοπία. Οι ειδικότητες του δεν σταματούν εκεί. Είναι ζογκλέρ μελάτων αυγών και δοκιμαστής καναπέδων. (περισσότερα…)

Η ΑΛΛΙΩΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ ΣΤΟΥΣ ΑΡΚΙΟΥΣ!

 

Το Δημοτικό Σχολείο στους Αρκιούς, μια σταλιά νησάκι κάπου στο Αιγαίο, το μάθαμε από την παρέλαση της 28ηςΟκτωβρίου.

Ο αναπληρωτής δάσκαλος Τάσος Ζιάσκας συνεχίζει να επιμένει και να τα θέλει να γίνονται όλα όσα πρέπει, κόντρα στον καιρό…

Έτσι σήμερα, που τα σχολεία τίμησαν τους Τρεις Ιεράρχες, πήρε τους δυο μαθητές του, πήγαν στον ιερό ναό του νησιού και μπορεί να μην ευλόγησαν άρτους αφού δεν υπήρχε ιερέας, όμως έκαναν εκεί τη σχολική τους γιορτή…

Δείτε τι έγραψε πριν λίγο ο Τάσος:

Στο νησί μπορεί να μην υπάρχει ιερέας, αλλά εμείς δεν θα μπορούσαμε να μην τιμήσουμε τους Προστάτες της Παιδείας και των Γραμμάτων!! Ευχαριστούμε τους λιγοστούς κατοίκους του νησιού που ήρθαν και παρακολούθησαν τη γιορτή του σχολείου μας για τους Τρεις Ιεράρχες!!

akrious1

akrious2

 

akrious3

 

 

http://e-mesara.gr/index.php/2014-01-29-19-20-37/16922-2016-01-29-13-35-45

 

Δίωρες εκδηλώσεις στα σχολεία για την ημέρα μνήμης των Ελλήνων Εβραίων μαρτύρων και ηρώων του Ολοκαυτώματος

auswitch

 

Η εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας

Το υπουργείο Παιδείας, με εγκύκλιο που εξέδωσε καλεί τις   Σχολικές μονάδες   να αφιερώσουν την Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016, δύο διδακτικές ώρες σε εκδηλώσεις και εκπαιδευτικές δραστηριότητες για  την ημέρα μνήμης των Ελλήνων Εβραίων μαρτύρων και ηρώων του Ολοκαυτώματος.

Προτεινόμενο   θέμα είναι οι Έλληνες Δίκαιοι των Εθνών, δηλαδή «οι χριστιανοί που διακινδυνεύοντας την ίδια τους τη ζωή, έκρυψαν, φυγάδευσαν και έσωσαν από βέβαιο θάνατο, εκατοντάδες Έλληνες Εβραίους στις πόλεις και τα χωριά της Πατρίδας μας» όπως αναφέρει το κείμενο της πρόσκλησης από την Περιφέρεια Αττικής και την Ισραηλιτική Κοινότητα Αθηνών για τα αποκαλυπτήρια του Μνημείου των Ελλήνων Δικαίων των Εθνών στην Αθήνα.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο:

Α. Σκοπός των εκδηλώσεων και των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων είναι η ενημέρωση των μαθητών για το Ολοκαύτωμα.

Β.  Οι δραστηριότητες που θα πραγματοποιηθούν μπορούν να περιλαμβάνουν διαλογικές συζητήσεις, εκθέσεις, προβολή ταινιών ή συναφούς εκπαιδευτικού υλικού, ανάγνωση κειμένων και εργασιών.

Γ. Οι εκπαιδευτικοί που θα αναλάβουν τη δράση μπορούν να επικοινωνήσουν με το Εβραϊκό Μουσείο Ελλάδας για να λάβουν περισσότερες πληροφορίες και βοήθεια για το προτεινόμενο θέμα (ΕΜΕ 210-3225582, www.jewishmuseum.gr).

Επιπροσθέτως,  το υπουργείο Παιδείας , θέτει  υπόψη των εκπαιδευτικών για, κατά την κρίση τους, προβολή και αξιοποίηση στο πλαίσιο των εν θέματι εκδηλώσεων τα βραβευμένα βίντεο του περυσινού σχολικού διαγωνισμού για μαθητές Α΄ και Β΄ τάξης Λυκείων των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας, με θέμα «το Ολοκαύτωμα και οι Έλληνες Εβραίοι» τα οποία είναι διαθέσιμα στο κανάλι «YOUTUBE» της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης του Υπουργείου (EducationalTVGreece), στη διαδρομή: https://www.youtube.com/playlist?list=PL2J_qoFbHd55zN5pBOLN-I7Gk5ORRgtYQ

Υπενθυμίζεται ότι η Ελληνική Βουλή με το νόμο 3218/2004 (ΦΕΚ Α’ 12) καθιέρωσε την 27η Ιανουαρίου ως ημέρα μνήμης των Ελλήνων Εβραίων μαρτύρων και ηρώων του Ολοκαυτώματος.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ  ΕΓΚΥΚΛΙΟ

 

http://www.esos.gr/arthra/42013/diores-ekdiloseis-sta-sholeia-gia-tin-imera-mnimis-ton-ellinon-evraion-martyron-kai

Namaste: 3 διαγωνισμοί, 2 στόχοι, 1 όραμα – “Η Εκπαιδευτική Ρομποτική στην Ελλάδα”

thumb

 

Νamaste” στα Ινδικά σημαίνει “Γειά σας και καλώς ήλθατε” καιμε αυτόν τον τρόπο καλωσορίζουμε την Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, η οποία εφέτος θα διεξαχθεί στο Νέο Δελχί 11-13 Νοεμβρίου, αφού ανακοινώθηκαν οι προκλήσεις για το διαγωνισμό. Νωρίτερα όμως προηγούνται 3 Πανελλήνιοι Διαγωνισμοί εκπαιδευτικής ρομποτικής στη χώρα μας από τον WRO Hellas. Ο WRO Hellas αποτελεί τον επίσημο εθνικό διοργανωτή των διαγωνισμών ρομποτικής στη χώρα μας.

Ο Οργανισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, Επιστήμης & Τεχνολογίας W.R.O™ Hellas http://wrohellas.gr/ λειτουργεί με όραμα την τεχνολογική καινοτομία σε τομείς των νέων τεχνολογιών και της ρομποτικής. Η ρομποτική είναι βασική κινητήρια δύναμη για τη μεγέθυνση και την ανταγωνιστικότητα της χώρας μας. Η εκπαιδευτική ρομποτική είναι η δραστηριότητα που πραγματοποιείται κυρίως με την ομαδική και συνεργατική συμμετοχή των μαθητών.

Για το σκοπό αυτό, επί οκτώ συναπτά έτη, ο WRΟ Hellas, ως μέλος του World Robot Olympiad, είναι ο επίσημος φορέας της διοργάνωσης του πανελλήνιου διαγωνισμού WRO Hellas (περισσότερα http://wrohellas.gr/πανελλήνιος-διαγωνισμός-2016). Ο Πανελλήνιος διαγωνισμός τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και επιστημονικών ενώσεων της χώρας μας. Η χώρα μας  λαμβάνει μέρος ανελλιπώς στις Ολυμπιάδες Εκπαιδευτικής Ρομποτικής από το 2009, χάρη στον εθνικό διοργανωτή. (περισσότερα…)

TO ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΗ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ!

Saunalahti school in Espoo, FinlandPhoto by Andreas Meichsner for Verstas architects

Saunalahti school in Espoo, FinlandPhoto by Andreas Meichsner for Verstas architects

 

Φανταστείτε ένα σχολείο χωρίς κάγκελα, όπου τα παιδιά φτάνουν στις 8 το πρωί, βγάζουν τα παπούτσια τους και μπαίνουν σε μία τάξη με διαδραστικό πίνακα, πιάνο και προτζέκτορα.

Τα μαθήματα διαρκούν 45 λεπτά και οι μαθητές μαθαίνουν μέσω βίντεο, εμπειρικών δράσεων και υψηλού επιπέδου διδασκαλίας από έναν εκπαιδευτικό, κάτοχο (τουλάχιστον) μεταπτυχιακού τίτλου. Φανταστείτε τα παιδιά να έχουν όλο το απόγευμα στη διάθεσή τους επειδή το σχολείο καλύπτει τις εκπαιδευτικές ανάγκες και δεν φορτώνει το παιδί με εργασίες. Φανταστείτε το σχολείο της γειτονιάς σας να μην υστερεί σε τίποτε από το καλύτερο ιδιωτικό της χώρας.
Στη Φινλανδία η ζωηρή φαντασία δεν είναι προϋπόθεση γιατί απλούστατα όλα τα παραπάνω είναι η πραγματικότητα που ζει κάθε οικογένεια. Αντιθέτως όσοι Φινλανδοί έρχονται σε επαφή με το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δυσκολεύονται να καταλάβουν γιατί λειτουργεί έτσι.
«Η Φινλανδία πιστεύει στην εξέλιξη – όχι στην επανάσταση. Το εκπαιδευτικό μας σύστημα είναι σταθερό, δεν αλλάζει όποτε έχουμε νέα κυβέρνηση ή νέο υπουργό, όπως στην Ελλάδα. Κάνουμε μικρά βήματα πάντα μπροστά, δεν πηγαίνουμε μπρος-πίσω. Πώς ένας δάσκαλος θα υποστηρίξει μία μεταρρύθμιση αν γνωρίζει ότι όλα θα αλλάξουν ξανά σε σύντομο χρονικό διάστημα;» εξήγησε στο «ΘΕΜΑ» η Kristiina Volmari, γενική διευθύντρια στο φινλανδικό Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας, το όργανο που καθορίζει, μεταξύ άλλων, και το πρόγραμμα σπουδών. (περισσότερα…)

30 καινοτόμοι ‘Ελληνες εκπαιδευτικοί επιλέχθηκαν από τη Microsoft

 

 

αρχείο λήψης

Για την αναδιαμόρφωση της διδασκαλίας με τη χρήση της τεχνολογίας

Κάθε χρόνο η Microsoft επιλέγει εκπαιδευτικούς από όλο τον κόσμο για το πρόγραμμα Microsoft Innovative Educator (MIE) Expert, μέσα από το οποίο δοκιμάζονται νέες ιδέες στη διδασκαλία. Τη διάκριση αυτή εξασφάλισαν 30 εκπαιδευτικοί από την Ελλάδα, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ανταλλάξουν απόψεις και ιδέες με εκπαιδευτικούς από όλη την Ελλάδα με σκοπό τη βελτίωση της διδασκαλίας μέσω της καινοτομίας και της τεχνολογίας. Περισσότερα στο δελτίο Τύπου που ακολουθεί.

Αθήνα, 13 Ιανουαρίου 2016 – 30 εκπαιδευτικοί επιλέχθηκαν για φέτος στο παγκόσμιο πρόγραμμαMicrosoft Innovative Educator (MIE) Expert και συνδέθηκαν με περισσότερους από 5,600 εκπαιδευτικούς του προγράμματος MIE παγκοσμίως. Κάθε χρόνο η Microsoft επιλέγει καινοτόμους εκπαιδευτικούς για να μοιραστούν ιδέες, να δοκιμάσουν νέες μεθόδους και να μάθουν ο ένας από τον άλλον μέσα από μια παγκόσμια κοινότητα, που ως στόχο έχει να βελτιώσει τις επιδόσεις των μαθητών αξιοποιώντας την τεχνολογία.

Όπως δήλωσαν οι πρωτοπόροι εκπαιδευτικοί:

«Η αναγνώριση μας ως καινοτόμων εκπαιδευτικών, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, μας κάνει ακόμα πιο υπεύθυνους στη μεταμόρφωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε ελκυστική και αποτελεσματική μάθηση. Χάρη στη χρήση της τεχνολογίας στη μάθηση, οι μαθητές μας έχουν τη δυνατότητα να αντιληφθούν, πως δεν είναι δοχεία γνώσεις, αλλά δημιουργικά πλάσματα που μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο προς το καλύτερο.» Γιάννης Σουδίας, 8ο ΔΣ Νάουσας – Ζερβός Γρηγόρης, 31ο ΔΣ Περιστερίου.

«Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την Microsoft για την μεγάλη τιμή που μας έκανε αναγνωρίζοντας μας ως ΜΙΕ Experts. Είμαστε ενθουσιασμένοι για την δυνατότητα που μας δίνεται να παρουσιάσουμε τις δραστηριότητες μας σε διεθνές επίπεδο, να ενημερωθούμε για πρωτοποριακές ψηφιακές εφαρμογές και να έρθουμε σε επαφή με πρωτοπόρους εκπαιδευτικούς από όλο τον κόσμο.» Κυριάκος Περιμένης, Δήμητρα Σταματίου, 3ο ΓΕΛ Κερατσινίου.

«Ένας ιδιαίτερα τιμητικός τίτλος τον οποίο απονέμει και υποστηρίζει η  Microsoft, η οποία  δίνει τη δυνατότητα να αναδειχθούν καινοτόμες προσπάθειες, να συνεργαστούν οι εκπαιδευτικοί από όλο τον κόσμο, να γίνει ανταλλαγή απόψεων, εμπειριών,  να αξιοποιηθούν προηγμένα τεχνολογικά εργαλεία, να δημιουργήσουν και όλα αυτά προς όφελος των μαθητών μας, να προετοιμάσουμε και να εφοδιάσουμε  τους αυριανούς πολίτες με δεξιότητες  του 21ου αιώνα», Φιλιππούσης Γεώργιος , Λεόντειος Σχολή Πατησίων.

«Αισθάνομαι ιδιαίτερα περήφανη για τη διάκριση αυτή, που ήρθε μέσα από προσωπική εργασία, την αγαστή συνεργασία με τους μαθητές μου και την αμέριστη υποστήριξη του σχολικού μου περιβάλλοντος. Θα είναι μεγάλη μου χαρά να ανταλλάξω ιδέες, γνώσεις και να μοιραστώ εμπειρίες με εκπαιδευτικούς από όλο τον κόσμο.» Ελένη Καρκάνη, 29ο ΔΣ Αχαρνών.

«Ως εκπαιδευτικός, ένας από τους κυρίαρχους στόχους μου είναι η αύξηση κινήτρων και ενδιαφέροντος του κάθε μαθητή μέσα στην τάξη. Κάθε χρόνο σχεδιάζω και εφαρμόζω καινοτόμες ιδέες που πηγάζουν από τα ενδιαφέροντα των μαθητών μου υλοποιώντας αυτές βάση του πλαισίου εκπαίδευσης STEM που εφαρμόζω στην τάξη. Η αναγνώριση μου ως ΜΙΕ Expert, με ενδυναμώνει να συνεχίζω το εκπαιδευτικό μου έργο!» Δρ. Κωνσταντίνος Καλοβρέκτης ΕΠΑ.Λ. Λιβαδειάς

Ως MIE experts, οι εκπαιδευτικοί θα έχουν τη δυνατότητα να ενισχύσουν τη χρήση της τεχνολογίας τόσο εντός της σχολικής αίθουσας όσο και στη διδακτέα ύλη, θα προσφέρουν συμβουλές στη Microsoft και στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς για τους τρόπους με τους οποίους η τεχνολογία θα μπορεί να ενσωματωθεί στη διδασκαλία με άρτιο τρόπο ενώ θα υιοθετήσουν το ρόλο των συμβούλων σε συνέδρια, εκδηλώσεις και εκπαιδεύσεις για το πώς η τεχνολογία της Microsoft μπορεί να βελτιώσει την εκπαιδευτική διαδικασία.

Αξίζει να αναφερθεί ότι υπάρχουν δύο ακόμα κατηγορίες πρωτοπόρων εκπαιδευτικών στο Προγραμμα της Microsoft με βάση την εμπειρία και την ανάδειξη καινοτόμων πρακτικών στην εκπαίδευση:

Microsoft Innovative Expert Trainers αναγνωρίζονται εκπαιδευτικοί με μακρά πείρα στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις νέες τεχνολογίες και καινοτόμες δράσεις. Φέτος από την Ελλάδα Microsoft Innovative Expert Trainers είναι οι εκπαιδευτικοί Κωνσταντίνος Δημητρίου από το Ελληνοαμερικάνικον Εκπαιδευτικόν Ιδρυμα, Κολλέγιο Αθηνών- Κολλέγιο Ψυχικού και η Τερέζα Γιακουμάτου Υπεύθυνη πολιτιστικών θεμάτων στη Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Δ΄Αθήνας. Όπως δήλωσε ο Κώστας Δημητρίου, «Είναι μεγάλη τιμή να επιλεγώ ως Innovative Educator Expert Trainer. Πέρυσι ως Microsoft Expert Educator συμμετείχα στην εκδήλωση E2 που έγινε στα κεντρικά γραφεία της Microsoft στο Seattle. H E² Educator Exchange ήταν μια εκπληκτική εμπειρία καθώς είχα τη δυνατότητα να συνεργαστώ και να ανταλλάξω ιδέες με πολλούς καινοτόμους εκπαιδευτικούς και ειδικούς λογισμικού. Η επίσκεψη με βοήθησε να εκτιμήσω την σημασία που δίνει η Microsoft στην ανάπτυξη των κατάλληλων δεξιοτήτων για τον 21ο αιώνα και στη συνεισφορά της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία. Είμαι πολύ χαρούμενος που συμμετείχα σε μια τέτοιου είδους εκδήλωση και που ήμουν ένας από τους νικητές του διαγωνισμού που διοργανώθηκε μεταξύ των εκπαιδευτικών. Παράλληλα μέσω της διαδικασίας πιστοποίησης Microsoft Certified Educator όπου συμμετείχα, είχα την ευκαιρία να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου σε θέματα τεχνολογίας και εκπαίδευσης.»

Η Τερέζα Γιακουμάτου προσθέτει: «Πιστεύω ότι όταν οι άνθρωποι συμμετέχουν σε κοινότητες πρακτικής, δημιουργούμε ένα καλύτερο μέλλον για όλους. Είμαι τόσο ενθουσιασμένη για την αναγνώριση μου ως Innovative Educator Expert Trainer, μιας και θα έχω την ευκαιρία να ανταλλάξω ιδέες και να εμπνευστώ από άλλους εκπαιδευτικούς. Μοιραζόμαστε ένα κοινό όραμα μιας παγκόσμιας κοινότητας μαθητών. Όταν δημιουργούμε συνδεδεμένες κοινοτήτες μάθησης ενδυναμώνουμε τους μαθητές μας να ανακαλύψουν τις δυνατότητές τους.»

Microsoft Innovative Educator Fellow είναι η ανώτατη αναγνώριση του προγράμματος και αφορά σε εκπαιδευτικούς με πολύ μεγάλη εμπειρία σε παγκόσμιο επιπεδο σε θέματα νέων τεχνολογιών και καινοτομων δράσεων. Στην Ελλάδα Microsoft Innovative Educator Fellow είναι ο καθηγητής Ι. Ν. Καζάζης, Ομότιμος Καθηγητής της Φιλοσοφικής Σχολής του ΑΠΘ και Πρόεδρος του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας, οποιος έχει την διάκριση του Honorary Microsoft Innovative Educator Fellowγια την πολυετή και συνεχή του δράση στην ένταξη των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση και την ανάδειξη καινοτόμων πρακτικών καθώς και ο Βασίλης Οικονόμου IT in Education Specialist από τα Εκπαιδευτήρια Δούκα, ο οποίος δήλωσε: «Μέσα από το πρόγραμμα Microsoft Innovative Educator στο οποίο συμμετέχω αρκετά χρόνια, έχω συλλέξει πολλές αξιόλογες εμπειρίες, οι οποίες με βοήθησαν να εξελίξω την αξιοποίηση της Τεχνολογίας στην Εκπαιδευτική διαδικασία. Είμαι υπερήφανος που αποτελώ μέλος μιας κοινότητας η οποία καθημερινά αναζητά τρόπους να αλλάξει την εκπαίδευση, μέσα από εκδηλώσεις όπως το Ε2. Στο Seattle ήμουν ένας από τους 13 κριτές των εργασιών 270 εκπαιδευτικών από όλες τις γωνιές του κόσμου που “μαθαίνουν” να μιλούν την ίδια γλώσσα. Στο πλαίσιο του προγράμματος μου δίνεται η δυνατότητα να αξιολογώ λογισμικό που χρησιμοποιείται από την παγκόσμια κοινότητα εκπαιδευτικών και όχι μόνο. Είναι μεγάλη μου τιμή να συμμετέχω με αυτό το ρόλο στο πρόγραμμα και προσβλέπω σε μια ακόμη χρονιά με καινούριες ιδέες και δράσεις.»  

«Οι Microsoft Innovative Educator Experts αποτελούν λαμπερά παραδείγματα εκπαιδευτικών που εφαρμόζουν νέους τρόπους διδασκαλίας μέσα στη σχολική αίθουσα και εμπνέουν τους μαθητές τους να πετύχουν περισσότερα.» δήλωσε ο Anthony Salcito, αντιπρόεδρος της Παγκόσμιας Εκπαίδευσης στη Microsoft. «Γιορτάζουμε και στηρίζουμε το έργο τους καθημερινά!»

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το MIE Expert πρόγραμμα μπορείτε να βρείτε εδώ. Στην περίπτωση που είστε εκπαιδευτικός και ενδιαφέρεστε να συμμετάσχετε στο MIE Expert, οι  υποψηφιότητες θα ανοίξουν τον Απρίλιο του 2016. Σας προσκαλούμε να συμμετάσχετε στο Microsoft Educator Communityόπου μπορείτε να αναπτύξετε τις επαγγελματικές σας ικανότητες, να ανταλλάξετε ιδέες μεταξύ σας, να μάθετε ο ένας από τον άλλον, να κάνετε διασυνδέσεις σε παγκόσμιο επίπεδο και να κερδίσετε παγκόσμιες διακρίσεις και αναγνώριση.

Περισσότερες πληροφορίες για τους συντάκτες

Παρακάτω μπορείτε να βρείτε αναλυτικά τους 30 εκπαιδευτικούς που επιλέχθηκαν ως MIE Experts:

Βαρβαρήγος Βασίλειος Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα- Λιναρδάτου
Γεωργίου Γεωργία Δασκάλα Εκπαιδευτήρια Δούκα
Γκάγκα Εύη Καθηγήτρια Αγγλικών Ελληνοαμερικάνικο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα, Κολλέγιο Αθηνών- Κολλέγιο Ψυχικού
Δρακοπούλου Κωνσταντίνα Μαθηματικός – Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα – Λιναρδάτου
Ευσταθίου Μαρία Μαθηματικός – Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα- Λιναρδάτου
Ζαχαρόπουλος Ιωάννης Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα- Λιναρδάτου
Ζερβός Γρηγόρης 31ο ΔΣ Περιστερίου
Ηρώ Στεφοπούλου Καθηγήτρια Αγγλικών, Κέντρο Ξένων Γλωσσών “Τhe School Master”, Τρίκαλα
Καλοβρέκτης Κωνσταντίνος ΕΠΑ.Λ. Λιβαδειάς, Διακριθείς Πρωτοπόρος Εκπαιδευτικός του 4ου,5ου και 6ου διαγωνισμού της Microsoft με συμμετοχή σε ευρωπαϊκά φόρουμ.
Καλοσκάμης Νίκος Καθηγητής Πληροφορικής – Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα- Λιναρδάτου
Κανελλοπούλου Ειρήνη Δασκάλα- Ελληνοαμερικάνικον Εκπαιδευτικόν Ιδρυμα Κολλέγιο Αθηνών-Κολλέγιο Ψυχικού
Καρκάνη Ελένη 29ο ΔΣ Αχαρνών
Κομνηνού Ιωάννα 1ο Πειραματικό Λύκειο Αθηνών “Γεννάδειο”
Κορτσάρη Ολυμπία Δασκάλα Εκπαιδευτήρια Δούκα
Κουκλή Ουρανία Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα- Λιναρδάτου
Κουτσοκώστας Κωνσταντίνος Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα- Λιναρδάτου
Λιναρδάτου Σταυρούλα Μαθηματικός – Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα- Λιναρδάτου
Μανούρη  Όλγα Βιολόγος Εκπαιδευτήρια Δούκα
Μητσέας Βασίλης Ελληνοαμερικάνικον Εκπαιδευτικόν Ιδρυμα Κολλέγιο Αθηνών-Κολλέγιο Ψυχικού
ΜπαλαφούτηΜικαελλα Καθηγήτρια Γαλλικών Εκπαιδευτήρια Δούκα
Μπασιά Ρηνιώ Ελληνοαμερικάνικον Εκπαιδευτικόν Ιδρυμα Κολλέγιο Αθηνών-Κολλέγιο Ψυχικού
Μπεσλεμές Ευστάθιος Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα- Λιναρδάτου
Μυσιρλάκη   Σοφία Καθηγήτρια Πληροφορικής Εκπαιδευτήρια Δούκα
Νίταρης Κωνσταντίνος Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα- Λιναρδάτου
Παπαδημητρίου Γιώργος Ελληνοαμερικάνικον Εκπαιδευτικόν Ιδρυμα Κολλέγιο Αθηνών-Κολλέγιο Ψυχικού
Παπακώστας Γεώργιος Καθηγητής Πληροφορικής ΕΚ Λιβαδειάς
Παπαμιχαλοπούλου Ελένη Ελληνοαμερικάνικον Εκπαιδευτικόν Ιδρυμα Κολλέγιο Αθηνών-Κολλέγιο Ψυχικού
Περιμένης Κυριάκος 3ο ΓΕΛ Κερατσινίου, νικητής Διαγωνισμού Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών 2η θέση
Πριμάλης Δημήτρης Καθηγητής Αγγλικών Εκπαιδευτήρια Δούκα
Ράμμος Δημήτριος Ράλλεια Πειραματικά Δημοτικά Πανεπιστημίου Αθηνών, νικητής Διαγωνισμού Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών 1η θέση
Σουδίας Ιωάννης 8ο ΔΣ Νάουσας
Σταματίου Δήμητρα Βιολόγος, 3ο ΓΕΛ Κερατσινίου, νικήτρια Διαγωνισμού Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών 2η θέση,
Στριφτάρας  Ανδρέας Καθηγητής Οικονομικών Εκπαιδευτήρια Δούκα
Σωτηρίου Χρυσάνθη Καθηγήτρια Αγγλικών Εκπαιδευτήρια Δούκα
Τασιοπούλου  Νάνσυ Καθηγήτρια Αγγλικών Εκπαιδευτήρια Δούκα
Τζαβιδόπουλος Ηλίας Ελληνοαμερικάνικον Εκπαιδευτικόν Ιδρυμα Κολλέγιο Αθηνών-Κολλέγιο Ψυχικού
Τσέβη – Πίπιλου  Ελένη Καθηγήτρια Γαλλικών Εκπαιδευτήρια Δούκα
Τσιλιγιάννη Ιωάννα Ελληνοαμερικάνικον Εκπαιδευτικόν Ιδρυμα Κολλέγιο Αθηνών-Κολλέγιο Ψυχικού
Φιλιππούσης Γεώργιος Λεόντειος Σχολή Πατησίων, νικητής Διαγωνισμού Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών 3η θέση

(περισσότερα…)

Ευρεσιτεχνία από το ΑΠΘ υποψήφια για τα European inventor awards 2016

DSCN3453

 H ευρεσιτεχνία με τίτλο: Μέθοδος και σύστημα συνδυασμού σημάτων με απουσία εκτίμησης κέρδους καναλιών, για εφαρμογή σε δέκτες ασύρματων τηλεπικοινωνιακών συστημάτων επιλέχτηκε από τον ΟΒΙ για να την προτείνει στο European Patent Office  στο πλαίσιο των European inventor awards 2016.

Καθώς η τεχνολογία των κινητών επικοινωνιών εξελίσσεται με ολοένα και πιο ραγδαίους ρυθμούς, η ανάγκη για internet υψηλών ταχυτήτων στις κινητές συσκευές, όπως σε έξυπνα κινητά και  ταμπλέτες γίνεται όλο και πιο επιτακτική, με τους χρήστες να θεωρούν πλέον δεδομένο ότι στις κινητές συσκευές μπορούν να έχουν ταχύτητες ίδιες με αυτές στον υπολογιστή τους.

Για την επίτευξη τέτοιων ταχυτήτων σε κινητές συσκευές το πλήθος των διαθέσιμων κεραιών παίζει καθοριστικό ρόλο. Ταυτόχρονα, όμως, το πλήθος των κεραιών αυξάνει την πολυπλοκότητα, τις απαιτήσεις σε επεξεργαστική ισχύ και άρα το κόστος των συσκευών. Η παρούσα ευρεσιτεχνία επιτυγχάνει τη χρήση πολλαπλών κεραιών σε κινητές συσκευές χωρίς όμως να αυξάνει την πολυπλοκότητα ή την αναγκαία επεξεργαστική ισχύ.

Η παρούσα ευρεσιτεχνία στοχεύει στην επίτευξη υψηλών ταχυτήτων μετάδοσης δεδομένων σε κινητές συσκευές μέσω της χρήσης πολλαπλών κεραιών χωρίς όμως να αυξάνει την πολυπλοκότητα ή την αναγκαία επεξεργαστική ισχύ και άρα το κόστος των κινητών συσκευών. Συγκεκριμένα, με την παρούσα ευρεσιτεχνία δίνεται η δυνατότητα υλοποίησης ασύρματων δεκτών χαμηλής πολυπλοκότητας, καθώς σύμφωνα με τη λειτουργία του δέκτη δεν είναι απαραίτητη η χρήση κυκλωμάτων εκτίμησης του κέρδους καναλιού σε κάθε όδευση.

Οι πρακτικές εφαρμογές της παρούσας ευρεσιτεχνίας περιλαμβάνουν την υλοποίηση πρακτικών τηλεπικοινωνιακών δεκτών για κινητές ασύρματες συσκευές όπως σε κινητά τηλέφωνα, μειώνοντας το κόστος κατασκευής, ενώ παράλληλα διατηρώντας την απαιτούμενη ποιότητα υπηρεσιών (Quality of Service).

Το μέγεθος της αγοράς για τη συγκεκριμένη ευρεσιτεχνία είναι πολύ μεγάλο, καθώς το κόστος κατασκευής των κινητών συσκευών αποτελεί έναν κρίσιμο παράγοντα για την εμπορική επιτυχία τους. Παράλληλα, με τον προτεινόμενο δέκτη είναι δυνατή η αξιοποίηση των τελευταίων προτύπων συστημάτων κινητής τηλεφωνία (π.χ., 4ης γενιάς και έπειτα), όπου η χρήση πολλών κεραιών στο δέκτη θεωρείται αναγκαία για την επίτευξη υψηλών ταχυτήτων internet σε κινητές συσκευές.

Για τα βραβεία επιλέγονται αξιόλογα Διπλώματα Ευρεσιτεχνίας (ΔΕ)  από κάθε χώρα κράτος-μέλος του EPO, που έχουν Ευρωπαϊκό ΔΕ.

H ομάδα των εφευρετών αποτελείται από τους:

Γ. Καραγιαννίδη, Καθηγητή ΑΠΘ, Διευθυντή Εργαστηρίου  Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων και Δικτύων

Τηλ:2310 994178,

geokarag@auth.gr

http://geokarag.webpages.auth.gr/

Α. Λιούμπα, Δρ. Ηλεκτρολόγο Μηχανικό & Μηχανικό Υπολογιστών

Δ. Μιχαλόπουλο, Δρ. Ηλεκτρολόγο Μηχανικό & Μηχανικό Υπολογιστών.

http://www.rc.auth.gr/Announcement/Details/Item/14326?ReturnToPage=1&PageSize=3

Η έκθεση που κατέθεσε το υπ. Παιδείας στην Κομισιόν για το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων (NQF)

work

Η αναγκαιότητα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών ως προς την ικανότητά τους να εκτελούν τα εργασιακά καθήκοντά τους, είναι διαπιστωμένη στην Ελλάδα και καταβάλλεται μεγάλη προσπάθεια για να ολοκληρωθεί.

 

Το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων (NQF), συνοδευόμενο από την έκθεση του υπουργείου Παιδείας– στην  οποία γίνεται αναφορά και στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών– παρουσίασε τριμελής ελληνική αντιπροσωπεία με επικεφαλής τον Πρόεδρο του ΔΣ του ΕΟΠΠΕΠ κ. Δαγλιλέλη στη συνεδρίαση του EQF Advisory Group (τομέα της Κομισιόν) στο Βερολίνο,  στο πλαίσιο των διαδικασιών αντιστοίχισής του με το Ευρωπαϊκό (EQF).

Πρέπει εδώ να σημειωθεί, προς αποφυγήν παρερμηνειών, ότι η αντιστοίχιση του Εθνικού με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων δεν αποτελεί αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων, αλλά αναγνώριση ακαδημαϊκών/επιστημονικών προσόντων (τα επαγγελματικά προσόντα καθορίζονται από τις εθνικές νομοθεσίες).

Τις διαδικασίες αντιστοίχισης είχαν μπλοκάρει οι εκπρόσωποι των κοινωνικών εταίρων με καταγγελία τους στην Κομισιόν την Άνοιξη του 2014 για πολυάριθμες περιπτώσεις πλαστών και παράνομων τίτλων σπουδών, με αποτέλεσμα οι ευρωπαϊκοί θεσμοί να ζητήσουν από την ελληνική πλευρά τη λήψη συγκεκριμένων μέτρων για να αποκατασταθεί η διαφάνεια, η νομιμότητα στην έκδοση τίτλων και η διασφάλιση της ποιότητας των εκπαιδευτικών υπηρεσιών.

Η ελληνική πλευρά θα προχωρήσει  σε επικαιροποίηση των διαδικασιών μέχρι το Μάιο του 2016.

Στην ελληνική  έκθεση    που παρουσιάστηκε  στο Βερολίνο μεταξύ άλλων περιγράφονται ενέργειες στις οποίες θα προβεί το υπουργείο Παιδείας, προκειμένου να προβεί στην αντιστοίχιση:

1.    Το Υπουργείο Παιδείας προχωρεί σε ενδελεχή έρευνα για να εξασφαλιστεί ότι δεν θα υπάρξουν στο μέλλον περιπτώσεις πλαστών και παράνομων τίτλων και αναζητεί λύσεις εξέτασης της επικύρωσης των τίτλων από τα συγκεκριμένα σχολεία από το 1999 έως το 2008 μετά την παρέμβαση  των Επιθεωρητών της Δημόσιας Διοίκησης. Κάθε πιθανή λύση θα συζητηθεί διεξοδικά με τους κοινωνικούς εταίρους.

2.    Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας θέλει να δηλώσει ότι, όπως σε οποιαδήποτε άλλη χώρα:

a.     η επίτευξη διαφάνειας ως προς τις ικανότητες και τα προσόντα του διδακτικού προσωπικού είναι ζωτικής σημασίας.

b.    Είτε γίνεται αναφορά σε ιδιωτικά είτε σε δημόσια σχολεία, είτε στο τυπικό είτε στο μη τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα, η αναγκαιότητα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών ως προς την ικανότητά τους να εκτελούν τα εργασιακά καθήκοντά τους, είναι διαπιστωμένη στην Ελλάδα και καταβάλλεται μεγάλη προσπάθεια για να ολοκληρωθεί.

3.    Το Υπουργείο Παιδείας έχει δηλώσει τη σταθερή πολιτική δέσμευσή του να ανακτήσει τον πλήρη έλεγχο της λειτουργίας των ιδιωτικών σχολείων. Όσον αφορά, μάλιστα, την ιδιωτική πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και ανώτερη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (επίπεδα 1,2 και 4 του Πλαισίου Προσόντων) το υπουργείο δεσμεύεται να υιοθετήσει νέες διαδικασίες για τον έλεγχο της εκπαιδευτικής διαδικασίας και για την επικύρωση των προσόντων που παρέχονται. Αυτό θα ισχύει επίσης για τα πιστοποιητικά και τα πτυχία που χορηγήθηκαν στο οποίο γίνεται αναφορά και στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών,κατά τα τελευταία χρόνια (από το 2002 έως σήμερα).

ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ (περισσότερα…)

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση