Αλφαβητικός κατάλογος με όλους τους τίτλους Εκπαιδευτικού Λογισμικού που έχει προμηθευτεί το Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.

psyf2

 

 

Στη σελίδα αυτή θα βρείτε όλους τους τίτλους Εκπαιδευτικού Λογισμικού που έχει προμηθευτεί το Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. στα πλαίσια διαφόρων έργων.

Οι τίτλοι είναι ταξινομημένοι αλφαβητικά και όσοι από αυτούς έχουν την ένδειξη Ναι στη στήλη “Άδεια Μεταφόρτωσης” μπορείτε να τους κατεβάσετε στον υπολογιστή σας ανάλογα με τα δικαιώματα του λογαριασμού σας.

Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε με τη σελίδα

 

http://www.esos.gr/arthra/37587/alfavitikos-katalogos-me-oloys-toys-titloys-ekpaideytikoy-logismikoy-poy-ehei

Εκπαιδευτική επανάσταση στη Φινλανδία – Καταργούνται τα μαθήματα

ppp

Χώρα-πρότυπο στον χώρο της Εκπαίδευσης παγκοσμίως, με μαθητές «σαΐνια» που παραδοσιακά διαπρέπουν στους διεθνείς διαγωνισμούς, η Φινλανδία προετοιμάζει το έδαφος για μια… πραγματικά ριζοσπαστική μεταρρύθμιση που θα αλλάξει συθέμελα το πρόγραμμα, τον τρόπο αλλά και την ίδια την ουσία της διδασκαλίας στα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Τα παραδοσιακά μαθήματα-γνωστικά αντικείμενα (όπως είναι για παράδειγμα τα Μαθηματικά, η Ιστορία, η Γεωγραφία, οι ξένες γλώσσες κλπ.) παραμερίζονται, και στη θέση τους μπαίνει η διδασκαλία διαθεματικών (cross-subject) «φαινομένων» που απαιτούν συνδυαστικές γνώσεις και συνδέονται πιο άμεσα με την καθημερινότητα των παιδιών. Για παράδειγμα, οι λίγο πιο μεγάλοι σε ηλικία μαθητές θα μπορούν να διδάσκονται το «φαινόμενο» της Ευρωπαϊκής Ενωσης στο πλαίσιο ενός μαθήματος που θα περιλαμβάνει γνώσεις ευρωπαϊκής Ιστορίας, γνώσεις Γεωγραφίας, γνώσεις ξένων γλωσσών αλλά και οικονομικών (για τους πιο προχωρημένους).

Παιδιά πιο μικρά σε ηλικία από την άλλη θα μπορούν για παράδειγμα να συμμετέχουν σε «φαινόμενα» όπως είναι οι «υπηρεσίες καφετέριας» στο πλαίσιο των οποίων θα καλούνται να λειτουργούν ως «υπάλληλοι» και να «ακονίζουν» τις δεξιότητές τους στα Μαθηματικά, στην επικοινωνία με τους άλλους, στις ξένες γλώσσες (εάν το σενάριο προβλέπει την εξυπηρέτηση ενός πελάτη από το εξωτερικό) κ.ά. Όλα αυτά βέβαια προϋποθέτουν παράλληλα σημαντικές αλλαγές και στον τρόπο διάρθρωσης της αίθουσας διδασκαλίας, ανοίγοντας έτσι τον δρόμο για τη δημιουργία ολιγάριθμων τμημάτων με μαθητές που δεν θα κάθονται πια σε θρανία μπροστά στον δάσκαλο-καθηγητή αλλά που θα αλληλεπιδρούν μαζί του και μεταξύ τους, με στόχο την επίλυση ενός προβλήματος ή τη λύση ενός γρίφου.

Σχολεία στο Ελσίνκι έχουν ήδη εισαγάγει δοκιμαστικά στο πρόγραμμά τους τη διδασκαλία διαθεματικών «φαινομένων» στα οποία αφιερώνουν ορισμένες χρονικές περιόδους μία ή δύο φορές κάθε σχολικό έτος. Το εν λόγω «πείραμα» πρωτοξεκίνησε πριν από περίπου δύο χρόνια και πλέον μπαίνει σε εθνική τροχιά στο πλαίσιο ενός μακροπρόθεσμου κεντρικού σχεδιασμού, με τις αρχές της χώρας να ετοιμάζονται να ανακοινώσουν συγκεκριμένα πλάνα και οδηγίες μέσα στον Μάρτιο. Ο στόχος είναι, όπως έγινε γνωστό, η συγκεκριμένη μεταρρύθμιση να εφαρμόζεται σε όλα τα σχολεία της χώρας (στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση) ως το έτος 2020. Περίπου το 70% των καθηγητών που εργάζονται στα γυμνάσια και τα λύκεια του Ελσίνκι έχουν ήδη λάβει σχετική εκπαίδευση για να μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες του ανανεωμένου προγράμματος, ενώ υπάρχουν και οικονομικά οφέλη (υπό μορφή μπόνους ή αυξήσεων στον μισθό) για όσους εκπαιδευτικούς δείχνουν μεγαλύτερη προθυμία να υιοθετήσουν τη νέα προσέγγιση. «Υπάρχουν σχολεία στα οποία η διδασκαλία γίνεται με τον παλαιομοδίτικο τρόπο που ήταν ωφέλιμος στις αρχές του 1900 – αλλά οι ανάγκες σήμερα δεν είναι οι ίδιες. Χρειαζόμαστε κάτι που θα ταιριάζει στον 21ο αιώνα.

Έχουμε πραγματικά ανάγκη από έναν ανασχεδιασμό του εκπαιδευτικού μας συστήματος, που θα προετοιμάζει τα παιδιά μας για το μέλλον», σημειώνει χαρακτηριστικά η Μάριο Κιλόνεν, διευθύντρια των προγραμμάτων εκπαίδευσης στο Ελσίνκι.

Ο ΣΤΟΧΟΣ Σύνδεση των γνώσεων με την πράξη

Το νέο «διαθεματικό» σύστημα διδασκαλίας που δοκιμάζεται στη Φινλανδία έρχεται να δώσει βάρος στη συνδυαστική σκέψη και να συνδέσει τη γνώση που παρέχει το σχολείο με πρακτικά ζητήματα βγαλμένα από την ίδια την καθημερινότητα των παιδιών. Στο πλαίσιο της διδασκαλίας ενός «φαινομένου» όπως είναι η «Ευρωπαϊκή Ένωση» για παράδειγμα, οι Φινλανδοί μαθητές θα μαθαίνουν να συνδυάζουν γνώσεις Ιστορίας, Γεωγραφίας, γλώσσας, Μαθηματικών κ.ά. μέσα από το πρίσμα της ίδιας της ευρωπαϊκής πραγματικότητας. Οι μαθητές της βρίσκονται πάντα στην κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης Η Φινλανδία ξεχωρίζει ως μια από τις χώρες που παραδοσιακά φιγουράρουν στις κορυφαίες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης του ΟΟΣΑ με τους καλύτερους 15χρονους μαθητές της υφηλίου. Γνωστό και με τα αρχικά «PISA», το Διεθνές Πρόγραμμα για την Αξιολόγηση των Μαθητών (Programme for International Student Assessment) είναι μία εκπαιδευτική έρευνα που διεξάγεται κάθε τρία χρόνια από τον ΟΟΣΑ. Έρευνα Ξεκινώντας από το 2000, η συγκεκριμένη έρευνα έρχεται ανά τριετία και αξιολογεί το εύρος των γνώσεων και των δεξιοτήτων των μαθητών που βρίσκονται στο τέλος της υποχρεωτικής τους εκπαίδευσης, εστιάζοντας συγκεκριμένα σε τρεις τομείς: στην κατανόηση κειμένου, στα μαθηματικά και στις φυσικές επιστήμες.

Η Φινλανδία έχει επανειλημμένως βρεθεί στην πρώτη θέση της κατάταξης, ενώ η χαμηλότερη θέση στην οποία έχει ποτέ πέσει είναι η θέση νούμερο 12 (συγκριτικά, η Ελλάδα βρισκόταν το 2012 στις θέσεις 39 και 42). Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο, λοιπόν, ο υπόλοιπος κόσμος στέλνει τα τελευταία χρόνια εκπαιδευτικούς στη Φινλανδία ώστε να δουν από κοντά πώς λειτουργεί το σύστημα και να μάθουν τα μυστικά της επιτυχίας του φινλανδικού μοντέλου.

Είναι ενδεικτικό για παράδειγμα ότι μόνο το 2009 είχαν επισκεφτεί τη χώρα περισσότερες από 100 ξένες αποστολές εκπαιδευτικών, ενώ σχετικό ενδιαφέρον είχαν δείξει τα προηγούμενα χρόνια και οι ελληνικές Αρχές. Κι όμως, παρά τις επιτυχίες τους, οι Φινλανδοί δεν επαναπαύονται. Αντιθέτως, δρομολογούν μεταρρυθμίσεις, υποστηρίζοντας πως ένα εκπαιδευτικό σύστημα που ήταν ωφέλιμο πριν από 100 χρόνια, δεν μπορεί να είναι το ίδιο ωφέλιμο και σήμερα.

 

Πηγή: ΕΘΝΟΣ

 

Η Διακήρυξη του Παλαιών Πατρών Γερμανού στις 20 Μαρτίου 1821

agialavra

 

Καταγραφή

Διακήρυξις του Γερμανού, Εξάρχου της πρώτης κατά την τάξιν Αχαΐας, Αρχιεπισκόπου Πατρών, προς τον Κλήρον και τους πιστούς της Πελοποννήσου, η οποία εξεφωνήθη εντός της Μονής των Αδελφών της Λαύρας του όρους Βελιά την 8ην (20ην) Μαρτίου 1821

«Πολυαγαπημένοι μας αδελφοί, ο Κύριος, ο οποίος ετιμώρησε (ενν. διά της υποδουλώσεως εις τον κατακτητήν) τους πατέρας μας και τα τέκνα των, σας αναγγέλλει διά του στόματός μου το τέλος των ημερών των δακρύων και των δοκιμασιών. Η φωνή Του είπε ότι θα είσθε ο στέφανος του κάλλους Του και το διάδημα της Βασιλείας Του. Η αγία Σιών δεν θα παραδοθή πλέον εις την ερήμωσιν (Ησαΐα, 62,3). Ο ναός του Κυρίου, ο οποίος εβεβηλώθη, ωσάν ένας άθλιος χώρος, τα σκεύη της δόξης, τα οποία εσύρθηκαν εις τον βούρκον (Α Μακαβ. 2, 8-9), θα γίνουν καταιγίς! Η άβυσσος την άβυσσον επικαλείται (Ψαλμ. 41,8) η παλαιόθεν (δηλ. η εγνωσμένη) ευσπλαγχνία του Κυρίου (Θρήνοι Ιερεμίου 5,1) θα επισκιάση τον Λαόν Του.

Η φυλή των Τούρκων υπερέβη το μέτρον των ανομιών, η ώρα του καθαρμού έφθασε, συμφώνως προς τον λόγον του Αιωνίου: «να πετάξης έξω, να διώξης, τον σκλάβον και τον υιόν του» (Γενεσ. 21,10). Να είσθε, λοιπόν, αγαπημένοι, ω γένος των Ελλήνων, φυλή Ελληνική, (ενν, καθώς είσθε) δύο φορές δοξασμένοι από του Πατέρες σας, οπλισθήτε με τον ζήλον του Θεού, έκαστος εξ υμών ας ζωσθή την ρομφαίαν του, διότι είναι προτιμώτερον να αποθάνη τις με τα όπλα ανά χείρας, παρά να καταισχύνη τα ιερά της Πίστεώς του και την Πατρίδα του (Ψαλμ. 44,4). Εμπρός λοιπόν «ας συντρίψωμεν τα δεσμά, τον ζυγόν ο οποίος επικάθηται επί την κεφαλήν μας» (Ψαλμ. 2,3), διότι είμεθα οι κληρονόμοι του Θεού και οι συγκληρονόμοι του Ιησού Χριστού (Ψαλμ. 8,17).

Οι άλλοι, και όχι εμείς οι Ιερωμένοι (κατά λέξιν: εκτός του Ιερατείου σας), θα σας ομιλήσουν διά την δόξαν των προγόνων σας. Εγώ όμως θα σας επαναλάβω το όνομα του Θεού, προς τον Οποίον οφείλομεν αγάπην ισχυροτέραν και από τον θάνατον (Άσμα Ασμάτων 8,6).

Αύριον, ακολουθούντες τον Σταυρόν, θα βαδίσωμεν προς αυτήν την πόλιν των Πατρών, της οποίας η γη είναι ηγιασμένη από το αίμα του ενδόξου Μάρτυρος Αποστόλου Αγίου Ανδρέου. Ο Κύριος θα εκατονταπλασιάση το θάρρος σας. Ίνα δε προστεθούν εις υμάς αι αναγκαίαι δια να αναζωογονηθήτε δυνάμεις, σας απαλλάσσω από την νηστείαν της Τεσσαρακοστής, την οποίαν τηρούμεν.

Στρατιώται του Σταυρού, ότι καλείσθε να υπερασπισθήτε, είναι αυτό τούτο το θέλημα του Ουρανού! Εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος να είσθε ευλογημένοι και συγκεχωρημένοι από πάσας τας αμαρτίας σας».

 

http://pekp.gr/

 

 

Κατεβάστε 2 τόμους για Θέματα Διαχείρισης Προβλημάτων Σχολικής Τάξης

σχολική_τάξη1

Θέματα Διαχείρισης Προβλημάτων Σχολικής Τάξης.
Φορέας Υλοποίησης : ΥΠΕΠΘ – ΠΑΙ∆ΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ

1ος Τόμος

Επιστημονική Επιμέλεια:  Ευανθία Μακρή ‐ Μπότσαρη
Στον 1ο τόμο δίνεται έμφαση σε τρεις κυρίως βασικούς άξονες:
− Διαχείριση ιδιαιτεροτήτων μαθητών με έμφαση στις μαθησιακές δυσκολίες και τα χαρισματικά παιδιά.
− Προβλήματα συμπεριφοράς με έμφαση στη διαχείριση της βίας, της επιθετικότητας, των συναισθηματικών διαταραχών και της διαχείρισης

κρίσεων στο σχολικό περιβάλλον.

− Πολυπολιτισμικότητα στο σχολείο, με σημείο αναφοράς το σεβασμό της διαφορετικότητας και τους τρόπους στήριξης των μαθητών με πολιτισμικές ιδιαιτερότητες.

2ος Τόμος

Επιστημονική Επιμέλεια: Ελένη Τζελέπη‐ Γιαννάτου, PhD
Ο 2ος τόμος αποτελείται από τρία μέρη:
Στο πρώτο μέρος του  τόμου διακρίνονται δύο άξονες:
Ο ένας αφορά τις μαθησιακές δυσκολίες και ο άλλος τους χαρισματικούς και ταλαντούχους μαθητές.
Στον πρώτο άξονα παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά των μαθησιακών δυσκολιών και προτείνονται τρόποι μετασχηματισμού και προσαρμογής του κοινού προγράμματος προκειμένου να υποστηριχθούν ταπαιδιά με μαθησιακές δυσκολίες σε διάφορα μαθήματα ή βαθμίδες εκπαίδευσης.
Στο δεύτερο άξονα ερευνώνται οι διαστάσεις της χαρισματικότητας και ο ρόλος του περιβάλλοντος στην εξέλιξη των χαρισματικών παιδιών καθώς και οι βασικές αρχές της εκπαίδευσής τους σε ένα πλαίσιο ενταγμένο στη γενική εκπαίδευση.
Το δεύτερο μέρος του τόμου εστιάζεται στα προβλήματα συμπεριφοράς.
Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην πρόληψη και στη θετική ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των παιδιών.
Οι τομείς που παρουσιάζονται είναι η κοινωνική και συναισθηματική μάθηση ως μέσο πρόληψης, το ψυχολογικό κλίμα της τάξης και οι διαπροσωπικές σχέσεις εκπαιδευτικών‐μαθητών, η σχολική βία και ο εκφοβισμός, η διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς στο πλαίσιο της διεπιστημονικότητας και της συμμετοχικής δράσης.
Στο τρίτο μέρος του τόμου διακρίνονται δύο κύριες θεματικές:
η πρώτη αναφέρεται στην πολυπολιτισμικότητα και πολυγλωσσία του σύγχρονου ελληνικού σχολείου και η δεύτερη στις εκπαιδευτικές ανισότητες, οι οποίες συνδέονται εν πολλοίς και με την πολυπολιτισμικότητα και πολυγλωσσία.
Στην πρώτη θεματική περιγράφεται η πολυπολιτισμική πραγματικότητα του σύγχρονου σχολείου και παρουσιάζονται προτάσεις και προγράμματα διαχείρισής της.
Στη δεύτερη μελετώνται οι εκπαιδευτικές ανισότητες όχι μόνο εκείνων που δεν ανήκουν στο κυρίαρχο πολιτισμικό σώμα αλλά και αυτών που ανήκουν μεν αλλά βρίσκονται σε κίνδυνο αποτυχίας.
Τέλος προτείνεται μέσα από το πρίσμα της κριτικής θεωρίας το σχολείο της ένταξης ως απάντηση στις εκπαιδευτικές και ανθρώπινες ανάγκες των παιδιών του ελληνικού σχολείου.
 ΠΑΙ∆ΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ

Τι λέει η εγκύκλιος για τις εκδηλώσεις στα σχολεία για την Εθνική Εορτή της 25ης Μαρτίου

251

Το υπουργείο Παιδείας έστειλε οδηγίες στα σχολεία, σχετικά με τις εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται την παραμονή της Εθνικής Εορτής της 25ης Μαρτίου (24η Μαρτίου).

Στην εγκύκλιο αναφέρεται ότι:

  • Σε όλα τα σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης πραγματοποιούνται εκδηλώσεις σύμφωνα με όσα προβλέπονται στα Προεδρικά Διατάγματα 200/1998 και 201/1998.
  • Την παραμονή της Εθνικής Εορτής λειτουργεί και η Πρωινή Ζώνη του Ολοήμερου Προγράμματος.
  • Οι μαθητές που παρακολουθούν το Ολοήμερο Πρόγραμμα συμμετέχουν στις εκδηλώσεις του σχολείου και αποχωρούν με τους άλλους μαθητές.
  • Η χρονική διάρκεια και ο τρόπος εορτασμού των εκδηλώσεων καθορίζονται από το Σύλλογο Διδασκόντων.
  • Με ευθύνη του Διευθυντή και του Συλλόγου Διδασκόντων ειδοποιούνται οι γονείς και οι κηδεμόνες για την ώρα αποχώρησης των μαθητών από το σχολείο.
  • Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες οι γονείς/κηδεμόνες δηλώσουν αδυναμία προσέλευσης, προκειμένου να παραλάβουν τα τέκνα τους στη συγκεκριμένη ώρα, ο Σύλλογος Διδασκόντων υποχρεούται να μεριμνήσει για την απασχόληση των μαθητών που ενδέχεται να παραμείνουν στο σχολείο μετά το πέρας των εκδηλώσεων.

    http://xenesglosses.eu/

«Δεν είναι θέση του υπουργείου Παιδείας οι προτάσεις του Τ. Κουράκη να εκλέγονται οι Διευθυντές των Σχολείων από τα μέλη των Συλλόγων Διδασκόντων» ήταν η απάντηση στο esos κύκλων του Αριστελίδη Μπαλτά.

untitled_zps51300d3e

Διάσταση απόψεων μεταξύ του υπουργού Παιδείας Αριστείδη Μπαλτά και του Αναπληρωτή Τάσου Κουράκη, έχουν σημειωθεί το τελευταίο διάστημα σε πολλά ζητήματα, με αποτέλεσμα οι σχέσεις μεταξύ των δύο ανδρών να μην είναι οι καλύτερες.

«Δεν είναι θέση του υπουργείου Παιδείας οι προτάσεις του Τ. Κουράκη να εκλέγονται οι Διευθυντές των Σχολείων από τα μέλη των Συλλόγων Διδασκόντων» ήταν η απάντηση στο esos κύκλων του Αριστείδη Μπαλτά.

«Η πρότασή μας είναι μια χαρά και θα την εφορμόσουμε πιλοτικά» ήταν η δήλωση στενού συνεργάτη του Τ. Κουράκη στο esos στην ερώτησή μας εάν επιμένει ο Τ. Κουράκης στην εκλογή των Διευθυντών των Σχολείων από τους Συλλόγους Διδασκόντων.

Θυμίζουμε επίσης ότι για το ίδιο θέμα οι δύο υπουργοί είχαν δηλώσει:

Α. Μπαλτάς: Οι κρίσεις των διευθυντών θα γίνουν κανονικά!

T. Κουράκης στη συνάντηση με τη ΔΟΕ: Παρατείνεται η θητεία των διευθυντών για ένα χρόνο.

Ο Α. Μπαλτάς είναι ενοχλημένος για ένα ακόμη γεγονός που ο ίδιος βρίσκονταν σε επίσημο ταξίδι στο Παρίσι, ο Αναπληρωτλής τους ετοίμασε ενημερωτικό non paper προς τους εκπαιδευτικούς συντάκτες σχετικά με τις σχεδιαζόμενες επικείμενες αλλαγές στις Πανελλαδικές Εξετάσεις . Η προώθηση του non paper στους δημοσιογράφους σταμάτησε στο παραπέντε.

 

http://www.esos.gr/arthra/37535/diastasi-apopseon-mpalta-t-koyraki

1η Σεπτέμβρη με νέους Διευθυντές σε όλα τα Σχολεία που θα εκλεγούν από το Σύλλογο Διδασκόντων

untitled_zps51300d3e

Για το κάθε σχολείο μπορούν να θέσουν υποψηφιότητα τα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων και ο νυν Διευθυντής, ανεξάρτητα εάν προέρχεται από άλλο σχολείο.

“Την 1η του Σεπτέμβρη όλα τα σχολεία της χώρας θα λειτουργήσουν-πιλοτικά- με Διευθυντές που θα επιλέξουν, κατά πλειοψηφία, οι Σύλλογοι Διδασκόντων και δεν θα δοθεί καμία παράταση, όπως αρχικά είχαμε σκεφθεί”.

Τη δήλωση αυτή έκανε στο esos υψηλόβαθμο στέλεχος της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας.

Esos: Ποια διαδικασία θα ακολουθηθεί;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Ο Σύλλογος Διδασκόντων του κάθε Σχολείου θα συνεδριάσει και θα επιλέξει , κατά πλειοψηφία, τον εκπαιδευτικό που θεωρεί ότι διαθέτει τις ικανότητες για τη θέση του Διευθυντή.

Esos: Ποιοι έχουν τη δυνατότητα να είναι υποψήφιοι για Διευθυντές;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Για το κάθε σχολείο μπορούν να θέσουν υποψηφιότητα τα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων και ο νυν Διευθυντής, ανεξάρτητα εάν προέρχεται από άλλο σχολείο.

Εsos: Θα μπορεί να θέσει υποψηφιότητα εκπαιδευτικός άλλου σχολείου;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Οχι.

Esos : Πότε θα ξεκινήσει αυτή η διαδικασία .

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Πολύ σύντομα, αμέσως μετά τη ψήφιση σχετικής τροπολογίας στη Βουλή, η οποία θα ενταχθεί στο πολυνομοσχέδιο.

http://www.esos.gr/arthra/37496/1i-septemvri-me-neoys-dieythyntes-se-ola-ta-sholeia-poy-tha-eklegoyn-apo-syllogo

Δεν θα υπάρξει παράταση για τους διευθυντές-Εκλογή διευθυντών από τους Συλλόγους διδασκόντων

work

 

Σε άρθρο του blog http://www.greekteachers.gr αναφέρονται τα παρακάτω:

“Όπως έγραψε πριν από λίγο στην ομάδα μας ο Αιρετός ΠΥΣΠΕ Γ Αθήνας κ.Γιώργος Χρόνης έχει αποφασιστεί πιλοτικά για ένα χρόνο( σχολική χρονιά 2015-16 ) η επιλογή των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων να γίνει από τους συλλόγους διδασκόντων, σύμφωνα με δηλώσεις του Διευθυντή του Γραφείου Αναπληρωτή Υπουργού Παιδείας Χρήστου Πιλάλη και του συμβούλου του Δημήτρη Σκλάβου.

Σήμερα Τρίτη 17-3-2015 πραγματοποιήθηκε παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας συλλόγων Π.Ε και Δ.Ε για θέματα της εκπαίδευσης. Ανάμεσα στα άλλα οι παραπάνω συνεργάτες του Αναπληρωτή Υπουργού τόνισαν ότι δεν πρόκειται να υπάρξει παράταση θητείας των στελεχών εκπαίδευσης( Διευθυντών Εκπαίδευσης, Σχολικών Συμβούλων, Διευθυντών Σχολικών Μονάδων ). Για τους τελευταίους προβλέπεται η επιλογή τους πιλοτικά για έναν χρόνο από τους συλλόγους διδασκόντων. Οι υπάρχοντες Διευθυντές θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στη θέση που υπηρετούν τώρα ως Διευθυντές ή στην οργανική τους θέση ως υποψήφιοι. Θα υπάρξει πρόβλεψη για τις σχολικές μονάδες που δε θα υπάρξει υποψήφιος για τη θέση του Διευθυντή. Αυτά θα περιλαμβάνονται σε πολυνομοσχέδιο που θα κατατεθεί μέσα στις επόμενες 15 μέρες μαζί με άλλα εκπαιδευτικά θέματα. Στη συνέχεια τον Σεπτέμβριο θα κατατεθεί νέο νομοσχέδιο που θα προβλέπει τις αρμοδιότητες των στελεχών εκπαίδευσης και τον τρόπο επιλογής τους για τις επόμενες σχολικές χρονιές. Θα κυκλοφορήσει δελτίο τύπου για όλα τα θέματα που συζητήθηκαν από τους παρόντες συλλόγους στη συνάντηση.”

 

Έναρξη προγράμματος διαδικτυακής τηλεκπαίδευσης ΕΥΖΗΝ (εγγραφές έως 27/3)

 

-1-638

 

Έναρξη προγράμματος διαδικτυακής τηλεκπαίδευσης του ΕΥΖΗΝ

Το πρόγραμμα ΕΥΖΗΝ παρεμβαίνει, μέσω συγκεκριμένων δράσεων, στην καθημερινότητα του σχολείου και της ελληνικής οικογένειας, παρέχοντας διαρκή συμβουλευτική ενημέρωση και εκπαίδευση σε θέματα διατροφής και σωματικής δραστηριότητας, με απώτερο στόχο τη διασφάλιση της υγιούς ανάπτυξης των παιδιών και των εφήβων.

Στο πλαίσιο αυτό, το ΕΥΖΗΝ εγκαινιάζει το σχολικό έτος 2014-2015 ένα πρόγραμμα διαδικτυακής τηλεκπαίδευσης (e-learning), το οποίο απαρτίζεται από μια σειρά διαλέξεων στα γνωστικά αντικείμενα της διατροφής, της σωματικής δραστηριότητας και της ανάπτυξης των παιδιών και των εφήβων, καθώς και σε ευρύτερα θέματα που αφορούν τη διατροφή του ανθρώπου. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους εκπαιδευτικούς που ενδιαφέρονται. Στόχος του προγράμματος είναι η επιμόρφωση και ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών σε θέματα διατροφής, σωματικής δραστηριότητας και υγείας, με σύγχρονες μεθόδους τηλεκπαίδευσης.

Απώτερος σκοπός είναι οι εκπαιδευτικοί να αξιοποιήσουν αυτές τις γνώσεις και δεξιότητες, έτσι ώστε να συμβάλλουν στη βελτίωση των διατροφικών συνηθειών και των συνηθειών σωματικής δραστηριότητας των μαθητών τους, να προωθήσουν την υγιή σωματική και πνευματική τους ανάπτυξη και τελικά να προάγουν την υγεία τους. Το πρόγραμμα διεξάγεται μέσω του διαδικτύου χωρίς κόστος, ενώ η επιτυχής παρακολούθηση των περιεχόμενων θεματικών ενοτήτων εξασφαλίζει τη χορήγηση σχετικού πιστοποιητικού επιμόρφωσης.

Η ημερομηνία έναρξης του προγράμματος είναι η 30-03-2015 και οι εγγραφές θα πραγματοποιηθούν μέσω της ιστοσελίδας του προγράμματος ΕΥΖΗΝ, από 16-03-2015 έως και 27-03-2015.

Περισσότερες πληροφορίες για το περιεχόμενο και τον τρόπο διεξαγωγής του προγράμματος διαδικτυακής τηλεκπαίδευσης μπορείτε να βρείτε εδώ

 

 

Πάνω από 6.000 οι αιτήσεις για μετάθεση στην Αθμια (αναλυτικά ανά κλάδο)

paligiannis

 

 

Παληγιάννης Βασίλειος Αιρετός
Κ.Υ.Σ.Π.Ε. Αθήνα,
16/3/2015

6030 οι αιτήσεις Μετάθεσης εκπαιδευτικών Π.Ε.

Με βάση τα στοιχεία των αρμοδίων υπηρεσιών του υπουργείου μας, το σύνολο των αιτήσεων μετάθεσης εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ανέρχεται σε 6030.
Από αυτές οι 5866 αιτήσεις αφορούν μεταθέσεις εκπαιδευτικών Π.Ε. από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ γενικής

εκπαίδευσης και 164 ειδικής αγωγής.

Συγκεκριμένα οι 5866 αιτήσεις κατανέμονται ως εξής:
Π.Ε.70    3012        Π.Ε.19,20   157
Π.Ε.60    1003        Π.Ε.05        96
Π.Ε.11     873           Π.Ε.07        37
Π.Ε.06      499        Π.Ε.32          2
Π.Ε.16      160         Π.Ε.08        27
Ως γνωστό οι μεταθέσεις με βάση την κείμενη νομοθεσία θα έπρεπε να ανακοινωθούν έως το τέλος Μαρτίου. Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια υπάρχει αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην ολοκλήρωση της διαδικασίας των μεταθέσεων, μ’ αποτέλεσμα να καθυστερούν κι’ όλες οι άλλες υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών.
Επίσης θα ήθελα να επισημάνω πως δυστυχώς για άλλη μια χρονιά οι μεταθέσεις θα πραγματοποιηθούν με το ίδιο νομοθετικό πλαίσιο, αν και εδώ και χρόνια όλοι συμφωνούμε για την αναγκαιότητα , ουσιαστικών αλλαγών , ώστε να οδηγηθούμε σ’ ένα πιο απλό πιο δίκαιο και πιο κατανοητό σύστημα μεταθέσεων.
Πάντα στη διάθεσή σας
Παληγιάννης Βασίλειος
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση