Παγκόσμια Ημέρα Υγείας 2015: Πόσο ασφαλή είναι τα τρόφιμα που καταναλώνουμε; Τι να προσέχουν οι γονείς

-1-638

 Κάθε χρόνο στις 7 Απριλίου εορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Υγείας, η οποία επικεντρώνεται σε σημαντικά προβλήματα της δημόσιας υγείας που απασχολούν όλο τον κόσμο.

Η κατανάλωση ασφαλών τροφίμων συνιστά ένα θεμελιώδες δικαίωμα για κάθε άνθρωπο, αλλά δυστυχώς, ακόμα και στις μέρες μας, η ασφάλεια των τροφίμων που προορίζονται για κατανάλωση δεν είναι πάντα δεδομένη. Το γεγονός αυτό έχει ως συνέπεια τα πολύ συχνά κρούσματα των ασθενειών που οφείλονται στην κατανάλωση επιμολυσμένων τροφίμων. Χαρακτηριστικά, η διάρροια, το πιο επικρατές σύμπτωμα τέτοιων κρουσμάτων, αναδεικνύεται ως βασική αιτία βρεφικής και παιδικής θνησιμότητας, κυρίως στις αναπτυσσόμενες χώρες. Γενικά, η κατανάλωση μη ασφαλών τροφίμων, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, συνδέεται με τον θάνατο 2 εκατομμυρίων ανθρώπων ετησίως, συμπεριλαμβανομένων πολλών παιδιών.
Οι τροφογενείς αυτές νόσοι, εκτός από σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία του πληθυσμού και

ειδικότερα των ευαίσθητων ομάδων, όπως είναι τα παιδιά, επιφέρουν και σημαντικές οικονομικές επιπτώσεις, τόσο σε ευρύτερο κοινωνικό όσο και σε κρατικό επίπεδο. Για αυτό ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας αφιερώνει τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα Υγείας στην ασφάλεια των τροφίμων και προωθεί τις προσπάθειες για την τήρηση όλων των κανόνων ασφαλείας.

Τα τρόφιμα μπορούν να μολυνθούν κατά τη διάρκεια όλων των φάσεων από το «αγρόκτημα ως το πιάτο», δηλαδή από την παραγωγή τους ως το τραπέζι του καταναλωτή. Η κατανάλωση ασφαλών τροφίμων αποτελεί βασικό στόχο των πολιτικών διατροφής που εφαρμόζουν διεθνείς οργανισμοί και κρατικοί φορείς. Στο πλαίσιο αυτών έχουν προχωρήσει σε θέσπιση συγκεκριμένων κανόνων ασφαλείας που θα πρέπει να εφαρμόζονται σε όλα τα σημεία της παραγωγής, της επεξεργασίας, της αποθήκευσης και της διάθεσης των τροφίμων στην αγορά, με σκοπό τη διασφάλιση της υγείας του καταναλωτή.
Πέρα από την εφαρμογή της νομοθεσίας, η οποία στοχεύει στην παροχή ασφαλών τροφίμων στο κοινό, δεδομένου ότι όπως προαναφέρθηκε τα παιδιά αποτελούν μια ευαίσθητη ομάδα, καίριας σημασίας είναι και η εκπαίδευση των γονέων-καταναλωτών σε θέματα ασφαλούς χειρισμού των τροφίμων. Ο γονέας από την πλευρά του θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός, τόσο κατά την αγορά τροφίμων όσο και κατά την παρασκευή γευμάτων στην κουζίνα του, προκειμένου να εκμηδενίσει τις πιθανότητες κατανάλωσης μολυσμένων τροφίμων από τα παιδιά του, αλλά και τον ίδιο.
Ειδικότερα, ο γονέας- καταναλωτής θα πρέπει να αποθηκεύει άμεσα τα ευαλλοίωτα τρόφιμα στο ψυγείο, στη συντήρηση ή στην κατάψυξη, όπως το ωμό κρέας, το κοτόπουλο, το ψάρι, το γάλα, κ.ά., χρησιμοποιώντας τους κατάλληλους περιέκτες. Τα τρόφιμα θα πρέπει να ξεπαγώνονται στη συντήρηση του ψυγείου 1-2 ημέρες πριν από το μαγείρεμα και όχι σε θερμοκρασία περιβάλλοντος, ενώ τα τρόφιμα που ήταν ήδη στην κατάψυξη και αποψύχθηκαν να μην καταψύχονται ξανά.
Επίσης, οι γονείς θα πρέπει να ελέγχουν πάντα την ημερομηνία λήξης στα τρόφιμα, την κατάσταση της συσκευασίας και την εμφάνισή τους. Πριν ξεκινήσουν οποιαδήποτε προετοιμασία φαγητού, θα πρέπει να πλένουν τα χέρια τους σχολαστικά και επίσης να πλένουν καλά κάτω από τρεχούμενο νερό τα φρούτα και τα λαχανικά που θα χρησιμοποιήσουν, ακόμα κι αν έχουν σκοπό να αφαιρέσουν τη φλούδα τους. Πολύ σημαντικό είναι να χρησιμοποιούν διαφορετική επιφάνεια κοπής για το κρέας και τα πουλερικά από αυτήν που χρησιμοποιούν για τα λαχανικά, και μετά από κάθε χρήση να τις πλένουν πολύ καλά. Ομοίως, θα πρέπει να πλένουν πάντα τα χέρια τους αμέσως μετά την επαφή με ωμό κρέας ή πουλερικά, φροντίζοντας να μην ακουμπούν άλλες επιφάνειες ή τρόφιμα.
Το μαγείρεμα των τροφίμων θα πρέπει να είναι συνεχές και όχι σε στάδια. Μετά το μαγείρεμα, τα ψάρια θα πρέπει να είναι μαλακά, τα αβγά συμπαγή, το κρέας να έχει καστανό χρώμα στο εσωτερικό του και από το κοτόπουλο να εκρέουν άχρωμα υγρά και όχι ροζ χρώματος. Όσα τρόφιμα είναι ήδη μαγειρεμένα δεν θα πρέπει να αφήνονται εκτός ψυγείου για περισσότερο από 2 ώρες, ούτε να είναι εντελώς εκτεθειμένα, δηλαδή χωρίς καπάκι, αλουμινόχαρτο, κ.λπ. και παράλληλα, θα πρέπει να καταναλώνονται σε μικρό χρονικό διάστημα.
Στην περίπτωση που τα παιδιά είναι αρκετά μεγάλα και μπορούν να συμμετέχουν στην προετοιμασία του φαγητού, οι γονείς μπορούν να τους προτείνουν να συμβουλευτούν τις σύντομες οδηγίες που υπάρχουν στην ιστοσελίδα του Προγράμματος ΕΥΖΗΝ σχετικά με τους «Κανόνες υγιεινής στην κουζίνα» και απευθύνονται σε εφήβους.
Η Παγκόσμια Ημέρα Υγείας 2015, λοιπόν, στοχεύει στην επαγρύπνηση των καταναλωτών σχετικά με την ασφάλεια των τροφίμων. Ιδιαιτέρως για τους γονείς αποτελεί μια καλή ευκαιρία υπενθύμισης ή ακόμα και εκμάθησης των κανόνων ασφαλείας τόσο στην αποθήκευση των τροφίμων όσο και σε όλα τα στάδια του μαγειρέματος, ούτως ώστε να τους εφαρμόσουν και να τους μάθουν στη συνέχεια στα παιδιά τους, για τη διασφάλιση της υγείας τους.
Πηγή: EYZHN

Σε διαβούλευση η αποτίμηση αντί αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου

evaluation1

Το υπουργείο Παιδείας θα ξεκινήσει διαβούλευση σχετικά με τον τρόπο αποτίμησης του διδακτικού έργου και των τρόπων λειτουργίας των διδακτικών μονάδων προς την κατεύθυνση της βελτίωσης της εργασίας όλων και όχι της τιμωρίας.

Αυτό τονίζεται σε έγγραφο του Αναπληρωτή υπουργού Παιδείας Τάσου Κουράκη το οποίο διαβιβάστηκε στη Βουλή, ύστερα από ερώτηση της Βουλευτού Ν. Κεραμέως, ενώ υπογραμμίζονται τα εξής:

Α. Το υπουργείο Παιδείας μετά από τη διαβούλευση, θα διαμορφώσει σε συνεργασία με την εκπαιδευτική κοινότητα ένα σύστημα αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου, με διαπιστωτικό, διαμορφωτικό, παιδαγωγικό και αναπτυξιακό χαρακτήρα.

Β. Σκοπός του προτεινόμενου συστήματος θα είναι η βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου στις εκπαιδευτικές δομές και στα σχολεία της χώρας.

Γ. Η λειτουργική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου είναι μια συμμετοχική και δημοκρατική μεθοδολογία διάγνωσης προβλημάτων, αναζήτησης λύσεων και επεξεργασίας προτάσεων και μέτρων για τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης.

Δ. Σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί εργαλείο ιεραρχικής και χρηματοδοτικής διάκρισης των σχολικών μονάδων ή τιμωρητικό εργαλείο μισθολογικής διαφοροποίησης και διοικητικής πειθάρχησης των εκπαιδευτικών.

Ε. Οι διαδικασίες αξιολόγησης έτσι όπως προβλέπονταν από το ΠΔ 152/2013 είχαν στόχο τη μισθολογική και βαθμολογική στασιμότητα των εκπαιδευτικών και συνέβαλαν στη δημιουργία κλίματος ανταγωνισμού στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Ζ. Γι αυτό αναστέλλονται καθώς και οι όποιες πειθαρχικές ή προαγωγικές συνέπειές τους προκειμένου να μελετηθούν σε βάθος όλοι οι συναφείς παράγοντες. Γ. Στο Σχέδιο Νόμου που θα κατατεθεί σύντομα στη Βουλή θα περιλαμβάνεται η αναστολή του σημερινού νομοθετικού πλαισίου αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου.

 

http://www.esos.gr/arthra/37757/se-diavoyleysi-i-apotimisi-anti-axiologisis-toy-ekpaideytikoy-ergoy

Μεγαλώνοντας ‘’πρίγκιπες’’ και ‘’πριγκίπισσες’’

25

 

του Μαρκάδα Σωτήρη (Δάσκαλος – Σχολικός Σύμβουλος)

Αυξάνονται!

Εμείς οι εκπαιδευτικοί συναντάμε όλο και περισσότερους.

Γονείς που μεγαλώνουν τα παιδιά τους χωρίς να θέτουν όρια, κανόνες και περιορισμούς στις κοινωνικές συναλλαγές τους.

Χωρίς ‘’κόκκινες γραμμές’’ στη συμπεριφορά τους και αυτοσυγκράτηση στα ‘’θέλω’’ τους.

Γονείς που ανατρέφουν ‘’πρίγκιπες’’ και ‘’πριγκίπισσες’’ με απούσα την αίσθηση της ‘’ματαίωσης’’, ουσιώδη για την ανάπτυξή τους

Στους αξιακούς τους κώδικες οι πράξεις δεν ζευγαρώνουν με συνέπειες.

Γονείς που δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα.

Τους περιγράφεις γεγονότα της σχολικής ζωής στα οποία αρνητικός πρωταγωνιστής ήταν το παιδί τους και δυσπιστούν, αμφισβητούν, γίνονται επιθετικοί.

«Το παιδί μου δεν μου λέει ψέματα».

Τι κι αν 8-9 συμμαθητές-τριες του λένε κάτι διαφορετικό;

«Μα καλά! Παιδί είναι!».

Και έτσι ξεπερνούν βρισιές, καταστροφές αντικειμένων, συνεπή και συνεχή ενόχληση άλλων παιδιών.

«Γιατί μόνο τον γιο μου;».

Αντιπαρέρχονται εύκολα τη συμπεριφορά του δικού τους παιδιού, ακόμα και όταν είναι επιθετική ή εκφοβιστική, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον τους στη συμπεριφορά άλλων παιδιών.

Κάνει ένας εκπαιδευτικός παρατήρηση στο παιδί τους και σχεδόν αντανακλαστικά καταφέρονται εναντίον του.

Ζητάει την εφαρμογή των κανόνων της τάξης και κατηγορείται πως στοχοποιεί το παιδί τους.

Οι ελάχιστοι γονείς που κάνανε στάση ζωής τους στίχους το Σαββόπουλου «αφού δεν είχε νέα ευχάριστα να πει, καλύτερα να μη μας πει κανένα», φαίνεται να αυξάνονται (οι κοινωνικές συνθήκες συνεισφέρουν…).

Έχουν απαιτήσεις από το σχολείο, και πολύ καλά κάνουν, ξεχνώντας πως ο πρώτος και σημαντικότερος δάσκαλος ενός παιδιού είναι ο γονιός του.

Συζητούν για δικαιώματα κλείνοντας αυτιά και μάτια στις υποχρεώσεις.

Ζητούν υπευθυνότητα από τους άλλους, αλλά δεν τη διδάσκουν στα παιδιά τους.

Όσοι-ες έχουν επαγγελματική σχέση με την εκπαίδευση, όσοι-ες μετέχουν στη διαπαιδαγώγηση παιδιών, ξέρουν πως οι δυσλειτουργικές συμπεριφορές στο σχολικό πλαίσιο δεν μειώνονται με μαγικά ραβδάκια.

Γνωρίζουν πως χωρίς τη συνεργασία της οικογένειας λίγα μπορούν να επιτευχθούν.

Έχοντας τους γονείς ‘’απόντες’’, κάθε παρέμβαση έχει ελάχιστες πιθανότητες επιτυχίας.

Η πολιτεία πρέπει να προχωρήσει στην ενίσχυση του σχολικού πλαισίου με δυνατότητες ανάσχεσης επιβαρυντικών στάσεων.

Η θεσμική κατοχύρωση αρμοδιοτήτων παρέμβασης απέναντι σε φαινόμενα δυσλειτουργικής συμπεριφοράς, θα ήταν χρήσιμη.

Ταυτόχρονα, εμείς οι εκπαιδευτικοί, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε πως μέσα στον επαγγελματικό μας ρόλο περιλαμβάνεται και η ‘’συμβουλευτική’’ σε γονείς με ελλειμματική διαχείριση ζητημάτων που επηρεάζουν τη σχολική ζωή. Με σταθερότητα, ευγένεια, τεκμηρίωση και πλήρη παιδαγωγική αιτιολόγηση.

 

 

http://www.esos.gr/arthra/37738/megalonontas-prigkipes-kai-prigkipisses

Ετήσια Έκθεση για την Εκπαίδευση 2014

viewimg

Δημοσιοποιήθηκε από το ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ της ΓΣΕΕ η Ετήσια Έκθεση για την Εκπαίδευση 2014 με θέμα: «Η ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: το εθνικό πλαίσιο αναφοράς (2001-2012)»

 

Η Ετήσια Έκθεση του 2014 επικεντρώνεται στη διαχρονική αποτύπωση (χρονοσειρές) των δεικτώνεισροών (χρηματοδότηση, προσωπικό που υπηρετεί, επάρκεια και ποιότητα υποδομών, των βασικώνχαρακτηριστικών γνωρισμάτων του φοιτητικού της πληθυσμού, και των εκροών (εκπαιδευτικά και ερευνητικά αποτελέσματα) της συγκεκριμένης βαθμίδας κατά την περίοδο αναφοράς 2002-2012 (έτη λήξης) σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει ανακοινώσει η ΕΛ.ΣΤΑΤ, το Υπουργείο Παιδείας και το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους.

 

Από την κατανομή των βασικών δεικτών της Ετήσιας Έκθεσης για την Εκπαίδευση του 2014, κατά το τελευταίο έτος της περιόδου αναφοράς (2012) η ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση καταγράφεται να βιώνει τη σημαντικότερη στην ιστορία της λειτουργική κρίση, αφού παρά την αυξητική πορεία των λειτουργικών δεικτών της την προ κρίσης περίοδο (2002-2008), από το 2009-2010 και μετά  (κατά τη διάρκεια της κρίσης) η πορεία αναστρέφεται, με την πλειονότητα των δεικτών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (όπως και του συνόλου της εκπαίδευσης) να μειώνεται σημαντικά, υπολειπόμενη ακόμη και της αντίστοιχης τιμής των δεικτών του 2005 και σε αρκετές του 2003.

 

Για την πρόσβαση όλων στο κείμενο της Ετήσιας Έκθεσης 2014 το ΚΑΝΕΠ/ΓΣΕΕ έχει αναρτήσει και σε μορφή PDF τόσο το πλήρες κείμενο της έκθεσης (ως βιβλίο), όσο και την πλήρη προβολή των γραφημάτων και συμπερασμάτων της (ως ενεργοποιημένη PPT παρουσίαση), καθώς και τη σύνοψητων συμπερασμάτων, τόσο του Μέρους Α, όσο και του Μέρους Β της Έκθεσης για την Τριτοβάθμια εκπαίδευση, με ελεύθερη πρόσβαση και δυνατότητα αποθήκευσης των αρχείων.

 

Για την πλήρη Ετήσια Έκθεση για την εκπαίδευση 2014 (Βιβλίο) πατήστε εδώ

Για την πλήρη Προβολή της Έκθεσης σε διαφάνειες πατήστε εδώ

Για το ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ της Έκθεσης πατήστε εδώ

Για τη Σύνοψη Συμπερασμάτων της Έκθεσης 2014 (Μέρος Β) πατήστε εδώ

Για τη Σύνοψη Συμπερασμάτων της Έκθεσης 2012-2013 (Μέρος Α) πατήστε εδώ

 

 

http://www.kanep-gsee.gr/

Ανασταλτική για τις επιδόσεις τους η πολλή μελέτη στο σπίτι για τους μαθητές

image

 

Άκρως αντιπαραγωγική κρίνεται από επιστήμονες η πολλή δουλειά στο σπίτι για τους μαθητές, σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Σίδνεϊ. Οι επιστήμονες επισημαίνουν ότι οι εργασίες στο σπίτι όχι μόνο δεν βοηθούν τους μαθητές να μάθουν περισσότερα αλλά δρουν ανασταλτικά και στις σχολικές τους επιδόσεις.

read 

Λιγότερο διάβασμα στο σπίτι προτείνουν επιστήμονες για τους μαθητές όλων των βαθμίδων.    

Οι ερευνητές κατέληξαν σε αυτό το συμπέρασμα συγκρίνοντας τον όγκο της εργασίας που κουβαλούν από το σχολείο στο σπίτι οι μαθητές, με τις σχολικές τους επιδόσεις.

Σύμφωνα με τον εκπαιδευτικό ψυχολόγο Richard Walker  στο Πανεπιστήμιο του Σύδνεϋ, στις χώρες του ΟΟΣΑ, όπου το εκπαιδευτικό σύστημα φορτώνει τα παιδιά με πολλή δουλειά, οι επιδόσεις τους ήταν χαμηλότερες στο τεστ διεθνούς αξιολόγησης PISA, σε σχέση με τους συμμαθητές τους που δεν έχουν τόσο φόρτο εργασίας.

Οι ερευνητές χαρακτηρίζουν «επιζήμια» την υποχρέωση της πολύωρης καθημερινής μελέτης στο σπίτι, αντιπροτείνοντας μία με δύο ώρες μελέτης την εβδομάδα στις πρώτες τάξεις του δημοτικού και σταδιακή αύξηση στις τελευταίες.

Στο ίδιο συμπέρασμα κατέληξε και ομάδα ερευνητών από το Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια, ενώ συνάδελφοί τους από το Πανεπιστήμιο του Ντιουκ συστήνουν η μελέτη στο σπίτι να μην ξεπερνάει τα 15 λεπτά στις πρώτες τάξεις του δημοτικού για να αυξάνεται 10 λεπτά το χρόνο τα επόμενα έτη.

Ο χρόνος, πάντως, που θα κερδίσουν οι μαθητές αν απαλλαγούν από τη μελέτη στο σπίτι δεν πρέπει να «παραχωρηθεί» στην τηλεόραση ή τα βιντεοπαιχνίδια. Οι ειδικοί υπενθυμίζουν ότι δραστηριότητες όπως η μουσική ή ο αθλητισμός έχουν ευεργετικά αποτελέσματα στην ανάπτυξη, διανοητική και σωματική, των μαθητών.

ΑΠΕ

schoolcosmos.wordpress.com

2 Απριλίου – Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

325-420x215

Στις 2 Απριλίου, ημέρα γενεθλίων του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου με σκοπό να τονώσει την αγάπη για το διάβασμα και να στρέψει την προσοχή στα παιδικά βιβλία.

Κάθε χρόνο ένα διαφορετικό εθνικό τμήμα της ΙΒΒΥ έχει την ευκαιρία να γίνει χορηγός της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου. Επιλέγει ένα θέμα και καλεί ένα γνωστό συγγραφέα να γράψει ένα μήνυμα για όλα τα παιδιά του κόσμου και ένα γνωστό εικονογράφο να φιλοτεχνήσει μια αφίσα.

Το υλικό αυτό χρησιμοποιείται με διάφορους τρόπους για την προώθηση των βιβλίων και της ανάγνωσης σε όλο τον κόσμο.

Το Ελληνικό Τμήμα της ΙΒΒΥ- Κύκλος του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου, σε συνεργασία με το ΕΚΕΒΙ και άλλους φορείς, φροντίζει για την εκτύπωση και διανομή του υλικού σε σχολεία και βιβλιοθήκες. Παράλληλα, τις ημέρες αυτές οργανώνει εκδηλώσεις, ημερίδες, ομιλίες και απονέμει τα ετήσια βραβεία του.

Για τη φετινή αφίσα πατήστε εδώ και για το μήνυμα εδώ.

 

http://www.greekibby.gr/

2 Απριλίου Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού

thumbnail

 

 

Η Πολιτεία (ή Περί δικαίου) ενός παιδιού με αυτισμό

ή

‘’Ο Δεκάλογος Στήριξης’’ ενός παιδιού με αυτισμό στη Σουηδική κοινωνία

Με λένε Σταύρο, είμαι δέκα χρονών και μου έχουν πει ότι είμαι αυτιστικός…

Αλλά δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει αυτή η λέξη. Είναι κάτι κακό; Μεταδίδεται και στους ανθρώπους με τους οποίους έρχομαι σε επαφή; ‘’Αυτό’’- όπως πολλοί το αποκαλούν- που έχω με κάνει επικίνδυνο για το κοινωνικό σύνολο; Το ότι είμαι αυτιστικός με μετατρέπει σε πολίτη δεύτερης κατηγορίας μέσα στην τάξη μου, στην πόλη μου και στο κράτος στο οποίο ζω;

Μου έχουν μιλήσει για μια Πολιτεία που χωράει εμένα και όλους όσοι είναι σαν εμένα, σαν εσένα σαν όλους τους υπόλοιπους ανθρώπους. Μια Πολιτεία ονειρική-ιδεατή, όπου όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι και έχουν τα ίδια δικαιώματα. Μου την περιγράφουν σαν ένα μέρος  όπου ‘’ο δήμος’’ φροντίζει και βοηθάει πραγματικά  τους πολίτες του γιατί έχει επίγνωση ότι η ύπαρξή του και η εύρυθμη λειτουργία του εξαρτάται αποκλειστικά από αυτούς. Για αυτό και τους παρέχει κάθε στήριξη και υποστήριξη που χρειάζονται ώστε να μπορέσουν να ζήσουν μια αξιοπρεπή ζωή.

‘’Επειδή ο καθένας από μας δεν είναι σε θέση να εξοικονομεί μόνος του όλες τις ανάγκες του, αλλά του λείπουν πολλά, η ανάγκη του πράγματος υποχρεώνει τον ένα να καταφύγει στη συνδρομή του άλλου, και τον άλλο στη βοήθεια ενός τρίτου. Έτσι οι πολλές αυτές ανάγκες μάζεψαν πολλούς να καθίσουν όλοι μαζί στο ίδιο μέρος για να βοηθούνται μεταξύ τους. Αυτό το μέρος το ονομάζουμε Πολιτεία’’ (Πλάτωνας).

Μου έχουν πει ότι αυτή η Πολιτεία είναι σχεδιασμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι έτοιμη να δεχτεί εμένα και όλους όσοι είναι σαν εμένα. Δεν προετοιμάζομαι μόνο εγώ να ‘’ενταχθώ’’ μέσα σε αυτήν, αλλά και η κοινωνία η ίδια οργανώνει και προσαρμόζει τις δομές της ώστε να ‘’ενταχθεί’’ στις δικές μου ανάγκες, θεσπίζοντας και εφαρμόζοντας  τις ‘’Δέκα Αρχές Στήριξης’’ που αφορούν εμένα και την οικογένειά μου:

  • Συμβουλευτική και προσωπική υποστήριξη από ειδικούς
  • Προσωπικός βοηθός
  • Συνοδός 
  • Πρόσωπο Επικοινωνίας
  • Υπηρεσίες Αρωγής στο σπίτι
  • Σύντομη παραμονή έξω από το σπίτι
  • Βραχυπρόθεσμη εποπτεία για τους νέους άνω των δώδεκα ετών
  • Εξεύρεση κατάλληλου οικήματος για παιδιά και εφήβους
  • Εξεύρεση κατάλληλου οικήματος για ενήλικες
  • Καθημερινές δραστηριότητες για τα άτομα που είναι σε ηλικία εργασίας

(περισσότερα…)

Χάρτης για υποψήφιους φοιτητές -Το κορυφαίο πανεπιστήμιο σε κάθε ευρωπαϊκή χώρα

Κάθε χρόνο, εκατοντάδες αποφασίζουν να φτιάξουν αποσκευές και να φύγουν από την Ελλάδα, προκειμένου να σπουδάσουν.

Το αρνητικό είναι πως οι περισσότεροι από αυτούς διστάζουν να επιστρέψουν, εξαιτίας των συνθηκών που διαμόρφωσε η κρίση στη χώρα. Πριν όμως φτάσουν στο σημείο να προβληματίζονται για αυτό, έχοντας το πτυχίο στο χέρι, πρέπει να επιλέξουν σε πιο πανεπιστήμιο θα σπουδάσουν.

Το DailyInfographics.eu δημιούργησε ένα χάρτη για αυτό το «ταξίδι», αφού αυτός περιλαμβάνει το καλύτερο πανεπιστήμιο σε κάθε ευρωπαϊκή χώρα. Για την Ελλάδα, αυτό είναι το Πανεπιστήμιο Κρήτης, όπως αναφέρει ο χάρτης που βασίζεται στην παγκόσμια κατάταξη των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων για το 2014-2015.

Πηγή: iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση