ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑ

museum-acropolis

 

Ημέρες Ελευθέρας Εισόδου 

* 6 Μαρτίου – Μνήμη Μελίνας Μερκούρη.
* 5 Ιουνίου – Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος.
* 18 Απριλίου – Διεθνής Ημέρα Μνημείων.
* 18 Μαΐου – Διεθνής Ημέρα Μουσείων.
* Το τελευταίο Σαββατοκύριακο Σεπτεμβρίου κάθε έτους (Ευρωπαϊκές Ημέρες Πολιτιστικής Κληρονομιάς).
* Οι Κυριακές κατά το διάστημα από 1 Νοεμβρίου έως 31 Μαρτίου.
* Οι επίσημες αργίες του Κράτους.
* Η πρώτη Κυριακή κάθε μήνα, πλην των μηνών Ιουλίου, Αυγούστου και Σεπτεμβρίου (όταν η πρώτη Κυριακή είναι αργία, ως ημέρα εισόδου καθορίζεται η δεύτερη Κυριακή).
* 27 Σεπτεμβρίου, Παγκόσμια ημέρα Τουρισμού.

Πρόσωπα που καταβάλλουν μειωμένη είσοδο (ανερχόμενη στο 50% περίπου της εκάστοτε εγκεκριμένης τιμής)
* Οι φοιτητές Ανωτέρων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων και ισοτίμων Σχολών των εκτός της Ε.Ε. χωρών, με την επίδειξη της φοιτητικής τους ταυτότητας.
* Οι συμμετέχοντες σε Διεθνή Συνέδρια μετά από έγκριση του Γενικού Διευθυντού Αρχαιοτήτων και Πολιτιστικής Κληρονομιάς.
* Οι συμμετέχοντες στα προγράμματα εκδρομών που διοργανώνει ο Οργανισμός Εργατικής Εστίας.
* Οι συνοδοί γονείς στις εκπαιδευτικές επισκέψεις των σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
* Έλληνες πολίτες καθώς και οι πολίτες των λοιπών κρατών-μελών της Ε.Ε άνω των 65, με την επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας η διαβατηρίου.

Πρόσωπα που απαλλάσσονται από την καταβολή εισιτηρίου εισόδου.
* Τα μέλη του Ελληνικού Κοινοβουλίου.
* Οι νέοι ηλικίας έως 19 ετών, με την επίδειξη Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατηρίου για την επιβεβαίωση της ηλικίας.
* Οι φοιτητές και οι σπουδαστές των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, ή Ισοτίμων Σχολών των Κρατών – Μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και των Σχολών Ξεναγών, με την επίδειξη της φοιτητικής τους ταυτότητας.
* Οι υπηρετούντες τη στρατιωτική τους θητεία, με την επίδειξη της στρατιωτικής τους ταυτότητας.
* Οι υπάλληλοι του Υπουργείου Πολιτισμού, του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων και Απαλλοτριώσεων (Τ.Α.Π.Α.), του Ταμείου Διαχείρισης Πιστώσεων για την Εκτέλεση Αρχαιολογικών Έργων (Τ.Δ.Π.Ε.Α.Ε.) και του Οργανισμού Προβολής Ελληνικού Πολιτισμού (Ο.Π.Ε.Π.), με την επίδειξη της υπηρεσιακής τους ταυτότητας.
* Οι κάτοχοι ειδικής κάρτας μέλους του Διεθνούς Συμβουλίου Μουσείων (ICOM) ή του Διεθνούς Συμβουλίου Μνημείων και Τοποθεσιών (ICOMOS), με την επίδειξη αυτής.
* Οι ξεναγοί, με την επίδειξη ταυτότητας του Υπουργείου Ανάπτυξης.
* Οι συνοδοί εκπαιδευτικοί στις επισκέψεις σχολείων και ιδρυμάτων της Α΄ βάθμιας, Β΄ βάθμιας και Γ΄ βάθμιας εκπαίδευσης.
* Οι δημοσιογράφοι, με την επίδειξη της δημοσιογραφικής τους ταυτότητας.
* Τα μέλη Εταιρειών και Συλλόγων Φίλων Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων σε όλη την Ελλάδα, με την επίδειξη της θεωρημένης κάρτας – μέλους.
* Οι επίσημοι φιλοξενούμενοι του Ελληνικού Δημοσίου, μετά από έγκριση του Γενικού Διευθυντού Αρχαιοτήτων και Πολιτιστικής Κληρονομιάς.
* Οι συνοδοί τυφλών και ατόμων με κινητικά προβλήματα.
* Οι κάτοχοι δελτίου ελευθέρας εισόδου.
* Οι κάτοχοι της «Κάρτας Πολιτισμού» η οποία εκδίδεται από τον Οργανισμό Προβολής Ελληνικού Πολιτισμού μέσω των κατά τόπους Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών.

Άτομα που δικαιούνται να αποκτήσουν «Δελτίο ελεύθερης εισόδου» τριετούς διάρκειας µε δικαίωμα ανανέωσης
* Τα μέλη των Κεντρικών Συμβουλίων του Υπουργείου Πολιτισμού και των Τοπικών Συμβουλίων Μνημείων.
* Τα μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων και οι Διευθυντές των Ν.Π.Δ.Δ. και Ν.Π.Ι.Δ. που εποπτεύονται από το Υπουργείο Πολιτισμού.
* Οι Ακαδημαϊκοί.
* Οι Εκπαιδευτικοί λειτουργοί Γ΄ βάθμιας, Β΄ βάθμιας και Α΄ βάθμιας εκπαίδευσης (ημεδαποί και αλλοδαποί, εν ενεργεία και συνταξιούχοι, Ιδιωτικού και Δημοσίου τομέα). Στην περίπτωση των αναπληρωτών και ωρομισθίων καθηγητών, η έκδοση δελτίου ελευθέρας εισόδου είναι δυνατή για το διάστημα που ασκούν το εκπαιδευτικό λειτούργημα.
* Οι πτυχιούχοι Αρχαιολογικών και Ιστορικών Τμημάτων Φιλοσοφικών Σχολών, καθώς και των Σχολών Αρχιτεκτονικής.
* Οι Διευθυντές και τα μέλη των Ξένων Αρχαιολογικών Σχολών στην Ελλάδα.
* Τα μέλη του Ελληνικού Καλλιτεχνικού και Εικαστικού Επιμελητηρίου.
* Οι έχοντες λάβει νόμιμη άδεια από το ΥΠ.ΠΟ. συντηρητές αρχαιοτήτων και έργων τέχνης, σύμφωνα με τα αναγραφόμενα στα εδάφια 6.α., β., γ.αα) του Άρθρου 9 (Eιδικές διατάξεις), του Νόμου 2557 «Θεσμοί, μέτρα και δράσεις πολιτιστικής ανάπτυξης.» (ΦΕΚ 271/Α/24.12.1997).
* Τα μέλη των διπλωματικών αποστολών.
* Οι συνταξιούχοι υπάλληλοι του Υπουργείου Πολιτισμού, του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων (Τ.Α.Π.) και του Ταμείου Διαχείρισης Πιστώσεων για την Εκτέλεση Αρχαιολογικών Έργων (Τ.Δ.Π.Ε.Α.Ε.).
* Οι επί συμβάσει υπάλληλοι του Υπουργείου Πολιτισμού, του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων (Τ.Α.Π.), του Ταμείου Διαχείρισης Πιστώσεων για την Εκτέλεση Αρχαιολογικών Έργων (Τ.Δ.Π.Ε.Α.Ε.) και του Οργανισμού Προβολής Ελληνικού Πολιτισμού Α.Ε. (Ο.Π.Ε.Π. Α.Ε.)
* Οι αστυνομικοί του Τμήματος Αρχαιοκαπηλίας της Διεύθυνσης Ασφαλείας.
* Οι υπάλληλοι των εποπτευομένων από το Υπουργείο Πολιτισμού Ιδιωτικών Αρχαιολογικών Μουσείων καθώς και του Μουσείου Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης, του Μουσείου Ελληνικών Μουσικών Οργάνων Φ. Ανωγειανάκη, του Λαογραφικού και Εθνολογικού Μουσείου Μακεδονίας – Θράκης και του Μουσείου Ζυγομαλά.

http://www.yppo.gr/

 

Ανοίγει ο δρόμος για το επίδομα των 176 € σε 200 χιλ. δημοσίους υπαλλήλους – Δικαστήριο δικαίωσε εργαζόμενους στο Δ. Νίκαιας (απόφαση)

144-620x350

Το Τριμελές Διοικητικό Πρωτοδικείο Πειραιά δικαίωσε τον πολυετή δικαστικό αγώνα των εργαζομένων του Δήμου Νίκαιας – Αγίου Ιωάννη Ρέντη σχετικά με την καταβολή του επιδόματος των 176 ευρώ, ανοίγοντας το δρόμο για αντίστοιχες προσφυγές και αποφάσεις και για άλλους υπαλλήλους του Δημοσίου.

Η aftodioikisi.gr αποκαλύπτει την από 19 Φεβρουαρίου 2015 απόφαση του Δικαστηρίου με βάση την οποίο οι 75 εργαζόμενοι που δικαιώθηκαν προχώρησαν  στην κατάσχεση του ποσού των 526.505,69 ευρώ από τις καταθέσεις του Δήμου Νίκαιας – Αγίου Ιωάννη Ρέντη στην Τράπεζα Πειραιώς. Να σημειωθεί ότι εκκρεμούν υποθέσεις και άλλων δημοτικών υπαλλήλων, οι οποίες εξετάζονται κατά ομάδες αντίστοιχου μεγέθους.

Υπενθυμίζεται ότι το συγκεκριμένο επίδομα καταβαλλόταν μεταξύ 2002 και 2006 σε δημοσίους υπαλλήλους, οι μόνιμοι εργαζόμενοι του συγκεκριμένου δήμου ωστόσο δεν το είχαν λάβει μέχρι την πρόσφατη δικαστική ετυμηγορία.

Σύμφωνα με τους εργαζόμενους του δήμου, πρόκειται για ένα ζήτημα ιδιαίτερης σημασίας, το οποίο αφορά περίπου 200.000 δικαιούχους, όχι μόνο εργαζόμενους σε ΟΤΑ, αλλά και γιατρούς, εκπαιδευτικούς, δικαστικούς και άλλους δημοσίους υπαλλήλους, στους οποίους δεν έχει καταβληθεί το συγκεκριμένο επίδομα.

Στην απόφαση του δικαστηρίου η δημοτική αρχή αντέδρασε με έφεση, υποστηρίζοντας ότι δεν είναι σε θέση να παραχωρήσει ολόκληρο το ποσό σε μία δόση και πρότεινε να πληρωθεί το επίδομα σταδιακά. Η έφεση ωστόσο απορρίφθηκε και η κατάσχεση του ποσού πραγματοποιήθηκε στις 16 Μαρτίου.

Παρότι η δικαστική απόφαση αναφέρει ότι το κατασχεθέν ποσό ανήκει στην ιδιωτική περιουσία του δήμου και δεν προοριζόταν για την εξυπηρέτηση ειδικού δημόσιου σκοπού, ο γενικός γραμματέας του Δήμου Νίκαιας – Αγίου Ιωάννη Ρέντη, Κώστας Τσεφαλάς, δηλώνει στο aftodioikisi.gr το αντίθετο. O κ. Τσεφαλάς υποστηρίζει ότι το ποσό προερχόταν από τις εισφορές των πολιτών και ήταν ακατάσχετο, ενώ προοριζόταν για ειδικό σκοπό και συγκεκριμένα για έργα υποδομών στον Ελαιώνα. Ο δήμος έχει ασκήσει νέα έφεση στο Διοικητικό Εφετείο Πειραιά, η οποία θα εκδικαστεί στις 9 Ιουνίου.

Ολόκληρο το κείμενο της δικαστικής απόφασης:

11075050_991010030924215_1891302853_n

 

 

11106484_991010280924190_975167347_n (1)

 

11081596_991010450924173_2059309602_n

 

11116192_991010524257499_1572276574_n (1)

 

 

11089178_991010700924148_584787877_n

 

http://www.aftodioikisi.gr/

Σενάρια Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας…Υποβολή αιτήσεων: μέχρι 7/5/2015

αρχείο λήψης (1)

 

Τo Κέντρο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου Αθηνών (ΕΚΠΑ), στο πλαίσιο του προγράμματος «Αξιολόγηση και Διασφάλιση Ποιότητας στην Εκπαίδευση», Λ’ Κύκλος με Κ.Ε. 11503 οργανώνει το ακόλουθο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα: Σενάρια Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας, 100 ώρες (Κωδ. DEDITES) –

http://www.uoa.gr/fileadmin/user_upload/PDF-files/anakoinwseis/genikes_anakoinwseis/2015/SenariaDiaforopoiimenisDidaskalias08042015.pdf

Έναρξη Μαθημάτων Δευτέρα 11/05/2015

Σκοπός του προγράμματος είναι η εξειδικευμένη κατάρτιση στο σχεδιασμό σεναρίων διαφοροποιημένης διδασκαλίας (differentiated teaching method) και στην ανάπτυξη διαφοροποιημένων διδακτικών στόχων, στρατηγικών μάθησης και εργαλείων αξιολόγησης.

Επίσης, στόχος του σεμιναρίου είναι οι εκπαιδευόμενοι να σχεδιάζουν διαβαθμισμένα σενάρια για τάξεις μικτής ικανότητας με την αξιοποίηση του επιστημονικού εργαλείου διαβαθμισμένων δεξιοτήτων της διεθνούς έρευνας PIRLS, με στόχο την εφαρμογή στρατηγικών κατανόησης περιεχομένου σε πολυτροπικά κείμενα και τη μείωση του λειτουργικού αναλφαβητισμού σε μαθητές Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης.

Η λήξη υποβολής των αιτήσεων για το Επιμορφωτικό Πρόγραμμα είναι στις 7 Μαΐου 2015.

Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα 220 ευρώ και 170 ευρώ για φοιτητές, ανέργους και υπαλλήλους του ΕΚΠΑ και εκπαιδευόμενους που έχουν ήδη λάβει μέρος σε κάποιο από τα Επιμορφωτικά Προγράμματα Αξιολόγησης και Διασφάλισης Ποιότητας του Κέντρου Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης του Ε.Κ.Π.Α.

Το ποσό καταβάλλεται εφάπαξ στην αρχή του σεμιναρίου. Με την ολοκλήρωση του Επιμορφωτικού Προγράμματος, θα χορηγηθεί στους συμμετέχοντες «Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης στο Θεματικό Αντικείμενο: Σενάρια Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας».

 

30% θα μετράει η ψήφος του Συλλόγου Διδασκόντων για την επιλογή των Διευθυντών Σχολείων – Αύριο Τρίτη οι ανακοινώσεις

stelexi

 

Αύριο Τρίτη θα δοθούν από το υπουργείο Παιδείας στη δημοσιότητα τα κριτήρια επιλογής των Διευθυντών των σχολικών μονάδων.

Σύμφωνα με πληροφορίες του esos, για την επιλογή των Διευθυντών :

Α. Αντικαθίσταται η Συνέντευξη των Υποψηφίων Διευθυντών με τις ψήφους των μελών του Συλλόγου Διδασκόντων . Οι ψήφοι θα έχουν βαθμολογία 30 σε σύνολο 100 μορίων

Β. Τα τυπικά προσόντα θα έχουν συνολική βαθμολογία 70 σε σύνολο 100 μορίων.

Ετσι εγκαταλείπεται το αρχικό σχέδιο του Αναπληρωτή υπουργού Παιδείας Τ. Κουράκη, να επιλέγονται οι Διευθυντές Σχολείων με μοναδικό κριτήρια τις ψήφους των μελών του Συλλόγου Διδασκόντων.

 

http://www.esos.gr/arthra/37826/30-tha-metraei-i-psifos-toy-syllogoy-didaskonton-gia-tin-epilogi-ton-dieythynton

ΕΝΤΥΠΑ ΑΔΕΙΩΝ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΦΟΡΜΑΣ

work

 

του Στράτου Κυριαζίδη

ΕΙΔΟΣ ΑΔΕΙΑΣ ΜΟΝΙΜΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΣΠΑ
ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗ
Αιμοδοτική Αίτηση μονίμου Απόφαση μονίμου Αίτηση ΕΣΠΑ Απόφαση ΕΣΠΑ
Αναρρωτική Αίτηση μονίμου Απόφαση μονίμου Αίτηση ΕΣΠΑ Απόφαση ΕΣΠΑ
Γάμου Αίτηση μονίμου Απόφαση μονίμου Αίτηση ΕΣΠΑ Απόφαση ΕΣΠΑ
Γέννησης τέκνου Αίτηση μονίμου Απόφαση μονίμου Αίτηση ΕΣΠΑ Απόφαση ΕΣΠΑ
Διευκόλυνσης Αίτηση μονίμου Απόφαση μονίμου Αίτηση ΕΣΠΑ Απόφαση ΕΣΠΑ
Εξετάσεων Αίτηση μονίμου Απόφαση μονίμου Αίτηση ΕΣΠΑ Απόφαση ΕΣΠΑ
Θανάτου συγγενούς Αίτηση μονίμου Απόφαση μονίμου Αίτηση ΕΣΠΑ Απόφαση ΕΣΠΑ
Κανονική Αίτηση μονίμου Απόφαση μονίμου Αίτηση ΕΣΠΑ Απόφαση ΕΣΠΑ
Περιοδικής νοσηλείας Αίτηση μονίμου Απόφαση μονίμου Αίτηση ΕΣΠΑ Απόφαση ΕΣΠΑ
Συμμετοχής σε δίκη Αίτηση μονίμου Απόφαση μονίμου Αίτηση ΕΣΠΑ Απόφαση ΕΣΠΑ

Για την «παγωμένη» αξιολόγηση και το ξανασερβίρισμά της

ajiologhsh

 

 

To τελευταίο διάστημα και μετά την εναλλαγή στο τιμόνι της κυβερνητικής διαχείρισης, καλλιεργείται ένα κλίμα εφησυχασμού γύρω από το θέμα της «αξιολόγησης». Μια «αξιολόγηση», που, με τη μορφή που προωθήθηκε από τη συγκυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ, ουσιαστικά δεν προχώρησε, δεν υλοποιήθηκε στις περισσότερες υπηρεσίες του Δημοσίου. Μπλοκαρίστηκε στην πράξη, με τους αγώνες των δημοσίων υπαλλήλων, σχεδόν σε όλο το Δημόσιο, ενώ σημαντικές ήταν και οι αντιστάσεις που αναπτύχθηκαν στο χώρο της εκπαίδευσης.

Οι δυνάμεις του νέου και παλιού κυβερνητικού συνδικαλισμού στην εκπαίδευση και συνολικά στο Δημόσιο όχι μόνο σιγοντάρουν την κυβερνητική προπαγάνδα περί «παγώματος» της «αξιολόγησης», αλλά επιπλέον δηλώνουν έτοιμες «μέσω του διαλόγου να συμβάλλουν εποικοδομητικά» στη νέα εκδοχή της αξιολόγησης που ετοιμάζεται από τη συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ (βλέπε τοποθετήσεις πλειοψηφιών σε ΑΔΕΔΥ, ΔΟΕ).

Για να δούμε όμως, τι συμβαίνει στην πραγματικότητα και ποια είναι τελικά η πολιτική της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ; Χαρακτηριστικές γι’ αυτό είναι ορισμένες μόνο δηλώσεις των κυβερνητικών στελεχών:

  • Στο γνωστό «email Βαρουφάκη» υπάρχει ρητή δέσμευση για τη σύνδεση μισθού – αποδοτικότητας, την αξιολόγηση και την κινητικότητα σε όλο το Δημόσιο.
  • Ο Γ. Κατρούγκαλος στη συνάντηση με την ΑΔΕΔΥ είπε: «Είμαι υπέρ ενός συστήματος αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων που θα συνδέεται με την αποδοτικότητα και την υπηρεσιακή τους εξέλιξη. Γιατί να μη δώσω στους τρεις καλύτερους από τους δέκα κάτι παραπάνω;» Στο ερώτημα όμως ποιος θεωρείται «αποδοτικός» εκπαιδευτικός, ποια τα κριτήρια που θα τον καθορίζουν, δεν υπήρχε απάντηση.
  • Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας στη συνάντηση με τη ΔΟΕ και την ΟΛΜΕ απέρριψε το αίτημα να καταργηθεί ο νόμος 4024/2011 («νέο μισθολόγιο» και «αξιολόγηση»), απέρριψε ξεκάθαρα το αίτημα για ακώλυτη μισθολογική – βαθμολογική εξέλιξη. Αρα, θα υπάρχει και «αξιολόγηση» και ποσόστωση – περιορισμός, προκειμένου να μπορέσει κανείς να μετακινηθεί σε ανώτερο βαθμό, άρα και να βελτιώσει το μισθό του. Αν αυτό δεν είναι τιμωρητική αξιολόγηση, τότε τι είναι; Ανέφερε επίσης: «Εμείς επιθυμούμε να υπάρχει μια άλλου είδους αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου»,ανοίγοντας διάπλατα την πόρτα στη συζήτηση για μια άλλη «αξιολόγηση».
  • Σε δελτίο Τύπου, το υπουργείο Παιδείας αναφέρει ότι θα ξεκινήσει δημόσια διαβούλευση για τη διαμόρφωση πλαισίου αξιολόγησης.
 
Τι δείχνουν όλα τα παραπάνω; Μπορεί η αξιολόγηση να «πάγωσε» με τη μορφή που γνωρίζαμε, αλλά κάθε άλλο παρά ήσυχοι μπορούν να αισθάνονται οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές, οι γονείς τους κι όλοι όσοι νοιάζονται για τη μόρφωση των παιδιών του λαού μας. Ετοιμάζεται το νέο της σερβίρισμα, με άλλη γαρνιτούρα και μάλιστα με τη συνεργασία των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών ΔΟΕ και ΟΛΜΕ, που ποτέ δεν εγκατέλειψαν τη θέση για μια «άλλη, καλή αξιολόγηση», μέσα στα πλαίσια της αντιλαϊκής πολιτικής και που έχουν πλούσια παράδοση συμμετοχής σε «κοινωνικούς διαλόγους» σφαγής εργασιακών και κοινωνικών δικαιωμάτων.

Το σημαντικότερο απ’ όλα: Με διακηρυγμένη και δεδομένη την κυβερνητική πολιτική για τήρηση των δεσμεύσεων απέναντι στην ΕΕ και για στενή συνεργασία με τον ΟΟΣΑ, δεν υπάρχουν περιθώρια για αυταπάτες και εφησυχασμούς. Στην εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ βασίστηκαν όλες οι αντιεκπαιδευτικές αναδιαρθρώσεις των προηγούμενων ετών, ανάμεσά τους και η προώθηση της «αξιολόγησης».

Μπορεί η νέα μορφή της «αξιολόγησης» να ρετουσαριστεί, το περιεχόμενό της όμως θα παραμείνει βαθιά αντιδραστικό και αντιεκπαιδευτικό.

Εννοείται και το λέμε με τον πιο καθαρό τρόπο ότι δεν υπερασπιζόμαστε αυτόν το σημερινό Δημόσιο Τομέα και τον απορρίπτουμε στο σύνολό του. Τον απορρίπτουμε και ως προς τον προσανατολισμό του και ως προς τον τρόπο λειτουργίας του. Δεν είμαστε ούτε υπέρ της ρεμούλας, ούτε υπέρ της κοπάνας και της τεμπελιάς.

Η λεγόμενη όμως «αξιολόγηση» δεν έχει καμία σχέση με την ανάγκη επιστημονικής, τεχνικής, επαγγελματικής στήριξης των εργαζομένων, ώστε οι ίδιοι και οι δημόσιες υπηρεσίες να γίνουν καλύτερες, σύγχρονες, πιο ποιοτικές στην παροχή αναβαθμισμένων κοινωνικών υπηρεσιών για τα λαϊκά στρώματα και τη νεολαία. Ούτε έχει στόχο να εξαλείψει τις αιτίες που δημιουργούν και οξύνουν τα λαϊκά προβλήματα.

Συνεπώς, στο πλαίσιο του σημερινού δρόμου ανάπτυξης, της σημερινής εξουσίας και του σημερινού, αντιδραστικού, κρατικού μηχανισμού, δεν μπορεί να υπάρξει αξιολόγηση που θα έχει φιλολαϊκά χαρακτηριστικά, δεν μπορεί να υπάρξει «καλή» «αξιολόγηση».

Σε τελευταία ανάλυση, όταν μιλάμε για την αξιολόγηση μέσα σε αυτό το σύστημα, στο πλαίσιο αυτής της οικονομίας, που έχει όνομα (καπιταλισμός) μιλάμε για τον αντιδραστικό και ασφυκτικό κρατικό έλεγχο στους εκπαιδευτικούς, προκειμένου να προσαρμοστούν πιο αποτελεσματικά, πιο αποφασιστικά στο περιεχόμενο των σχολικών βιβλίων και των αναλυτικών προγραμμάτων (βλέπε επιχειρηματικότητα, διαστρέβλωση της Ιστορίας κ.ά).

Γιάννης ΔΕΛΗΣ
Δάσκαλος, μέλος του Γενικού Συμβουλίου της ΑΔΕΔΥ
Πηγή: http://www.rizospastis.gr/story.do?id=8391909

1.400 μικροί επιστήμονες στον Διαγωνισμό Ρομποτικής

wedoDiagonismos

 

 

Περισσότεροι από 1.400 μικροί επιστήμονες από όλη την Ελλάδα συμμετείχαν στον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για παιδιά Δημοτικού, που διοργανώθηκε από τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό WRO Hellas με την υποστήριξη του ΟΤΕ και της COSMOTE.

Με θέμα «Η Δική μου Πόλη» περισσότερες από 450 ομάδες από όλη την Ελλάδα, δημιούργησαν και παρουσίασαν μια ολοκληρωμένη ρομποτική κατασκευή, αναπτύσσοντας τις επιστημονικές τους δεξιότητες μέσω της εκπαίδευσης STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics).

Το πρώτο βραβείο στον διαγωνισμό κατέκτησε το 10ο Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας, κατασκευάζοντας ένα εργοστάσιο διαχωρισμού ανακυκλώσιμων υλικών. Το 2ο βραβείο κέρδισε το 3ο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ιωνίας που κατασκεύασε ένα τελεφερίκ και το αστεροσκοπείο της Πεντέλης συνδυασμένο με το μύθο του Θησέα και της Αριάδνης. Το τρίτο βραβείο κατέκτησε το 1ο Δημοτικό Σχολείο Σούδας κατασκευάζοντας μια κυλιόμενη ράμπα. Οι νικήτριες ομάδες έλαβαν δώρα υψηλής τεχνολογίας από τον ΟΤΕ και την COSMOTE για κάθε συμμετέχοντα.

«Στον Όμιλο ΟΤΕ αξιοποιούμε τις δυνατότητες της τεχνολογίας και δίνουμε πρόσβαση στα παιδιά σε απαραίτητη γνώση και εκπαίδευση, προκειμένου να αναπτύξουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες. Αυτά είναι πλέον τα απαραίτητα εφόδια για την επαγγελματική και προσωπική τους εξέλιξη», δήλωσε ο Chief Officer Λειτουργιών και Συστημάτων Πληροφορικής Ομίλου ΟΤΕ, κ. Γιώργος Αθανασόπουλος, με αφορμή την διεξαγωγή του τελικού.

Σημαντική ήταν η ενημέρωση και η εκπαίδευση που έλαβαν καθ’ όλη τη διάρκεια του διαγωνισμού, εκτός από τους μαθητές και περισσότεροι από 1150 εκπαιδευτικοί και γονείς. Αξιοποιώντας ένα εκπαιδευτικό kit που δόθηκε στις ομάδες με την υποστήριξη του ΟΤΕ και της COSMOTE, οι τελευταίοι συμμετείχαν δωρεάν σε ειδικά εκπαιδευτικά σεμινάρια για την κατασκευή και τον προγραμματισμό ρομποτικών μοντέλων.

nooz.gr

Δ.Ο.Ε. – 84η Τακτική Γενική Συνέλευση του Κλάδου, από 21 έως 24 Ιουνίου 2015, στην Αθήνα

Δ.Ο.Ε.

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Σύμφωνα με τα άρθρα 33, 34, 37, 38, 40 του Καταστατικού της Δ.Ο.Ε., καλούμε τους Αντιπροσώπους των Συλλόγων – Μελών της, στην 84η Τακτική Γενική Συνέλευση του Κλάδου, από 21 έως 24 Ιουνίου 2015, στην Αθήνα, για λήψη αποφάσεων στα θέματα της Ημερήσιας Διάταξης. Οι εργασίες της Γενικής Συνέλευσης θα αρχίσουν στις 9.00 π.μ. της Κυριακής 21 Ιουνίου και θα ολοκληρωθούν   την Τετάρτη  24 Ιουνίου 2015.

Η Γενική Συνέλευση, σύμφωνα με το άρθρο 37, παραγρ. 1 του Καταστατικού της Δ.Ο.Ε., βρίσκεται σε απαρτία, αν παραβρίσκεται σ’ αυτή το ½ του συνόλου των Αντιπροσώπων  των οικονομικά τακτοποιημένων μελών της Δ.Ο.Ε., ανεξάρτητα από ποια μέλη προέρχονται οι παρόντες.

Οι Σύλλογοι,  μέσα σε ένα μήνα, το αργότερο ως τις 27 Απριλίου 2015)  θα πρέπει να αποστείλουν τις προτάσεις τους, για να εγγραφούν ως θέματα στην Οριστική Ημερήσια Διάταξη (Άρθρο 35 του Καταστατικού της Δ.Ο.Ε.).            Σας αποστέλλουμε την προσωρινή Η.Δ., καθώς και τις εισηγήσεις της ΔΟΕ στα θέματά της.

 

ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ   84ης Γενικής Συνέλευσης 21 – 24  Ιουνίου 2015

ΔΟΕ για υπηρεσιακές μεταβολές και προϋπηρεσία εκπαιδευτικών

Δ.Ο.Ε.

 

Ανάγκη επαναλειτουργίας επιτροπής για τις υπηρεσιακές μεταβολές – Προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών

 

Κύριε Υπουργέ

  Η πρώτη συνεδρίαση της άτυπης επιτροπής για το θέμα των μετατάξεων, πέρα από την ουσία του συγκεκριμένου ζητήματος, ανέδειξε και την ανάγκη της επανεξέτασης ολόκληρου του συστήματος των μεταθέσεων, αποσπάσεων, μετατάξεων καθώς και της μοριοδότησης των σχολικών μονάδων.

  Για την εξέταση όλων αυτών των ζητημάτων είχε δημιουργηθεί, από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία, επιτροπή στο Υπουργείο Παιδείας με τη συμμετοχή εκπροσώπων Δ.Ο.Ε. και Ο.Λ.Μ.Ε., η οποία όμως, και εξ αιτίας των πρόσφατων εκλογών,  δεν προχώρησε στον απαιτούμενο αριθμό συνεδριάσεων και δεν έδωσε αποτελέσματα.

  Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. θεωρεί πως είναι απαραίτητη η επαναλειτουργία της επιτροπής το συντομότερο δυνατό. Έχουμε τονίσει πολλές φορές πως είναι πολύ σημαντική η αλλαγή όλου του συστήματος των μεταθέσεων.

  Υπάρχουν τεράστιες αδικίες που δημιουργεί ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η μοριοδότηση των σχολικών μονάδων, κάτι το οποίο αναδείχτηκε ακόμη πιο έντονα με τις αλλαγές που έγιναν στο σύστημα μοριοδότησης των δυσπρόσιτων σχολείων το Σεπτέμβριο του 2014. Χρειάζεται επανακαθορισμός με αντικειμενικά κριτήρια (δυσκολία πρόσβασης…) των σχολείων που θεωρούνται δυσπρόσιτα, αφού αυτή τη στιγμή χαρακτηρίζονται ως τέτοια σχολεία που στην πραγματικότητα δεν είναι ενώ άλλα που είναι, εξαιρούνται. Είναι απαραίτητο να χαρακτηριστούν και να οριστούν ως δυσπρόσιτες, συγκεκριμένες σχολικές μονάδες οι οποίες και θα έχουν την ανάλογη μοριοδότηση.

  Επαναπροσδιορισμό όμως χρειάζεται και όλο το σύστημα μοριοδότησης σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, αρχικά, και Περιφέρειας Εκπαίδευσης, στη συνέχεια, με κεντρικό, όμως, συντονισμό και έλεγχο και ενιαία κριτήρια, ώστε να αποφεύγονται τα κραυγαλέα περιστατικά που παρουσιάζονται στο ισχύον σύστημα.

  Είναι, θεωρούμε, εξαιρετικά σημαντικό το να ξεκινήσει άμεσα ουσιαστική συζήτηση επί αυτών των σημαντικών για τη ζωή των εκπαιδευτικών θεμάτων και γι’ αυτό το λόγο ζητάμε την άμεση επαναλειτουργία της συγκεκριμένης επιτροπής.

  Πέρα από τα παραπάνω είναι άμεση η ανάγκη της αναγνώρισης ολόκληρης της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών από 1/9/2010 κι έπειτα και πριν τη σύνταξη των νέων πινάκων τον Ιούνιο του 2015.

  Όσο για το ζήτημα που έχει τεθεί σχετικά με το διπλασιασμό των μορίων  προϋπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών στα δυσπρόσιτα σχολεία από 1/9/2010 έως 30/6/2014, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. πιστεύει ότι, για να μη δημιουργηθούν αδικίες, δε θα πρέπει να ισχύσει η διπλή μέτρηση των μορίων αφού για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα κανείς δε γνώριζε όταν δήλωνε σχολεία ότι πρόκειται να υπάρξει τέτοια ρύθμιση και  παρουσιαζόταν, μάλιστα, το φαινόμενο να τοποθετούνται σε αυτά εκπαιδευτικοί που βρίσκονταν στις τελευταίες θέσεις του πίνακα.

 

Οι 13 νέοι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης

stelexi

 

Υπογράφηκε από τον Αναπληρωτή υπουργό Παιδείας Τάσο Κουράκη η απόφαση διορισμού των ακόλουθων εκπαιδευτικών στις 13 θέσεις Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, κατόπιν αιτήσεως τους, ως εξής:

1. Κεραμάρη Παναγιώτη του Σταματίου εκπαιδευτικό Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ11, στη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, με έδρα την Κομοτηνή.

2. Ανανιάδη Παναγιώτη του Ζαχαρία, εκπαιδευτικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κλάδου ΠΕ04.05, στη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, με έδρα τη Θεσσαλονίκη.

3. Κωνσταντόπουλο Κωνσταντίνο του Αντωνίου, εκπαιδευτικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ11, στη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Δυτικής Μακεδονίας, με έδρα την Κοζάνη.

4. Φωτεινού Αγγελική του Θεοδώρου, εκπαιδευτικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κλάδου ΠΕ02, στη θέση της Περιφερειακής Διευθύντριας Εκπαίδευσης Ηπείρου, με έδρα τα Ιωάννινα.

5. Αναστασοπούλου Ελένη του Χρήστου, εκπαιδευτικό Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κλάδου ΠΕ60, στη θέση της Περιφερειακής Διευθύντριας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, με έδρα την Λάρισα.

6. Γκούση Κωνσταντίνο του Θεοδώρου, εκπαιδευτικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κλάδου ΠΕ19, στη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων, με έδρα την Κέρκυρα.

7. Γιαννόπουλο Κωνσταντίνο του Γεωργίου, εκπαιδευτικό Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ70, στη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας, με έδρα την Πάτρα.

8. Δημητρίου Χρήστο του Ιωάννη, εκπαιδευτικό Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κλάδου ΠΕ70 στη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας, με έδρα την Λαμία.

9. Λόντο Χαράλαμπο του Χρήστου, εκπαιδευτικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ03, στη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής, με έδρα την Αθήνα.

10. Πετρόπουλο Παναγιώτη του Νικολάου, εκπαιδευτικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κλάδου ΠΕ20, στη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Πελοποννήσου, με έδρα την Τρίπολη.

11. Καλάργαλη Αριστείδη του Ιωάννη, εκπαιδευτικό Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ70, στη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου, με έδρα τη Μυτιλήνη.

12. Καραγιάννη Βασίλειο του Γεωργίου, εκπαιδευτικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ04 , στη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου, με έδρα την Ερμούπολη.

13. Τερζάκη Γεώργιο του Μιχαήλ, εκπαιδευτικό Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ70, στη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κρήτης, με έδρα το Ηράκλειο.

Με την έναρξη ισχύος της παρούσης παύονται οι μέχρι σήμερα υπηρετούντες Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι οποίοι διορίστηκαν με την αριθμ Φ.350.2/1/32/Δ1/2-1-2013 «Διορισμός Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης» Υπουργική Απόφαση.

Για τους αποχωρούντες Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης ισχύει η διάταξη του άρθρου 26 παρ. 14, του Ν.3879/2010 (ΦΕΚ 78 τ. Α’), με τυην οποία τους δίνεται η δυνατότητα να γίνουν Σχολικοί Σύμβουλοι.

 

http://www.esos.gr/arthra/37813/oi-13-neoi-perifereiakoi-dieythyntes-ekpaideysis

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση