ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ του 1ου Δημοτικού Σχολείου Σάμου προς την Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και το Δήμο Σάμου

DSCN1004

 

Το 1ο Δημοτικό Σχολείο Σάμου ευχαριστεί θερμά την Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου, κυρία Στέλλα Παπανικολάου για το εικαστικό έργο που δημιούργησε και ομόρφυνε την αυλή του Σχολείου γεμίζοντάς τη με χρώματα.

Λαμβάνοντας ως δεδομένο ότι αν τα χρώματα χρησιμοποιηθούν σωστά, μπορούν να βοηθήσουν στην τόνωση της πνευματικής ανάπτυξης, στην ενίσχυση θετικών συναισθημάτων και στη βελτίωση της γνωστικής απόδοσης των παιδιών, θεωρούμε ότι το έργο της εξυπηρετεί παράλληλα  και παιδαγωγικούς στόχους.

Ευχαριστούμε παράλληλα το Δήμο Σάμου που πρόσφερε τα χρώματα που απαιτούνταν  για την  ολοκλήρωση του έργου, χωρίς δαπάνη για το Σχολείο.

 

“Γυμνά” τα σχολεία από εκπαιδευτικό προσωπικό έξι μόλις μέρες πριν τον αγιασμό

0δ

 

 

Ελλείψεις και σε φιλολόγους, μαθηματικούς και φυσικούς σε γυμνάσια και λύκεια – Καταγγελίες για αποσπάσεις εκπαιδευτικών από την ηγεσία του υπ. Παιδείας που επιτείνουν το πρόβλημα.

Κάτι περισσότερο από μια εβδομάδα έμεινε για το πρώτο κουδούνι στα σχολεία όλης της χώρας και όμως ακόμα παραμένει ορατός ο κίνδυνος νηπιαγωγεία και δημοτικά να μην ανοίξουν για αγιασμό ενώ μεγάλες αναμένονται οι ελλείψεις σε βασικά μαθήματα γυμνασίων και λυκείων.

Και ενώ τα προβλήματα είναι τεράστια, σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο οι καταγγελίες για αποσπάσεις από την απερχόμενη ηγεσία που αποψίλωσαν το εκπαιδευτικό προσωπικό των σχολείων συνεχίζονται

Ενδεικτικό, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, το παράδειγμα το 9ο Δημοτικό Σχολείο Ανω Λιοσίων, οι γονείς των μαθητών του οποίου καταγγέλλουν ότι σε ένα σχολείο με 435 μαθητές εγγεγραμμένους η ηγεσία του υπουργείου ενέκρινε την απόσπαση 3 δασκάλων, αφήνοντας πίσω μόνο εφτά μόνιμους εκπαιδευτικούς.

Το σημαντικότερο πρόγραμμα εντοπίζεται στα πρωινά προγράμματα δημοτικών και νηπιαγωγείων καθώς τα κονδύλια από το ΕΣΠΑ για την κάλυψη των κενών απευθύνονται αποκλειστικά στη στελέχωση του ολοήμερου σχολείου, στην ειδική αγωγή και τα προγράμματα παράλληλης στήριξης.

Όπως επισημαίνει, μάλιστα, ο πρόεδρος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος Θανάσης Κικινής, υπάρχουν δημοτικά και νηπιαγωγεία τα οποία δεν έχουν μόνιμους εκπαιδευτικούς, και μιας και η πρόσκληση στους αναπληρωτές θα «τρέχει» μέχρι και την ημέρα του αγιασμού, άρα σε κάποιες σχολικές μονάδες, κυρίως σε νησιά του Αιγαίου ή σε απομακρυσμένες περιοχές της Κρήτης, δεν θα ηχήσει το πρώτο σχολικό κουδούνι.

Παράλληλα τα κοινοτικά κονδύλια για την πρόσληψη αναπληρωτών λόγω των εξαιρέσεων που προβλέπονται δεν αφορούν, για παράδειγμα τις περιοχές της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και του Νοτίου Αιγαίου.

Μεγάλα προβλήματα καταγράφονται επίσης σε βασικά μαθήματα Γυμνασίων και Λυκείων καθώς οι μεγαλύτερες ελλείψεις εντοπίζονται στις ειδικότητες των μαθηματικών, των φυσικών και των φιλολόγων.

Πηγή: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Ιρανή η πρώτη γυναίκα που κερδίζει το «βραβείο Νόμπελ» των μαθηματικών

E75EB3CBCAF026EA7771D5F364EAF0FB

 

 

Η Ιρανή Μάριαμ Μιρζακάνι, καθηγήτρια μαθηματικών στο πανεπιστήμιο του Στάνφορντ, ήταν ανάμεσα στους αποδέκτες του «βραβείου Νόμπελ» των μαθηματικών, όπως ανακοινώθηκε την Τρίτη στο Διεθνές Συνέδριο Μαθηματικών στη Σεούλ. Το μετάλλιο Φιλντς απονέμεται κάθε τέσσερα χρόνια, σε μέχρι και τέσσερις εξέχοντες μαθηματικούς. Από το 1936 μέχρι σήμερα, όλοι οι νικητές ήταν άνδρες.

Η Μιρζακάνι ήταν ήδη γνωστή από το 1995, όταν ήταν και η πρώτη γυναίκα στο Ιράν που πέτυχε το απόλυτο σκορ στη Διεθνή Μαθηματική Ολυμπιάδα. Σήμερα μελετάει τη γεωμετρία αφηρημένων χώρων.

«H πλειονότητα των μαθηματικών δεν θα παράξει ποτέ κάτι τόσο καλό όσο που έκανε η Μιρζακάνι στη διδακτορική της εργασία» δήλωσε o Μπένσον Φαρμπ, μαθηματικός στο πανεπιστήμιο του Σικάγο. «Επιπλέον, μία από τις πρόσφατες εργασίες της για το πως σχετίζεται η δυναμική αφηρημένων επιφανειών με τα τραπέζια του μπιλιάρδου, αποτελεί ίσως το θεώρημα της δεκαετίας» συμπλήρωσε.

Πέρα από τη Μιρζακάνι, το βραβείο Φιλντς απονεμήθηκε επίσης στο Βραζιλιάνο μαθηματικό Αρτούρ Αβίλα του πανεπιστημίου Ντενί Ντιντερό του Παρισίου, για την έρευνα του στα χαοτικά συστήματα, στο Μαντζούλ Μπαργκάβα του πανεπιστημίου του Πρίνστον για τη συνεισφορά του στη θεωρία αριθμών και στο Μάρτιν Χέρερ, ειδικό στις μερικές διαφορικές εξισώσεις από το πανεπιστήμιο του Γουόρικ στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Από Palmografos.com: Palmografos.com – Ιρανή η πρώτη γυναίκα που κερδίζει το «βραβείο Νόμπελ» των μαθηματικών

Είναι αντιδεοντολογικό να κατέχει ένας συνδικαλιστής τη θέση του αιρετού στο ΠΥΣΠΕ και να είναι παράλληλα Πρόεδρος Συλλόγου… Στη Σάμο ακούει κανείς … ;;;;;

SYMBOYLIA

 

– Παραιτήθηκε για λόγους δεοντολογίας ο πρόεδρος του Συλλόγου Δασκάλων Λάρισας

 

Επικαλούμενος «λόγους δεοντολογικούς» λόγω της συμμετοχής του και στο ΠΥΣΠΕ Λάρισας, ο πρόεδρος του του συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λάρισας «Κων/νος Κούμας» Δημήτρης Τζιόλης, απέστειλε επιστολή παραίτησης.

Αναλυτικά η επιστολή του: «λόγοι δεοντολογικοί υπαγορεύουν την παραίτησή μου από τη θέση του προέδρου του συλλόγου Εκπ/κών Π.Ε. Λάρισας «Κων/νος Κούμας», καθώς κατέχω και τη θέση του αιρετού μέλους του ΠΥΣΠΕ ν. Λάρισας. Εξάλλου, η προσήλωση μου στις αρχές της παράταξής μας υποδεικνύουν την εναλλαγή προσώπων στις θέσεις αιρετών.

Υπηρέτησα με ζήλο και αίσθημα ευθύνης τα συμφέροντα των συναδέλφων όλο αυτό το διάστημα, πιστεύω όμως ότι η εγνωσμένη αξιοσύνη όλων των μελών του Δ.Σ. τους καθιστά ικανούς να υπηρετήσουν από τη θέση του προέδρου και να παλέψουν για να δώσουν λύσεις στα μεγάλα και χρονίζοντα  προβλήματα της εκπαίδευσης.

Δηλώνω ότι θα είμαι παρών στους αγώνες και στις διεκδικήσεις του κλάδου για τη βελτίωση του δημόσιου χαρακτήρα της παιδείας, ώστε η εκπαίδευση να γίνει ποιοτικότερη και αποτελεσματικότερη».

Πηγή: http://www.onlarissa.gr/2015/09/02/paretithike-gia-logous-deontologias-o-proedros-tou-sillogou-daskalon-larisas/

 

 

 

Χάθηκε το μισό ΕΣΠΑ για την Πληροφορική – Το Ψηφιακό Σχολείο – Χαμηλές επιδόσεις Διαβάστε περισσότερα:

αρχείο λήψης

 

 

Με ατελή έργα και με όψιμο κίνδυνο απώλειας πόρων άνω των 500 εκατ. ευρώ κλείνει το ΕΣΠΑ για την αγορά πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών. Με βάση τις προβλέψεις των ειδικών, από τα περίπου 2 δισ. ευρώ που προσδοκούσε η χώρα από αναπτυξιακά έργα στον τομέα της τεχνολογίας της πληροφορικής και των επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην περίοδο 2007-14, είναι πλέον ζήτημα αν τελικά μέχρι το τέλος του έτους καταλήξουν επιτυχώς έργα και δράσεις ύψους 1 δισ. ευρώ.

Ηδη από τις υλοποιηθείσες αναθεωρήσεις κατά το 2012, τα κύρια Επιχειρησιακά Προγράμματα (Ε.Π.) με έργα ΤΠΕ, «Ψηφιακή Σύγκλιση» και «Διοικητική Μεταρρύθμιση», απώλεσαν πόρους 500 εκατ. ευρώ. Από αυτά, τα 200 εκατ. ευρώ αφορούσαν το Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση» (Ε.Π. Δ.Μ.), ενώ τα υπόλοιπα 300 εκατ. ευρώ το Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση» (Ε.Π. Ψ.Σ.). Για το μεν Ε.Π. Δ.Μ., οι πόροι κατευθύνθηκαν σε κοινοτικά προγράμματα κάλυψης κοινωνικών δαπανών (π.χ. δαπάνες παιδικών σταθμών), για το δε Ε.Π. Ψ.Σ., ο μεγαλύτερος όγκος κατευθύνθηκε στο Ε.Π. Προσπελασιμότητας, με στόχο την κάλυψη χρηματοδοτικών αναγκών στα μεγάλα κατασκευαστικά έργα. Εκτοτε η κατάσταση όχι μόνον δεν βελτιώθηκε, αλλά επιδεινώθηκε. Αυτό αποδίδεται τόσο στην πολιτική ρευστότητα που προκάλεσαν οι εκλογές του περασμένου Γενάρη, αλλά και λόγω των περιορισμών στην κίνηση κεφαλαίων.

Ετσι, μια σειρά προγραμματισμένων έργων, τα οποία εμφάνιζαν ήδη καθυστερήσεις, βγαίνουν εντελώς εκτός χρονο-προγραμματισμού. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η δωρεάν ασύρματη πρόσβαση που είχε υποσχεθεί ο πρώην πρωθυπουργός Αντ. Σαμαράς. Το ιδιαίτερα προβεβλημένο έργο από τα μέσα ενημέρωσης ακυρώθηκε από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ αφήνοντας «τρύπα» περίπου 15 εκατ. ευρώ. Και φυσικά δεν είναι μόνον αυτό. H άρνηση της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ να ορίσει νέα διακομματική επιτροπή για το έργο «Σύζευξις ΙΙ», θα στερήσει από το Ε.Π. Ψ.Σ. δαπάνες ύψους 60 εκατ. ευρώ, από έναν συνολικό προϋπολογισμό 170 εκατ. ευρώ. Το έργο που σχεδιάζεται από το 2010, έφτασε μέχρι την υπογραφή της σύμβασης, αλλά το «πρόλαβε» η προκήρυξη των εκλογών του Ιανουαρίου. Η νέα κυβέρνηση δεν όρισε ποτέ νέα διακομματική επιτροπή, έτσι ώστε να προλάβει να εκταμιευθεί η προκαταβολή του έργου, ύψους περίπου 60 εκατ. ευρώ.

Το Ψηφιακό Σχολείο

Στην ίδια κατηγορία ανήκει και το έργο του «Ψηφιακού Σχολείου». Το έργο, ύψους 180 εκατ. ευρώ, το πολέμησε με πάθος η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ. «Τα σχολεία δεν έχουν λεφτά για θέρμανση, εμείς θα ρίχναμε χρήματα σε διαδραστικούς πίνακες;» αναρωτιούνταν στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, αγνοώντας βέβαια τη διάσταση ότι επρόκειτο για κοινοτικά χρήματα.

Ωστόσο, δεν ήταν μόνον η πολιτική βούληση που έχει μετατρέψει μια σειρά από μεγάλα έργα του Ε.Π. Ψ.Σ. σε «τιτανικούς». Η χαοτική πολιτική της κυβέρνησης είχε ως αποτέλεσμα την καταπόντιση μιας σειράς άλλων έργων. Από τον περασμένο Μάιο, όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές, δεν έχει γίνει καμία πληρωμή, καθώς τα διαθέσιμα της Τράπεζας της Ελλάδος αξιοποιούνται για την πληρωμή μισθών και συντάξεων. Από την άλλη πλευρά, οι περιορισμοί στην κίνηση των κεφαλαίων εξασθενούν έτι περαιτέρω την ικανότητα των επιχειρήσεων να προχωρήσουν τα έργα. Μόνον το έργο «Rural Broadband», συνολικού προϋπολογισμού 161 εκατ. ευρώ, θα στερήσει πληρωμές στην παρούσα προγραμματική περίοδο 40 εκατ. ευρώ. Τόση εκτιμάται ότι θα ήταν η καταβολή για το α΄ παραδοτέο του έργου, που θα έπρεπε να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Οκτωβρίου 2015.

Χαμηλές επιδόσεις

Σύμφωνα με τον απολογισμό του ΕΣΠΑ που παρουσίασε την τελευταία εβδομάδα ο υπουργός Οικονομίας Γ. Σταθάκης, το Ε.Π. Ψ.Σ. είναι το πρόγραμμα με τη χαμηλότερη απορρόφηση 57%. Το αμέσως επόμενο σε απορρόφηση είναι το Ε.Π. «Περιβάλλον» με 78%, ενώ στο σύνολο του ΕΣΠΑ, η απορρόφηση ανέρχεται σε 91%. Παράγοντες του υπουργείου Οικονομίας τώρα κάνουν λόγο για άλλη μια «κακή» διαπραγμάτευση της κυβέρνησης σε ό,τι αφορά το ΕΣΠΑ. Σύμφωνα με αυτούς, ο Αλ. Τσίπρας θα έπρεπε στη συμφωνία της 12ης Ιουλίου να συμπεριλάβει την παράταση του ΕΣΠΑ κατά ένα έτος.

Πηγή: http://xenesglosses.eu/2015/08/xathike-to-miso-espa-gia-tin-pliroforik/

Χωρίς εκπαιδευτικούς η έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

paligiannis

 

Μία ημέρα πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2015-2016 και κανείς δεν γνωρίζει πως θα λειτουργήσουν τα δημόσια σχολεία εξαιτίας της έλλειψης εκπαιδευτικού προσωπικού.

Τα κενά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ξεπερνούν τις 14.000 σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία των υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας. Συγκεκριμένα η σχολική χρονιά ξεκινά με έλλειψη 3.640 ΠΕ70, 1.661 ΠΕ60, 1.161 ΠΕ06, 1.019 ΠΕ08, 806 ΠΕ32, 793 ΠΕ11, 561 ΠΕ19, 311 ΠΕ07, 84 ΠΕ05 και περίπου 3.000 στην Ειδική Αγωγή.

Υπάρχουν περιοχές που οι ελλείψεις δημιουργούν ίλιγγο. Ενδεικτικά αναφέρω, Ηράκλειο: 761 κενά, Πειραιάς: 650, Αιτωλοακαρνανία: 494, Κυκλάδες: 486 κλπ, χωρίς να συνυπολογίζονται τα επιπλέον κενά που δημιουργήθηκαν σ’ αυτές τις περιοχές μετά τις αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ.

Αυτό που προκαλεί μεγαλύτερη ανησυχία είναι το γεγονός πως έως σήμερα κανείς δεν γνωρίζει πότε θα προσληφθούν αναπληρωτές για την κάλυψη των κενών και πόσα κενά μπορούν να καλυφθούν με βάση τις πιστώσεις που έχει στη διάθεσή του το Υπουργείο Παιδείας.

Η αλήθεια είναι πως η έλλειψη προγραμματισμού, υπεύθυνης και σοβαρής εκπαιδευτικής πολιτικής από την απελθούσα πολιτική ηγεσία έχει ως αποτέλεσμα να ζούμε ένα θρίλερ χωρίς προηγούμενο. Εκτός κι αν οι κύριοι Μπαλτάς και Κουράκης πίστευαν πως σχολεία και θεσμοί μπορούσαν να λειτουργούν χωρίς εκπαιδευτικούς.

Επειδή, δε, είναι σχεδόν βέβαιο πως την 11/09/2015, ημέρα Αγιασμού και έναρξης του νέου διδακτικού έτους, το κουδούνι δεν πρόκειται να χτυπήσει σε πολλά σχολεία, οφείλουν όλες οι πολιτικές δυνάμεις του τόπου να συμφωνήσουν για την εξασφάλιση πιστώσεων για προσλήψεις αναπληρωτών αλλά, κυρίως, για μόνιμους διορισμούς στη δημόσια εκπαίδευση.

Ταυτόχρονα αφού όλοι διαπιστώνουμε, πως στην κατάσταση που έχει περιέλθει η Παιδεία ημίμετρα δεν αρκούν, θα πρέπει να γίνει επιτέλους ένας ουσιαστικός και εποικοδομητικός διάλογος, έστω και αν βρισκόμαστε σε προεκλογική περίοδο, με επιχειρήματα και χωρίς κραυγές ώστε επιτέλους ως χώρα να χαράξουμε μια εθνική στρατηγική αναβάθμισης της εκπαίδευσης για να ελπίζουμε σε ένα καλύτερο αύριο.

 
Πάντα στη διάθεσή σας
 
 Παληγιάννης Βασίλειος

Μπράτης Δ. – Παληγιάννης Β. : Λειτουργικά κενά Γενικής αγωγής με βάση τα οποία έγιναν οι αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ

airetoi2a1

 

 

Λειτουργικά κενά Γενικής αγωγής με βάση τα οποία έγιναν οι αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ

 

Συναδέλφισσες , συνάδελφοι

Σας κοινοποιούμε τα λειτουργικά κενά Γενικής αγωγής, ανά ειδικότητα, με βάση τα οποία έγιναν οι αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ

 

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

 

Oι αιρετοί ΚΥΣΠΕ

Δημήτρης Μπράτης                   Παληγιάννης Βασίλης

 

 

Πηγή:http://mpratis.gr/index.php/2015-04-18-07-52-27/66-bratis-d-paligiannis-v-leitourgika-kena-genikis-agogis-me-vasi-ta-opoia-eginan-oi-apospaseis-apo-pyspe-se-pyspe

Η εγκύκλιος για την πρόσληψη αναπληρωτών ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04 (ειδικότητες Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων και Γεωλόγων), ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ09, ΠΕ10, ΠΕ11, ΠΕ12, ΠΕ13, ΠΕ14, ΠΕ15, ΠΕ17, ΠΕ18, ΠΕ19, ΠΕ20, ΠΕ32, ΠΕ33, ΠΕ34, ΠΕ40, ΠΕ60, ΠΕ70, ΤΕ01 και ΔΕ01.

sxoleio

 

Εκδόθηκε από το υπουργείο Παιδείας η Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών σχολ. έτους 2015-2016, σύμφωνα με τις διατάξεις των παρ. 2, 3 και 4 του άρθρου 9 του ν.3848/2010 (ΦΕΚ 71/19.05.2010 τ.Α΄)

Δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04 (ειδικότητες Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων και Γεωλόγων), ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ09, ΠΕ10, ΠΕ11, ΠΕ12, ΠΕ13, ΠΕ14, ΠΕ15, ΠΕ17, ΠΕ18, ΠΕ19, ΠΕ20, ΠΕ32, ΠΕ33, ΠΕ34, ΠΕ40, ΠΕ60, ΠΕ70, ΤΕ01 και ΔΕ01.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

http://www.esos.gr/arthra/39489/i-egkyklios-gia-tin-proslipsi-anapliroton-pe01-pe02-pe03-pe04-eidikotites-fysikon

Μπράτης Δ. – Παληγιάννης Β. :Ανακοινοποίηση των μεταθέσεων εκπαιδευτικών ειδικοτήτων Π.Ε. (Π.Ε. 06, Π.Ε. 11 και Π.Ε. 16) από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ για το σχολικό έτος 2015-2016

airetoi2a1

 

 

Ανακοινοποίηση των μεταθέσεων εκπαιδευτικών ειδικοτήτων Π.Ε. (Π.Ε. 06, Π.Ε. 11 και Π.Ε. 16) από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ για το σχολικό έτος 2015-2016

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Σας ανακοινοποιούμε τους πίνακες των μεταθέσεων εκπαιδευτικών Π.Ε. των κλάδων Π.Ε. 06, Π.Ε. 11 και Π.Ε. 16 για το σχολικό έτος 2015-2016, οι οποίες αυτή τη φορά έγιναν με βάση τις 1686 οργανικές θέσεις που συστήθηκαν στην Π.Ε. στις 14/8/2015.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Εκκρεμεί, ακόμη, η υπογραφή τους από την πολιτική ηγεσία.

 

ΟΙ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ

 

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Oι αιρετοί ΚΥΣΠΕ

Δημήτρης Μπράτης                   Παληγιάννης Βασίλης

 

Πηγή: http://mpratis.gr/index.php/2015-04-18-07-52-27/62-bratis-d-paligiannis-v-anakoinopoiisi-ton-metatheseon-ekpaideftikon-eidikotiton-p-e-p-e-06-p-e-11-kai-p-e-16-apo-pyspe-se-pyspe-gia-to-sxoliko-etos-2015-2016

Οι Αιρετοί στα ΚΥΣΔΕ- ΚΥΣΠΕ καταγγέλλουν τη μη κύρωση των πινάκων συντονιστών εκπαίδευσης εξωτερικού

airetoi2a1

 

Οι αιρετοί του ΚΥΣΠΕ και του ΚΥΣΔΕ καταγγέλλουμε την πρωτοφανή, στα εκπαιδευτικά χρονικά, ενέργεια του Υπουργού Παιδείας κ. Μπαλτά, ο οποίος αντί να κυρώσει τους πίνακες και των 11 (έντεκα) συντονιστικών γραφείων, όπως του υποβλήθηκαν από το Συμβούλιο Επιλογής, προχωρά , σύμφωνα με ενημέρωση του αρμόδιου τμήματος, εντελώς αυθαίρετα στην κύρωση μόνο των 6 (έξι), και σε απόφαση τοποθέτησης μόνο για τα δύο συντονιστικά γραφεία της Γερμανίας (Μόναχο και Βερολίνο). Η ενέργεια αυτή είναι πέρα και έξω από κάθε νομιμότητα, θίγει βάναυσα το θεσμό των Συμβουλίων Επιλογής, καθώς και τους 250, περίπου, συναδέλφους που πήραν μέρος στη διαδικασία.

Ως αιρετοί καλούμε τη Δ.Ο.Ε. και την Ο.Λ.Μ.Ε. να παρέμβουν άμεσα, έτσι ώστε ο Υπουργός Παιδείας να σεβαστεί τη νομιμότητα και τις αποφάσεις των συλλογικών οργάνων.

ΟΙ ΑΙΡΕΤΟΙ ΚΥΣΠΕ

Μπράτης Δημήτρης

Παληγιάννης Βασίλειος

ΟΙ ΑΙΡΕΤΟΙ ΚΥΣΔΕ

Πεππές Δημήτρης,

Νεκτάριος Κορδής,

 

http://www.esos.gr/arthra/39441/oi-airetoi-sta-kysde-kyspe-kataggelloyn-ti-mi-kyrosi-ton-pinakon-syntoniston

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση