Καλημέρα!
Ελπίζω να είστε όλοι υγιείς και να μένετε σπίτι! Μου έχει λείψει η τάξη μας και φυσικά όλοι εσείς! Χρειάζεται όμως για λίγο καιρό ακόμα να είμαστε σε απόσταση. Μέσα από εδώ κρατάμε την επαφή, τόσο μεταξύ μας, όσο και με το σχολείο. Είναι σημαντικό να κάνετε όλες τις εργασίες που σας αναθέτω σε καθημερινή βάση, και μάλιστα θα πρότεινα να γίνεται συγκεκριμένη ώρα της ημέρας, σαν να είσαστε στο σχολείο. Αυτό σας βοηθάει να μη χάσετε τελείως το πρόγραμμά σας.
1.Σε συνέχεια των παραπάνω, θα πρότεινα να φτιάξετε ένα ημερήσιο πρόγραμμα. Αυτό το πρόγραμμα μπορεί να είναι σταθερό ή να αλλάζει ανά κάποιες ημέρες. Συζητήστε με τους δικούς σας και συναποφασίστε το πρόγραμμα αυτό. Μπορεί να είναι κάπως έτσι…
2. Και αφού οργανωθήκαμε, ας θυμηθούμε τους παρελθοντικούς χρόνους των ρημάτων. Είναι οι χρόνοι που χρησιμοποιούμε για να μιλήσουμε για το παρελθόν.
3. Και τώρα, ώρα για εξάσκηση!
Κουίζ (Πατήστε το play για να ξεκινήσει)
Να κλείνετε το ρήμα μεγαλώνω στον Παρατατικό και τον Αόριστο
Να κλείνετε το ρήμα σκουπίζω στον Παρατατικό και τον Αόριστο
Να κλείνετε το ρήμα ρωτώ στον Παρατατικό και τον Αόριστο
Να κλείνετε το ρήμα είμαι στον Παρατατικό και τον Αόριστο
Να μεταφέρεις τις προτάσεις στον Παρατατικό και τον Αόριστο
Συμπλήρωσε τις προτάσεις με τα κατάλληλα ρήματα στον Αόριστο
4. Έχουμε μιλήσει αρκετά για την ανακύκλωση. Αυτές τις μέρες που μένουμε σπίτι, μπορούμε να ελέγξουμε πολύ πιο εύκολα τα απορρίμματά μας και να ανακυκλώνουμε πολύ περισσότερα. Έτσι θα μας γίνει συνήθεια και για τη συνέχεια!
Κάντε την ανακύκλωση κομμάτι της ζωής σας!
Κατερίνα Κάρκα
{1}Ο Άδης άρπαξε την Περσεφόνη
{2}Κρατάει ο Άδης την Περσεφόνη από το χέρι
[3]Η Περσεφόνη κάτω στον Άδη
[4]Η Θεά Δήμητρα είναι λυπημένη
[5]Ο Ερμής ζητάει την Περσεφόνη από τον Άδη
[6]Πήρε την Περσεφόνη και επέστρεψε
[7]Η Επιστροφή της Περσεφόνης στον Άδη