Τι είναι αλήθεια η φιλία; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της γνωρίσματα; Σε ποιους παράγοντες βασίζεται;
Οι μαθητές του Α4 τμήματος του 56ου Γυμνασίου Αθήνας χωρίστηκαν σε 4 ομάδες (δημοσιογραφική, ερευνητική, καλλιτεχνική, λογοτεχνική) και ανέλαβαν δράση με στόχο να απαντήσουν σε ερωτήματα που τους ενδιαφέρουν σχετικά με τη φιλία.
Δημιούργησαν ερωτηματολόγιο, που συμπληρώθηκε από όλους τους μαθητές της Α’ τάξης της Σχολικής Μονάδας, με ερωτήσεις που οι ίδιοι επέλεξαν. Επεξεργάστηκαν τις απαντήσεις του ερωτηματολογίου, βρήκαν σχετικές παροιμίες, αποφθέγματα και γνωστές, ιστορικές φιλίες, ενώ κατέληξαν και στα σημαντικότερα, για τους ίδιους, χαρακτηριστικά της φιλίας. Κατασκεύασαν “παραδοσιακές” και συνέθεσαν ψηφιακές αφίσες για να παρουσιάσουν τη δουλειά τους.
Όλα τα παραπάνω τα απεικόνισαν σε έναν νοητικό χάρτη. Για να το πετύχουν αυτό χρησιμοποίησαν εφαρμογές γραφείου (επεξεργαστή κειμένου, φύλλο εργασίας, πρόγραμμα παρουσιάσεων), διαδικτυακά εργαλεία web2.0 (νοητικής χαρτογράφησης (mind42, spicynodes), «συννεφόλεξων» (wordle, tagul), ψηφιακής αφίσας (glogster)), πολυμεσικά προγράμματα (movie maker) δικτυακούς τόπους φιλοξενίας αρχείων (slideshare, youtube).
Τα αποτελέσματα του σχεδίου εργασίας, που υλοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του Γ’ τριμήνου, μπορείτε να τα δείτε πατώντας πάνω στην παρακάτω εικόνα….