ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΣΑΜΑΡΑ


          
Δημόσια πύλη e- twinning
Τρίτη, 1 Ιανουάριος 2019, 18:54  Με ετικέτα ,
Κάτω από: Βοηθητικό υλικό  |  Αφήστε ένα σχόλιο

Η  δημόσια πύλη του eTwinning αποτελεί ένα σημείο συνάντησης της εκπαιδευτικής κοινότητας από όλη την Ευρώπη. Εκεί θα πληροφορηθείτε έργα που πραγματοποιούνται μέσω του δικτύου eTwinning και θα έχετε την ευκαιρία να δημιουργήσετε το δικό σας project. Στην πλατφόρμα του etwinning έχετε επίσης την ευκαιρία να επικοινωνήσετε με μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας που συμμετέχουν σε προγράμματα Erasmus +.

Μόλις δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας, θα έχετε πρόσβαση στο eTwinning Live, το σημείο συνάντησης του eTwinner, όπου μπορείτε να παρακολουθήσετε ή να δημιουργήσετε εκδηλώσεις, να αναπτύξετε έργα, να δημιουργήσετε ή να ενώσετε ομάδες για να μοιραστείτε πληροφορίες αλλά και καλές πρακτικές από διαφορετικές περιοχές. Με τη συμμετοχή σας σε κάποιο έργο, έχετε πρόσβαση στο TwinSpace, ένα ασφαλές ηλεκτρονικό εργαλείο το οποίο οι συνεργάτες του έργου συνεργάζονται για την επιτυχή ολοκλήρωση του έργου τους.  Ξεκινήστε  !!!

Beginning with e-twinning



Erasmus+
Κυριακή, 16 Δεκέμβριος 2018, 19:13
Κάτω από: Βοηθητικό υλικό  |  Αφήστε ένα σχόλιο

Το Erasmus+ είναι το πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την εκπαίδευση, την κατάρτιση, τη νεολαία και τον αθλητισμό, που στοχεύει στην ενίσχυση των δεξιοτήτων και της απασχολησιμότητας καθώς και στον εκσυγχρονισμό των συστημάτων εκπαίδευσης, κατάρτισης και νεολαίας, σε όλους τους τομείς της Δια Βίου Μάθησης (Ανώτατη Εκπαίδευση, Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση, Εκπαίδευση Ενηλίκων, Σχολική Εκπαίδευση, δραστηριότητες νεολαίας, κτλ).

Περισσότερες πληροφορίες: https://www.iky.gr/el/




Πηγή: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

Στην παρούσα ενότητα παρατίθενται ενδεικτικές διευθύνσεις διαδικτύου που θα
μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν στην επιλογή και διαμόρφωση υποστηρικτικού υλικού
κατά την εκπόνηση των Δημιουργικών Εργασιών του Λυκείου.

2017-09-01_endeiktiko_psifiako_yliko

 




Τρόπος αξιολόγησης του μαθήματος Αρχαία Ελληνικά της Β’ και Γ’ Τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Β’, Γ’ &Δ’ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου (μάθημα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών) και «Τρόπος αξιολόγησης των μαθητών/-τριών στις ενδοσχολικές εξετάσεις: προαγωγικές, απολυτήριες και ανακεφαλαιωτικές των δύο κλάδων της «Ελληνικής Γλώσσας»: Νέα Ελληνική Γλώσσα/Νεοελληνική Γλώσσα και Νέα Ελληνική Λογοτεχνία/Νεοελληνική Λογοτεχνία Α΄, Β΄, Γ΄ ημερήσιου και Α΄, Β΄ Γ΄, Δ’ εσπερινού ΓΕΛ» και «Ενδεικτικό παράδειγμα Αξιολόγησης Νεοελληνικής Γλώσσας και Νεοελληνικής Λογοτεχνίας», όπως αυτά παρουσιάστηκαν σε ενημερωτική συνάντηση Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου κλάδου ΠΕ02 Φιλολόγων με τη συμμετοχή εκπροσώπων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής την Πέμπτη 8-11-2018 στην αίθουσα «Γαλάτεια Σαράντη» του ΥΠ.Π.Ε.Θ.

 



Καλές Γιορτές!
Κυριακή, 16 Δεκέμβριος 2018, 17:47  Με ετικέτα
Κάτω από: Επίκαιρα  |  Αφήστε ένα σχόλιο

 

Η πιο όμορφη εποχή του χρόνου!

Καλήν εσπέραν, άρχοντες,

κι αν είναι ορισμός σας,

Χριστού την θεία γέννησιν

να πω στ᾿ αρχοντικό σας.

Χριστός γεννάται σήμερον

εν Βηθλεέμ τη πόλει,

οι ουρανοί αγάλλονται,

χαίρει η φύσις όλη.

Εν τω σπηλαίω τίκτεται,

εν φάτνη των αλόγων,

ο βασιλεύς των ουρανών

και ποιητής των όλων.

Πλήθος αγγέλων ψάλλουσι

το «Δόξα εν υψίστοις»

και τούτον άξιόν εστί,

η των ποιμένων πίστις.

Αν είστε από τους πλούσιους,

φλωριά μην τα λυπάστε,

αν είστε από τους δεύτερους,

ξηντάρες και ζολότες

κι αν είστ᾿ από τους πάμφτωχους

ένα ζευγάρι κότες.

Και σας καληνυχτίζομε,

πάτε να κοιμηθήτε,

ολίγον ύπνο πάρετε,

πάλι να σηκωθήτε,

στην εκκλησιάν να τρέξετε

με άκραν προθυμίαν

και του Θεού ν᾿ ακούσετε

την Θείαν Λειτουργίαν.

Παραδοσιακά κάλαντα




Ενημερωτική εγκύκλιο για τους μαθητές  της τελευταίας τάξης ΓΕΛ σχολικού έτους 2018-2019 και τους  αποφοίτους – υποψηφίους  για τα ΑΕΙ που θα διαγωνιστούν στις τις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ 2019, σχετικά με τα εξεταζόμενα μαθήματα σε πανελλαδικό επίπεδο, εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας.

Ειδικότερα η εγκύκλιος προβλέπει τα εξής:

Σύμφωνα με τις διατάξεις των παρ. 1 και 2 του αρ. 74 του Ν. 4485/2017 (ΦΕΚ 114 Α’), οι Σχολές, τα Τμήματα και οι Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων των Πανεπιστημίων, των Ανωτάτων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, των Τ.Ε.Ι., των Α.Σ.Τ.Ε., των Στρατιωτικών Σχολών, των Σχολών της Αστυνομικής και Πυροσβεστικής Ακαδημίας, της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού καθώς και των Σχολών Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ. και Λιμενοφυλάκων κατατάσσονται σε τέσσερα (4) Επιστημονικά Πεδία, που ορίζονται ως εξής:

1ο Επιστημονικό Πεδίο: Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές Επιστήμες

2ο Επιστημονικό Πεδίο: Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες

3ο Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες Υγείας και Ζωής

4ο Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες Οικονομίας και Πληροφορική

Με την ανωτέρω σχετική Υπουργική Απόφαση καθορίστηκε η κατάταξη των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων Τμημάτων στα Επιστημονικά Πεδία του άρθρου 3 του Ν. 4327/2015 (ΦΕΚ 50 Α’) όπως τροποποιήθηκε με τις παρ. 1 και 2 του άρθρου 74 του Ν.4485/2017 (ΦΕΚ 114 Α’).

Σύμφωνα με τις διατάξεις του αρ. 3 του Ν. 4327/2015 (ΦΕΚ 50 Α’/14-05-2015), οι μαθητές της Γ ́ τάξης Ημερήσιου και Δ ́ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου σχολικού έτους 2018-19 έχουν ήδη επιλέξει και παρακολουθούν μία από τις παρακάτω Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού:

  1. Ομάδα Προσανατολισμού ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
  2. Ομάδα Προσανατολισμού ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
  3. Ομάδα Προσανατολισμού ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Οι Ομάδες Προσανατολισμού επιτρέπουν την πρόσβαση σε συγκεκριμένα Επιστημονικά Πεδία κατόπιν συμμετοχής σε εξετάσεις που διεξάγονται σε πανελλαδικό επίπεδο με θέματα από την εξεταστέα ύλη της τάξης αυτής που προκύπτουν αποκλειστικά από Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων.

Οι μαθητές της τελευταίας τάξης Γενικού Λυκείου σχολικού έτους 2018-19 και οι απόφοιτοι-υποψήφιοι, οι οποίοι θα συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2019, που επιθυμούν να είναι υποψήφιοι σε ένα (1) μόνο Επιστημονικό Πεδίο, εξετάζονται σε τέσσερα (4) μαθήματα, ενώ όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι σε δύο (2) Επιστημονικά Πεδία, εξετάζονται και σε ένα πέμπτο (5ο) μάθημα, το οποίο μπορεί να είναι Γενικής Παιδείας ή Ομάδας Προσανατολισμού.

Οι μαθητές εξετάζονται υποχρεωτικά στα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού που ήδη έχουν επιλέξει και παρακολουθούν ενώ οι απόφοιτοι μπορούν να επιλέξουν να εξεταστούν στα μαθήματα οποιασδήποτε Ομάδας Προσανατολισμού.

Όλοι οι υποψήφιοι μπορούν να επιλέξουν έναν ή δύο από τους παρακάτω εναλλακτικούς συνδυασμούς μαθημάτων ανά Ομάδα Προσανατολισμού, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα στα οποία υπάρχουν αυξημένοι συντελεστές βαρύτητας, όπως αυτοί καθορίστηκαν με το άρθρο 2 της αριθμ.Φ.253/142542/Α5/2017 (ΦΕΚ 2995 B’) Υπουργικής Απόφασης.

Για την εισαγωγή στα τμήματα κάθε Επιστημονικού Πεδίου, θα υπολογίζονται τα τέσσερα (4) μαθήματα και οι συντελεστές βαρύτητας τα οποία προβλέπονται στην Ομάδα Προσανατολισμού όπου ανήκει ο υποψήφιος για το συγκεκριμένο Επιστημονικό Πεδίο. Συγκεκριμένα:

Ι. Ομάδα Προσανατολισμού ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Τα κοινά μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών, σε όποιο Επιστημονικό Πεδίο και αν κατευθύνονται, είναι τα εξής τρία (3):

  1. Αρχαία Ελληνικά Ομάδας Προσανατολισμού
  2. Ιστορία Ομάδας Προσανατολισμού
  3. Νεοελληνική Γλώσσα Γενικής Παιδείας

Οι υποψήφιοι εκτός από τα ανωτέρω τρία κοινά μαθήματα θα πρέπει να εξεταστούν:

α) στα Λατινικά Ομάδας Προσανατολισμού, για να έχουν πρόσβαση στο 1ο Επιστημονικό Πεδίο

β) στη Βιολογία Γενικής Παιδείας, για να έχουν πρόσβαση στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο

Οι υποψήφιοι μπορούν να επιλέξουν ένα (1) ή δύο (2) Επιστημονικά Πεδία.

Ειδικότερα, οι εναλλακτικοί συνδυασμοί πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων της Ομάδας
Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών ανά Επιστημονικό Πεδίο και οι συντελεστές βαρύτητας των δύο μαθημάτων παρουσιάζονται στον παρακάτω πίνακα:

  1. Ομάδα Προσανατολισμού ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Τα κοινά μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών, σε όποιο Επιστημονικό Πεδίο και αν κατευθύνονται, είναι τα εξής τρία (3):

  1. Φυσική Ομάδας Προσανατολισμού
  2. Χημεία Ομάδας Προσανατολισμού
  3. Νεοελληνική Γλώσσα Γενικής Παιδείας

Οι υποψήφιοι εκτός από τα ανωτέρω τρία κοινά μαθήματα θα πρέπει να εξεταστούν:

α) στα Μαθηματικά Ομάδας Προσανατολισμού, για να έχουν πρόσβαση στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο

β) στη Βιολογία Ομάδας Προσανατολισμού, για να έχουν πρόσβαση στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο

Οι υποψήφιοι μπορούν να επιλέξουν ένα (1) ή δύο (2) Επιστημονικά Πεδία.

Ειδικότερα οι εναλλακτικοί συνδυασμοί πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων της ΟμάδαςΠροσανατολισμού Θετικών Σπουδών ανά Επιστημονικό Πεδίο και οι συντελεστές βαρύτητας των δύο μαθημάτων παρουσιάζονται στον παρακάτω πίνακα:

III. Ομάδα Προσανατολισμού ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Τα κοινά μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής, σε όποιο Επιστημονικό Πεδίο και αν κατευθύνονται, είναι τα εξής τρία(3):

  1. Μαθηματικά Ομάδας Προσανατολισμού
  2. Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (ΑΕΠΠ) Ομάδας Προσανατολισμού
  3. Νεοελληνική Γλώσσα Γενικής Παιδείας

Οι υποψήφιοι εκτός από τα ανωτέρω τρία κοινά μαθήματα θα πρέπει να εξεταστούν:

α) στη Βιολογία Γενικής Παιδείας, για να έχουν πρόσβαση στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο

β) στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ) Ομάδας Προσανατολισμού, για να έχουν πρόσβαση στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο.

Οι υποψήφιοι μπορούν να επιλέξουν ένα (1) ή δύο (2) Επιστημονικά Πεδία.

Ειδικότερα οι εναλλακτικοί συνδυασμοί πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων της Ομάδας

Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής ανά Επιστημονικό Πεδίο και οι συντελεστές βαρύτητας των δύο μαθημάτων παρουσιάζονται στον παρακάτω πίνακα:

 

Ο τρόπος υπολογισμού των μορίων για εισαγωγή στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης καθορίζεται με το άρθρο 3 της αριθμ.Φ.253/193309/Α5/2015 (ΦΕΚ 2647 Β ́) Υ.Α. σε συνδυασμό με τις διατάξεις του άρθρου 2 της αριθμ.Φ.253/142542/Α5/2017 (ΦΕΚ 2995 Β’) Υ.Α. και βασίζεται μόνο στο γραπτό βαθμό των 4 ή 5 μαθημάτων.

Τα μόρια για κάθε επιστημονικό πεδίο προκύπτουν από τα 4 μόνο μαθήματα του κάθε πεδίου. Για τον υπολογισμό των μορίων εφαρμόζεται ο τύπος:
[ (Α+Β+Γ+Δ) x 2 + (Α x 1,3) + (Β x 0,7) ] x 100 = ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ για συγκεκριμένο πεδίο,
όπου Α, Β, Γ, Δ είναι οι γραπτοί βαθμοί των 4 πανελλαδικών μαθημάτων του συγκεκριμένου πεδίου και Α,Β είναι οι γραπτοί βαθμοί των 2 μαθημάτων με συντελεστές βαρύτητας του συγκεκριμένου πεδίου.

Σε περίπτωση που ο υποψήφιος διεκδικεί την εισαγωγή του σε πεδίο με μειωμένους συντελεστές βαρύτητας, τότε για τον υπολογισμό των μορίων εφαρμόζεται ο τύπος:
[ (Α+Β+Γ+Δ) x 2 + (Α x 0,9) + (Β x 0,4) ] x 100 = ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ για συγκεκριμένο πεδίο,
όπου Α, Β, Γ, Δ είναι οι γραπτοί βαθμοί των 4 πανελλαδικών μαθημάτων του συγκεκριμένου πεδίου και Α,Β είναι οι γραπτοί βαθμοί των 2 μαθημάτων με μειωμένους συντελεστές βαρύτητας του συγκεκριμένου πεδίου.

Και στις δύο ανωτέρω περιπτώσεις, στο ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ θα προστεθούν και τα επιπλέον μόρια που θα συγκεντρώσει ο υποψήφιος από τυχόν εξέτασή του σε ειδικά μαθήματα ή πρακτικές δοκιμασίες με τους αντίστοιχους συντελεστές του αρ. 2 της αριθμ.Φ.253/193309/Α5/2015 (ΦΕΚ 2647 Β ́) Υ.Α., για να προκύψει ένα διαφορετικό σύνολο μορίων, που θα ισχύει μόνο για τμήματα που απαιτούν ειδικά μαθήματα ή πρακτικές δοκιμασίες.

 



Καλημέρα κόσμε!
Κυριακή, 2 Δεκέμβριος 2018, 17:23
Κάτω από: Επίκαιρα  |  1 σχόλιο

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το «Ιστολογείν»!



Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων