ailiadi's blog

"Ποίηση, ζωγραφική, ιστορία, πολιτισμός ως έννοιες αδιαπραγμάτευτες"

“Διάφορα, διόλου αδιάφορα” για τη συντάκτρια αυτής της σελίδας

Κάτω από: ΓενικάΑΜΑΛΙΑ ΗΛΙΑΔΗ στις 9:08 πμ στις 22 Οκτωβρίου, 2009

Καλωσήρθατε στην ιστοσελίδα μου! Σας περιμένει για να ανακαλύψετε έναν κόσμο χρώματος, φαντασίας και δημιουργίας. Θα σας ταξιδέψω στα τοπία μου, θα συναντήσετε ενδιαφέροντα πρόσωπα στις προσωπογραφίες και τα βιβλία μου και θα νιώσετε τη χαρά της ζωής στη θέα των νεκρών φύσεών μου.
Welcome to our site! It’s waiting for you to discover a world of color, fantasy and creativity. We’ll take you on a trip to our open landscapes, you’ll meet interesting persons in our portraits and books and you’ll feel the joy of life in our “natura morte” views.

Curriculum Vitae
Amalia C. Eliade was born in Trikala in 1967. She is a Philologist of Greek language and Historian. She also has a Master Diploma in Byzantine History from the Aristotle’s University of Thessalonica-Greece. She teaches greek language and history at the secondary level of Greek State Education (gymnasium-lyceum), since 1992 and she’s a writer of many History books. In her free time she writes poems and occupies also with painting-drawing.

Συνεργάστηκα κατά καιρούς με τους μαθητές μου, με αποτέλεσμα τη δημιουργία δύο εργασιών-λευκωμάτων τοπικής ιστορίας με τα ακόλουθα θέματα:
 Φωτογραφίζοντας τα παλιά Τρίκαλα. Μια ιστορική αναδρομή στην παλιά πόλη. Ένα γοητευτικό οδοιπορικό σε ξεχασμένες εικόνες. Μια περιδιάβαση και σε εικόνες της πόλης του σήμερα.
 2.Η περιοχή των Τρικάλων ( εμπεριέχονται φωτογραφίες που τράβηξαν οι μαθητές μου).
Βασιζόμενη αποκλειστικά σε προσωπικές μου δαπάνες, εξέδωσα τα ακόλουθα βιβλία :
 Α) Ο Κλήρος στο Μακεδονικό Αγώνα. Η συμβολή του στην οργάνωση και στην αντίσταση του Ελληνισμού. Πρότυπες Θεσσαλικές Εκδόσεις. Τρίκαλα, Αθήνα, 2003. ΙSBN 960-7146-83-2.
 Β) Πολιτική θεωρία και Ιδεολογία των Βυζαντινών στην εποχή του Κωνσταντίνου Ζ΄ Πορφυρογέννητου. Πρότυπες Θεσσαλικές Εκδόσεις. Τρίκαλα, Αθήνα, 2003. ISBN 960-7146-85-9.
 Γ) Τα Πανεπιστήμια στο Μεσαίωνα. Το Πανεπιστήμιο του Παρισιού.( 12ος-15ος αι.). Ιστορία, ρόλος στις πνευματικές εξελίξεις, προεκτάσεις. Πρότυπες Θεσσαλικές Εκδόσεις. Τρίκαλα, Αθήνα, 2003.
ISBN 960-7146-84-0.
 Δ) Εσωτερικός Μονόλογος ( ποιήματα 1997-1999).Πρότυπες Θεσσαλικές Εκδόσεις. Τρίκαλα, Αθήνα, 2003. ISBN 960-7146-82-4.
 E) Παιδαγωγική. Το Σχολείο εργασίας, φιλοσοφία, στόχοι και επιδράσεις. Αυτοέκδοση. Τρίκαλα, 2003. ISBN 960-92360-0-6.
 ΣΤ) Εγκατάσταση και παρουσία Σλάβων στη Βυζαντινή Μ.Ασία, απ’ τον 7ο ως τον 10ο αιώνα. Αυτοέκδοση. Τρίκαλα, 2003.
ISBN 960-92360-2-2.
 Ζ) Τα «Θαύματα» του Αγίου Δημητρίου ως ιστορικές πηγές. Επιδρομές και Σλαβικές εποικίσεις εντεύθεν του Δουνάβεως. Αυτοέκδοση. Τρίκαλα, 2003. ISBN 960-92360-3-0.
 Η) Εικονομαχία και Αντιμοναχική στροφή (Κων/νος Ε΄). Αυτοέκδοση. Τρίκαλα, 2003. ISBN 960-92360-1-4.
9. Σημειώσεις και παρατηρήσεις στην ιστορία της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας απ’ τον 11ο ως τον 15ο αι. Τα αγιολογικά κείμενα της περιόδου. (Συμβολή στη μελέτη των βίων των αγίων ως ιστορικών πηγών). Αυτοέκδοση. Τρίκαλα 2006.
ISBN 960-92360-6-5. (Σελ. 361).

10. Οι Βίοι των Αγίων της Βυζαντινής περιόδου ως ιστορικές πηγές. (Σημειώσεις και παρατηρήσεις για τα Βυζαντινά αγιολογικά κείμενα της Μέσης περιόδου: 7ος -10ος αιώνας). Αυτοέκδοση. Τρίκαλα 2006. ISBN 960-92360-5-7. (Σελ. 468).

11. Νεότερες απόψεις για την εσωτερική ιστορία του Βυζαντίου κατά τον 7ο αιώνα. Αυτοέκδοση. Τρίκαλα 2006. ISBN 960-92360-4-9. (Σελ. 268).

12. Η φωνή της σιωπής (ποιήματα) Αυτοέκδοση. Τρίκαλα, Νοέμβριος 2006.
ISBN 960-88210-4-5. (Σελ. 206)

 Επιστολές και σημειώματα, που εμπεριέχουν επαινετικά σχόλια και κρίσεις για τη συγγραφική μου δραστηριότητα, έλαβα από πολλούς ειδικούς, μελετητές βυζαντινολόγους και εκπροσώπους-υπευθύνους πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και επιστημονικών-μορφωτικών φορέων ανά τον κόσμο, κυρίως βέβαια από την Ευρώπη, την Αμερική (Η.Π.Α., Καναδά) και Αυστραλία.
 Αρκετά αντίτυπα βιβλίων μου έχω χαρίσει σε δημόσιες και ιδιωτικές βιβλιοθήκες της Ελλάδας και του εξωτερικού, με αποτέλεσμα τον εμπλουτισμό των συλλογών τους και την άμεση προσπέλαση του περιεχομένου τους απ΄ την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα, αλλά και απ΄ το ευρύτερο φιλομαθές αναγνωστικό κοινό.
.Στο πλαίσιο των καινοτόμων παρεμβατικών δράσεων και των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του ΥΠΕΠΘ, εκπόνησα, με τη συνεργασία των μαθητών μου και συναδέλφων μου άλλων ειδικοτήτων τρία εκπαιδευτικά προγράμματα ( 2 Αγωγής Υγείας, 2 Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, 1 για την προώθηση της Ισότητας των Φύλων με την καθοδήγηση και συνεργασία του ΚΕΘΙ στο συντονισμό των συνεργαζόμενων σχολείων), με τις ακόλουθες θεματικές, αντιστοίχως:
 1.Οι τέχνες(ζωγραφική, μουσική, θέατρο, λογοτεχνία, γλυπτική) ως παράγοντας διατήρησης και ανάκτησης της ψυχικής υγείας του ανθρώπου( θεραπεία μέσω τέχνης)
 2.Αναφορές στην Τοπική Ιστορία της Λιβαδειάς Βοιωτίας.
 3.Η θέση της γυναίκας στη Βυζαντινή κοινωνία.( Δίκτυο σχολείων των Τρικάλων, Σύμπραξη 22).
 4.Χοροθεραπεία, ο ρόλος της στη διατήρηση και ανάκτηση της ψυχικής υγείας του ανθρώπου.
 5.Άρθρα μου στον τοπικό τύπο της πόλης των Τρικάλων έχουν δημοσιευτεί, κατά καιρούς, με θέματα ιστορικά, ψυχολογικά, εικαστικά, ιστορίας της τέχνης καθώς και σχετικά με ζητήματα που αφορούν τις γυναικείες σπουδές. Στις περισσότερες των περιπτώσεων η αρθρογραφία μου έχει, άμεση ή έμμεση σχέση, με τα καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα στα οποία εμπλέκομαι. Επίσης, μελέτες και ποιήματά μου έχουν δημοσιευτεί σε διάφορα περιοδικά πολιτισμού και έντυπα για τα γράμματα και τις τέχνες( Νέα Σκέψη, Αντιπαραθέσεις Σκέψης Λόγου και Τέχνης, Νέα Αριάδνη, Οικουμενικός Ελληνισμός, Το Άωτον…του πολιτισμού και της Τέχνης, Νουμάς, Πνευματική Ζωή, Τρικαλινά Νέα, Διάλογος, Πρωινός Λόγος κ.ά.), καθώς και στα ηλεκτρονικά περιοδικά του Διαδικτύου: www.archive.gr.,www.pneuma.gr, www.ekataios.gr, www.e-telescope.gr, www.femnetsalonica.gr, εγκριθέντα από ειδική επιτροπή πανεπιστημιακών καθηγητών του Πανεπιστημίου του Αιγαίου και της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών, αντιστοίχως.
Πρέπει ν΄ αναφέρω, επίσης, πως είμαι πιστοποιημένη επιμορφώτρια ενηλίκων από το ΕΚΕΠΙΣ και συμμετείχα σε κύκλο επιμόρφωσης αλλοδαπών που αφορούσε την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας.
Η γνώση μου των ηλεκτρονικών υπολογιστών εντάσσεται σε μέτριο επίπεδο. Έχω παρακολουθήσει σχετικά σεμινάρια επιμόρφωσης 60 ωρών σε πρόγραμμα δια βίου εκπαίδευσης και συνεχίζω να ενημερώνομαι πληρέστερα για τη χρήση των Η/Υ.
Στις 19-5-2005 ολοκλήρωσα την παρακολούθηση της ακόλουθης σειράς επιμορφωτικών-εκπαιδευτικών προγραμμάτων από το Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων της Γενικής Γραμματείας Εκπαίδευσης Ενηλίκων του Υπουργείου Παιδείας στο Κ.Ε.Ε. Τρικάλων:
1. «Πληροφορική: Βασικές δεξιότητες Ι»(Windows, επεξεργασία κειμένου, πλοήγηση στο διαδίκτυο, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο), 40 ωρών.
2. «Ακούγοντας μουσική» (Μουσική- περιεχόμενο-έκφραση, μεμβρανόφωνα), 22 ωρών.
3. «Τοπική εφημερίδα» (Δομή-περιεχόμενο εφημερίδων-επεξεργασία πληροφοριών-επικοινωνία- πολιτιστική ταυτότητα), 40 ωρών.
Στις 28-6-2006 ολοκλήρωσα την παρακολούθηση της ακόλουθης σειράς επιμορφωτικών-εκπαιδευτικών προγραμμάτων από το Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων της Γενικής Γραμματείας Εκπαίδευσης Ενηλίκων του Υπουργείου Παιδείας στο Κ.Ε.Ε. Τρικάλων:
1. «Θέατρο- Θεατρική Παιδεία», 50 ωρών.
2. «Πληροφορική ΙΙ: Βασικές έννοιες Η/Υ στη σημερινή Κοινωνία της Πληροφορίας», 50 ωρών.
3. «Πληροφορική ΙΙΙ: Εισαγωγή σε Υπολογιστικά Φύλλα- Παρουσιάσεις- Βάσεις Δεδομένων», 50 ωρών.
Απ’ τις 24-6-2003 είμαι ενταγμένη στο Μητρώο Αξιολογητών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για τα Δημοτικά, Νηπιαγωγεία και τη Β’ θμια Εκπαίδευση με αριθμό μητρώου-πρωτοκόλλου: 6297/20-6-03 και αύξοντα αριθμό: 117. Επίσης παρέχω εκπαιδευτικό υλικό στην Ηλεκτρονική Εκπαιδευτική Πύλη του ΥΠΕΠΘ, στην κατηγορία γραπτών ιστορικών πηγών: http://www.e-yliko.gr ( Το Βυζαντινό ένδυμα, Εξερευνώντας το Μιστρά, Η φορητή, αγιογραφική εικόνα στο Βυζάντιο κ.α)
Οι ερασιτεχνικές μου ενασχολήσεις και τα γενικότερα ενδιαφέροντά μου κινούνται στο χώρο της ιστορίας, της ποίησης, της τέχνης και της εκμάθησης ξένων γλωσσών. Σ΄ αυτές, είμαι κάτοχος του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας επιπέδου Β2 (καλή γνώση) στα αγγλικά, γαλλικά και γερμανικά. Παράλληλα, συνεχίζω να μελετώ τις παραπάνω γλώσσες με απώτερο σκοπό να κατακτήσω το ανώτερο/ανώτατο επίπεδο ( Γ1, Γ2). Η γνώση μου της Ιταλικής κυμαίνεται στο Μεσαίο επίπεδο, χωρίς σχετικό αποδεικτικό-πιστοποιητικό.
Στις 12-13 Μαΐου του 2006 παρακολούθησα Παιδαγωγικό-Ιστορικό Συμπόσιο με θέμα: «Διονύσιος ο φιλόσοφος και τη εποχή του» που οργάνωσε το Τ.Ε.Φ.Α.Α. Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σε συνεργασία με το Δήμο Τρικκαίων και τη Δ/νση Π.Ε. Τρικάλων και υλοποιήθηκε στα Τρίκαλα.
Στις 22-11-2006 παρακολούθησα ενημερωτική εκδήλωση για τη δράση eTwinning-Σχολικές συνεργασίες στην Ευρώπη, η οποία πραγματοποιήθηκε στα Τρίκαλα.

Ποιήματα
«Μια σκάλα η ζωή μου».
Μια σκάλα η ζωή μου.
Πότε η ανάβαση είναι αργή
και πότε γρήγορη.
Μια σκάλα γιγάντια
σαν τη φασολιά του παραμυθιού,
που έφτανε στον ουρανό.
Πότε έφτασα στου δρόμου τα μισά;
Πότε πλήθυναν πίσω μου τα σκαλοπάτια;
Όταν ζούσα τη ζωή μου
παρέα με την ανεμελιά,
παρέα με την έγνοια.
Τριάντα χρόνια ανεβαίνω.
Περνώ τις εποχές,
χειμώνες καλοκαίρια
για να φτάσω στον προορισμό μου.
Τον άδηλο.

«Γιατί να γράφω ποιήματα»
Γιατί να γράφω ποιήματα
αντί να κάνω πράξη τη ζωή μου.
Γιατί να πιάνομαι απ’ τη θλίψη
αντί να την πετάξω
σαν ρούχο βρώμικο από πάνω μου;
Γιατί να κάθομαι εδώ
ν’ αναπολώ τα περασμένα
όταν μπορώ να ζω μες στο παρόν…
Γιατί η ευαισθησία μου
τη λογική και τη σκληράδα
να νικά τις περισσότερες φορές;
Γιατί είμαι πλασμένη
από μαλακή ύλη,
από ύλη φυσική κι αυτούσια, χωρίς προσμίξεις
ή τεχνητά ενισχυτικά.
Γιατί είμαι αυθεντική
σαν ποίημα…

Poems
“Too late”
It’s too late to wrap my soul
stripping it off all lies
lies like coveries
protecting her from storms.
It’s too cheap to reveal my deep
it’s a deep, endless without bottom,
lost in darkness,
in thick fog that only I could explore.
It’s too worthless to shoot
Shoot aloud to the crowds
crowds unconscious, without sense
without feelings, impersonal…

It’s only useful to show great confidence,
great pleasure, great excitement
great smiles… great confidence
to the people of the world.

“The sense of life”.
So, that’s the sense…
We are obliged to make sense
to make our lives sense, worthwhile.
Without sense, life seems tasteless,
sense makes it vivid, worth to live…
Taste the life in all her colors
different and contradict with each other
make a synthesis, an extraordinary whole!
So, that’s the harmony of life,
harmony of thought, harmony of dreams…
dreams of my life…
So alike to it and at the same time
so different to it…
Dreams lead me to the promised land,
the land of love, joy, health…
it’s a land in “pastel” colors,
in pink, blue, grey…
How would I deny it?

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ Βάσως Κ. Ηλιάδη.

Γεννήθηκα το Νοέμβριο του 1972 στα Τρίκαλα Θεσσαλίας (20-11-1972). Αποφοίτησα από το 1o Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων με βαθμό «Πολύ Καλά» (Α΄). Συμμετείχα και διακρίθηκα στο διαγωνισμό ζωγραφικής του δήμου Τρικκαίων για τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου. Επίσης, συμμετείχα στην παιδική χορωδία του Δήμου Τρικάλων, όπου τραγούδησα «σόλο». Οι σπουδές μου στη σχολή πιάνου του Δημοτικού Ωδείου Τρικάλων, κράτησαν επτά χρόνια και προάχθηκα στο επίπεδο σπουδών το οποίο ονομάζεται «Μέση». Παράλληλα διδάχθηκα θεωρία της μουσικής.
Στην αγγλική γλώσσα οι σπουδές μου έφτασαν στο επίπεδο «pre-lower».
Στις 22 Ιουνίου του 1990 αποφοίτησα από το 3ο Λύκειο Τρικάλων με βαθμό απολυτηρίου «Άριστα» (18 και 8/10) και διαγωγή «κοσμιωτάτη».
Το Σεπτέμβριο του 1991, μετά από Πανελλήνιες Εξετάσεις, εισήχθηκα στη Φιλοσοφική Σχολή του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας). Κατά την διάρκεια των σπουδών μου, επέλεξα την κατεύθυνση της Παιδαγωγικής.
Στις 15 Δεκεμβρίου του 1995 ορκίστηκα και στη συνέχεια παρέλαβα το πτυχίο του τμήματος Φ.Π.Ψ. της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με βαθμό «Λίαν Καλώς». Στις 20-12-1995 υπέβαλα τα δικαιολογητικά διορισμού, στη Διεύθυνση Δ/βάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Τρικάλων.
Στις 8 Ιουνίου του 1997- ύστερα από συνέχεια των μουσικών μου σπουδών στα ανώτερα θεωρητικά- έλαβα το πτυχίο Ωδικής από το Δημοτικό Ωδείο Τρικάλων με γενικό βαθμό «Λίαν Καλώς».
Στις 22 Σεπτεμβρίου του 1997 προσλήφθηκα ως αναπληρώτρια καθηγήτρια φιλολογίας από τη Δ/νση Δ/βάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Λευκάδας, για να διδάξω στα Μουσικά Σχολεία (Γυμνάσιο-Λύκειο) Λευκάδας, βάση ειδικού νόμου (άρθρο 8 περ.Β του Π.Δ.100/97) στον οποίο αναγράφεται η προτίμηση των εκπαιδευτικών γενικής παιδείας που σχετίζονται με τη μουσική.
Το Χειμώνα του 1997 παρακολούθησα σεμινάριο επιμόρφωσης (ΠΕΚ) στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, που διεξήχθη στη Λευκάδα.
Το Σεπτέμβριο του 1998 συνέθεσα και συνέγραψα (μουσική-στίχος) 16 παιδικά τραγούδια και γράφτηκα στη Σχολή Βυζαντινής Μουσικής της Μητρόπολης Τρικάλων, όπου παρακολούθησα το 1ο έτος σπουδών.
Από τις 8-3-1999 μέχρι τις 26-5-1999 παρακολούθησα επιμορφωτικό σεμινάριο στα Τρίκαλα, με τίτλο «Συντηρητές βυζαντινών & μεταβυζαντινών μνημείων», που υλοποιήθηκε από το Κ.Ε.Κ. της Νομαρχιακής αυτοδιοίκησης.
Από τις 14-3-2000 μέχρι τις 15-6-2000 παρακολούθησα επιμορφωτικό σεμινάριο στα Τρίκαλα, με τίτλο «Εκπαίδευση στελεχών για την ανάπτυξη κέντρων δημιουργικής απασχόλησης παιδιών», που υλοποιήθηκε από το Κέντρο επαγγελματικής κατάρτισης ινστιτούτου εργασίας/ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ Περιφέρειας Θεσσαλίας.
Από τις 9-10-2000 μέχρι τις 12-2-2001 παρακολούθησα επιμορφωτικό σεμινάριο στα Τρίκαλα, με τίτλο «Οργάνωση Πολιτιστικών δραστηριοτήτων-Οργάνωση Μουσείων» , που υλοποιήθηκε από το Κ.Ε.Κ. της Νομαρχιακής αυτοδιοίκησης και είχε συνολική διάρκεια 400 ώρες.
Στις 15-10-2001 προσλήφθηκα από τη Δ/βάθμια Εκπ/ση Νομού Τρικάλων για να διδάξω ως ωρομίσθια στο Τ.Ε.Ε. Πύλης ,στα πλαίσια του προγράμματος της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης, το μάθημα των Νέων Ελληνικών.
Στις 1 και 2 Ιουνίου του 2002 παρακολούθησα , στη Θεσσαλονίκη, Συνέδριο με θέμα : «Εκπαίδευση Γλωσσικών Μειονοτήτων» που υλοποίησε το Παιδαγωγικό τμήμα Δημοτικής Εκπ/σης του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Στις 29,30 Νοεμβρίου και 1 Δεκεμβρίου του 2002 παρακολούθησα, στην Αθήνα, το Γ΄ Πανελλήνιο Συνέδριο με διεθνή συμμετοχή, που διοργάνωσε το Παιδαγωγικό τμήμα Δημοτικής Εκπ/σης, με θέμα : «Η Λογοτεχνία σήμερα : όψεις, αναθεωρήσεις, προοπτικές».
Στις 4 & 5 Απριλίου του 2003 παρακολούθησα, στη Θεσσαλονίκη , τις εργασίες του Η΄ Πανελληνίου Συνεδρίου, που διοργάνωσε το Παιδαγωγικό τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ. , με θέμα «Παγγλωσία».
Το Νοέμβριο του 2003 έλαβα μέρος στις εξετάσεις για την απόκτηση του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, επιπέδου Β2, στην Αγγλική γλώσσα και , μετά από την επιτυχία μου , το παρέλαβα στις 12-2-2004.
Παράλληλα, διατηρώ σχέσεις συνεργασίας με Μουσεία & Συλλογές της Ελλάδας και του εξωτερικού, στα οποία έχω προσφέρει ως δωρεά ορισμένα ζωγραφικά μου έργα (σχέδια, ακουαρέλλες, τέμπερες) καθώς και παιδικά ποιήματα.
Τον Χειμώνα του 2004-2005 παρακολούθησα επιμορφωτικό σεμινάριο για τη χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών , που υλοποιήθηκε στα Τρίκαλα από το πρόγραμμα του ΥΠΕΠΘ «δια βίου εκπαίδευση».
Στις 12-13 Μαΐου του 2006 παρακολούθησα Παιδαγωγικό-Ιστορικό Συμπόσιο με θέμα: «Διονύσιος ο φιλόσοφος και τη εποχή του» που οργάνωσε το Τ.Ε.Φ.Α.Α. Π.Θ. σε συνεργασία με το Δήμο Τρικκαίων και τη Δ/νση Π.Ε. Τρικάλων και υλοποιήθηκε στα Τρίκαλα.
Το Φθινόπωρο του 2006 εξέδωσα ανθολογία με τίτλο: «Άνθη στο χρόνο» (ιστορίες για βιαστικούς αναγνώστες, νουβέλα, σκέψεις, ποιήματα, παιδικά ποιήματα), η οποία περιλαμβάνει τη -μέχρι τότε- λογοτεχνική μου παραγωγή. ISBN 960-88210-3-7. (Σελ. 231)

Articles by Vasso C. Eliade in internet.
Άρθρα της Βάσως Κ. Ηλιάδη, δημοσιευμένα στο διαδίκτυο.
1) «Πάμπλο Πικάσο, ο εκπατρισμένος ζωγράφος». http://www.archive.gr, http://www.bibliopolis.gr , http://www.e-telescope.gr
2) «Ευγένιος Ντελακρουά: ένας ρομαντικός δανδής». http://www.netschoolbook.gr , http://www.bibliopolis.gr, http://www.archive.gr
3) «Ιερώνυμος Μπος: ένας ανήσυχος ζωγράφος» Το έργο και η ζωή του. http://www.bibliopolis.gr , http://my.aegean.gr, http://www.theatroedu.gr
4) «Η ανάπτυξη του αθλητισμού στην Αρχαία Ελλάδα (Ολυμπιακοί Αγώνες)». http://www.bibliopolis.gr , http://dide-d-ath.att.sch.gr
5) «Ζωγραφική της Βάσως Κ. Ηλιάδη». http://www.altasearch.gr http://www.thetidio.tripod.com
6) «Πώλ Σεζάν : ο πρόδρομος του κυβισμού». http://www.e-artists.gr/article ,http://www.bibliopolis.gr
7) Δείγματα ζωγραφικής της Βάσως Κ. Ηλιάδη. http://www.e-artists.gr/painting
8) «Η ζωή και το έργο του Ολλανδού ζωγράφου Βαν Γκόγκ». http://www.bibliopolis.gr, http://www.altasearch.gr, http://my.aegean.gr
9) Ποιήματα Βάσως Κ. Ηλιάδη («Αύριο» & «Ενατένιση»). ,http://www.bibliopolis.gr/allGreeks/e107_images/articles/vaso_iliadi02.jpg
10)«Πυθαγόρας».http://dide-d-ath.att.sch.gr,http://www.peemde.gr, ,http://www.bibliopolis.gr
11) «Πλάτωνας». http://www.peemde.gr, http://dide-d-ath.att.sch.gr,
http://www.eranistis.gr/prosopa
12)«Φειδίας».http://dide-d-ath.att.sch.gr,http://www.eranistis.gr/prosopa, ,http://www.bibliopolis.gr, http://img.pathfinder.gr/clubs/files
13) «Λεονάρντο ντα Βίντσι». http://www.e-telescope.gr

Ποιήματα
«Η ημέρα της γιορτής μου».
Η ημέρα της γιορτής μου:
μια ανούσια φανφάρα
δίχως νόημα στις λέξεις
με κουραμπιέδες και τσιγάρα.

Η ημέρα της γιορτής μου
πάντα ψεύτικη φαντάζει
γιατί ποτέ η ψυχή μου
μια συγκεκριμένη μέρα δε γιορτάζει.

«Ελπίδα έρωτος τελείου».
Αρρωστημένο το μυαλό και κουρασμένο.
Ταξίδια κάνει η σκέψη του
και ξαναγυρνά.
Κουράζεται, θέλει αραξοβόλι.
Τα βλέφαρα κόπωση προδίδουν,
καθώς κλείνουν αργά-νωχελικά.
Σε περίμενα κι απόψε εις μάτην.
Κάποτε όμως θα έρθεις.
Και τότε…
Τότε η σκέψη θα νεκρώσει.
Όνειρα άλλα θα’ χω, δεν θα΄ χω.
Γλυκός θάνατος θα με περιμένει
Στην ζεστή κλειδαριά του κορμιού σου.
Δεν θα θέλω στιγμή να μείνω :
ζωντανή ερημιά και πόνος.

Poems
“Orange leisure”
The unspoken words
The unspoken promises
The unbelievable lies
The wrong places
The secret faces
The worthless traces
All the acoustic senses
My natural defenses
Are there since my first days
Are there since for ever
and live in fear and pleasure,
until my day to treasure
to bring the “orange leisure”.

“Endless tear”
The falling rain is like my tears.
My falling angels are there for years.
I scream to hear but no one’s here
Because your love sense has disappear
and days are drifting without you near.

You’ll never understand my endless tear.
You’ve born to kill my gentle gear.
But now I’m going to live
and that is clear.

Book by Vasso C. Eliade: «Flowers in time» (stories for quick readers, a novel, thoughts, poems and poems for children). ISBN 960-88210-3-7.
Βιβλίο της Βάσως Κ. Ηλιάδη: «Άνθη στο χρόνο» (ιστορίες για βιαστικούς αναγνώστες, νουβέλα, σκέψεις, ποιήματα, παιδικά ποιήματα).
ISBN 960-88210-3-7.



Δεν υπάρχουν σχόλια »

Χωρίς σχόλια ακόμα.

RSS κανάλι για τα σχόλια του άρθρου.

Αφήστε μια απάντηση