Ο κλόουν ψάχνει το σπίτι του

Ο κλόουν “Βρασίδας” τα βλέπει όλα ανάποδα…γι αυτό έχασε το σπίτι του!!!

Τα νηπια καλούνται να δώσουν οδηγίες στα προνήπια ώστε να οδηγήσουν τον κλοουν (beebot) στο σπίτι του, επάνω στο τετραγωνισμένο πλέγμα.

Σενάριο: Ακούμε το τραγούδι : η βίδα του Βρασίδα, με θέμα  του τα αντίθετα.

Χώρος: στο κέντρο της τάξης βρίσκεται το πλέγμα και μέσα σε ένα κεντρικό τετράγωνο ένα σπιτάκι. H beebot τοποθετείται στην αρχή του πλέγματος σε ευθεία με το σπιτάκι. Τα νήπια, σε ρόλο «οδηγού»  κάθονται απέναντι, μπροστά σε τραπέζια χωρισμένα σε δύο ομάδες και κρατούν βελάκια από χαρτόνι. Τα προνήπια   κάθονται δεξιά και αριστερά του πλέγματος, χωρισμένα αντίστοιχα σε δύο ομάδες.

Εκτέλεση: Η α ομάδα των νηπίων τοποθετεί τα βελάκια στο τραπέζι με τρόπο ώστε να οδηγήσουν τον κλόουν στο σπίτι του (ευθεια γραμμή). Αφού οριστικοποιήσουν τη διαδρομή, τη διατυπώνουν μεγαλόφωνα και αναθέτουν σε  προνήπιο της α΄ομάδας να την εκτελέσει. Ο έλεγχος γίνεται με την ολοκλήρωση της κίνησης από το beebot.

κλοουν1 κλοουν3 κλοουν2 κλοουν4

Στη συνέχεια, το beebot αλλάζει θέση (από τη Νηπιαγωγό) και συνεχίζει η β ομάδα. Προστίθενται διαδρομές με στροφή δεξιά ή αριστερά.

Κατηγορίες: Codeweek, Χωρίς κατηγορία. Ετικέτες: . Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση