Παρεμβάσεις ευαισθητοποίησης στις σχολικές μονάδες του Δήμου Ζωγράφου για το σχολικό έτος 2014-2015

                Το Γραφείο Αγωγής Υγείας της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας σε συνέχεια της συνεργασίας του για δεύτερη σχολική χρονιά με το Γραφείο Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας του Δήμου Ζωγράφου, μετά την με αρ. πρωτ. 187180/Δ2/19/11/2014 έγκριση του ΥΠΑΙΘ και στο πλαίσιο των δράσεων για το Κοινωνικό Σχολείο θα υλοποιήσει παρεμβάσεις για τις σχολικές μονάδες του Δήμου Ζωγράφου ως εξής:

  • πρόγραμμα  βιωματικής προσέγγισης σε συνεργασία με τον ΣΚΕΠ-Σύνδεσμος Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους. Στόχοι του προγράμματος είναι η ανάδειξη του μεγέθους του προβλήματος της προσβασιμότητας, η εξοικείωση με την εικόνα της αναπηρίας και η αλλαγή νοοτροπίας απέναντι στην αναπηρία.
  • ενημέρωση και ευαισθητοποίηση μαθητών/τριών  για την στοματική υγιεινή σε συνεργασία με την Οδοντιατρική Σχολή ΕΚΠΑ
  • ευαισθητοποίηση μαθητών/τριών στα θέματα: σχέσεις μέσα στην οικογένεια, σχέσεις με τους συνομήλικους, σχέσεις με το άλλο φύλο, αλλαγές συμπεριφορών στην εφηβεία σε συνεργασία με το Συμβουλευτικό Κέντρο Οικογενειών του Δήμου Ζωγράφου από επαγγελματίες υγείας (ψυχολόγο και κοινωνιολόγο)
  • σεμινάρια για εκπαιδευτικούς σε θέματα  Πρώτων Βοηθειών και Εθελοντικής Αιμοδοσίας  από επαγγελματία υγείας του Δήμου Ζωγράφου (Επισκέπτρια Υγείας).

 Οι σχολικές μονάδες που ενδιαφέρονται μπορούν να επικοινωνούν με το Γραφείο Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας του Δήμου Ζωγράφου στο 2132024142 κα Παναγοπούλου.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΕΔΩ –>  ΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΗΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ

 

                                                                              Ο Διευθυντής

                                                                                     της Διεύθυνσης Δ. Ε.  Α΄ Αθήνας

                                                                                        Λεωνίδας Μάντζος Phd, MSc, MEd

Κατηγορίες: Αγωγή Υγείας, Εθελοντισμός, Κοινωνικός αποκλεισμός, Στοματική Υγεία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.