ROULA ROULA

ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Tελευταία συνάντηση για το eTwinning “Space voyagers”

Ιούν 20246

Με μεγάλη χαρά και συγκίνηση συναντηθήκαμε σήμερα με τους εταίρους μας για τελευταία φορά.Το υπέροχο πρόγραμμα μας τελείωσε με το μαγικό φίλτρο που φτιάξαμε για τον επιστήμονα που κρατάει τη Λούνα στο διάστημα.Κάθε σχολείο παρουσίασε στη συνάντηση το συστατικό που έβαλε στο φίλτρο.Τα παιδιά της τάξης μας σκέφτηκαν να βάλουν μία καρδιά σε ένα κρατήρα της Σελήνης για να κάνει τον κακό επιστήμονα που κρατάει φυλακισμένη την Λούνα,να νιώσει αγάπη στην καρδιά του και να γίνει καλός.Έτσι με τη βοήθεια εφαρμογής τεχνητής νοημοσύνης δημιουργήθηκε αυτή η εικόνα.

ΚΡΑΤΗΡΑΣ

Στη συνέχεια τα παιδιά έδειξαν ζωγραφιές που έκαναν με θέμα:”ελληνικό καλοκαίρι”,χόρεψαν με τους φίλους τους από τα άλλα σχολεία και όλοι μαζί είπαμε αντίο και καλό καλοκαίρι!

6.6.2024 με αυτοκόλλητα 2 6.6.2024.με αυτοκόλλητο

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Tελευταία συνάντηση για το eTwinning “Space voyagers”    

Eξερεύνηση του φεγγαριού.Moon discovery

Μάι 202426

 

Στο νέο μήνυμα της Λούνα,στα πλαίσια του eTwinning προγράμματος “Space voyagers”,ζητούσε από τα παιδιά να μάθουν πληροφορίες για το φεγγάρι και να δημιουργήσουν κρατήρες.Ξεκίνησαν λοιπόν με αλεύρι και κόλλα για να φτιάξουν το φεγγάρι και με το αποτύπωμα του μπουκαλιού έκαναν τους κρατήρες.Κάναμε και το πείραμα μας με τον πύραυλο και το μπαλόνι για στείλουμε την αποστολή μας στη Σελήνη.

 

moon discovery.2 moon discovery moon mission MAY.3 moon mission MAY.2

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Eξερεύνηση του φεγγαριού.Moon discovery    

Ψηφιακά παιχνίδια για το πρόγραμμα eTwinning “Space Voyagers”

Μαρ 202412

Κατα την υλοποίηση του προγράμματος μας παίζουμε πολλά ψηφιακά παιχνίδια.Μπορείτε να τα παίζετε όποτε θέλετε,πατώντας τους συνδέσμους!

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=30f7d5c9152d

https://learningapps.org/display?v=prd0i0g8324

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=26b942f373ee

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0e7678c10654

Μαζί με τα υπόλοιπα σχολεία φτιάξαμε συνεργατικά τους κανόνες για να χρησιμοποιούμε το διδίκτυο με ασφάλεια.

https://sway.cloud.microsoft/gfmVR3fznlcW3ZGz?ref=Link&loc=play

από κάτω από: Digital games for eTwinning Space voyagers | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ψηφιακά παιχνίδια για το πρόγραμμα eTwinning “Space Voyagers”    

Εξερεύνηση της γης,Discovering earth

Μαρ 20242

H Λούνα το σκυλί του διαστήματος (από το πρόγραμμα eTwinning, Space Voyagers)έχει μία ακόμη αποστολή για τα παιδιά: Αυτή τη φορά πρέπει να εξερευνήσουν τον πλανήτη μας ,τη γη. Έτσι ξεκινήσαμε από το ηλιακό μας σύστημα για να δούμε που ακριβώς βρίσκεται. Έπειτα μάθαμε για την εσωτερική δομή της γης και τις λιθοσφαιρικές πλάκες… σ ’αυτό το σημείο, στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων «σεισμός ,μη σε πιάνει πανικός»  κάναμε το δικό μας σεισμογράφο και μετρήσαμε τα ρίχτερ για να δούμε την ένταση των σεισμικών δονήσεων που δημιούργησαν τα ίδια τα παιδιά με αυτοσχέδιες πλάκες .Μάθαμε για τη βαρύτητα και τον Νεύτωνα. Μετά πήραμε πληροφορίες από το διαδίκτυο για τα ηφαίστεια και κάναμε πειράματα με ηφαιστειακές εκρήξεις!

luna februaryIMG 3383volcanoIMG 3330Λιθοσφαιρικές πλάκεςSEISMOGRAFOSπείραμα2

Παρατηρήσαμε ότι η γη αποτελείται από ξηρά και θάλασσα. Ψάξαμε στο google earth για τις ηπείρους και τις ζωγραφίσαμε. Μετά μετρήσαμε τους ωκεανούς και μάθαμε πως δημιουργούνται τα κύματα. Φτιάξαμε τη δική μας ομαδική εργασία με θέμα τη θάλασσα.  Είδαμε τη σύνθεση της θάλασσας και κάναμε πειράματα με νερό και αλάτι. Κάναμε παρουσίαση του πειράματός μας στα άλλα σχολεία της ομάδας μας και παρακολουθήσαμε και τα δικά τους.

Μέσα σ’αυτά τα πλαίσια,δημιουργήθηκε κι ένα συνεργατικό ψηφιακό βιβλίο σχετικά με την εξερεύνηση της γης

https://read.bookcreator.com/Wg0orWrlhERyMMYNQEapVTLr3Zt1/ZT6cd3tZQN6v07nBEsKEvQ/2VNCKJRWQAym9YdkpHHzKw

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εξερεύνηση της γης,Discovering earth    

Τα παιδιά ετοιμάζονται να πάνε στο διάστημα

Ιαν 202431

Τα παιδιά μαζί με τους γονείς τους στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων με θέμα τη συνεργασία, έφτιαξαν υπέροχους πυραύλους και τους παρουσίασαν στη δεύτερη διαδικτυακή συνάντηση με τους μαθητές για το eTwinning πρόγραμμα “Space voyagers”.Αφού  παρουσίασαν ένα-ένα τους πυραύλους τους ,μετά από κοινού παρακολούθησαν το μήνυμα της Λούνα και τέλος χόρεψαν ένα διαστημικό χορό.

ΑΡΘΡΟ1ΑΡΘΡΟ3 αρθρο4 αρθρο5 άρθρο6άρθρο7

άρθρο9

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τα παιδιά ετοιμάζονται να πάνε στο διάστημα    

Πρώτη διαδικτυακή συνάντηση “space voyagers”

Δεκ 20233

Τα παδιά γνώρισαν τους συνεργάτες τους από τα άλλα σχολεία διαδικτυακά.Η συνάντηση ξεκίνησε με τη γνωριμία και την παρουσίαση της αφίσας του κάθε σχολείου ,συνεχίστηκε με βίντεο για το σκυλάκι του διαστήματος

1η συνάντηση με τους μαθητές3ΔΔΔ 1η συνάντηση με τους μαθητές.3Δ 1η συνάντηση με τους μαθητές.3ΔΔσυνάντηση

και τελείωσε με πολύ διαστημικό χορό!

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρώτη διαδικτυακή συνάντηση “space voyagers”    

“Λούνα το σκυλί του διαστήματος”

Δεκ 20233

Η Λούνα ,ένα σκυλάκι, είναι φυλακισμένη στο διάστημα και ζητάει από τα παιδιά να τη βοηθήσουν να κατέβει στη γη.Αυτή είναι η ιστορία του προγράμματος eTwinning “space voyagers” που θα κάνουμε κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά.

Μέσα από διάφορες “αποστολές”τα παιδιά με δραστηριότητες STEAM(Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική και Μαθηματικά) ξεκίνησαν ένα ταξίδι ανακαλύπτοντας τα μυστικά του διαστήματος,μαθαίνοντας για τους πλανήτες,τα αστέρια,τους γαλαξίες,τα διαστημόπλοια,τους αστροναύτες και τους μετεωρίτες.

Πρώτα-πρώτα γνωρίσαμε τις χώρες των συνεργατών μας.Τις εντοπίσαμε στο google earth και μετρήσαμε την απόσταση τους από το σχολείο μας.Έπειτα,αφού παρακολουθήσαμε το βιντεοσκοπημένο βίντεο της Λούνα,φτιάξαμε την ομαδική αφίσα μας.

2 Δ 2 Δ 3 2Δ

2 Δ 2 2 Δ 1

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Λούνα το σκυλί του διαστήματος”    

“Space Voyagers”

Δεκ 20233

ΦΩΤΟ

 

Αυτός είναι ο τίτλος του φετινού προγράμματος eTwinning που θα υλοποιήσει το τμήμα μας μαζί με χώρες της Τουρκίας της Ιταλίας ,της Ρουμανίας,καθώς και με άλλα σχολεία της Ελλάδας.

Μέσω αυτού του Ευρωπαϊκού προγράμματος, οι μαθητές μας θα έλθουν σε επαφή με συνομηλίκους από διάφορα σχολεία, επωφελούμενοι από τον συνδυασμό και την ανταλλαγή γνώσεων και δεξιοτήτων. Κατά τη διάρκεια αυτής της συνεργασίας, θα αναπτύξουν κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες, μετατρέποντας τους εαυτούς τους σε ενεργά και παραγωγικά μέλη των κοινοτήτων τους. Εκτός από αυτό, θα εξασκήσουν την κριτική σκέψη και τη δημιουργικότητά τους, καθώς και θα μοιραστούν τις δικές τους καινοτόμες ιδέες με άλλους μαθητές συνδυάζοντας όλα αυτά, θα ενισχύσουν τα γνωστικά τμήματα του προγράμματος προσχολικής αγωγής, όπως η γλώσσα, τα μαθηματικά, οι τέχνες, ο αθλητισμός, οι φυσικές επιστήμες.

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Space Voyagers”    

” Το ρομποτάκι στη τάξη μας”

Οκτ 202323

Με αφορμή την Ευρωπαϊκή εβδομάδα ρομποτικής(EU CodeWeek 2023) ξεκινήσαμε και φέτος τη ρομποτική.Μέσα από απλές δραστηριότητες τα παιδιά μαθαίνουν βασικές έννοιες κωδικοποίησης,προγραμματισμού και ανάπτυξης της υπολογιστικής σκέψης.Με τη συγκεκριμένη δραστηριότητα “Μια βόλτα στη πόλη μου”,σε κάθε τετράγωνο εικονίζεται ένα κατάστημα.Ο παίκτης με αφετηρία το τετράγωνο του σπιτιού, τραβά μια κάρτα- αποστολής με μια εικόνα αντικειμένου και  πρέπει να προγραμματίσει το ρομπότ”beebot” να πάει  στο κατάστημα όπου υπάρχει το συγκεκριμένο αντικείμενο.

EU code week 2023 11hIMG 1039IMG 1040pistopoihtiko

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ” Το ρομποτάκι στη τάξη μας”    

Εθνική ετικέτα

Σεπ 202313

Βραβευτήκαμε με την εθνική ετικέτα eTwinning για το πρόγραμμα “Happy journalists”  που υλοποιήθηκε από τα παιδιά της τάξης μας τη σχολική χρονιά 2022-’23.

national quality label project nql pdf 2962392 user 297786 266140294f page 0001

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εθνική ετικέτα    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Πρόσφατα σχόλια

Δεκέμβριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων