Άνοιξε το σεντούκι του θησαυρού: Στην τάξη ένα –ένα άνοιγαν το κουτί του θησαυρού και ανακάλυπταν τον μεγαλύτερο θησαυρό του κόσμου: τον εαυτό τους! Μέσα στο κουτί είχε τοποθετηθεί ένας καθρέφτης. Ένα-ένα τα παιδιά πήγαν κρυφά άνοιξαν το κουτί, είδαν τον θησαυρό(το είδωλό τους)και αφού τελείωσε και το τελευταίο, όλοι αποκάλυψαν ποιος ήταν ο θησαυρός.!Όλα μαζί φώναξαν: «Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ !Στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων «Ευ ζην» τα παιδιά θα αναπτύξουν ικανότητες αυτογνωσίας και δεξιότητες ενσυναίσθησης και σεβασμό στη διαφορετικότητα. Στη συνέχεια δραματοποιήσαμε το παραμύθι «Είμαι εγώ ο βάτραχος».
“Eίμαι εγώ,είμαι ένας και μοναδικός”
Εθνική ετικέτα
Το eTwinning πρόγραμμα που υλοποιήθηκε από το τμήμα μας για την σχολική χρονιά 2023-’24″Space voyagers” μόλις κέρδισε την εθνική ετικέτα ποιότητας!
Η Εθνική Ετικέτα Ποιότητας είναι μια ιδιαίτερα σημαντική διάκριση, η οποία απονέμεται σε σχολικές μονάδες που ξεχωρίζουν για την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα στην εφαρμογή ευρωπαϊκών προγραμμάτων. Αναγνωρίζει την προσπάθεια του εκπαιδευτικού προσωπικού, τη συμμετοχή των μαθητών και την υλοποίηση καινοτόμων δράσεων με παιδαγωγική αξία.
Το πρόγραμμα SPACE VOYAGERS μας έδωσε την ευκαιρία να εξερευνήσουμε τον κόσμο του διαστήματος μέσα από δημιουργικές και συμμετοχικές δραστηριότητες. Οι μαθητές μας ανέπτυξαν τις δεξιότητες συνεργασίας, την κριτική τους σκέψη και την περιέργειά τους για τις επιστήμες, ενισχύοντας παράλληλα την ευρωπαϊκή τους ταυτότητα μέσω της συνεργασίας με άλλες σχολικές μονάδες από χώρες της Ευρώπης
Μπράβο σε όλους τους μαθητές που συνεργάστηκαν με τόσο ενθουσιασμό και κατάφεραν να πετύχουν τον στόχο!
Συνεργατική ιστορία για το πρόγραμμα “Space Voyagers”
Όλα τα σχολεία του προγράμματος “Space voyagers” σκέφτηκαν τρόπους για να βοηθήσουν την Λούνα να απελευθερωθεί από τον επιστήμονα που την κρατούσε αιχμάλωτη στο διάστημα και να έρθει πίσω στη γη.Έτσι πρόσθεσαν συστατικά που βρήκαν τα παιδιά στο ελιξίριο που θα δώσουν στον επιστήμονα να πιεί.Θα τα καταφέρει άραγε η Λούνα να είναι ελεύθερη;δείτε τη συνέχεια στη συνεργατική ιστορία…
Tελευταία συνάντηση για το eTwinning “Space voyagers”
Με μεγάλη χαρά και συγκίνηση συναντηθήκαμε σήμερα με τους εταίρους μας για τελευταία φορά.Το υπέροχο πρόγραμμα μας τελείωσε με το μαγικό φίλτρο που φτιάξαμε για τον επιστήμονα που κρατάει τη Λούνα στο διάστημα.Κάθε σχολείο παρουσίασε στη συνάντηση το συστατικό που έβαλε στο φίλτρο.Τα παιδιά της τάξης μας σκέφτηκαν να βάλουν μία καρδιά σε ένα κρατήρα της Σελήνης για να κάνει τον κακό επιστήμονα που κρατάει φυλακισμένη την Λούνα,να νιώσει αγάπη στην καρδιά του και να γίνει καλός.Έτσι με τη βοήθεια εφαρμογής τεχνητής νοημοσύνης δημιουργήθηκε αυτή η εικόνα.
Στη συνέχεια τα παιδιά έδειξαν ζωγραφιές που έκαναν με θέμα:”ελληνικό καλοκαίρι”,χόρεψαν με τους φίλους τους από τα άλλα σχολεία και όλοι μαζί είπαμε αντίο και καλό καλοκαίρι!
Eξερεύνηση του φεγγαριού.Moon discovery
Στο νέο μήνυμα της Λούνα,στα πλαίσια του eTwinning προγράμματος “Space voyagers”,ζητούσε από τα παιδιά να μάθουν πληροφορίες για το φεγγάρι και να δημιουργήσουν κρατήρες.Ξεκίνησαν λοιπόν με αλεύρι και κόλλα για να φτιάξουν το φεγγάρι και με το αποτύπωμα του μπουκαλιού έκαναν τους κρατήρες.Κάναμε και το πείραμα μας με τον πύραυλο και το μπαλόνι για στείλουμε την αποστολή μας στη Σελήνη.
Ψηφιακά παιχνίδια για το πρόγραμμα eTwinning “Space Voyagers”
Κατα την υλοποίηση του προγράμματος μας παίζουμε πολλά ψηφιακά παιχνίδια.Μπορείτε να τα παίζετε όποτε θέλετε,πατώντας τους συνδέσμους!
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=30f7d5c9152d
https://learningapps.org/display?v=prd0i0g8324
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=26b942f373ee
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0e7678c10654
Μαζί με τα υπόλοιπα σχολεία φτιάξαμε συνεργατικά τους κανόνες για να χρησιμοποιούμε το διδίκτυο με ασφάλεια.
https://sway.cloud.microsoft/gfmVR3fznlcW3ZGz?ref=Link&loc=play
Εξερεύνηση της γης,Discovering earth
H Λούνα το σκυλί του διαστήματος (από το πρόγραμμα eTwinning, Space Voyagers)έχει μία ακόμη αποστολή για τα παιδιά: Αυτή τη φορά πρέπει να εξερευνήσουν τον πλανήτη μας ,τη γη. Έτσι ξεκινήσαμε από το ηλιακό μας σύστημα για να δούμε που ακριβώς βρίσκεται. Έπειτα μάθαμε για την εσωτερική δομή της γης και τις λιθοσφαιρικές πλάκες… σ ’αυτό το σημείο, στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων «σεισμός ,μη σε πιάνει πανικός» κάναμε το δικό μας σεισμογράφο και μετρήσαμε τα ρίχτερ για να δούμε την ένταση των σεισμικών δονήσεων που δημιούργησαν τα ίδια τα παιδιά με αυτοσχέδιες πλάκες .Μάθαμε για τη βαρύτητα και τον Νεύτωνα. Μετά πήραμε πληροφορίες από το διαδίκτυο για τα ηφαίστεια και κάναμε πειράματα με ηφαιστειακές εκρήξεις!
Παρατηρήσαμε ότι η γη αποτελείται από ξηρά και θάλασσα. Ψάξαμε στο google earth για τις ηπείρους και τις ζωγραφίσαμε. Μετά μετρήσαμε τους ωκεανούς και μάθαμε πως δημιουργούνται τα κύματα. Φτιάξαμε τη δική μας ομαδική εργασία με θέμα τη θάλασσα. Είδαμε τη σύνθεση της θάλασσας και κάναμε πειράματα με νερό και αλάτι. Κάναμε παρουσίαση του πειράματός μας στα άλλα σχολεία της ομάδας μας και παρακολουθήσαμε και τα δικά τους.
Μέσα σ’αυτά τα πλαίσια,δημιουργήθηκε κι ένα συνεργατικό ψηφιακό βιβλίο σχετικά με την εξερεύνηση της γης
Τα παιδιά ετοιμάζονται να πάνε στο διάστημα
Τα παιδιά μαζί με τους γονείς τους στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων με θέμα τη συνεργασία, έφτιαξαν υπέροχους πυραύλους και τους παρουσίασαν στη δεύτερη διαδικτυακή συνάντηση με τους μαθητές για το eTwinning πρόγραμμα “Space voyagers”.Αφού παρουσίασαν ένα-ένα τους πυραύλους τους ,μετά από κοινού παρακολούθησαν το μήνυμα της Λούνα και τέλος χόρεψαν ένα διαστημικό χορό.
Πρόσφατα σχόλια