Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Funny music moments in School
7 Ιαν 2019

Funny music moments in School

Συντάκτης: ΚΟΣΜΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ | Κάτω από: short films

Το Δημοτικό Σχολείο Κατσικά αποχαιρετά τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης (Ιούνιος 2017) με ένα όμορφο video!

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το ήλεκτρον της νιότης
7 Ιαν 2019

Το ήλεκτρον της νιότης

Συντάκτης: ΚΟΣΜΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ | Κάτω από: short films

Μια ταινία μικρού μήκους του Δημ. Σχολείου Κατσικά Ιωαννίνων που προσπαθεί να αναδείξει την αντίθεση ανάμεσα στην παιδική ηλικία και στον κόσμο των μεγάλων με έναν τρόπο λυρικό. Μέσα από ένα πείραμα ηλεκτρισμού στη Φυσική όμως, δημιουργείται μια λάμψη που επιτυγχάνει τον συγκερασμό ανάμεσα στους δύο κόσμους και οι μεγάλοι γίνονται παιδιά! Η μουσική σύνθεση από το 00΄10¨ έως το 01΄21¨ και από το 05΄55¨ έως το 08΄21¨ ανήκει στον Σωτήρη Δεσπότη. Από το 01΄24¨ έως το 05΄04¨ και από το 05΄27¨ έως το 05΄53¨ ακούγεται το τραγούδι “Première Gnossienne – Lent – Daniel Varsano”.

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Lego Scream (refugees)
7 Ιαν 2019

Lego Scream (refugees)

Συντάκτης: ΚΟΣΜΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ | Κάτω από: short films

Το Δημ. Σχολείο Κατσικά παρουσιάζει το stop motion animation “Κραυγή” σε ένα “πάντρεμα” με το ποίημα της Κενυάτισσας ποιήτριας Ουαρσάν Σάιρ με τίτλο “HOME” που έχει θέμα τους πρόσφυγες. Άνθρωποι εγκαταλείπουν τη χώρα τους επειδή απειλείται η ζωή τους ή επειδή καταπατούνται θεμελειώδεις ελευθερίες και θρησκευτικά ή πολιτικά δικαιώματα. Αλλά και στη χώρα ασύλου οι πρόσφυγες αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην καθημερινή τους ζωή από τις προκαταλήψεις και τους διαχωρισμούς των γηγενών κατοίκων. Οι άνθρωποι όλης της γης ευαισθητοποιούνται από τις ανθρωπιστικές επιπτώσεις της προσφυγικής κρίσης και κατανοούν ότι όλοι είμαστε εν δυνάμει πρόσφυγες. Η κραυγή τους για ειρήνη και ανθρώπινα δικαιώματα είναι τόσο έντονη που αναγκάζει τον κόσμο να γυρίσει ανάποδα!

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο stop motion animation “Το άρωμα των λουλουδιών” – Δημ. Σχολείο Κατσικά

Το βιβλίο της Αναστασίας Περιστεράκη-Ψυχογιού, «Το άρωμα των λουλουδιών», λειτουργεί ως σενάριο του stop motion animation. Οι μαθητές του Δημ. Σχολείου Κατσικά εντοπίζουν τις ανθρώπινες παρεμβάσεις στη φύση και τα πιθανά προβλήματα που προκύπτουν από την αρνητική επίδραση που αυτές ασκούν στα διάφορα οικοσυστήματα.

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πορτραίτα – Δημοτικό Σχολείο Κατσικά Ιωαννίνων

Μια ταινία μικρού μήκους για το ρόλο της τέχνης ως έκφραση συναισθημάτων στην επικοινωνία των ανθρώπων, από τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Κατσικά Ιωαννίνων. Έτος παραγωγής 2013.

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αγαπημένο video:Oktapodi (2007) – Oscar 2009 Animated Short Film

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διαδραστική Περιήγηση στην Αρχαία Αγορά

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η Εκπαίδευση του Μέλλοντος (Future Education) – MOOCs
Το διαδίκτυο μετέβαλε τον τρόπο που αναζητούμε πληροφορίες και ενημερωνόμαστε, επηρεάζοντας έτσι και τον τρόπο που λαμβάνουμε πλέον εκπαίδευση. Η εύκολη προσβασιμότητα σε ποικίλες πηγές πληροφόρησης έχει αλλάξει τη διαδικασία της μάθησης και έχει συμβάλλει στη σύνδεση με τη «Δια Βίου Μάθηση».
Ο νέος τρόπος εκπαίδευσης καθιστά όλους τους χρήστες του διαδικτύου «εν δυνάμει» φοιτητές των μεγαλύτερων πανεπιστημίων ανά τον κόσμο και με πρόσβαση σε κάθε λογής μαθήματα.
Αυτά είναι τα λεγόμενα MOOCs (Massive Open Online Courses), δηλαδή ανοιχτού τύπου μαθήματα που παρέχονται δωρεάν ή με πολύ μικρό αντίτιμο σε όποιον θέλει απλά να τα παρακολουθήσει, χωρίς καμία υποχρέωση για εξετάσεις, παραλαβή πτυχίου ή άλλου πιστοποιητικού.
Τα MOOCs συνήθως έχουν έναν ή περισσότερους καθηγητές που παρουσιάζουν τη θεματολογία σε βίντεο (on demand) ή και slides και προσφέρουν σημειώσεις και υλικό απ’ τις διαλέξεις των καθηγητών σε μια κοινότητα φοιτητών που ανταλλάσουν ιδέες και σχόλια για τις θεματικές του μαθήματος.
Στο τέλος κάθε διδακτικής ενότητας υπάρχουν κάποια τεστ αξιολόγησης όπου οι φοιτητές τα συμπληρώνουν online. Σε περίπτωση που το επιθυμούν, μπορούν με πολύ μικρό κόστος να αγοράσουν το δικαίωμα για παραλαβή πιστοποιητικού παρακολούθησης του συγκεκριμένου μαθήματος.
Αυτή η νέα τάση στην εκπαίδευση και την πληροφόρηση γενικότερα ήταν και το θέμα της ομιλίας του Chris Dellaroca, στο φετινό TEDxAcademy. O Chris Dellaroca, έλληνας καθηγητής του πανεπιστημίου της Βοστώνης, παρουσίασε τo μέλλον της εκπαίδευσης (future education) που έχει ήδη αλλάξει τον τρόπο που προσλαμβάνουμε την ακαδημαϊκή εκπαίδευση.
Μεταξύ άλλων ανέφερε πώς θα είναι στο (όχι και τόσο μακρινό) μέλλον η εκπαίδευση: Οι φοιτητές θα διαλέγουν μόνοι τους τα μαθήματα που τους ενδιαφέρουν, θα φτιάχνουν ένα «tailor-made» πρόγραμμα σπουδών, ακριβώς στα μέτρα τους, στοχεύοντας όχι τόσο στο «πτυχίο», αλλά στην πραγματική ανάπτυξη των ταλέντων και των δεξιοτήτων τους.
Τα μαθήματα αυτά μάλιστα θα γίνονται σε μεγάλο βαθμό μέσω διαδικτύου και θα προσφέρονται δωρεάν ή με κάποιο μικρό αντίτιμο. Έτσι, μέσα από τα ποικίλα και ευέλικτα μαθήματα οι φοιτητές θα εξερευνούν διαφορετικές ειδικότητες και πεδία εκπαίδευσης έως ότου κατασταλάξουν σ’ αυτό που καλύπτει τις ανάγκες τους.
Και η θέση του εκπαιδευτικού θα υποβιβαστεί; Σύμφωνα με τον Dellaroca, ο εκπαιδευτικός θα αποκτήσει το ρόλο του μέντορα. Με άλλα λόγια, ο στόχος είναι όχι η προσωρινή εκπαίδευση του ατόμου, αλλά η συνεχιζόμενη δια βίου μάθηση με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού.
Μπορείς να δεις την ομιλία του απ’ το φετινό TEDxAcademy εδώ.
Θέλεις να παρακολουθήσεις online μαθήματα; Η παρακάτω λίστα έχει 10 απ’ τους μεγαλύτερους παρόχους MOOCs:
  1. Udemy Free Courses
  2. ITunesU Free Courses
  3. Stanford Free Courses
  4. UC Berkeley Free Courses
  5. MIT Free Courses
  6. Duke Free Courses
  7. Harvard Free Courses
  8. UCLA Free Courses
  9. Yale Free Courses
  10. Carnegie Mellon Free Courses      Πηγή: http://www.epixeiro.gr
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σωματομετρικά Στοιχεία Μαθητών ΣΤ΄ Δημοτικού



Λήψη αρχείου

 

 

11 Δεκ 2018

Καλημέρα κόσμε!

Συντάκτης: ΚΟΣΜΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ | Κάτω από: Χωρίς κατηγορία

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!