ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Με ετικέτα Ετικέτες:

Δραστηριότητες μαθηματικών 19 Μαΐου 2020

 

Πολλαπλασιασμός με τριψήφιο πολλαπλασιαστή

Ένας τρόπος σκέψης

 

Απλό παράδειγμα: (κάνε κλικ στην εικόνα για να μεγαλώσει)

 

 

 

 

 

 

 

Σύνθετο παράδειγμα: Έστω ότι έχω τον πολλαπλασιασμό 196 Χ 219

Μπορώ να αναλύσω τον αριθμό 196 έτσι:    196= 100+90+6

και τον αριθμό 219 έτσι:                                   219= 200+10+9

Σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα  κάνω όλους τους πολλαπλασιασμούς μεταξύ των  χρωματισμένων αριθμών. Έτσι βρίσκω τα μερικά γινόμενα τα οποία προσθέτω για να βρω το ολικό γινόμενο.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ένας άλλος τρόπος σκέψης

(κάνε κλικ στην εικόνα για να μεγαλώσει)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Στους πολλαπλασιασμούς αυτούς ΠΡΟΣΕΧΩ πού γράφω τα μερικά γινόμενα (Όταν γράφω το δεύτερο ή το τρίτο μερικό γινόμενο αφήνω μια κενή θέση)

Επίσης Να θυμάσαι ότι στον πολλαπλασιασμό ισχύει η αντιμεταθετική ιδιότητα ( Παράδειγμα: 23 Χ 4 = 92  αλλά και 4 Χ 23 = 92 – δεν έχει σημασία ποιον αριθμό γράφουμε πρώτο)

 

Προσπάθησε στο τετράδιό σου να κάνεις μερικούς πολλαπλασιασμούς σύμφωνα με τις παραπάνω οδηγίες

 

 

926 Χ 36

1.024 Χ 50

345 Χ 543

800 Χ 25

57 Χ 1.000

 

Στο επόμενο μάθημα περισσότεροι πλλαπλασιασμοί

 

Περιμένουμε τα σχόλιά σας

14ο Δημοτικό Σχολείο Καρδίτσας


Περισσότερες πληροφορίες

2 σχόλια

  1. Συμφωνώ με την Ίριδα οι πολλαπλασιασμοί έχουν περισσότερο ενδιαφέρον από τις διαιρέσεις.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *