Δραστηριότητα 1

Ονοματεπώνυμο: Μπαμπανιώτης Αντώνης

 

Δραστηριότητα:

Οι επιμορφούμενοι καλούνται:

Με τη βοήθεια μιας μηχανής αναζήτησης:

  • να αναζητήσουν ένα βίντεο που θα μπορούσαν να το αξιοποιήσουν διδακτικά στο γνωστικό αντικείμενο της ειδικότητάς τους
  • να δημιουργήσουν ένα έγγραφο κειμένου (το πολύ 200 λέξεις) κάνοντας αναφορά στη διδακτική αξιοποίηση του ευρήματος. Στο αρχείο κειμένου να υπάρχει δεσμός (υπερσύνδεση) προς το βίντεο και
  • να αναρτήσουν το κείμενό τους στον «Χώρο αποστολής αρχείων ασύγχρονων δραστηριοτήτων, Μεσοδιάστημα: Συνεδρία 1 & 2» με όνομα αρχείου: S1_eponymo_onoma.docx.

 

Υλοποίηση δραστηριότητας:

 

Τίτλος:  Πυθαγόρειο Θεώρημα και Αντίστροφο Πυθαγορείου Θεωρήματος

 

Video:   https://www.youtube.com/watch?v=DlqZ4rJ0avQ

 

Περιγραφή:  Το video παρουσιάζει το Πυθαγόρειο Θεώρημα παίρνοντας αφορμή από ένα περιστατικό της καθημερινής ζωής. Ένας σύγχρονος Ρωμαίος που θέλει να ανέβει στο μπαλκόνι της Ιουλιέτας του. Το video προσπαθεί να προκαλέσει το ενδιαφέρον των μαθητών και να τους κινητοποιήσει να αναζητήσουν λύση στο πρόβλημα που προέκυψε. Στη συνέχεια παρουσιάζονται προβλήματα και οι προτεινόμενες λύσεις με τη χρήση του αντίστροφου του Πυθαγορείου Θεωρήματος. Μέσα από την προβολή του video οι μαθητές μπορούν να δουν λύσεις καθημερινών προβλημάτων (π.χ. κατασκευών) που βασίζονται σε θεωρήματα Μαθηματικών. Μαθαίνουν για τις αναλογίες, τη Χρυσή Τομή και την εφαρμογή της στην αρχιτεκτονική και τις τέχνες. Επίσης ενημερώνονται με ιστορικά και βιογραφικά στοιχεία για τον Πυθαγόρα και τους Πυθαγόρειους και τις βασικές αρχές της φιλοσοφίας τους για την ερμηνεία του σύμπαντος.

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων