ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΤΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΑΦΟΡΜΗΣΗ: Η παρακάτω διαφήμιση:

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

1. Ερωτήσεις προς όλη την τάξη (προφορική απάντηση)

Α. Ποιος ο σκοπός της συγκεκριμένης διαφήμισης;

Β. Σε ποια διαδεδομένη κοινωνική συμπεριφορά στηρίζεται η όλη σύλληψη της διαφήμισης;

Γ. Σε ποιο σημείο της διαφήμισης υπάρχει μεταφορική χρήση της γλώσσας;

 

2. Δραστηριότητες (ανά ομάδες, οι οποίες ορίζονται από τον καθηγητή)

ΟΜΑΔΑ Α΄

Σύνταξη ερωτηματολογίου προς τη σχολική σας κοινότητα για τη διερεύνηση προσφορών και ικανοτήτων για την εθελοντική κοινωνική εργασία (ενδεικτικές ερωτήσεις : -φύλο, – ηλικία, -ακαδημαϊκές γνώσεις, – πως αξιοποιώ του ελεύθερό μου χρόνου,-γιατί θέλω να προσφέρω εθελ.κοιν.εργασία; -τι περιμένω να αποκομίσω από την προσφορά μου; -ποια δυνατά σημεία της προσωπικότητάς μου θεωρώ ότι θα φανούν χρήσιμα; – μου αρέσει να συμμετέχω σε νέες δραστηριότητες/εμπειρίες; -προτιμώ να εργάζομαι μόνος ή σε ομάδα; -πόσο ελεύθερο χρόνο μπορώ να προσφέρω, ποιες μέρες ή ώρες της εβδομάδας; -προτιμώ να διεκπεραιώνω εργασίες ή να εργάζομαι πάνω σε ιδέες;).

 

ΟΜΑΔΑΒ΄

Να αλλάξετε την έκβαση του σεναρίου ώστε να εκφράζει την προσωπική σας οπτική και στάση πάνω στο θέμα (1. καλό θα ήταν να ακουστούν συνθετικά οι φωνές όλων των μελών της ομάδας, 2.καταγράψτε το νέο σενάριο χρησιμοποιώντας τον επεξεργαστή κειμένου δείχνοντας με αλλαγή χρώματος τις απόψεις των μελών και έπειτα με άλλο χρώμα την κοινή άποψη)

 

ΟΜΑΔΑ Γ΄

Αξιοποιώντας το κείμενο 1 της σελίδας 88 του βιβλίου σας να σχολιάσετε τη διαφήμιση σε σχέση με τον τρόπο που πρέπει να διεκδικούμε τα δικαιώματά μας και να εξασφαλίζουμε ένα πολιτισμένο επίπεδο καθημερινότητας.

 

ΟΜΑΔΑ Δ΄

Διερευνήστε μέσα από αντιπροσωπευτικές διαφημίσεις, σχέδια, εικόνες, απόψεις , μουσική, λεξικά τις έννοιες : διάλογος, αλληλεγγύη, εθελοντισμός ( το υλικό σας ή θα συντεθεί σε κολάζ αν είναι σε έντυπη μορφή ή σε περιβάλλον παρουσίασης στο τμήμα.

 

 

 



0 σχόλια ↓

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη..

Αφήστε μια απάντηση