ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΤΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΑΦΟΡΜΗΣΗ: Η παρακάτω διαφήμιση:

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

1. Ερωτήσεις προς όλη την τάξη (προφορική απάντηση)

Α. Ποιος ο σκοπός της συγκεκριμένης διαφήμισης;

Β. Σε ποια διαδεδομένη κοινωνική συμπεριφορά στηρίζεται η όλη σύλληψη της διαφήμισης;

Γ. Σε ποιο σημείο της διαφήμισης υπάρχει μεταφορική χρήση της γλώσσας; Συνεχίστε να διαβάζετε »

ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΛΟΓΙΑ

Πριν από τρία χρόνια πήγα σε μια διαδήλωση εκπαιδευτικών στην Καλλιθέα. Επειδή τον καιρό της αντιμνημονιακής τρέλας είχα κρατήσει τις αποστάσεις μου από την γκρίνια του κλάδου (έλειπα εξάλλου στη Γερμανία με απόσπαση), είχα καιρό να παραβρεθώ σε διαδήλωση.  Μου έκανε εντύπωση το σύνθημα που φώναζαν: «Ε-ε-ε! Ο-ο-ο! Πάρτε το μνημόνιο και φύγετε από δω! Ουστ!» Καλά, κανείς δεν καταλάβαινε πόσο κακόγουστο ήταν; Το φώναζαν με ζέση και με πλήρη απουσία ένοχης συνείδησης στα πρόσωπά τους. Πρέπει να πω ότι ήμουν προκατειλημμένος εναντίον τους: Χρειαζόταν να έχει κανείς μεταπτυχιακά στην οικονομία για να καταλάβει ότι χωρίς το Μνημόνιο δεν θα είχε το κράτος χρήματα να μας πληρώσει; Συνεχίστε να διαβάζετε »

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ: ΜΙΑ ΑΝΑΛΟΓΙΑ

imagesΠεριήγηση στο Διαδίκτυο: η μια ιστοσελίδα οδηγεί, σαν δημόσια υπηρεσία, στην άλλη, πηγαίνεις από πληροφορίες σε πληροφορίες, αγωνίζεσαι να βρεις απαντήσεις, εθίζεσαι στην αναζήτηση, εξαντλείσαι αλλά επιμένεις, σαν κοσμικός κύριος που βιώνει μέχρι τέλους, όσο και να νυστάζει, την απόλαυση μιας δεξίωσης, κάνεις τα πάντα για να μην τελειώσεις, αναρωτιέσαι ποια επιπλέον ιστοσελίδα να κοιτάξεις.