Διαδικτυακό μάθημα 19

(Το μάθημα αυτό αναρτήθηκε χθες μόνο στην e-me, γιατί ο παρών ιστότοπος δεν ήταν προσβάσιμος. Διευκρινίζω ότι δεν είναι πρόβλημα του δικού μου blog, αλλά του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου).

 

Καλή εβδομάδα σε όλους και όλες!

Πώς είστε; Ο καιρός είναι πάρα πολύ καλός! Σήμερα άνοιξαν κάποια ακόμη καταστήματα και άρχισαν τα μαθήματα για την Γ’ Λυκείου. Για το Δημοτικό κανείς δε γνωρίζει ακόμη.

Πάμε για….

Αυτοδιόρθωση

Εργασία 1

Να συμπληρώσετε τον παρακάτω πίνακα με απόλυτα αριθμητικά επίθετα:

απόλυτα αριθμητικά επίθετα απόλυτα αριθμητικά επίθετα
1.501 χίλια πεντακόσια ένα 756 επτακόσια πενήντα έξι
9.999 εννιά χιλιάδες εννιακόσια ενενήντα εννιά 4.009 τέσσερις χιλιάδες εννιά
16 δεκαέξι (μία λέξη) 7.064 επτά χιλιάδες εξήντα τέσσερα
13.308 δεκατρείς χιλιάδες τριακόσια οκτώ 10.508 δέκα χιλιάδες πεντακόσια οκτώ
96 ενενήντα έξι 15.070 δεκαπέντε χιλιάδες εβδομήντα
574 πεντακόσια εβδομήντα τέσσερα 19 δεκαεννιά
8.914 οκτώ χιλιάδες εννιακόσια δεκατέσσερα 543 πεντακόσια σαράντα τρία
3.020 τρεις χιλιάδες είκοσι 13 δεκατρία (μία λέξη)
64 εξήντα τέσσερα

 

19.998 δεκαεννιά χιλιάδες εννιακόσια ενενήντα οκτώ

 

Εργασία 3

 Προηγούμενος κι επόμενος αριθμός (απαντήσεις)

 

Τέλος αυτοδιόρθωσης

 

Πάμε στα σημερινά!

Εργασία 1

α)Κάντε εξάσκηση στην ορθογραφία με το γνωστό πιθηκάκι! Υπενθυμίζω σκοπός σας είναι να το βοηθήσετε να φτάσει στη μπανάνα! Αν όμως δεν απαντήσετε σωστά, το πιθηκάκι θα μείνει μάλλον νηστικό….

http://inschool.gr/G4/LANG/Z-KYKLOFORIA-AGOGH-ORTHO-PRAC-G4-LANG-MYchooseMonk-1411191245-tzortzisk/index.html

Αφού κάνετε την άσκηση, να μου γράψετε τις έξι λέξεις που μάθατε.

 

β) Θυμάστε τότε που μαθαίναμε το «παίρνω» και το «περνώ»;

(Ε; Πότε, κύριε, τα μάθαμε εμείς αυτά;).

Είναι ώρα, λοιπόν, να τα ξαναθυμηθούμε!

Θυμίζω τον κανόνα που πρέπει να θυμάστε:

«ΠΕΡΝΩ τον δρόμο και ΠΑΙΡΝΩ το λεωφορείο»!

Τώρα μπορείτε να προσπαθήσετε να συμπληρώσετε τα κενά στην παρακάτω άσκηση!

http://inschool.gr/G4/LANG/Y-PAIRNO-PERNO-ORTHO-LEARN-G4-LANG-HPwrite-1409292013-tzortzisk/index.html

Σημείωση για μια λέξη μέσα στην άσκηση:

αποπαίρνω= κατσαδιάζω, μαλώνω

 

γ)Να συμπληρώσετε τα κενά στις παρακάτω προστάσεις:

1)Π___ράσαμε πολύ όμορφα χθες.

2) Κάθε φορά που π____ρνω τηλέφωνο, δεν είναι στο σπίτι.

3) Π__ρασε και αυτή η σχολική χρονιά…

5) Να π___ρνάς πού και πού να σε βλέπουμε!

6) Μην το π___ρνεις τόσο σοβαρά! Ένα αστείο ήταν!

7)Την Παρασκευή π___ρνουμε βαθμούς και έχω άγχος.

 

 

Εργασία 2

Πάμε να κάνουμε μια μικρή επανάληψη στους δεκαδικούς αριθμούς!

Με απλά λόγια, δεκαδικοί ονομάζονται οι αριθμοί που έχουν κόμμα.

Κάθε δεκαδικός αποτελείται από ένα ακέραιο μέρος και ένα δεκαδικό μέρος, τα οποία χωρίζονται με το κόμμα. Το κόμμα ονομάζεται και υποδιαστολή.

Πχ. Στον δεκαδικό 10,45 το ακέραιο μέρος είναι το 10, ενώ το δεκαδικό είναι το 45.

Στους δεκαδικούς αριθμούς μπορούμε να προσθέσουμε όσο μηδενικά θέλουμε στο τέλος του δεκαδικού μέρους.

Παράδειγμα:

Το 10,45 μπορεί να γίνει 10,450 ή 10, 4500.

Δεν αλλάζει απολύτως τίποτα!

Επίσης, μπορούμε να βάλουμε και μηδενικά μπροστά από το ακέραιο μέρος.

Παράδειγμα:

Το 10, 45 μπορεί να γίνει 010,45 ή 0010,45.

Άρα στο 10,45 μπορούμε να βάλουμε όσο μηδενικά θέλουμε στην αρχή και στο τέλος.

Θα μπορούσε, δηλαδή, να γίνει 010,450 ή 0010,4500 κτλ.

Δεν αλλάζει απολύτως τίποτα!

α)Αφού θυμηθήκατε τα παραπάνω, είναι ώρα να εντοπίσετε στην παρακάτω άσκηση ποια  μηδενικά δεν αλλάζουν την αξία του αριθμού.

http://inschool.gr/G6/MATH/DEKADIKOI-MIDENIKA-PRAC-G6-MATH-HPclickon-1309252207-tzortzisk/index.html

 

β) Παίξτε με τα ευρώ για άλλη μια φορά για να φρεσκάρετε τις γνώσεις σας στους δεκαδικούς.

Οδηγίες: Στην αρχική οθόνη πατάμε «Europe» (Ευρώπη) και έπειτα συμπληρώνουμε το ποσό που μας λέει και κέρματα και χαρτονομίσματα του ευρώ.

https://www.mathsisfun.com/money/money-master.html

 

Αυτά για σήμερα! Να είστε καλά! Περιμένω τις απαντήσεις σας!

Επικοινωνία:  a_brousal@sch.gr

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση