Η Honda αντικαθιστά μετά από 12 χρόνια το μεγάλο της παπί και στη θέση του αειθαλούς Innova έρχεται το Supra-X “Helmin”.Το νέο Supra-X 125 Helmin που κατασκευάζεται στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Honda στην Ινδονησία P.T. Astra Honda Motor – ενός εκ των πλέον έμπειρων εργοστασίων στην κατασκευή οχημάτων τύπου CUB στον κόσμο, είναι ένα αξιόπιστο cub (παπί) με χαμηλό κόστος συντήρησης.
Κινητήρας
Αξιόπιστος τετράχρονος κινητήρας
Αερόψυκτος τετράχρονος κινητήρας SOHC 124,8cc με ψεκασμό καυσίμου PGM-FI και ηλεκτρική μίζα, χαμηλό λειτουργικό κόστος και αποδεδειγμένη αξιοπιστία.
Στυλ
Πρακτικό και κομψό με μοντέρνα σχεδίαση
Το Supra-X 125 Helmin είναι κατάλληλο για τις καθημερινές μετακινήσεις 2 ατόμων με τεράστιο αποθηκευτικό χώρο 19,5lt κάτω από το κάθισμα, ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει κράνος full face, αλλά και ρεζερβουάρ 5,6lt. για κορυφαία αυτονομία στην κατηγορία του. Το Supra-X 125 Helmin είναι διαθέσιμο σε 2 χρωματικές επιλογές
Πλαίσιο
Προσφέρει μέγιστη ευελιξία στην πόλη
Η έξυπνη σχεδίαση του ελαφρύ πλαισίου χαρίζει υψηλή αυτοπεποίθηση ακόμη και στους πολυσύχναστους και μποτιλιαρισμένους δρόμους των αστικών κέντρων.
Φρένα
Υψηλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας
Το Supra-X 125 Helmin είναι εφοδιασμένο με ισχυρά υδραυλικά δισκόφρενα NISSIN τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω τροχό διαμέτρου 220mm και 190mm αντίστοιχα με δαγκάνα ενός εμβόλου.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
Τύπος κινητήρα | JBG1E |
Κινητήρας | Αερόψυκτος 4-χρονος SOHC μονοκύλινδρος με 2 βαλβίδες |
Κυβισμός | 125 cm3 |
Διάμετρος χ Διαδρομή | 52,4 Χ 57,9 mm |
Σχέση συμπίεσης | 9,3:1 |
Μέγ. Ισχύς PS / KW | 9,25 PS (6,8KW) / 7.500 rpm |
Μεγ. Ροπή N·m | 10,1 N·m / 3.000 rpm |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | |
Τύπος | Ηλεκτρονικός Ψεκασμός Καυσίμου PGM-FI |
Ρεζερβουάρ | 5,6 lt. |
Κατανάλωση | 60 km/l (ECE R40) |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | |
Ανάφλεξη | Ψηφιακού τύπου |
Τύπος μπουζί | CPR6EA-9 (NGK) / U20EPR9 (DENSO) |
Εκκίνηση | Μίζα και μανιβέλα |
Μπαταρία | 12V – 3.0 Ah |
Προβολέας | 12V – 35/35W x2 |
Πίσω φως στοπ/πορείας | LED |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Συμπλέκτης | |
Κιβώτιο | 4-τάχυτο περιστροφικού τύπου |
Τελική μετάδοση | |
Σχέσεις μετάδοσης:
1η 2η 3η 4η |
2.500 1.550 1.150 0.923 |
Τελική σχέση μετάδοσης | 2.50 |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Τύπος | Ατσάλινη ραχοκοκαλιά, τετραγωνικής διατομής |
ΣΩΜΑ | |
Διαστάσεις (ΜήκοςΧΠλάτοςΧΎψος | 1.895mm X 725mm X 1.080mm |
Μεταξόνιο | 1.240mm |
Γωνία κάστερ | 26o 30’ |
Ίχνος | 68mm |
Ύψος σέλας | 758mm |
Απόσταση από το έδαφος | |
Βάρος μοτο | 105kgs |
Mέγιστο επιτρεπόμενο βάρος | 275 kgs |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | |
Τύπος | Εμπρός: τηλεσκοπικό πιρούνι
Πίσω: δύο αμορτισέρ |
ΤΡΟΧΟΙ | |
Τύπος | Εμπρός/πίσω χυτοί αλουμινένιοι τροχοί |
Ελαστικά | Εμπρός: 70/90 17Μ/C
Πίσω: 80/90 17Μ/C |
ΦΡΕΝΑ | |
Τύπος | Εμπρός Δίσκος 220mm
Πίσω Δίσκος 190mm |