ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

Ευχαριστούμε πολύ το Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων του νηπιαγωγείου μας για το πασχαλινό δωράκι που προσέφεραν στα παιδιά και τις κυρίες!

TSOYREKI SYLLOGOY

Καλό Πάσχα με υγεία σε όλους!