Το δεύτερο eTwinning έργο που υλοποιήσαμε διαπραγματευόταν τα παραδοσιακά παιχνίδια των παιδιών.
Στόχος του προγράμματος ήταν:
- Να διατηρηθούν ζωντανές οι πολιτιστικές αξίες των χωρών με την εκμάθηση παραδοσιακών παιχνιδιών.
- Να παίξουμε παιχνίδια διαφορετικών πολιτισμών στα δικά μας σχολεία και να διασφαλίσουμε ότι τα παιδιά μαθαίνουν τις πολιτιστικές τους αξίες με τη διασκέδαση.
- Να περάσουν αυτά τα παιχνίδια σε μελλοντικές γενιές,
Με την έναρξη του προγράμματος τα παιδιά γνώρισαν την Ευρωπαϊκή Πύλη του eTwinning , βάλαμε στο χάρτη τις σημαίες των χωρών με τις οποίες θα συνεργαζόμασταν και γνωρίσαμε το logo της Κοινότητας μάθησης.
- ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ
Μετά από διάφορες προτάσεις από τους εταίρους η ψηφοφορία κατέδειξε ως επικρατέστερο logo την πρόταση του σχολείου Yemliha Sami Yangın İlkokulu
Η δική μας πρόταση ήταν :Και εδώ μπορείτε να δείτε τις προτάσεις όλων των εταίρων
Και οι δράσεις του Δεκεμβρίου συνεχίστηκαν με ευχές και προγραμματισμούς.
Τις δράσεις όλων των εταίρων μπορείτε να δείτε στο σύνδεσμο που ακολουθεί
https://padlet.com/mahzeminilkokulu/traditional-games-vrzi475cs4jneffk/slideshow
- ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ
Τον Ιανουάριο κάθε σχολείο έπαιξε διάφορα παραδοσιακά κινητικά παιχνίδια και δημιουργήσαμε ένα διαδικτυακό βιβλίο.
Έχουμε κοινά παιχνίδια με άλλες χώρες όπως μπορείτε να διαπιστώσετε ΕΔΩ .
“1-2-3 κόκκινο Φως” “Κουτσό”
“Τα μήλα”
- ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ
Τον μήνα αυτό είχε προγραμματιστεί κάθε σχολείο έπρεπε να παρουσιάσει ένα “Mind Game”. Εμείς προτείναμε την Τρίλιζα.
Οι προτάσεις όλων των εταίρων είναι συγκεντρωμένες ΕΔΩ
( Η δική μας πρόταση είναι στο 8:46 του βίντεο)
- ΜΑΡΤΙΟΣ
Δράση για αυτό τον μήνα ήταν να δημιουργήσουμε ένα συνεργατικό παραμύθι με ήρωες τον Καραγκιόζη και τον Χατζηαβάτη. Το παραμύθι διαπραγματευόταν την κλιματική αλλαγή. Ξεκίνησε ένα σχολείο και συνέχιζε το επόμενο χωρίς να έχει προαποφασιστεί η πλοκή (η δική μας προσθήκη είναι το τέλος της ιστορίας ).
Η ιστορία μας
Μιλήσαμε για τη σκιά , φτιάξαμε τις φιγούρες μας και παίξαμε Καραγκιόζη.
Ήταν ένα πολύ ωραίο και ενδιαφέρον έργο το οποίο ολοκληρώθηκε με την απονομή βεβαίωσης συμμετοχής στα παιδιά.