Η στοχοθεσία των προγραμμάτων έχει προσδιοριστεί από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) βάσει των λεγόμενων δεξιοτήτων του 21ου αιώνα: δεξιότητες της ζωής (life skills), ήπιες δεξιότητες (soft skills) και δεξιότητες τεχνολογίας και επιστήμης. Ενδεικτικά, οι σύγχρονες δεξιότητες περιλαμβάνουν την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα, τη συνεργασία, την επικοινωνία, την ευελιξία και την προσαρμοστικότητα, την πρωτοβουλία, την οργανωτική ικανότητα, την ενσυναίσθηση και τις κοινωνικές δεξιότητες, την επίλυση προβλημάτων, τον ψηφιακό και τεχνολογικό γραμματισμό.
Το πρώτο εργαστήριο αφορούσε στη Διατροφή και βασικός στόχος του προγράμματος ήταν αρχικά η γνωριμία των πιο σημαντικών ομάδων τροφών , της έννοιας της ισορροπημένης διατροφής και της σημασία της για τη ζωή μας. Έγινε ξεχωριστή αναφορά στη λεγόμενη Μεσογειακή Πυραμίδα και στην αποσαφήνιση της κατανομής των τροφών σε αυτήν. Ένας επιπλέον στόχος των εργαστηρίων ήταν η κατανόηση της άμεσης της άμεσης σχέσης της ποιότητας της διατροφής με την ποιότητα ζωής μας και τη συνολική σωματική και ψυχική μας ευεξία και πληρότητα.
Η προσέγγιση της θεματικής ήταν διαθεματική εμπλέκοντας όλα τα γνωστικά αντικείμενα του Νηπιαγωγείου ( Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσικό και Ανθρωπογενές Περιβάλλον, Πληροφορική).