Η τέχνη στο Νηπιαγωγείο

colorful g002cb1c30 1280

Στο πλαίσιο του Θεματικού Πεδίου Παιδί, Σώμα, Δημιουργία και Έκφραση, από Ν.Π.Σ. το ανθρώπινο σώμα και η κίνηση εμπλέκονται σε ποικίλες ψυχοκινητικές και καλλιτεχνικές εμπειρίες που παρέχουν στα παιδιά τα εργαλεία και τα μέσα να επεξεργαστούν τον κόσμο και να εκφράσουν τις ιδέες και τα συναισθήματά τους, επενεργώντας στο περιβάλλον με εναλλακτικούς, ευφάνταστους και δημιουργικούς τρόπους.

Μέσω της Τέχνης  παρέχονται στα παιδιά ευκαιρίες δημιουργικής αναπαράστασης και επικοινωνίας των ιδεών και των συναισθημάτων τους. Οι στόχοι μας επικεντρώνονται στην ανάπτυξη της οπτικής και αισθητικής αντίληψης, στην ενεργοποίηση της φαντασίας και της κριτικής σκέψης των παιδιών, μέσα από την επαφή με τα έργα διάφορων Καλλιτεχνών .

Μέσα από ερωτήματα, συνειρμούς και κοινωνικογνωστικές συγκρούσεις τα παιδιά ως θεατές ενός έργου τέχνης επιχειρούν να προσεγγίσουν τον πρωτογενή τρόπο σκέψης του καλλιτέχνη και ταυτόχρονα δημιουργούν νέες ιδέες για να κατανοήσουν μια κατάσταση, ενώ τα ίδια γίνονται μικροί καλλιτέχνες, καθώς αξιοποιούν τις ιδέες αυτές για να πειραματιστούν με φόρμες και υλικά (Πεντέρη κ.α.,2022).

Αυτά είναι τα έργα που κάναμε όλη τη χρονιά και κοσμούν τους τοίχους του σχολείου μας.

Οκτώβριος

Γραμμές 

Μιρό

28η Οκτωβρίου – Ειρήνη Μαγκρίτσημ: ιδέα από τη blog της συναδέλφου  Στέλλα Μακρή 

Νοέμβριος 

Πολυτεχνείο 

Ακριθάκης

Δεκέμβριος 

Χριστούγεννα 

el Greco

Ιανουάριος

Βροχή

Φεβρουάριος

Απόκριες

Makowski

 

Καθαρά Δευτέρα

μυταράς  μυταράς 1

Αμυγδαλιές 

βαν γκογκ

Μάιος

Γιορτή της μητέρας

Σικελιώτης

Πεντέρη, Ε., Χλαπάνα, Ε., Μέλλιου, Κ., Φιλιππίδη, Α., & Μαρινάτου, Θ. (2022).Πρόγραμμα Σπουδών Για την Προσχολική Εκπαίδευση – Διευρυμένη Εκδοχή (2η Έκδοση, 2022 ΙΕΠ). Στο πλαίσιο της Πράξης «Αναβάθμιση των Προγραμμάτων Σπουδών και Δημιουργία Εκπαιδευτικού Υλικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» ” του ΙΕΠ με MIS 5035542.