Σχολικό Έτος 2014 – 15
Το αστέρι που φωτίζει τα βήματά μας ( συνέχεια … )
Παιδί και Μελέτη Περιβάλλοντος
( Ανθρωπογενές Περιβάλλον και Αλληλεπίδραση )
Αφόρμηση : Οι καρτέλες με τις λέξεις του προγράμματος που ετοίμασε η νηπιαγωγός
στόχοι : να διαπιστώσουμε αν κατανόησαν τα παιδιά τις διδαγμένες έννοιες
να διαπιστώσουμε αν τα παιδιά χρησιμοποιούν το κατάλληλο λεξιλόγιο
Υλοποίηση δραστηριότητας
Η νηπιαγωγός ετοίμασε καρτέλες με τις λέξεις που χρησιμοποιούνται στο πρόγραμμα και τις παρουσίασε κατά τη διάρκεια του 15ου επαναληπτικού μαθήματος . Τότε ένας φίλος μας παρατήρησε τη λέξη << τώρα >> και μας ανέφερε : << αυτό που λείπει είναι ένα καινούργιο κουτί για το βοηθό που να λέει ¨ εγώ είμαι τώρα το αστέρι που φωτίζει τα βήματά μας ¨ και εκεί μέσα να βάζει την καρτέλα του με το όνομά του όταν κληρώνεται και να το βγάζει τη στιγμή που κληρώνεται κάποιος άλλος >> Η νηπιαγωγός ετοίμασε αυτό το νέο κουτί σύμφωνα με τις οδηγίες και το παρουσίασε στην συνέχεια στην ολομέλεια .