Σχέδια δράσης 9ου Νηπιαγωγείου
1ο Σχέδιο Δράσης: ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΧΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Αναγκαιότητα – στόχοι
Στη σύγχρονη κοινωνία ο υπολογιστή μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ένα επιπλέον εκπαιδευτικό μέσο στο νηπιαγωγείο καθώς τα σύγχρονα υπολογιστικά περιβάλλοντα δίνουν τη δυνατότητα στα νήπια να εξερευνήσουν και να ανακαλύψουν. Τα δυνητικά οφέλη σχετίζονται με κινητικές δεξιότητες, εκτεταμένη μαθηματική σκέψη, αυξημένη δημιουργικότητα καθώς και υψηλές επιδόσεις σε τέστ. Επίσης, βελτιώνει την αυτοεκτίμηση των παιδιών, τα οποία αναπτύσσουν υψηλότερα επίπεδα γλωσσικής επικοινωνίας και συνεργασίας, ανταλλάσσουν ηγετικούς ρόλους και σχηματίζουν θετικές στάσεις για τη μάθηση.
Κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης, την προηγούμενη χρονιά, αντιληφθήκαμε τις δυνατότητες του υπολογιστή καθώς και την πληθώρα των λογισμικών που κυκλοφορούν. Όλοι οι εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας είναι εξοικειωμένοι με τη χρήση των ΤΠΕ και ενδιαφέρονται να μάθουν νέους τρόπους αξιοποίησής του στην τάξη.
Στόχοι σχεδίου δράσης
1. Οι εκπαιδευτικοί να είναι σε θέση να εφαρμόζουν αναπτυξιακά κατάλληλες πρακτικές όταν επιλέγουν την ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική τους πράξη.
2. Οι εκπαιδευτικοί να γνωρίζουν τα διάφορα εκπαιδευτικά λογισμικά και τον τρόπο που μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν στην τάξη.
3. Να γίνει ανταλλαγή επιστημονικών πληροφοριών και παραδειγμάτων καλής πρακτικής με άλλα όμορα νηπιαγωγεία ( 23ο Νηπ/γείο Ν.Ιωνίας).
Ενέργειες και χρονοδιάγραμμα υλοποίησης
1. Διαδικτυακή ενημέρωσης σχετικά με τις καλές πρακτικές χρήσης των υπολογιστών μέσα στην τάξη, από την καθηγήτρια του ΤΕΕΑΠΗ κ. Μαρία Σφυρόερα. ( Ιανουάριος 2022).
2. Διαδικτυακή ενημέρωσης σχετικά με τα εργαλεία web2, και το σχηματισμό εκπαιδευτικών σεναρίων και δραστηριοτήτων για το νηπιαγωγεία από τη νηπιαγωγό κ. Νίκη Κάντζου. ( Φεβρουάριος 2022)
3. Διαδικτυακή ενημέρωση για τη δημιουργία βίντεο , από επαγγελματία προγραμματιστής ( Μάρτιος 2022).
4. Ανταλλαγή επιστημονικών πληροφοριών και παραδειγμάτων καλών πρακτικών στη χρήση ΤΠΕ στην τάξη με το 23ο Νηπιαγωγείο Ν.Ιωνίας( Απρίλιος 2022).
Πόροι- μέσα – ερευνητικά εργαλεία
Oι επιμορφώσεις θα πραγματοποιηθούν με όλους τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας, διαδικτυακά, ή δια ζώσης αν το επιτρέψουν οι συνθήκες λόγω της covid-19. Δε θα υπάρχει οικονομική επιβάρυνση για τους εκπαιδευτικούς. Η υλικοτεχνική υποδομή θα είναι υπολογιστής με χρήση διαδικτύου.
Κριτήρια επιτυχίας της δράσης
1. Ποσοστό συμμετοχής εκπαιδευτικών
2. Προφίλ εισηγητών
3. Τρόπος επιμόρφωσης ( εξ αποστάσεως ή δια ζώσης)
Διαδικασία αξιολόγησης της δράσης
1.Σχέδιο δράσης με τη χρήση ΤΠΕ στην τάξη
2. Ερωτηματολόγιο για αξιολόγηση επιμόρφωσης από τους εκπαιδευτικούς.
2ο Σχέδιο Δράσης: ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΑΥΛΕΙΟΥ ΧΩΡΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.
Αναγκαιότητα – στόχοι
Το Νηπιαγωγείο στεγάζεται σε 2 οικίσκους. Ο αύλειος χώρος είναι περιορισμένος και αδιάφορος. Υπάρχει ένα κομμάτι με χώμα που την άνοιξη σκάβουν και παίζουν με την αμμοδόχο. Το χειμώνα όμως , ο χώρος αυτός είναι μες στη λάσπη. Επίσης, υπάρχει ένας στενός χώρος με χώμα που δεν μπορούν να παίξουν εκεί.
Αποφασίσαμε , λοιπόν να διαμορφώσουμε με μηδαμινό κόστος τον αύλειο χώρο, ώστε να είναι ευχάριστος, φιλικός και ακίνδυνος για τα παιδιά. Να ενθαρρύνει και να αναπτύσει τη μάθηση με παιγνιώδη τρόπο και να καλλιεργεί τις σχέσεις μαθητών.
Στόχοι σχεδίου δράσης
1. Βελτίωση της αισθητικής του αύλειου χώρου
2. Ευαισθητοποίηση των γονέων για την παιδαγωγική αξία των δράσεων που γίνονται στην αυλή.
3. Ευαισθητοποίηση των φορέων( δήμου) για την αναγκαιότητα βελτίωσης του αύλειου χώρου.
4. Οργάνωση του αύλειου χώρου σε γωνιά κηπουρού.
5. Να έρθουν σε επαφή τα παιδιά με τη γη και να δουν πως δημιουργούνται τα φυτά και τα λαχανικά.
Ενέργειες και χρονοδιάγραμμα υλοποίησης
1. Δημιουργία γωνιάς κηπουρού με τη βοήθεια μητέρας γεωπόνου ( Μάρτιος – Απρίλιος 2022).
2. Δημιουργία επιδαπέδιων παιχνιδιών με τη βοήθεια γονέων ( Απρίλιος – Μάιος 2022)
3. Κάλυψη με κάποιο υλικό ( πλάκες) το κομμάτι της αυλής με το χώμα, για να μπορεί να αξιοποιηθεί με τα κατάλληλα παιχνίδια ως παιδική χαρά . Συνεργασία με Δήμο ( Φεβρουάριος – Μάιος 2022).
4. Δημιουργία στέγαστρου ανάμεσα στους δύο οικίσκους ( Φεβρουάριος- Ιούνιος 2022). Αναζήτηση χορηγών ή συμμετοχή Δήμου.
Πόροι- μέσα – ερευνητικά εργαλεία
Για τη γωνιά κηπουρού κάθε παιδί θα φέρει από κάτι για να φυτέψουμε με την καθοδήγηση της μαμάς –γεωπόνου.
Τα χρώματα για τα επιδαπέδια παιχνίδια θα αγοραστούν με χρήματα από τη σχολική επιτροπή.
Οι υπόλοιπες κατασκευαστικές εργασίες έχουν μεγάλο κόστος και θα καλυφθούν από το Δήμο.
Κριτήρια επιτυχίας της δράσης
1. Ενδιαφέρον και συμμετοχής γονέων
2. Ενδιαφέρον και συμμετοχή παιδιών
3. Ανταπόκριση Δήμου
Διαδικασία αξιολόγησης της δράσης
1. Ερωτηματολόγιο για αξιολόγηση στα παιδιά.
- Αρχική
- Σχετικά
- Εκπαιδευτικοί 2024 – 2025
- Γεωγραφικά όρια
- Διεύθυνση σχολείου
- Eσωτερικός κανονισμός 9ου Νηπιαγωγείου Ν.Ιωνίας
- Σχέδιο Δράσης της σχολικής μονάδας
- Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο 2022-23
- Σχέδια δράσης 9ου Νηπιαγωγείου
- Μake a wish
- Eβδομάδα Code Week 2022- Tμήμα 1
- Εβδομάδα Code Week 2022 – Tμήμα 2
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
- Περιοδικό
Πρόσφατα σχόλια