ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2023-2024
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Το τρελό το καρναβάλι
για τα παιδιά είναι γιορτή μεγάλη!
Το βάλαμε κι εμείς στο νού
και συνεχίσαμε και τη δεύτερη εβδομάδα
με πολλές κατασκεύες, τραγούδια, γλέντια και χαρές!
Καλές Απόκριες!!!
Καρναβάλι ήρθες πάλι
με το κέφι το τρελό,
με χορούς να μας μαγέψεις
να μας πάρεις το μυαλό!
Πω πω τι μασκαράδες εγινήκαν τα παιδιά
και χαμόγελα σκορπίσαν την τρελή Αποκριά!!!
Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, στην ενότητα Φροντίζω το περιβάλλον,
με τους μικρούς μας μαθητές δημιουργήσαμε ομάδες δράσης για την προστασία των ζώων.
Πολικές αρκούδες, θαλάσσιες χελώνες, σκύλοι οδηγοί μας παρέσυραν να τα γνωρίσουμε,
να παίξουμε μαζί τους, να τα αναπαραστήσουμε, να διαβάσουμε ιστορίες για εκείνα
και τέλος να φτιάξουμε μια αφίσα, φωνάζοντας για την προστασία τους στον πλανήτη Γη.
Ο χιονιάς ήρθε ξανά
μικροί και μεγάλοι γίναμε παιδιά.
Με γέλια, παιχνίδια, ταγούδια, φωνές
ξεχυθήκαμε σε πλατείες και αυλές!
Στο δικό μας το σχολείο
αγαπάμε να μοιραζόμαστε όλες μας τις όμορφες, χιονισμένες στιγμές!!!
Μες του χειμώνα την καρδιά
κάναμε τα πρώτα βήματα στη νέα τη χρονιά.
Τα βέλη μας ετοιμάσαμε, τους νέους στόχους γράψαμε.
Για το χειμώνα μιλήσαμε και το χιονιά συναντήσαμε.
Με ρούχα ζεστά ντυθήκαμε και σε πολύχρωμες δημιουργίες αφεθήκαμε.
Τι κι αν ήρθε το κρύο και η παγωνιά
στο 2ο Τμήμα μαθητές και δασκάλες φροντίζουν
να περνούν τις μέρες τους με ζεστασιά!!!
Οι διακοπές τελειώσαν και πίσω στο σχολειό.
Βαρύς χειμώνας έρχεται και πρέπει ζεστά να ντυθώ!
Με ρούχα χειμωνιάτικα, ζεστές σοκολάτες και το τζάκι αναμμένο
το χιόνι καρτερώ!
Δασκάλες και παιδιά με τα ρούχα του χειμώνα παίξαμε παιχνίδια διαφορετικά.
Με πειράματα απλά, το χιόνι φέραμε στην τάξη. Φτιάξαμε χιονανθρώπους, κάναμε έλκυθρο και σκι,
μικρά και μεγάλα αγκελάκια δημιουργήσαμε στο λευκό μας το χαλί.
Στο 1ο Τμήμα έφτασε η παγωνιά,
μα εμείς καλά ντυθήκαμε με γέλια, τραγούδια και παιχνίδια πολλά.
Και μα την αλήθεια, νιώσαμε πολλή πολλή ζεστασιά!!!
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας
για ακόμα μια φορά μας φρόντισε πολύ!
Και μια τεράστια βασιλόπιτα έφερε στη μεγάλη μας αυλή.
Πρόσωπα ανυπόμονα και μάτια γουρλωτά είχαν όλα τα παιδιά.
Ποιος θα κερδίσει το φλουρί; Ποιος θα είναι ο τυχερός τη φετινή χρονιά;
Καλή Χρονιά με παιδικά χαμόγελα πολλά!!!
Στου σχολείου την αυλή στήθηκε χριστουγεννιάτικη γορτή.
Μοιάζει κάπως διαφορετική, μα μας άρεσε πολύ!
Με παιχνίδια, τραγούδια, γέλια και χαρές
είναι γεμάτες μέσα στο σχολείο μας, όλες οι στιγμές!
Καλά Χριστούγεννα!!!