Δικαιώματα από την Πρώτη Μέρα!

Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν στην Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση της Actionaid “Δικαιώματα από την Πρώτη Μέρα!”     

Οι δράσεις των παιδιών του Β΄τμήματος     

Η συμμετοχή του τμήματός μας στην Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την εκπαίδευση 2012 έγινε στη διάρκεια 2 ημερών. Την Πέμπτη 26 Απριλίου έγινε μια συζήτηση με τα παιδιά για τα δικαιώματα των παιδιών  και ενημερώθηκαν για τη δράση της οργάνωσης και τη σημασία της συμμετοχής μας στην προσπάθεια αυτή.     

Τα παιδιά εξέφρασαν τη γνώμη τους για την σημασία της εκπαίδευσης κατά την πρώιμη παιδική ηλικία αλλά και προβληματίστηκαν για τις συνέπειες της έλλειψης εκπαίδευσης πολλών παιδιών.    

Τη δεύτερη μέρα, Παρασκευή 27 Απριλίου, τα παιδιά ζωγράφισαν τα μηνύματα και τις σκέψεις τους με διάφορες τεχνικές (ζωγραφική με νερομπογιές, μαρκαδόρους, κηρομπογιές και κολάζ ).    

Ζωγραφική με νερομπογιές

Κολάζ

Ζωγραφική με λαδοπαστέλ

 

Ζωγραφική με νερομπογιές

Ζωγραφική με μαρκαδόρους

 

 

 Τι χρειάζονται όλα τα παιδιά του κόσμου στην προσχολική ηλικία;

Να έχουν όλα τα παιδιά σπίτι (Αλέξανδρος).

Να πηγαίνουν όλα τα παιδιά σχολείο. Όλα τα παιδιά που γεννιούνται να έχουν φαγητό και να κάνουν εμβόλια, για να μην αρρωσταίνουν (Δέσποινα).

Τα παιδιά να πηγαίνουν όλα στο σχολείο και οι μαμάδες (Μαρία Π.).

Να μην υπάρχουν φτωχά παιδιά και όλα να έχουν φαγητό (Χρήστος Γ.).

Να μάθουν γράμματα (Μάριος).

Να μάθουν γράμματα (Θοδωρής).

Φαγητό για όλα τα παιδιά ( Θεοδώρα ).

Να έχουν οικογένεια. Να έχουν βιβλία και δασκάλους (Μαρία Σ.).

Να πηγαίνουν όλα τα παιδιά σχολείο και να μορφώνονται (Ραφαηλία).

Το παιχνίδι, Οι μεγάλοι να φροντίζουν τα μικρά παιδιά(Νίκος).

Όλα τα παιδιά θέλουν να έχουν φίλους (Σήφης).

Να έχουν φίλους (Ειρήνη).

Να έχουν φροντίδα και ρούχα (Κωνσταντίνα).

Να έχουν σπίτι, οικογένεια, φαγητό και πολλούς φίλους. Να έχουν λεφτά για να μπορούν να αγοράσουν ρούχα και φαγητό (Ελένη).

Να έχουν παπούτσια, νερό και σπίτια. Να έχουν μαξιλάρια, κουβέρτες, σεντόνια και κρεβάτια (Αμαλία).

Να έχουν γιατρό που να τους κάνει καλά όταν αρρωσταίνουν (Σταύρος).

Να έχουν σπίτι (Μελίνα).

Να έχουν σχολείο, για να μαθαίνουν γράμματα (Βαλμπόνα).

Να πηγαίνουν στο σχολείο (Μάγδα).

Να παίζουν και να πηγαίνουν σχολείο (Χρήστος Μ.).

Να έχουν νερό, για να μην πεθαίνουν από αρρώστιες (Ορέστης).

Να έχουν δουλειά οι γονείς, για να μεγαλώνουν τα παιδιά τους (Ελένη).

Τα παιδιά να μην πηγαίνουν σε δουλειές και να πηγαίνουν σχολείο (Μαρία Σ.).

 

Γιατί έρχεστε στο σχολείο; Τι σας αρέσει;

Γιατί κάνουμε πολύ ωραία πράγματα και παίζουμε στις γωνιές (Αλέξανδρος).

Μου αρέσουν τα παιχνίδια στις γωνιές, η ζωγραφική, γνωρίζουμε τους αριθμούς, παίρνουμε βιβλία από τη δανειστική βιβλιοθήκη, παίζουμε με τους φίλους μας κάνουμε πλαστελίνη και χορεύουμε (Δέσποινα).

Μου αρέσει που παίζουμε στο κουκλόσπιτο, παίρνουμε βιβλία από τη δανειστική βιβλιοθήκη και κάνουμε ζωγραφιές (Μαρία Π.).

Μου αρέσει που παίζουμε στο οικοδομικά υλικό, που ζωγραφίζουμε και κάνουμε διάφορες δραστηριότητες (Χρήστος Γ.).

Να παίζω στον υπολογιστή (Μάριος).

Να παίζω με τα παζλ (Θοδωρής).

Μου αρέσει να μπαίνω στο κουκλόσπιτο (Θεοδώρα).

Μου αρέσει που μαθαίνουμε πολλά πράγματα και κάνω φίλους (Μαρία Σ.).

Μου αρέσει να κάνω κολάζ (Ραφαηλία).

Εμένα μου αρέσει να παίζω με την πλαστελίνη (Νίκος).

Να παίζω στο κουκλοθέατρο (Σήφης).

Μου αρέσει να έρχομαι σχολείο για να παίζω με τους φίλους μου (Ειρήνη).

Να παίζω κουκλοθέατρο και να παίζω με τους φίλους μου (Κωνσταντίνα).

Μου αρέσει να παίζω στο οικοδομικό υλικό, να ζωγραφίζω στο καβαλέτο, να κάνω κολάζ και να είμαι μαζί με τις φίλες μου στο κουκλόσπιτο και να παίζουμε (Ελένη).

Να παίζω στο κουκλόσπιτο, στο οικοδομικό υλικό, η ζωγραφική και το καβαλέτο (Αμαλία).

Να παίζω στο οικοδομικό υλικό και στον υπολογιστή (Σταύρος).

Να παίζω στο μαγαζάκι και να φτιάχνω πίτσες  (Μελίνα).

Να παίζω στον υπολογιστή (Βαλμπόνα).

Μου αρέσει να μπαίνω με τη Μελίνα στο μαγαζάκι (Μάγδα).

Να παίζω σε όλες τις γωνιές με τους φίλους μου (Χρήστος Μ.),

Μου αρέσει να έρχομαι σχολείο, γιατί μαθαίνουμε πολλά καινούρια πράγματα (Ορέστης ).

 

Αν δεν πηγαίνατε σχολείο πώς θα ήταν η ζωή σας;

Δεν θα ήξερα να κάνω κολάζ, να γράφω γράμματα και δεν θα είχα καλούς τρόπους  (Αλέξανδρος).

Δεν θα ήξερα να ζωγραφίζω, να κόβω, να κάνω κολάζ και να γράφω. Δεν θα είχα καλούς τρόπους (Δέσποινα).

Δεν θα ήξερα να γράφω, να ζωγραφίζω στο καβαλέτο και να κάνω κολάζ (Μαρία Π.).

Δεν θα μπορούσα να παίζω και να γράφω (Χρήστος Γ.).

Δεν θα ήξερα να γράφω γράμματα (Μάριος).

Να παίζω πάζλ (Θοδωρής).

Δεν θα γνώριζα την ΑΒ, να γράφω, να ζωγραφίζω, να παίζω και να έχω καλούς τρόπους (Θεοδώρα).

Δεν θα γνώριζα τους φίλους μου και δεν θα μάθαινα καινούρια πράγματα (Μαρία Σ.).

Δεν θα ήξερα να κόβω για να κάνω χειροτεχνίες, και να ζωγραφίζω στο καβαλέτο  (Ραφαηλία).

Δεν θα ήξερα να γράφω (Νίκος).

Δε θα μπορούσα να παίζω (Σήφης).

Δεν θα ήξερα να διαβάζω (Ειρήνη).

Δεν θα ήξερα να ζωγραφίζω, να παίζω με τους φίλους μου, να μπαίνω στον υπολογιστή, να παίζω στον υπολογιστή και να μαθαίνω καινούρια πράγματα (Κωνσταντίνα).

Δεν θα ήξερα να λύνω σταυρόλεξα, να γράφω λέξεις, να κάνω χειροτεχνίες και να παίζω στον υπολογιστή (Ελένη).

Δε θα ήξερα τις εργασίες που κάνουμε στο σχολείο (Αμαλία).

Δε θα μάθαινα να γράφω, να διαβάζω, να ζωγραφίζω και να τραγουδάω (Σταύρος).

Δε θα μάθαινα να γράφω λέξεις, να ζωγραφίζω και να γράφω λέξεις (Μελίνα).

Δε θα μάθαινα τραγούδια, γράμματα και αριθμούς (Βαλμπόνα).

Δε θα ήξερα να ζωγραφίζω (Μάγδα).

Δε θα μάθαινα τους αριθμούς, τα γράμματα και τραγούδια (Χρήστος Μ.).

Δε θα ήξερα να γράφω, να διαβάζω, και να μετράω (Ορέστης).