Ψηφιακά Εργαλεία και η Αξιοποίηση τους στην Πράξη – Διδακτικά Σενάρια/Σχέδια Μαθημάτων

Στις 05/12/2024 πραγματοποιήθηκε η 1η δίωρη ενδοσχολική επιμόρφωση στο σχολείο με θέμα: «Ψηφιακά Εργαλεία και η Αξιοποίηση τους στην Πράξη – Διδακτικά Σενάρια/Σχέδια Μαθημάτων». Την επιμόρφωση υλοποίησαν εκπαιδευτικοί της ομάδας, κυρία Λασπά Χ. και Τσιλιπάκου Αικ., με στόχο την παιδαγωγική αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων στα Σχέδια Μαθημάτων.
Προηγήθηκε από τους εκπαιδευτικούς κύριο Χρυσάφη Α. και κύριο Τσέλιο Χ. εισαγωγική επιμόρφωση για τους διαδραστικούς πίνακες, ανταποκρινόμενη στην ανάγκη που προέκυψε μετά την πρόσφατη εγκατάστασή τους.