Ενίσχυση της Αντιμετώπισης του Εκφοβισμού και Διαχείριση Κρίσεων στη Σχολική Τάξη

Στις 12/03/2025 πραγματοποιήθηκε η δεύτερη επιμορφωτική δράση με τίτλο «Ενίσχυση της Αντιμετώπισης του Εκφοβισμού και Διαχείριση Κρίσεων στη Σχολική Τάξη», με τη συμμετοχή όλων των μελών του συλλόγου διδασκόντων της σχολικής μονάδας.

Κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης παρουσιάστηκαν πρακτικές τεχνικές για την πρόληψη και την αντιμετώπιση περιστατικών σχολικού εκφοβισμού, καθώς και τρόποι διαχείρισης κρίσεων και δύσκολων καταστάσεων στην τάξη. Η εις βάθος ανάλυση των θεμάτων αυτών παρείχε στους εκπαιδευτικούς τα απαραίτητα εφόδια –γνώσεις και δεξιότητες– ώστε να ανταποκρίνονται με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και επάρκεια σε ανάλογες προκλήσεις του σχολικού περιβάλλοντος.

Στο δεύτερο μέρος της δράσης, δόθηκε έμφαση στην καλλιέργεια του αλληλοσεβασμού και της αλληλεγγύης εντός της σχολικής κοινότητας, ενισχύοντας την κουλτούρα συμπερίληψης και θετικού κλίματος.

Η επιμόρφωση συνοδεύτηκε από ενεργό διάλογο, αναστοχασμό και γόνιμη ανταλλαγή εμπειριών μεταξύ των συμμετεχόντων, ενώ απαντήθηκαν αναλυτικά ερωτήματα και προβληματισμοί που αναδύθηκαν κατά τη διάρκειά της.

Η επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε από την Ψυχολόγο του σχολείου κυρία Καλμπουρτζή Σοφία, την οποία ευχαριστούμε θερμά για την ουσιαστική συμβολή της. Με επιστημονική επάρκεια, ευαισθησία και άμεση επικοινωνία, καθοδήγησε τους συμμετέχοντες με τρόπο βιωματικό και ουσιαστικό, δημιουργώντας ένα ασφαλές και υποστηρικτικό πλαίσιο ανταλλαγής εμπειριών και απόψεων. Η συμβολή της υπήρξε καθοριστική τόσο στην ενίσχυση της ψυχοπαιδαγωγικής προσέγγισης των φαινομένων όσο και στην ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών ρόλων μέσα στην τάξη.