Τη φετινή σχολική χρονιά ο Δήμος Καλαμαριάς έκοψε δέντρα αλλά και όλες τις πικροδάφνες που ήταν αρκετές στον αύλειο χώρο του σχολείου μας. Η πλούσια βλάστηση χάθηκε και υπήρχε αρκετός κενός χώρος. Στο πλαίσιο της εσωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας του Άξονα 7 “Σχολείο και Κοινότητα” , οι μαθητές-τριες ευαισθητοποιήθηκαν, οργανώθηκαν και φυτέψανε καλλωπιστικά φυτά: τριανταφυλλιές, λεμονιά και πορτοκαλιά για την αποκατάσταση της αυλής μας και τη δημιουργία μιας μικρής αστικής όασης στο χώρο που περνάμε αρκετές ώρες της ημέρας.

