Οι Εκπαιδευτικοί της Σχολικής Μονάδας
| Α/Α | Όνιμα – Επώνυμο | Κλάδος |
| 1 | ΚΑΡΑΤΟΣΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ – ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ | ΠΕ86 – ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ |
| 2 | ΗΛΙΑΣ ΣΥΜΕΩΝ – ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ | ΠΕ70 – ΔΑΣΚΑΛΟΙ – ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ |
| 3 | ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ | ΠΕ70 – ΔΑΣΚΑΛΟΙ – ΤΜΗΜΑ Ε1 |
| 4 | ΑΔΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ | ΠΕ05 – ΓΑΛΛΙΚΩΝ |
| 5 | ΑΜΑΝΑΤΙΔΗΣ ΑΡΣΕΝΙΟΣ | ΠΕ70 – ΔΑΣΚΑΛΟΙ |
| 6 | ΒΑΜΒΑΚΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ | ΠΕ70.50 – ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ |
| 7 | ΓΑΖΕΑ ΒΙΟΛΕΤΑ | ΠΕ08 – ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ |
| 8 | ΓΚΕΡΤΖΑΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ | ΠΕ70 – ΔΑΣΚΑΛΟΙ – ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ |
| 9 | ΓΚΟΥΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ | ΠΕ06 – ΑΓΓΛΙΚΩΝ |
| 10 | ΔΑΒΙΤΗ ΜΑΡΙΑ | ΠΕ30 – ΣΔΕΥ |
| 11 | ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ | ΠΕ11 – ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ |
| 12 | ΔΟΥΝΑ ΑΛΕΞΙΑ | ΠΕ70 – ΔΑΣΚΑΛΟΙ – ΤΜΗΜΑ Β1 – ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ |
| 13 | ΚΑΡΥΠΙΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ | ΠΕ07 – ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ |
| 14 | ΛΥΚΙΔΟΥ ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ | ΠΕ70 – ΔΑΣΚΑΛΟΙ – ΤΗΜΑ Δ2 |
| 15 | ΜΙΣΚΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ | ΠΕ79.01 – ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ |
| 16 | ΜΟΥΣΛΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ | ΠΕ70 – ΔΑΣΚΑΛΟΙ – ΤΜΗΜΑ Β2 |
| 17 | ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | ΠΕ86 – ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ |
| 18 | ΠΑΠΑ ΕΒΕΛΙΝΑ | ΠΕ70 – ΔΑΣΚΑΛΟΙ – ΤΜΗΜΑ Ε2 |
| 19 | ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | ΠΕ91.01 – ΘΕΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ |
| 20 | ΠΕΡΠΕΡΟΓΛΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ | ΠΕ11 – ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ |
| 21 | ΠΟΥΜΠΟΥΛΙΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | ΠΕ71 – ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ |
| 22 | ΡΑΦΑΗΛ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ | ΠΕ25 – ΣΔΕΥ |
| 23 | ΡΟΔΟΥΝΙΣΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ | ΠΕ70 – ΔΑΣΚΑΛΟΙ – ΤΜΗΜΑ Δ1 |
| 24 | ΡΟΤΣΚΑ ΦΑΝΗ | ΠΕ70 – ΔΑΣΚΑΛΟΙ – ΤΜΗΜΑ ΣΤ1 |
| 25 | ΣΙΑΠΑΝΙΔΟΥ ΖΑΧΑΡΩ | ΠΕ70 – ΔΑΣΚΑΛΟΙ – ΤΑΞΗ Α |
| 26 | ΣΙΣΙΟΥ ΦΑΝΗ | ΠΕ70 – ΔΑΣΚΑΛΟΙ – ΤΑΞΗ Γ |
| 27 | ΤΖΙΟΛΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ | ΠΕ71 – ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ |
9ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
Το 9ο Δημοτικό Σχολείο Πτολεμαΐδας βρίσκεται στην βόρεια είσοδο της πόλης επί της οδού Καραζάνου 3. Λειτουργεί ως 11/θέσιο Δημοτικό Ολοήμερο Σχολείο. Στεγάζεται σε διώροφο κτίριο 2.000 τ.μ. Φοιτούν 183 μαθητές/τριες ηλικίας από 6 ως 12 ετών. Το ποσοστό αγοριών και κοριτσιών είναι περίπου ισοδύναμο. Ο μέσος όρος των μαθητών/τριών ανά τάξη είναι περίπου 18. Οι αίθουσες διδασκαλίας είναι πλήρως εξοπλισμένες με διαδραστικά συστήματα και υπολογιστές. Διαθέτει εργαστήριο υπολογιστών, εξοπλισμένο με 10 υπολογιστές νέας τεχνολογίας και 8 kit ρομποτικής lego WeDo 2.0. Στην Σχολική Μονάδα λειτουργεί τμήμα ένταξης με 14 μαθητές/τριες, οι οποίοι/οποίες έχουν γνωμάτευση από τα ΚΕΣΥ, ενώ υπάρχουν και τρεις μαθητές/τριες με παράλληλη στήριξη. Η αυλή καταλαμβάνει την έκταση των 2.000 τ.μ. κα αποτελεί έναν χώρο ο οποίος προσφέρει στιγμές παιχνιδιού, χαλάρωσης και βιωματικής μάθησης. Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/τριες συμμετέχουν ενεργά σε εκπαιδευτικά προγράμματα και υλοποιούν πολλές εκπαιδευτικές δράσεις.
Η Σχολική Μονάδα στο πεδίο της εκπαιδευτικής διαδικασίας πραγματοποιεί προγράμματα και εκπαιδευτικές δράσεις με στόχο η παρεχόμενη γνώση να μην είναι στείρα αλλά να αλληλοεπιδρά με την καθημερινή ζωή των μαθητών/τριών και τα ενδιαφέροντα τους. Σημαντικό κομμάτι της διαδικασίας αυτής είναι η ενεργητική μάθηση έξω από τα στενά πλαίσια της τάξης καθώς προάγει τη συνεργασία, την αυτονομία και την πρακτική εφαρμογή των γνώσεων, πραγματοποιώντας δράσεις:
Εκδρομές στον Φυσικό Περίγυρο: Διοργανώνονται εκδρομές σε φυσικούς χώρους, όπως πάρκα και δάση, για να μάθουν οι μαθητές για τη βιοποικιλότητα, το περιβάλλον και τη βιολογία (ποτάμι Φλώρινας, Λίμνες Πρεσπών, ορεινή πεζοπορία στην τοποθεσία Κουρί έξω από την πόλη της Πτολεμαΐδας, περιήγηση στην πόλη της Πτολεμαΐδας).
Επισκέψεις σε Μουσεία και Πολιτιστικά Κέντρα: Διοργανώνονται επισκέψεις σε μουσεία και άλλα πολιτιστικά κέντρα για την ενίσχυση της καλλιτεχνικής και ιστορικής παιδείας των μαθητών (Επισκέψεις στο Παλαιοντολογικό Μουσείο της Πτολεμαΐδας, στους αρχαιολογικούς χώρους της Βεργίνας).
Εκπαιδευτικά Προγράμματα σε Επιχειρήσεις: Διοργανώνονται επισκέψεις σε επιχειρήσεις ή βιομηχανικές μονάδες για να κατανοήσουν οι μαθητές τις εφαρμογές των μαθημάτων τους στον επαγγελματικό κόσμο (Επισκέψεις σε οινοπαραγωγικές βιομηχανίες όπως το Κτήμα Άλφα, σε μονάδες της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού).
Έρευνα στην Κοινότητα – Συμμετοχικές δράσεις: Πραγματοποιούνται έρευνες στην τοπική κοινότητα τους, εξερευνώντας κοινωνικά, πολιτιστικά ή περιβαλλοντικά ζητήματα (Η γνωριμία με το παρελθόν του πληθυσμού της περιοχής, λόγω προσφυγικής καταγωγής, οδήγησε σε έκθεση λαογραφικού υλικού και παλαιών αντικειμένων τα οποία υπήρχαν στην κατοχή προγόνων των μαθητών/τριών της Σχολικής Μονάδας. Με σκοπό την ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών και την καλλιέργεια της εν συναίσθησης τους, η Σχολική Μονάδα διοργανώνει εθελοντικές δράσεις αγάπης όπως η κατασκευή πασχαλινών λαμπάδων και η προσφορά τους στον σύλλογο γονέων ΑΜΕΑ, η κατασκευή και αποστολή ευχετήριων καρτών στην ογκολογική πτέρυγα της παιδιατρικής κλινικής του ΑΧΕΠΑ, η επίσκεψη αλλά και η φιλοξενία του Ειδικού Σχολείου Πτολεμαΐδας).










