Η 4η Απριλίου καθιερώθηκε ως η Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας. Με αφορμή αυτή την ημέρα οι μαθητές/τριες των τμημάτων Γ1 και Γ2 με τις εκπαιδευτικούς Σιαπανίδου Ζαχαρώ και Σίσιου Φανή έκαναν ένα αφιέρωμα, με σκοπό να ενημερώσουν και ευαισθητοποιήσουν την κοινή γνώμη για την εγγενή αξία ζωής των αδέσποτων πλασμάτων.
Προστατεύω – Αγαπώ – Φροντίζω τα αδέσποτα Ζώα.
Γιατί η φροντίδα και ο σεβασμός των αδέσποτων ζώων είναι δείγμα πολιτισμού.