Η Γ’ και η Δ’ τάξη επισκέφτηκε το οινοποιείο του Κτήματος Άλφα στο Αμύνταιο.
Οι μαθητές μας είχαν την εμπειρία μιας υπέροχης ξενάγησης στους χώρους του οινοποιείου.
Είδαμε τους χώρους παραγωγής, παλαίωσης και φύλαξης του κρασιού,.
Η ξεναγός μας με ευχάριστη διάθεση απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις των μαθητών μας.
Έπειτα πήγαμε μέχρι τη λίμνη Βεγορίτιδα στον Άγιο Παντελεήμονα και απολαύσαμε το ήρεμο και ιδιαίτερο τοπίο.
Τα παιδιά περπάτησαν στην άκρη της λίμνης, πέταξαν πετραδάκια και παρατήρησαν το γύρω φθινοπωρινό τοπίο.
Επιστρέψαμε γεμάτοι με εικόνες, γνώσεις, γέλια και χαρά!
Ανυπομονούμε για την επόμενη επίσκεψή μας.








