Το τμήμα Δ1 του σχολείου μας ασχολήθηκε από το Δεκέμβριο του 2014 έως το Μάιο του 2015 με το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Η διαθεματικότητά του ήταν διάχυτη σε πολλά γνωστικά αντικείμενα.
Οι μαθητές απέκτησαν γνώσεις για τη χλωρίδα του τόπου μας και τις σχέσεις που διέπουν τον άνθρωπο με το φυσικό περιβάλλον, ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα προστασίας του, απέκτησαν δεξιότητες, έμαθαν να συνεργάζονται, να επικοινωνούν μεταξύ τους και να παίρνουν χαρά από τις σχολικές δράσεις.
Δράσεις και δραστηριότητες όπως:
– Ομαδικές εργασίες, ζωγραφική, αφίσες, κατασκευές, συλλογή φύλλων και καρπών.
– Αναγνώσεις διηγημάτων, δραματοποίηση μικρών ιστοριών που προέκυψαν από τα παιδιά μετά από ζωγραφική, παρακολούθηση βίντεο.
-Πρωτομαγιάτικο στεφάνι με σπάνια και απειλούμενα είδη φυτών του τόπου μας.
-Χορούς και παιχνίδια στο μάθημα της φυσικής αγωγής στην αυλή του σχολείου
-Συγγραφή ηλεκτρονικού εντύπου (Κάντε κλικ εδώ για να τo δείτε)
-Συγγραφή συνέντευξης των παιδιών σε δέντρο της αρεσκείας τους και ηλεκτρονική απεικόνιση με χρήση του λογισμικού Scratch. (Κάντε κλικ εδώ για να τα δείτε)
-Συγκέντρωση μύθων που είναι σχετικοί με φυτά του τόπου μας και δημιουργίας σχετικής παρουσίασης στον υπολογιστή. (Κάντε κλικ εδώ για να κατεβάσετε την παρουσίαση)
– Επισκέψεις σε φυσικούς χώρους όπως στο Βοτανικό Κήπο Χαϊδαρίου και το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας.
– Παρουσίασης της θεατρικής παράστασης με τίτλο “Το δάσος που … το’ σκασε”
– Έκθεση έργων στο τέλος της σχολικής χρονιάς.
Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά και με ενδιαφέρον στις δραστηριότητες μας και πιστεύουμε ότι οι παιδαγωγικοί σκοποί και στόχοι του πρόγράμματος μας ικανοποιήθηκαν πλήρως.
Εκπαιδευτικοί: Μαρούδα Αθηνά, Παπαγεωργίου Ελένη, Τζαβολάκη Ελένη, Δημοπούλου Χριστίνα, Πολυμενάκου Ασπασία.