cropped IMG 2546

Μήνας: Μάρτιος 2015

Τρεις παρουσιάσεις από το ΣΤ2 για τη σωματική υγεία

σημασια διατροφης

ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ

ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Πρόσκληση στην επιμορφωτική ημερίδα με θέμα: “Η αναγκαιότητα σωματικής δραστηριότητας και υγιεινής διατροφής σε παιδιά και εφήβους – Ο ρόλος του σχολείου και της οικογένειας”

Την Παρασκευή, 20 Μαρτίου, στις 6:00 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί επιμορφωτική ημερίδα με θέμα “Η αναγκαιότητα σωματικής δραστηριότητας και υγιεινής διατροφής σε παιδιά και εφήβους – Ο ρόλος του σχολείου και της οικογένειας”. Η ημερίδα θα διεξαχθεί στο χώρο εκδηλώσεων των 9ου και 110υ Δημοτικών Σχολείων Μυτιλήνης.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ-Άσκηση- Διατροφή_ΜΥΤΙΛΗΝΗ-2015-Α _-

Παρουσίαση για τις βλαβερές συνέπειες του καπνίσματος

Την Τρίτη 10 Μαρτίου 2015 οι μαθητές των Ε΄ και Στ΄ τμημάτων παρακολούθησαν παρουσίαση με θέμα τις βλαβερές συνέπειες του καπνίσματος από την κ. Ιωάννου Διαμάντω επισκέπτρια Υγείας από το Π.Ε.Δ.Υ Μυτιλήνης στο πλαίσιο προγράμματος Αγωγής Υγείας και Πρόληψης.

1

Κείμενο από τη μαθήτρια του ΣΤ’2 Κατώγια Ειρήνη με στοιχεία και εικόνες που βρήκε από το Διαδίκτυο:

“Στις 10-3-2015 ήρθε η κ. Ιωάννου Διαμάντω και μίλησε στις Στ’ και στις Ε’ τάξεις για το κάπνισμα. Μας είπε ότι όλο το σώμα μας μπορεί να βλαφτεί από το τσιγάρο. Μια πολύ συνηθισμένη αρρώστια είναι ο καρκίνος. Κάποιος που καπνίζει δεν σημαίνει ότι θα πάθει καρκίνο αλλά θα υπάρχουν αναπνευστικά προβλήματα. Οι καπνιστές δημιουργούν και σε αυτούς που είναι κοντά τους προβλήματα. Οι πνεύμονες στους καπνιστές παίρνουν σκούρο χρώμα και φαίνονται σαν να είναι καμένοι ενώ οι πνεύμονες των μη καπνιστών είναι υγιείς.

2

Οι περισσότεροι άνθρωποι αρχίζουν να καπνίζουν από:

  1. περιέργεια
  2. επειδή μπορεί να μην έχουν επαρκή ενημέρωση
  3. από μαγκιά
  4. από μια διαφήμιση
  5. εύκολη πρόσβαση
  6. ή να μιμούνται κάποιον γνωστό  

Προσοχή! Το κάπνισμα δεν είναι:

  1. Στυλ/Μόδα
  2. ένδειξη ότι μεγάλωσαν
  3. τρόπος να εντυπωσιάζουν
  4. δείγμα αυτοπεποίθησης
  5. ένδειξη απελευθέρωσης

Δεν καπνίζουμε ποτέ γιατί θα έχουμε δυσάρεστη πνοή , κίτρινα δόντια, μας κάνει να κουραζόμαστε εύκολα. Είναι μύθος ότι τα ”Ελαφρά” τσιγάρα δεν βλάπτουν. Η αλήθεια είναι ότι κατά την καύση κάθε τσιγάρου παράγονται 4000 βλαβερές ουσίες από τις οποίες οι 40 είναι καρκινογόνες. Επίσης μύθος είναι ότι το τσιγάρο όποτε θελήσει κανείς το κόβει αλλά η αλήθεια είναι ότι είναι δύσκολη η διακοπή του και για να το κόψει κάποιος μπορεί να χρειάζεται ψυχολόγο. Έχει αποδειχθεί ότι το κάπνισμα σταδιακά μειώνει τις φυσικές ικανότητες και τις αντιστάσεις του οργανισμού ενός ατόμου.

Το τσιγάρο περιέχει βουτάνιο, κάδμιο, πίσσα, τολουόλιο, νικοτίνη, αμμωνία, μπογιά, μεθανόλη, μονοξείδιο του άνθρακα, αρσενικό (δηλητήριο), μεθάνιο κ.ά.”

3

Ανακοίνωση για τη Σχολή Γονέων

Την Τετάρτη 11 Μαρτίου στις 5:00 μ.μ. ξεκινά ο δεύτερος κύκλος της Σχολής Γονέων. Όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν, να παραβρεθούν τη συγκεκριμένη ημέρα και ώρα στο χώρο του σχολείου.

Δράσεις για την ενδοσχολική βία και τον εκφοβισμό

Την Τρίτη 3 Μαρτίου 2015 πραγματοποιήθηκε καινοτομική δράση για την ενδοσχολική βία και τον εκφοβισμό σε συνεργασία με φορείς ΣΔΕΥ και ΕΔΕΑΥ και τους μαθητές της Γ΄ τάξης του σχολείου μας. Οι ίδιοι μαθητές και με αφορμή το βιβλίο «Ο νταής του σχολικού» τοποθέτησαν μηνύματα για την ενδοσχολική βία στις σκάλες του ισογείου και χρωματιστά μπαλόνια με μηνύματα στο αμφιθέατρο του σχολείου.

2Α 1Α 3Α

«Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού- ΑΠ 1,2,3»

Δείτε εδώ την αφίσα και το συνημμένο ενημερωτικό κείμενο για το «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού- ΑΠ 1,2,3»:

afisa_2

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ 2

«Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες- ΑΠ 1,2,3»

Δείτε εδώ την αφίσα και το συνημμένο ενημερωτικό κείμενο για το «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες- ΑΠ 1,2,3»:

afisa_1

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ 1

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση