Οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Δ1 και Δ2 την Πέμπτη 2
Απριλίου 2026 συμμετείχαν σε μια ιδιαίτερα σημαντική εκπαιδευτική
δράση, στο πλαίσιο της αγωγής υγείας και της καλλιέργειας υπεύθυνων
στάσεων ζωής.
Στη δράση συμμετείχαν δύο νοσηλεύτριες από την 3η ΤΟΜΥ Κοζάνης,
οι οποίες ενημέρωσαν τα παιδιά για την αποφυγή και την πρόληψη
ατυχημάτων στην καθημερινή τους ζωή. Μέσα από συζήτηση,
παραδείγματα και πρακτικές συμβουλές, οι μαθητές και οι μαθήτριες
έμαθαν πώς να αναγνωρίζουν πιθανούς κινδύνους και πώς να
προστατεύουν τον εαυτό τους και τους γύρω τους.
Η δράση αυτή συνέβαλε ουσιαστικά στην ενίσχυση της υπευθυνότητας,
της αυτοπροστασίας και της ευαισθητοποίησης των παιδιών σε θέματα
υγείας και ασφάλειας.
Ευχαριστούμε θερμά τις νοσηλεύτριες για την πολύτιμη συμβολή τους!
