Πρόγραμμα για την “Πρόληψη ατυχημάτων” στις Α’ και Β’ τάξεις
Την Πέμπτη 22 Ιανουαρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α’ και Β’ τάξεων παρακολούθησαν πρόγραμμα για την πρόληψη ατυχημάτων σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Ηλιούπολης.
Την Πέμπτη 22 Ιανουαρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α’ και Β’ τάξεων παρακολούθησαν πρόγραμμα για την πρόληψη ατυχημάτων σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Ηλιούπολης.
Την Τρίτη 20 Ιανουαρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης ενημερώθηκαν και εκπαιδεύτηκαν στην Καρδιοαναπνευστική Αναζωογόνηση ΚΑΡΠΑ από την Ελληνική Εταιρεία Καρδιοαναπνευστικής Αναζωογόνησης.
Το σχολείο μας την Τετάρτη 21 Ιανουαρίου θα παραμείνει κλειστό,όπως και όλα τα σχολεία της Αττικής, λόγω κακοκαιρίας.
Το 9ο Δημοτικό Σχολείο Ηλιούπολης σας εύχεται το 2026 να φέρει υγεία, αγάπη, ευημερία και πολλά παιδικά χαμόγελα.
Καλά Χριστούγεννα σε όλους!