image1 3

Πρόγραμμα για την “Πρόληψη ατυχημάτων” στις Α’ και Β’ τάξεις

Την Πέμπτη 22 Ιανουαρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α’ και Β’ τάξεων παρακολούθησαν πρόγραμμα για την πρόληψη ατυχημάτων σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Ηλιούπολης.

image4 1

Εκπαίδευση των μαθητών της ΣΤ’ τάξης στην ΚΑΡΠΑ

Την Τρίτη 20 Ιανουαρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης ενημερώθηκαν και εκπαιδεύτηκαν στην Καρδιοαναπνευστική Αναζωογόνηση ΚΑΡΠΑ από την Ελληνική Εταιρεία Καρδιοαναπνευστικής Αναζωογόνησης.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων