SCH.GRΣτο πλαίσιο του μαθήματος ΤΠΕ και σύμφωνα με το Πρόγραμμα Σπουδών για τις ΤΠΕ στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, πρόκειται να δημιουργηθούν από την εκπαιδευτικό πληροφορικής του σχολείου προσωπικοί λογαριασμοί για τους μαθητές των τάξεων Ε΄ και ΣΤ΄.
Λαμβάνοντας υπόψη τους διδακτικούς στόχους και τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών του Δημοτικού, αλλά και τους κινδύνους που ελλοχεύουν στο διαδίκτυο, και κατόπιν της επέκτασης της εγκυκλίου 14880/Λ/4.2.2011 και για την εγγραφή των μαθητών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, το σχολείο μας προχωρά στην παραπάνω διαδικασία. Έτσι οι μαθητές θα μπορούν να χρησιμοποιούν την υπηρεσία Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου καθώς και άλλες υπηρεσίες που παρέχει το Υπουργείο Παιδείας σε ένα ασφαλές πλαίσιο μέσω του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.
Διαδικασία δημιουργίας των λογαριασμών:
• Οι κηδεμόνες των μαθητών που επιθυμούν να αποκτήσουν λογαριασμό συμπληρώνουν το «Έντυπο γονικής συγκατάθεσης για δημιουργία μαθητικού λογαριασμού στο Π.Σ.Δ «.
• Η διαχειρίστρια των μαθητικών λογαριασμών θα προχωρήσει στη δημιουργία τους για τους μαθητές που έχουν προσκομίσει το παραπάνω έντυπο εντός της προθεσμίας που αναγράφεται σ’ αυτό.
• Με τη δημιουργία κάθε λογαριασμού παράγεται μία καρτέλα όπως η παρακάτω, η οποία θα παραδοθεί ιδιοχείρως στον κάθε μαθητή.

• Οι κηδεμόνες των μαθητών έχουν την δυνατότητα να μάθουν τα στοιχεία εισόδου τους στο ΠΣΔ συμπληρώνοντας την «Αίτηση Γνωστοποίησης στοιχείων μαθητικού λογαριασμού Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου».
• Με τα στοιχεία που αναγράφονται στην προσωπική κάρτα του ο μαθητής έχει πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχει το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο http://www.sch.gr/services και στην μαθητική πύλη http://students.sch.gr.
• Η πρόσβαση στο λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πραγματοποιείται από τις διευθύνσεις http://webmail.sch.gr και http://webmail.sch.gr/express/
• Μπορείτε να διαβάσετε τους «Όρους χρήσης Υπηρεσίας Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου Μαθητών» καθώς και τις «Οδηγίες Καλής Χρήσης του Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου και Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο»