Χριστούγεννα με τις Mtales

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝ mtales

“Ο Αη Βασίλης άργησε…”

Το 97ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης υποδέχεται τις Mtales σε μια κεφάτη, διαδραστική παράσταση με πρωταγωνιστές τα παιδιά.

Κατηγορίες: ΘΕΑΤΡΟ, Συνεργατικές Δράσεις | Γράψτε σχόλιο

Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2024-25

1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων : “Ζω καλύτερα – Ευ ζην”

“Δε μαλώνω, δε μαλώνω, μια αγκαλιά μεγάλη απλώνω”

Αναφαίρετο δικαίωμα όλων των παιδιών είναι να ζουν σ’ ένα σχολικό περιβάλλον που τους παρέχει ασφάλεια και προστασία. Με το συγκεκριμένο πρόγραμμα προτείνονται διαφορετικές προσεγγίσεις για την πρόληψη περιστατικών σχολικής βίας με απώτερο στόχο την ομαλή ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των μαθητών.

 

2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων : Ενδιαφέρομαι & Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση & Ευθύνη

«Ανθρώπινα Δικαιώματα» 

Μια πρώτη επαφή και γνωριμία των νηπίων, με το περιεχόμενο κειμένων που αφορούν στην προώθηση και προστασία των ανθρώπινων δικαιωμάτων και ειδικότερα των παιδιών.

DIKAIOMA

Eργαστήριο δεξιοτήτων ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων: Δημιουργώ και Καινοτομώ, Δημιουργική Σκέψη & καινοτομία

“STEAM και η Γη γυρίζει…”

2o TMHMA PLANHTES 3o tmhma 4o tmhmacollage

4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Παιδική HELMEPA – «Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ»

Στόχος του προγράμματος είναι να αναδείξει την αλληλεπίδραση μεταξύ ανθρώπου και θάλασσας να ενισχύσει τη γνώση της εκπαιδευτικής κοινότητας για τους ωκεανούς και να την ενθαρρύνει να αναλάβει ενεργό ρόλο στις παγκόσμιες προσπάθειες για την επίτευξη του Στόχου 14: «Ζωή κάτω από την επιφάνεια της Θάλασσας», της Agenda 2030 των Ηνωμένων.

Παιδική HELMEPA – 97

Κατηγορίες: ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ, Συνεργατικές Δράσεις | Γράψτε σχόλιο

Η Φιλαρμονική Ορχήστρα του Παπάφειου Ιδρύματος στο 97ο Ν/Γ Θεσσαλονίκης

Η Φιλαρμονική Ορχήστρα του Παπάφειου Ιδρύματος επισκέφτηκε το Νηπιαγωγείο μας & Χριστουγεννιάτικες μελωδίες αντήχησαν στην αυλή του σχολείου μας δίνοντας χαρά σε μικρούς & μεγάλους.

ΦΙΛΑΡΜ ΠΑΠΑΦΕΙΟΥ

Κατηγορίες: ΓΙΟΡΤΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ | Γράψτε σχόλιο

Μαζί και στο νηπιαγωγείο …!

Εβδομάδα συνεργασίας γονέα-παιδιού στο νηπιαγωγείο.

Από τη Δευτέρα 9 έως την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου το νηπιαγωγείο μας ανοίγει τις πόρτες του και δέχεται τους γονείς σε μια δημιουργική δράση συνεργασίας με τα παιδιά τους.

“ένα παράξενο χριστουγεννιάτικο δέντρο”

ΕΡΓ ΓΟΝΕΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓ

εικόνα Viber 2024 12 17 11 11 20 552

Κατηγορίες: ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ, Συνεργατικές Δράσεις | Γράψτε σχόλιο

Στολισμένο, φουντωτό, καμαρωτό…!

“Σαν τη νύφη στολισμένο , φουντωτό καμαρωτό”

Δεκέμβριος 2024

και φέτος τα νήπια στολίζουν με κέφι, το χριστουγεννιάτικο δέντρο του νηπιαγωγείου μας!

ΔΕΝΤΡΟ 24 1

Κατηγορίες: ΓΙΟΡΤΕΣ | Γράψτε σχόλιο

Είμαι παιδί έχω δικαίωμα

20 Νοεμβρίου “Παγκόσμια Ημέρα των Δικαιωμάτων του παιδιού”

Οι γονείς συμμετέχουν στις δράσεις του νηπιαγωγείου για την Ημέρα των Δικαιωμάτων του παιδιού.

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Κατηγορίες: ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ | Γράψτε σχόλιο

Εδώ Πολυτεχνείο

Ημέρα μνήμης για το νηπιαγωγείο μας, που με διάφορες δράσεις αναδεικνύει την επέτειο της εξέγερσης των φοιτητών στην Πολυτεχνική σχολή της Αθήνας τον Νοέμβριο του 1973 και βοηθάει τα παιδιά να προσεγγίσουν έννοιες όπως η Δημοκρατία, η Ελευθερία της έκφρασης , η Αλληλεγγύη, ο σεβασμός στα δικαιώματα του πολίτη.

εικόνα Viber 2024 11 20 11 21 49 282 εικόνα Viber 2024 11 20 11 21 49 360

Κατηγορίες: ΓΙΟΡΤΕΣ, Συνεργατικές Δράσεις | Γράψτε σχόλιο

Ο σπόρος της Ειρήνης

Τα νήπια δίνουν ένα ηχηρό μήνυμα για την Ειρήνη και τη Ελευθερία στα πλαίσια των  εκδηλώσεων για τους εορτασμούς 26ης-27ης-28ης Οκτωβρίου, με μια δραματοποίηση της ιστορίας “ο σπόρος της Ειρήνης”, Pin Isabel, σε διασκευή από τις νηπιαγωγούς.


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper
Κατηγορίες: ΓΙΟΡΤΕΣ, Συνεργατικές Δράσεις | Γράψτε σχόλιο

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΊΟΥ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ blog(1)

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ | Γράψτε σχόλιο

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα

Το 97ο Ν/Γ Θεσ/νίκης συμμετέχει στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα με τη δράση: “Ανακαλύπτοντας το αρχικό του ονόματός μας”

Η εβδομάδα του κώδικα αξιοποιήθηκε σε όλα τα επίπεδα από τα 4 τμήματα του νηπιαγωγείου μας. Μετά από μια πρώτη ελεύθερη εξοικείωση των νηπίων με τις χωρικές κατευθύνσεις: μπροστά-πίσω στρίψε αριστερά-στρίψε δεξιά, δημιουργήσαμε ένα κοινό επιδαπέδιο πλέγμα 5Χ5 και τοποθετήσαμε τα αρχικά των ονομάτων των μαθητών. Το κάθε παιδί έγινε “ρομποτάκι” και σε μια umplugged δραστηριότητα κλήθηκε να αναγνωρίσει το αρχικό του, να τοποθετήσει τα βελάκια με τη σωστή σειρά εκτελώντας την διαδρομή για να φτάσει στο αρχικό του γράμμα.

Σε δεύτερο χρόνο, αφού πρώτα πειραματίστηκαν με τη bee bot και ανακάλυψαν τις βασικές της λειτουργίες, στην πίστα για την μελισσούλα-ρομπότ, τοποθετήσαμε τα αρχικά γράμματα των ονομάτων των παιδιών. Το κάθε παιδί σχημάτιζε τον αλγόριθμο στην μελισσούλα, έτσι ώστε η bee bot να φτάσει στο αρχικό του γράμμα.

Τέλος τη σελίδα https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/11287 στο φωτόδεντρο σύνθετος προγραμματισμός ρομπότ επιλέξαμε: επίπεδο δαπέδου την Αλφαβήτα και χαρακτήρα τον μαθητή. Κάθε μαθητής -παίχτης προγραμμάτιζε σε προσομοίωση τον μαθητή να φτάσει στο αρχικό του ονόματός του.

ΚΩΔΙΚΑΣ 24

Πιστοποιητικό  Αριστείας

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ 97 ΝΗΠ. ΕΙΚ

Κατηγορίες: CodeWeek | Γράψτε σχόλιο