
Την Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2022 οι μαθητές/τριες της Α’ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στο πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής “Παίδες εν δρόμω” της ομάδας Κιβωτός, στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων με τίτλο “Τα πρωτάκια του ’96 μαθαίνουν τα μυστικά της κυκλοφορίας”. Συνέχεια








