
Την Τετάρτη 04 Οκτωβρίου 2023, κατά την 4η διδακτική ώρα, οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης παρακολούθησαν την αφήγηση του βιβλίου «Το Παλιόπαιδο» (Συγγραφέας: Αγγελική Δαρλάση, Εικονογράφηση: Ίρις Σαμαρτζή, Εκδόσεις: Πατάκη). Στόχος της δράσης ήταν να τονιστεί η δύναμη της τέχνης και του πολιτισμού ενάντια στη φτώχεια και τον κοινωνικό αποκλεισμό. Οι μαθητές/τριες παρατήρησαν την Συνέχεια







