Ετήσιο Σχέδιο Δράσης Εργαστηρίων Δεξιοτήτων 2022-2023

δεξιοτήτων

Το Ετήσιο Σχέδιο Δράσης της σχολικής μας μονάδας ανά Θεματική Ενότητα και Τάξη διαμορφώνεται ως εξής:

1η Θεματική Ενότητα: Ζω Καλύτερα – Ευ Ζην

Α΄ Τάξη: Υποενότητα: «Υγεία: Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια», Τίτλος: «Δόντια γερά μόνο αν τα φροντίζω»

Β΄ Τάξη: Υποενότητα: «Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη», Τίτλος: «Νιώθω… μαθαίνω να εκφράζω το συναίσθημά μου»

Γ΄ Τάξη: Υποενότητα: «Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση», Τίτλος: «Το σώμα μου – Ασφαλές άγγιγμα»

Δ΄ Τάξη: Υποενότητα: «Υγεία: Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια», Τίτλος: «Είμαι καλά-Τρώω υγιεινά»

Ε΄ Τάξη: Υποενότητα: «Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη», Τίτλος: «Διαδίκτυο; Ασφαλώς!»

ΣΤ΄ Τάξη: Υποενότητα: «Υγεία: Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια», Τίτλος: «Κυκλοφορώ με ασφάλεια»

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5-7 εργαστήρια), Περίοδος υλοποίησης: Οκτώβριος-Νοέμβριος

 

2η Θεματική Ενότητα: Φροντίζω το Περιβάλλον

Α΄ Τάξη: Υποενότητα: «Οικολογία – Παγκόσμια και Τοπική Φυσική Κληρονομιά», Τίτλος: «Οικολογία – Ζωοφιλία»

Β΄ Τάξη: Υποενότητα: «Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική Προστασία», Τίτλος: «Έντονα καιρικά φαινόμενα»

Γ΄ Τάξη: Υποενότητα: «Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά», Τίτλος: «Η ιστορία της συνοικίας μου – Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία»

Δ΄ Τάξη: Υποενότητα: «Οικολογία – Παγκόσμια και Τοπική Φυσική Κληρονομιά», Τίτλος: «Αντιμέτωποι με την κλιματική αλλαγή»

Ε΄ Τάξη: Υποενότητα: «Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική Προστασία», Τίτλος: «Σεισμός και τώρα τι κάνω;»

ΣΤ΄ Τάξη: Υποενότητα: «Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά», Τίτλος: «Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία»

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5-7 εργαστήρια), Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβριος-Φεβρουάριος

 

3η Θεματική Ενότητα: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Α΄ Τάξη: Υποενότητα: «Ανθρώπινα Δικαιώματα», Τίτλος: «Όλα τα παιδιά έχουν ίσα δικαιώματα»

Β΄ Τάξη: Υποενότητα: «Εθελοντισμός – Διαμεσολάβηση», Τίτλος: «Εθελοντικός καθαρισμός ακτής HELMERA»

Γ΄ Τάξη: Υποενότητα: «Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα», Τίτλος: «Αποδοχή της διαφορετικότητας»

Δ΄ Τάξη: Υποενότητα: «Ανθρώπινα Δικαιώματα», Τίτλος: «Είμαι παιδί και έχω κι εγώ δικαιώματα»

Ε΄ Τάξη: Υποενότητα: «Εθελοντισμός – Διαμεσολάβηση», Τίτλος: «Μεγαλώνοντας με αξίες»

ΣΤ΄ Τάξη: Υποενότητα: «Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα», Τίτλος: «Παιδί και αναπηρία»

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5-7 εργαστήρια), Περίοδος υλοποίησης: Μάρτιος-Απρίλιος

 

4η Θεματική Ενότητα: Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

Α΄ Τάξη: Υποενότητα: «STEM/Εκπαιδευτική Ρομποτική», Τίτλος: «Ρομπότ και ανακύκλωση»

Β΄ Τάξη: Υποενότητα: «Επιχειρηματικότητα – Αγωγή Σταδιοδρομίας – Γνωριμία με Επαγγέλματα», Τίτλος: «Εργασία και χαρά»

Γ΄ Τάξη: Υποενότητα: «Επιχειρηματικότητα – Αγωγή Σταδιοδρομίας – Γνωριμία με Επαγγέλματα», Τίτλος: «Μαθαίνω για τα επαγγέλματα»

Δ΄ Τάξη: Υποενότητα: «STEM/Εκπαιδευτική Ρομποτική», Τίτλος: «Η τάξη συναντά τον επιστήμονα»

Ε΄ Τάξη: Υποενότητα: «STEM/Εκπαιδευτική Ρομποτική», Τίτλος: «Δημιουργούμε κτίρια φιλικά προς το περιβάλλον»

ΣΤ΄ Τάξη: Υποενότητα: «STEM/Εκπαιδευτική Ρομποτική», Τίτλος: «Προσοχή ηφαίστειο!!! Κατασκευή ηφαιστείου»

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5-7 εργαστήρια), Περίοδος υλοποίησης: Μάιος-Ιούνιος

Κατηγορίες: Δραστηριότητες Σχολείου. Ετικέτες: , . Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.