Όλοι διαφορετικοί μα τόσο ίδιοι……

Αυτή σελίδα την αφιερώνουμε σ’ όλους «Εκείνους» που οι «άλλοι» δεν τους προσέχουν, δεν τους νοιάζονται, γιατί δεν τουςμοιάζουν”…….!!!!!
Σ’ όλους εκείνους που η κοινωνία, η πολιτεία μοιάζει να τους γυρίζει την πλάτη…..!!
Θέλουμε να τους προσέξουν όχι μόνο οι μαθητές, μα και όλοι μας! Να δούμε με τα μάτια τους, να μιλήσουμε με τις φωνές τους, να τρέξουμε με τα πόδια τους, να αγκαλιάσουμε με τα χέρια τους. Να γνωρίσουμε την καθημερινότητά τους με τις δυσκολίες της, να μοιραστούμε τα όνειρά τους και να ακούσουμε τα παράπονά τους .
Μα πιο πολύ, μικροί μας φίλοι, να καταλάβουμε πόσο μας θέλουν κοντά τους και πόσο μικρά φαντάζουν τα δικά μας προβλήματα, ακόμη και σε τούτους τους δύσκολους καιρούς, μπροστά στα δικά τους!!!!

ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ

Με χαρακτηριστικά βιντεάκια, εργασίες , προσκλήσεις , επισκέψεις και παρουσιάσεις των μαθητών ,θα τολμήσουμε εκτός των άλλων ν’ αγγίξουμε διάφορες μορφές αναπηρίας, όπως τυφλότητα,

κώφωση, παραπληγία…

Το έναυσμα αυτής της προσπάθειας ξεκίνησε, όταν ο σχολικός μας σύμβουλος, Χάρης Παπαδόπουλος, διοργάνωσε μια ημερίδα για τους εκπαιδευτικούς με θέμα Εξοικείωσητων παιδιών με την εικόνα και την ιδέα της αναπηρίας,με προσκεκλημένη τη συγγραφέα Λίλα Πατρόκλου .

Η κα Πατρόκλου, μέσα από ένα βιωματικό εργαστήρι με θέμα τον «Αυτισμό», όχι μόνο κατάφερε να μαs μεταμορφώσει σε παιδιά, αλλά μας περπάτησε με ένα μαγικό τρόπο, στα δύσκολα μονοπάτια της αναπηρίας μέσα από τα δικά της βιώματα και μας θύμισε πως μια κοινωνία γίνεται καλύτερη, όταν την προετοιμάζεις εκπαιδεύοντας τα παιδιά της!!!!!
Αυτή ήταν η αρχή, τον Σεπτέμβρη του 2011!
Η κα Πατρόκλου με πολύ χαρά ήρθε στο σχολείο λίγες μέρες αργότερα και πραγματοποίησε το ίδιο βιωματικό εργαστήρι με τα παιδιά της Γ’ και Δ΄τάξης. Στη συνέχεια η δασκάλα της πρώτης τάξης κ . Κ. Βασιλειάδου που γνωρίζει νοηματική, με τα παιδιά της Α΄τάξης ανέβασαν τη χριστουγεννιάτικη παράστασή τους στη νοηματική και έφτιαξαν με χρωματιστές πινέζες το αλφάβητο των τυφλών. Τα μεγαλύτερα παιδιά είδαν κάποια βιντεάκια και πήραν από ένα σελιδοδείκτη με το αλφάβητο σε γραφή μπράιγ από το Κέντρο Εκπαίδευσης Αποκατάστασης Τυφλών.
Η συνέχεια έπεται.……………………..
Από το βιωματικό εργαστήρι για τον αυτισμό
κατασκευή του αλφάβητου για τη γραφή μπράιγ
ΣΕΛΙΔΟΔΕΙΚΤΕΣ ΜΕ ΤΟ Α-Β ΣΕ ΜΠΡΑΪΓ/Κ.Ε.Α.Τ
ΤΥΦΛΟΤΗΤΑ

Το σκοτάδι έχειχρώμα…….!!!!!!!!

ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΙΑΣ ΤΥΦΛΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ

“Όταν κάποιος δεν έχει όραση δε σημαίνει πως δεν έχει και όραμα!!!!!!”

ΣΚΥΛΟΙ-ΟΔΗΓΟΙ ΤΥΦΛΩΝ
Οι σκύλοι-οδηγοί τυφλών είναι άριστα εκπαιδευμένα ζώα, που χρησιμοποιούνται από άτομα με τύφλωση ή μειωμένη όραση προκειμένου να τους οδηγούν παντού με σχετική ασφάλεια.
embedded by Embedded Video
YouTube Direkt
Πηγή εκπομπή ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ του Σ. Θοδωράκη 6/6/2010,MEGA
ΚΩΦΩΤΗΤΑ


“Σε μια νεροσταγόνα το αγοράκι έψαχνε να βρει τη φωνή του.Δεν τη θέλω για να μιλάω,θα την κάνω δαχτυλίδι που θα φοράει η σιωπή μου στο μικρό της δαχτυλάκι.” (απόσπασμα από το ποίημα“ΤΟ ΜΟΥΓΓΟ ΑΓΟΡΑΚΙ”του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα)


Το Αλφάβητο το κωφών,νοηματική
Μπορείς να διαβάσεις το βιβλίο Φίλοι φως φανάρι στη σελίδα μας Βιβλιογνωριμίες με “ξεχωριστούς-διαφορετικούς” ήρωες!
Συνέχεια ……..στις δημοσιεύσεις μας στην κατηγορία “Εξοικείωση με την εικόνα και την ιδέα της αναπηρίας-διαφορετικότητας”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *