Την Παρασκευή 27/03/2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στον 20ό Μαθητικό Διαγωνισμό «Παιχνίδι και Μαθηματικά», που διοργανώνεται στο πλαίσιο του περιοδικού «Ο Μικρός Ευκλείδης» της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας.
Ο διαγωνισμός αποτελεί μια ξεχωριστή ευκαιρία για τους μαθητές να προσεγγίσουν τα Μαθηματικά με δημιουργικό και ευχάριστο τρόπο, καλλιεργώντας τη λογική σκέψη, την παρατηρητικότητα και την ικανότητα επίλυσης προβλημάτων. Μέσα από πρωτότυπες και απαιτητικές δραστηριότητες, τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους σε ένα ευχάριστο και υποστηρικτικό περιβάλλον.
Η συμμετοχή των μαθητών μας στον διαγωνισμό ανέδειξε το ενδιαφέρον και την αγάπη τους για τα Μαθηματικά, καθώς και τη σημασία της προσπάθειας, της επιμονής και της δημιουργικής σκέψης.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή και την προσπάθειά τους!



